Виховна година на тему "Щедра осынь"

Про матеріал
Конспект виховного заходу на осінній період навчання на тему "Щедра осінь".Підходить для учнів початкової школи
Перегляд файлу

Щедра осінь

Мета: ознайомити учнів з властивостями пластиліну; навчати простих прийомів ліплення.                                                                                              Розвивати спостережливість, охайність у роботі.                                            Виховувати посидючість, терпіння, любов до природи; прищеплювати навички здорового способу життя.

Обладнання: пластилін, дощечка для роботи, стеки, серветки для рук, ілюстрації із зображенням овочів та фруктів.

Хід уроку

I.  Організаційний момент

Пролунав дзвінок,

Починається урок.

Працюватиме старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім першім класі                                                                                                            Діти — просто молодці!

Щоб урок пройшов немарно,

Треба сісти рівно, гарно                                                                                                 І виконувати те,

Про що мова зараз йде.

 II. Робота над темою уроку.

˗ Сьогодні на уроці ми ознайомимося з прийомами роботи з пластиліном, з правилами, яких слід дотримуватися при роботі з пластиліном, та дізнаємося, що слід уживати в їжу, щоб мати міцне здоров’я.

˗ Хто знає, що таке пластилін?

˗ З чого він зроблений?

˗ Як із ним працювати?

˗ Пластилін створений людиною з білої глини, гліцерину, вазеліну (щоб глина не висихала) і воску (щоб глина була завжди пластичною). Щоб надати пластиліну колір, використовують спеціальні барвники.

˗ Зараз осінь. На вулиці холодно, дощить, а вам потрібно ходити до школи, навчатися. Де ж набратися сил? Що необхідно робити, щоб бути здоровими та міцними цілий рік? (Відповіді дітей.)

˗ Щоб дізнатися, чи маєте ви рацію, розгадайте кросворд.

1. Помаранчева і гарна,

 У землі сиджу немарно: Соковита, солоденька,

 Вже я стала чималенька.

 Собою пригощу дитину.

 Хай корисну з’їсть... (морквину).

 2. В діжці ми їх засолили,

 А тоді всю зиму їли.

 Солоненькі та хрумкі

 У пухирцях. (огірки).

 3. Некрасива, шишкувата,

 Як прийде на стіл вона,

 Скажуть весело хлоп’ята:

˗ Ну й розсипчаста, смачна! (Картопля)

 4. Народжується з квітки,

 Його всі люблять дітки,

 Заліза в нім багато,

 Рум’яне і хрустке.

А ну, скажіть, малята,

 То що ж воно таке? (Яблука)

 5. Зелений чуб, червоний бік,

 Смачний із нього чавлять сік.

 Ґаздині варять з ним борщі,

 Росте в городі на кущі. (Помідор)

 6. Лампочка вгорі висіла,

 Стала смачна, пожовтіла.

 Діти лампочку зірвали,

 З апетитом скуштували. (Груші)

 7. Що то за голова,

 Що лиш зуби й борода? (Часник)

 8. Кажуть, щоб хвороб не знати,

 Треба всім мене вживати.

 Може, ви мене й з’їсте,

 Тільки сльози проллєте. (Цибуля)

˗ Яке слово прочитали у кросворді?

˗ Так, це вітаміни. Вони потрібні і дітям, і дорослим. Тому їжте їх побільше!

˗ А ви знаєте, чим фрукти відрізняються від овочів? (Відповіді дітей.)

˗ Фрукти — це їстівні та соковиті плоди культурних і дикорослих рослин. Фрукти бувають зерняткові (яблуня, груша), кісточкові (абрикос, слива, вишня, персик), цитрусові (апельсин, лимон, мандарин, грейпфрут), тропічні (інжир, гранат, манго, ананас, банан, авокадо). Овочі — це їстівні частини трав’янистих рослин.

˗ А тепер давайте спробуємо виготовити деякі фрукти та овочі з пластиліну. Розгляньте ілюстрації. Як виглядають фрукти й овочі на деревах або грядках?

   

 

                 

III. Фізкультхвилинка.

 Раз! Два! Всі присіли,

 Потім вгору підлетіли.

 П’ять, шість — всі веселі.

 Крутимось на каруселі.

 Сім, вісім — в поїзд сіли,

 Три, чотири — нахилились.

 Із струмочка дружно вмились.

 Ніжками затупотіли.

 Дев’ять, десять — відпочили.

 І за працю дружно сіли.

IV.  Практична діяльність учнів.

Правила роботи з пластиліном

1.Розминати і розгортати пластилін потрібно на дощечці; розрізати пластилін стекою.

2. Невикористаний пластилін класти в клітинку упаковки; після завершення роботи з пластиліном руки витирати серветкою.

3. Не бери пластилін до рота, не торкайся брудними руками обличчя, очей, одягу. Не чіпай зошити, книги, гумки ˗ скрізь будуть жирні плями, по яких жодна ручка не пише.

˗  Якщо ви обрали, які фрукти та овочі будете виробляти, покладіть перед собою дощечку та приступайте до роботи.

V. Підсумок уроку

˗ З яким матеріалом ми працювали сьогодні на уроці?

˗  Як потрібно працювати з пластиліном?

 

docx
Додано
3 листопада 2022
Переглядів
438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку