Виховна година на тему "Обираємо здоровий спосіб життя"

Про матеріал

Виховна година, спрямована на виховання у дітей ціннісного ставлення до власного здоровя, стимулює бажання дбати про власне здоров'я. Матеріал сприяє прищепленню інтересу дітей до занять фізичною культурою і спортом.

Перегляд файлу

ВИХОВНА ГОДИНА НА ТЕМУ «КРАПЛИНКИ ЗДОРОВ’Я»

 

(Година спілкування)

Мета: виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом. 


Обладнання: роздаткові матеріали-ілюстрації із зображенням людей, які дотримуються здорового способу життя, фломастери, олівці, картки «ТАК» (з написом зеленого кольору), карки «НІ» (з написом червоного кольору).


                                                        Хід заняття
І. Організація учнів


Усі сідайте тихо, діти!
Домовляймось – не шуміти,
Працювати час настав.
Тож і ми марно часу не гаємо,
Про здоров’я урок починаємо!


ІІ. Мотивація навчальної діяльності
1. Бесіда.
- Складіть із літер Д З О Р В’ О Я слово. (Здоров’я).
- Що таке здоров’я?
- Чи можете ви сказати про себе: «Я здоровий»?


- Продовжимо бесіду вправою «Мікрофон». Свої відповіді починайте зі слів: «Я здоровий, тому що …».


ІII. Повідомлення теми  і завдань виховної години

- Сьогодні ми розглянемо здоров’я як стан людини, коли в неї відсутнє будь-яке нездужання, коли вона має гарний настрій, задоволена своїм життям.
- Поговоримо також про те, як потрібно зміцнювати здоров’я та оберігати його. 


IV. Первинне сприйняття й усвідомлення нового матеріалу
- Що допоможе вам зростати здоровими? 

 

Вихователь. А зараз пропоную всім вам зіграти в гру «Рима».
1. Щоб було усе в порядку,
Вранці робимо...(зарядку).
2.Свою ти силу покажи,
З водою кожен день... (дружи ).

3. Хай мило живе... (запашисте)
Та рушничок... (пухнастий)
Порошок... (зубний)
І гребінець... (густий).
4. Потрібні організмові продукти,
Дуже корисні овочі та... (фрукти).
5. Дітям, дорослим дуже потрібно
Дихати часто свіжим... (повітрям).


– Молодці! Скільки правил вам відомо! Тепер вже ніхто й ніколи не заважатиме
вам бути здоровими.


Вихователь.  Діти, вам пропоную розгадати загадки.


1. Волосся зачесане певним чином. (Зачіска)
2. Чим більше миється, тим менше стає. (Мило)
3. Предмет особистої гігієни. (Люстерко)
4. Їстівні плоди дерев та кущів, що містять вітаміни. (Фрукти).
5. Збудники захворювань. (Мікроби)
6. Речовина для чищення зубів. (Паста)
7. Речовина для миття волосся. (Шампунь)
 

   Вихователь.       Молодці, діти! А тепер – мої вам поради. Дотримуйтесь їх і обов'язково будете здоровими.


1. Щоб міцне здоров'я мати,
Треба добре – добре знати
Дітям правила прості,
А за змістом – золоті!


2. Щоб нічого не боліло,
Полюбити треба мило!
Часто й чисто руки мити
Та охайному ходити.


3. Щоб здорові зубки мати,
Слід про них щоденно дбати:
Чистить, ротик полоскати
І твердого не кусати.


4 Овочі та фрукти мити,
Щоб ніколи не хворіти.
Бо мікроби щохвилини
– Так і липнуть до людини!


5. Та й волосся причесати.
Щоб красивий вигляд мати.
А в кишені кожну днинку
Носову носи хустинку.


6. Щоб здоровим довго жити,
 Воду слід усім любити,
Мило, пасту, гребінець -
Будеш справжній молодець!

– Я знаю, що ви дуже любите ігри. Тому пропоную вам погратися. Ви згодні?


Гра «Пригадай казку»


– Пригадайте назви українських народних казок, герої яких сильні,
витривалi, мужні, сміливі. («Котигорошко», «Кирило Кожум'яка»)
– Роздивіться iлюстрацiї до цих казок i скажіть, з чого видно, що герої
мають здоров'я? (Вони високі, сильні, красиві, спортивні.).
– Подумайте, на кого з казкових героїв ви хотіли б бути схожими? Чому?
(Відповіді учнів.)


Гра «Розсипанка

 Зберіть розсипані склади i прочитайте приказку.
Здо  скарб жит най у біль ро ший в'я ті
(Здоров'я -–  найбільший скарб у житті.)
– Поясніть значення слова «скарб». (Скарб – те, що має надзвичайну
цінність, виняткові якості.)

 

Конкурс на звання кращого міма.


(Викликаний учень, отримує завдання показати будь-яку ознаку здоров'я
тільки за допомогою міміки i жестів. Завдання чує тільки виконавець. Решта
учнів намагаються відгадати цю ознаку. (Гарний апетит, здорові зуби,
веселий настрій, міцний сон тощо.))


Фізкультхвилинка 
Щось не хочеться сидіти, 
Треба трохи відпочити. (Встати і вийти із-за парт). 
Руки вгору, руки вниз, 
На сусіда подивись. 
Руки вгору, руки в боки 
І зроби чотири кроки. (Марширувати на місці).
Вище руки підніміть (Підняти руки,прогнутися). 
І спокійно опустіть.
 

Гра «Погано-добре»

Добре:

1. Мити ноги, руки, приймати душ.

2. Чистити зуби.

3. Провітрювати кімнату.

4. Гуляти на свіжому повітрі.

5. Спати на жорсткому ліжку, на спині.

- Чи сняться вам неприємні сни?

- Як ви думаєте, чому?

Погано:

1. Перед сном багато пити, їсти.

2. Дивитися страшні фільми.

3. Слухати гучну музику.

4. Фізично напружуватися перед сном.

5. Грати в галасливі ігри.



V. Закріплення та осмислення нового матеріалу

  1. Робота з роздатковим матеріалом. 
    - Подивіться на малюнки. Що негативно впливає на здоров’я?

    2.  Обговорення ситуацій.


- Які поради ви б дали дітям у таких ситуаціях?


1) Миколка дуже любить дивитися телепередачі. Він витрачає на це чотири години на день. 


2) Наталка прийшла на день народження до своєї подруги. Вона так зраділа солодощам, що з’їла їх набагато більше, ніж потребує її організм.


- Що важливого ви порадите своїм одноліткам?

VI. Підсумки заняття


- Що важливого було на уроці?
- Як ви думаєте, що означає вести здоровий спосіб життя?.

Що нового для себе ви дізналися?

Це цікаво!

 

- Як ви думаєте, скільки років повинен прожити людина, щоб отримати почесне звання «довгожитель»?

У нашій країні багато людей, чий вік перевалив за сто років. Довгожителі вважають, що є секрети довголіття. Перший секрет - загартоване тіло. Другий секрет - хороший характер. Третій секрет - правильне харчування і режим дня. Четвертий секрет - щоденний фізична праця.

 

Вихователь.Я вам бажаю завжди бути здоровими, дбати про себе i ніколи не забувати, що здоров'я -- це неоціненний подарунок природи, якого ми не помічаємо,  поки не вичерпуємо його запас.

 

Я бажаю вам, малята,

Буть здоровими завжди.

Зуби чистити, вмиватись,

Щоб уникнути біди.

Фізкультурою займайтесь,

На повітрі більше грайтесь.

Загартовуйтесь, купайтесь.

Не сумуйте, посміхайтесь.

Назавжди запам'ятайте:

Більше немає скарбу, як здоров'я ваше.

На радість всім – і тату й мамі

Ростіть усі здорові й гарні.

Бо здоров'я дитини – то багатство родини.

А здоров'я народу – то багатство країни.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завантаження...
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  Irina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 березня 2018
Переглядів
13579
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку