Виховна година на тему «Твоє здоров'я у твоїх руках»

Про матеріал

Мета: виховувати в учнів потребу в здоровому способі життя,відповідальність за своє здоров'я, показати шляхи підтримки і зміцнення здоров'я, вчити дітей способам підвищення працездатності.

Виховувати непримиренне ставлення до шкідливих звичок, пропаганда здорового способу життя.

Перегляд файлу

Виховна година на тему:

«Твоє здоров'я у твоїх руках»

Мета: виховувати в учнів потребу в здоровому способі життя,відповідальність за своє здоров'я, показати шляхи підтримки і зміцнення здоров'я, вчити дітей способам підвищення працездатності.

Виховувати непримиренне ставлення до шкідливих звичок, пропаганда здорового способу життя.

Обладнання: слайди « Притча про метелика», демонстраційний матеріал «Шкідливі звички», емблеми команд, кулі, фішки червоного, зеленого і блакитного кольору, роздатковий матеріал, плакат «Здорове харчування – запорука здоров’я», мультимедійна дошка.

Хід заходу

Учні заздалегіть поділені на три групи.

 

I. Вступне слово вчителя

-Почати наш захід я хочу з однієї цікавої історії. Це притча про метелика.

У давнину жив - був один мудрець, до якого люди приходили за порадою. Всім він допомагав, люди йому довіряли і дуже поважали його вік, життєвий досвід і мудрість. І ось одного разу заздрісний чоловік вирішив зганьбити мудреця у присутності багатьох людей. Заздрісник і хитрун придумав цілий план, як це зробити: «Я метелика впіймаю і в закритих долонях принесу мудрецю, потім запитаю його, як він думає, живий у мене в руках метелик чи мертвий. Якщо мудрець скаже, що живий, я стисну щільно долоні, разчавлю метелика і, розкривши руки, скажу, що наш великий мудрець помилився. Якщо мудрець скаже, що метелик мертвий, я распахну долоні, метелик вилетить живий і неушкоджений і скажу, що наш великий мудрець помилився».

Так і зробив заздрісник, піймав метелика і пішов до мудреця. Коли він запитав у мудреця, який у нього в долонях метелик, мудрець відповів: « Все в твоїх руках».

-Все в наших руках - і здоров'я, і навчання, і повага друзів, і «Твоє здоров'я в твоїх руках»

Здоров'я - це головна цінність людини. Здоров'я не купиш ні за які гроші. Будучи хворим, ви не зможете втілити в життя свої мрії, не зможете повністю реалізуватися в сучасному світі ... І саме про здоров'я, про те, як його зберегти, ми і поговоримо сьогодні.

   II. Представлення команд

( Команди по черзі показують свої емблеми і кажуть девізи)
«Вітамінки»
«Вітаміни поглинаєм,
І здоров'ю допомагаєм».
« Чистюлі»
« Ми чистюлі краще всіх,
Сьогодні до нас прийде успіх»
"Здоров'я”

"В здоровому тілі – здоровий дух”.

"Здоров”я – це життя!

    III. Учитель. Діти, вам було дано завдання підготувати рекомендації знаменитих людей про те, як зберегти своє здоров'я.

(Читають учні).

 • Людина може жити до 100 років. Ми самі своєю нестриманістю, своєю беспорядочностью, своїм потворним поводженням з власним організмом зводимо цей нормальний термін до значно меншої цифри. ( И.П.Павлов).

 • Гімнастика, фізичні вправи, ходьба повинні міцно ввійти в повсякденний побут кожного, хто хоче зберегти працездатність, здоров'я, повноцінне і радісне життя. ( Гіппократ).

         • Відпочинок після розумової праці - це не бездіяльність, а праця фізична, що не тільки приємно, але і надзвичайно корисно. (К.д.ушинський)

  Вчитель. Здоров'я - одна з найбільших людських цінностей. Краще за всіх про це знають люди нездорові. Фізичні страждання позбавляють їх головного, до чого прагне людина, - щастя. Щоб не упустити свого через різних хвороб і недуг, потрібно засвоїти кілька важливих правил.

ПЕРШЕ. Із самих ранніх років зрозуміти, що здоров'я людини - в його власних руках.

ДРУГЕ. Ні в якому разі не допускайте появи надмірної ваги.

ТРЕТЄ. Будьте активними! Рух - це основа життя.

ЧЕТВЕРТЕ. Займайтеся загартовуванням.

П'ЯТЕ. Виключіть будь шкідливі звички.

ШОСТЕ. Долайте лінь!

IV. Вправа «Закінчи речення» (практична робота на картках).

Вчитель.  Виконайте завдання на картках, на основі ваших знань.

1 група

Закінчи речення.

Для здоров’я корисно багато …(рухатися)

- гуляти на …; (свіжому повітрі)

- уживати корисну…; (їжу)

- бути …; ( активним)

- відмовитися від …. (шкідливих звичок)

2 група

Закінчи речення.

Здоровий спосіб життя – це дотримання …; (дотримання режиму дня)

- правильне ...; (правильне харчування)

- щоденні заняття … і …, (фізкультурою і спортом)

- рухливими …; (іграми)

- активна…; (діяльність)

- відсутність шкідливих …;(звичок)

- у спілкуванні з оточуючими…. (бути чемним)

Висновок.

Допомагають зміцнити здоров’я (рухливі) ігри, наприклад: …. Слід уникати (шкідливих) звичок, які руйнують здоров’я, наприклад:(паління, алкоголь, наркотики)  Щоб зберегти здоров’я, необхідно доглядати за собою, а саме: (дотримуватися правил особистої гігієни).

     V. Бліцтурнір для капітанів

Учитель: «Здоров'я не купиш - його розум дарує» - під таким девізом ми проводимо бліцтурнір. Пропоную витягнути з квітки пелюстки на яких написано завдання. Вид спорту, який ви повинні продемонструвати без слів, а команди повинні відгадати. (Плавання, бокс, бадмінтон, більярд, кінний спорт, баскетбол)

  VI. Конкурс «Корисна звичка»

Перед кожною командою знаходиться ромашка. На кожній пелюстці необхідно написати корисні поради для інших команд, які допомагають зміцнювати і зберігати здоров'я.

        VII. Вчитель. А зараз переходимо до захисту ваших проектів.  Дорогі діти, два тижні тому я запропонувала вам,  об'єднатись в групи для того, щоб дослідити вкрай важливі для нас завдання, які стосуються нашої теми.

I команда приготувала презентацію «Здоровя нації у твоїх руках»

II команда – плакат «Здорове харчування – запорука здоровя»

        III  команда -  виступ агітбригади «Ми за здоровий спосіб життя»

Учні захищають свої проекти.

VIII. Рефлексія

- Піклуватися про своє здоров'я має кожна людина. Головне - захотіти бути здоровим!

Задумайтеся про своє ставлення до свого здоров'я. Давайте висловимо в кольорі, як ви тепер будете ставитися до свого здоров'я.

Червоний - Я буду намагатися вести здоровий спосіб життя.

Зелений - Я не впевнений у своєму виборі.

Блакитний - Я також байдужий до свого здоров'я.

          VII. Підведення підсумків

    - Ми з вами сьогодні добре попрацювали. Сподіваюся, що здоровий спосіб життя увійде у вас у звичку і не буде викликати труднощів. А починати треба кожен день з посмішки, тоді він буде, як свято. Так що будьте всі здорові!

 

docx
Додано
27 квітня 2018
Переглядів
2123
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку