Виховна година на тему: «Милуйся красою рідної природи.»

Про матеріал
План- конспект проведення виховного заходу для дітей в 1-му класі. Тема: «Милуйся красою рідної природи.» Мета: Ознайомлення з красою ; розвитку творчих здібностей дітей, сформувати уміння комунікативних здібностей, розвивати увагу, мислення; виховувати любов до природи, сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття взаємодопомоги.
Перегляд файлу

План- конспект проведення виховного заходу дітей в 1-му класі. 

 Тема:  «Милуйся красою рідної природи.»

Мета: Ознайомлення з красою ; розвитку творчих здібностей дітей, сформувати уміння комунікативних здібностей, розвивати увагу, мислення; виховувати любов до природи, сприяти формуванню між учнями дружніх стосунків та почуття взаємодопомоги.

Обладнання: Роздатковий матеріал, карта,ілюстрації, казкові герої.

Клас: 1

Тип заняття : виховний захід

                                                  План               

1.Організація класу до заняття

          1.1.   Привітання з учнями .

          1.2.Перевірка готовності учнів до заняття .

2. Розкриття теми заняття.

          2.1. Створення проблемної ситуації.

          2.2. Оголошення теми заняття .

          2.3. «Тварини найкращі друзі»

                2.3.1.Ознайомлення з завданням дідуся»

                2.3.2. Розгадування кросворду.

          2.4. «Значення Рослин у житті людини»

                2.4.1.Ознайомлення з проханням феї.

                2.4.2.Парна робота «Склади пазл»

         Фізкультхвилинка          

          2.5. «Людина і водне середовище»

                   2.5.1. Ознайомлення з історією краплинки»

                   2.5.2. Виконання завдання «Пригадай кольори веселки»

 2.6. «Чарівне царство Матінки природи»

 3. Підсумок .

         3.1. Підсумкова бесіда

         3.2. Прощання з класом

1. Організація класу до заняття

1.1.   Привітання з учнями .

Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

 - Сідайте! Сьогоднішнє заняття  з вами проведу я, сподіваюсь, воно принесе вам лише найкращі емоції на весь день.

1.2.Перевірка готовності учнів до заняття .

Діти уважно подивіться на свої парти , чи все на них в порядку, приберіть будь ласка зайві речі, щоб вони вам не заважали і не відволікали.

2. Розкриття теми заняття.

2.1 .Створення проблемної ситуації.

Сьогодні  тему нашого уроку ви визначите самі, якщо уважно послухаєте вірш.

Краса природи-справжнє диво.

Все неповторне і живе.

Де не поглянь, скрізь так красиво:

По небу сонечко пливе,

Навколо височіють гори,

Між горами дзюрчить вода.

А ліс зелений, наче море,

І всюди казка ожива!

-Діти про що ідеться у вірщі?

-Чи любите ви природу?

Так, адже природа, наш друг, яка чарує нас своєю красою, милозвучністю і величністю. А зараз я пропоную нам поринути у світ природи щоб наше заняття було наповнене ще більше природною атмосферою.

Зараз ви закриєте оченята я включу приємну музику і буду зачитувати опис природи а ви будете уявляти  у своїй уяві те що почуєте. Домовились?

«Як прекрасно йти тоненькою стрічечкою стежки і забувати про все. Погода надворі ясна, над головою розкидається безкрає синє небо. Дерева стоять пишно вбрані в яскраві зелені шати. Попід ними повсюди густо росте травиця, усіяна барвистими вогниками літніх квітів – маків, дзвоників, конюшини, пижма, ромашки, календули… А над ними порхають метелики та гудять всякі мушки.

Лунає чудовий дзвінкий голос – то співають високо в небі або сховані у вітах дерев птахи – маестро-соловейко, вранішній жайворонок, веселий говіркий горобець. А ближче до вечора музика літа змінюється – то вступає хор цвіркунів, що не замовкає аж до самого ранку.

І навіть дощ теплий і лагідний. Під шатром низьких хмар повітря стає гарячим. Прохолодні краплі дощу змивають пил з доріг та листя, завдяки чому після воно заграє ще більш яскравим смарагдовим сяйвом.

Високе чисте небо, тепла прозора вода річок, стиглі фрукти, насичені кольори навкруги… Немає на світі людини, яка б не любила природи.»

Тепер діти я надіюся ви ще більше поринули у світ природи і набралися сил для нашого заняття.

2.2 Оголошення теми заняття .

Отже сьогодні ми будемо розмовляти про природу. : У кожного з нас, діти, є три матері. Перша - це ненька, яка нас народила. Друга — Батьківщина, наш рідний край. І третя мати — природа.

Дівчина-весна.jpg

І сьогодні наша матінка природа поведе нас у свій дім, в своє царство, царство природи. Ми будем мандрувати  лісовою стежинкою з нашою гостею. Подорожуючи стежиною ми зустрінем друзів нашої матінки, які живуть в лісі і вони будуть нам давати різні завдання, які ми повинні виконати, для того, щоб дійти до царства природи.Отже розпочинаєм.

2.3.«Тварини найкращі друзі»

2.3.1.Ознайомлення з завданням дідуся.

Діти ідем нашою стежиною, і як ми бачимо першим по доріжці нам зустрічається дідусь Лічовичок,

 http://illustrators.ru/illustrations/457483_original.jpg

і зараз я зачитаю його слова «доброго дня вам любі друзі, сьогодні я хочу щоб ви поринули у тваринний світ і перевірити як добре ви знаєте наших друзів-звірів. Вам потрібно розгадати кросворд який я вам підготував»

2.3.2. Розгадування кросворду.

Ой діти, дідусь лісовичок залишив нам не легке завдання, але ми його обов’язково виконаєм. Правда? Отже розпочинаєм.

 

скачанные файлы.jpg

Коло бабусі сидить у кожусі, Проти печі гріється, без водички миється. (Кіт)

Герой мультфільму «Ну, постривай!». (Вовк)

Голодна — мукає, сита — жує, Всім дітям молоко дає. (Корова)

Дуже довга в неї шия, Ще й смугаста, як змія. Через це через паркан Заглядає, наче кран. (Жирафа)

Герой казки І. Франка «Фарбований...». (Лис)

Хто у Африці живе, Цілий день банан жує? Дражнить всіх мале звірятко. Хто це, діти?.. (Мавпенятко).

Зубатий приятель Чебурашки. (Крокодил)

Отже головне слово «Тварини!»

-Діти а які ващі улюблені тварини?

-Які у вас є тварини вдома?

Тепер дідусь Лісовичок переконався що ми знаєм добре тваринний світ і прощається з ним, тому що нас чекають інші жителі лісу.

2.4.  «Значення рослин у житті людини»

2.4.1.Ознайомлення з проханням феї.

Так діти, ідем далі по нашій стежині і бачим чарівну, милу фею

http://www.youloveit.ru/uploads/gallery/main/577/youloveit_ru_fei_disney_v_prazdnichnyh_p.jpg

 вона така гарна нас чекає і вже з нетерпінням хоче нам дати наступне завдання, розгадавши його ми приближимся все ближче до нашого царства.

Я зачитую її звертання до нас «Доброго дня, мої хороші діточки, я дуже рада вас бачити і зараз пропоную вам одне не дуже важке завдання, вам потрібно із пазлів скласти картинку рослинок, надіюся для вас це завдання не завдасть труднощів, адже ви розумні і все знаєте»

2.4.2. Парна робота "Склади пазл"

Отже діти зараз я роздам один конвертик на парту вам потрібно із частин скласти цілу картинку, але поки я не роздам всім конверти ви не відкриваєте їх, тільки тоді, коли я дам дозвіл. Подивіться будь ласка на дошку у вас повинні вийти отакі картинки.

- Які ще рослини ви знаєте?

-А яке значення рослин у житті людини?

- Як ми повинні іх берегти?

(Не смітити, не ламати, не рубати,не топтати,не забруднювати)

Молодці тепер  ми все ближче підходим до нашого царства, завдяки ващій праці наша матінка природи скоро потрапить додому.

А тепер  ми з вами відпочинемо і зробим фізхвилинку.

 

 

Фізкультхвилинка.

Один, два — усі піднялись,

Повернулись, похитались.

Три, чотири — руки вгору,

В сторони і вгору знову

П'ять, шість — опустили,

І швиденько всі присіли.

Сім, вісім — всі малята

Стрибають, як жабенята.

Дев'ять, десять, — рівно стали

І за парти посідали.

 

2.5. «Людина і водне середовище»

2.5.1.Ознайомлення з історією краплинки»

Тепер ми повні сил продовжуєм нашу мандрівку, нам залишилося зовсім трішки, отже останній наш герой-це краплинка

 http://doc4web.ru/uploads/files/28/27346/hello_html_2b06fa5d.png

яка чекає нас досить довго, але ми вже зустрілися і в неї теж є якесь послання.

Я зачитую, «діти для вас я підготувала завдання, я вирішила, що хочу вам розповісти історію,  про мене а після того як прослухаєте історію почуєте завдання»

Казка про краплинку http://kazkovy.com.ua/core/upl_images/kazky/Kapelka-01.jpg

Одного разу на світанку на небо вийшла дощова хмаринка. Пухнаста розрослася, поважчала. І ось на землю посипалися перші прозорі краплинки. Вони вмивали травичку, дерева та місточок, що обіймав вузеньку річечку.

На тій хмаринці жила велика родина краплинок. Перлинка була найменшою і найнетерплячішою серед усіх. Їй дуже кортіло на землю.

– Я теж хочу з вами! – просила Перлинка, хапаючи сестричку за спідничку.

– Зачекай трішки, – усміхнулася та. – Зараз тобі не можна, треба підрости!

– А як я знатиму, що вже доросла? – запитала Перлинка.

Старша сестричка ласкаво пригорнула молодшу та проказала:

– Коли сонячні промінчики просіються крізь нашу хмаринку, тоді й підростеш.

– І я полечу на землю? – зраділа Перлинка.

– Так, – пообіцяла старша краплинка і гайнула вниз.

Перлинка з нетерпінням виглядала сонечко, та його ніде не було. Вона сіла на пір’їнку з хмаринки і зажурилася.

– Чому плачеш, голубко? – продзижчало десь ізнизу.

Перлинка здригнулася від несподіванки. Під хмарою кружляла чорна комаха із величезними рогами. Перлинка понуро відповіла:

– Зовсім я не плачу. А ти хто?

– Ж-жук-олень. Мене так назвали, бо маю гарні роги.

– А як ти на нашій височині опинився? – поцікавилася Перлинка.

Рогач засміявся:

– Е ні, помиляєшся, то ваша хмаринка зачепилася за мою тополю. Важко їй краплинки носити, тому й опустилася так низько.

І суворо загудів:

– А ти чому не падаєш?

– Чекаю, коли сонечко визирне, – пояснила Перлинка. – Я дуже хочу побачити, що там унизу. І мрію бути корисною. Але ще не можна, бо дрібненька. От як наберуся сили, так і полечу.

– Не сумуй, мала! Будь терплячою, бо це найбільша у світі сила. Зустрінемось унизу, – прогудів рогач і подався геть.

 Раптом навколо все засяяло. Перлинка підскочила, розгорнула рученята й полетіла на землю разом зі своїми сестрами. Вони кольоровою росою впали на травичку.

Перлинка зачепилася за листочок суниці. Десь у траві почулося знайоме дзижчання. Жук сів на протилежний листочок і захоплено прогудів:

– Росинко, поглянь, яке диво.

Вона підняла голову. Перлинка ще ніколи не бачила подібної краси. На весь небосхил вигнулася кольорова дуга. Рогач розправив крильця та полетів до веселки.

«От би і мені туди!» – мріяла Перлинка. Пригріло сонечко. Росинка засяяла всіма барвами, перетворилася на маленьку хмаринку і полинула до веселки.

Діти ви уважно слухали історію?

Про що ішлося в розповіді?

Як називається герой історії, жук?

2.5.2. Виконання завдання «Пригадай кольори веселки».

А тепер завдання від нашої краплинки, нам потрібно пригадати кольори веселки.

.Безымянный.png

Молодці, прощаємося із краплинкою і подякуєм її за цікаву розповідь і завданя і побажаєм їй хорошого настрю. Давайте всі гарно посміхнемося і із усмішками продовжим нашу мандрівку.

2.6. «Чарівне царство Матінки природи»

Діти завдяки нашій спільній праці, ми дісталися до царства матінки природи, http://laginlib.org.ua/blog/wp-content/uploads/2014/04/2010-09_geograf_skazki-1-4.jpg

подивіться яка гарна домівка в нашої матінки природи, це справді справжнє царство. І матінка природа, нам дуже вдячна, тому що дім це найкраще місце, де нас завжди чекають, де нам завжди добре і тепло, де нас люблять і поважають.

3. Підсумок.

    3.1. Підсумкова бесіда

Діти, про кого ми говорили на сьогоднішньому занятті?

Яка наша матінка природа?

Я надіюсь, що на цьому заході ви добре відпочили і розважились, що він вам сподобався і підніс вам хороший  настрій.

  3.2. Прощання з класом

Тож намагайтеся бути слухняними і вихованими, турбуйтеся про природу і не задавайте їй шкоди.

Дякую всім вам за увагу!

До зустрічі!

 

Завантаження...
docx
Додано
25 січня 2019
Переглядів
4843
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку