Виховна година на тему " Не жартуй з вогнем!" для учнів 2 класу. Мета - ознайомити учнів із небезпекою, яку несе вогонь та запобігти його виникненню.
Виховна година
Тема. Не жартуй з вогнем!
Мета: формувати в учнів знання про пожежу та причини її виникнення, вчити дотримуватися правил пожежної безпеки; розвивати пам'ять, увагу, мислення, обережність та навички поводження з вогнем; виховувати бережне ставлення до свого життя та здоров’я.
Обладнання: наочний та роздатковий матеріал, відео-мультфільм, пазли.
Форма проведення: бесіда.
Хід виховної години
І. Вступна частина
1. Привітання
Дзвоник дзвонить кожен раз,
Дітлахів він кличе в клас.
Будемо разом ми працювати,
Правила безпеки сумлінно вивчати
2. Повідомлення теми виховної години
- Сьогодні у нас розпочинається Тиждень пожежної безпеки. Уважно погляньте на ілюстрацію і скажіть, про що ж ми сьогодні поговоримо?
ІІ. Основна частина
- Назвіть ваші асоціації до слова «Вогонь»
Газплита
Запальничка Небезпека
Сльози Піч
Рятувальники Сірники
Горе Біда Полум’я
2. Перегляд мультфільму Мудрі казки тітоньки Сови (серія: Приборкувач вогню)
- Уважно перегляньте мультфільм і скажіть, що ж стало причиною пожежі?
3. Бесіда про правила поведінки з вогнем
Вогонь завжди потрібний людині, бо він дає тепло і світло. Без вогню людині жилося б важко. Жодного дня ми не можемо обійтися без нього. Тому людина приручає його.
- А чому люди його бояться?
Дійсно, вогонь – найстрашніша у світі стихія, тому що вона практично нічого живим не залишає на своєму шляху. Створюється надзвичайно висока температура, від якої все спалахує. Поширюється дим, від якого втекти неможливо. Це дуже страшна стихія, з якою важко впоратися.
Вогонь – це ворог людини.
- Які причини виникнення пожежі ви знаєте?
- Як потрібно поводитися з вогнем, щоб не спричинити жахливих наслідків?
Фізкультхвилинка
4. Вивчення правил пожежної безпеки
- Уважно розгляньте плакат і скажіть, які правила пожежної безпеки зображені?
- Повторимо їх всі разом. (Колективне вивчення правил пожежної безпеки)
5. Гра «Так чи ні!»
- У вас на партах є сигнальні картки, я буду називати твердження, а ви піднімаєте картку. Якщо правильне твердження – зелена, якщо ні, то – червона.
6. Робота в групах
- Кожен ряд об’єднується в групи. У вас на парті пазли, уважно складіть їх і опишіть, яка ж картинка вийде.
ІІІ. Заключна частина