Виховна година "Несподіванка в День Валентина"

Про матеріал

Тема виховного заходу: «Несподіванка в День Валентина». Саме ця тема була обрана через співпадання дати святкування цього свята і виховного заходу. На даний момент вона актуальна, що дозволяє одночасно і привітати всіх учнів, і розказати цікаву інформацію про історію цього свята, і провести ігрові завдання з дітьми. Підходить для учнів старших класів.

Перегляд файлу

Тема: Несподіванка в День святого Валентина

Мета:

  • виховна: виховувати почуття товариськості, доброзичливості;
  • розвиваюча: розвивати творчу активність, мову, мислення, пам’ять, увагу;
  • навчальна: розширювати кругозір, формувати комунікативні вміння та навички, ознайомити з історією виникнення свята Святого Валентина.

Форма проведення: заочна подорож

Обладнання: карта подорожі, слайди презентації, валентинки, відео сюжет

ХІД ЗАХОДУ

 

I. Організаційний момент.

1. Привітання.

Добрий день. Чи знаєте ви яке свято зустрічають в лютому? Напевно, немає на Землі людини, яка б не чула про це чудове свято – День Святого Валентина.

Без любові людям неможливо прожити. Ми, дорослі любимо дітей, один одного та бажаємо, щоб ніхто і ніколи не був обділений цим прекрасним почуттям. Давайте подивимося на наш колектив, скільки тут «закоханих». Можна сказати що всі. Перевіримо? Хто любить солодке, встаньте! Хто любить мультфільми – підійміть руку. Хто любить спати – підійміть дві руки, хто «закоханий» в морозиво – потопайте ногами. (Див. слайд 1)

2. Мотивація навчальної діяльності.

Валентинів день – одне з тих свят, без яких життя було б біднішим. Вже стало доброю традицією дарувати один одному в цей день валентинки та листівки, які символізують симпатію або освідчення в коханні. А як же все починалося? (Див. слайд 2)

3. Повідомлення теми і мети.

Отже, сьогодні ми дізнаємося цікаві факти про історію свята Валентина і обов’язково побуваємо у королівстві Любові. (Див. слайд 3)

II. Основна частина.

1. Асоціативний кущ «Любов»

Якщо сказати слово «любов», які асоціації у вас виникають? І взагалі що людина може любити? (Див. слайд 4)

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Ознайомлення із картою подорожі.

Отже, любити можна все: і природу, і людину, і якийсь вид захоплення, і якісь страви, кольори, подорожі, і взагалі саме життя. Тому наша подорож також буде складатися із станцій, у яких ви дізнаєтеся про любов, про історію виникнення свята Валентина, а закінчиться наша подорож станцією щирих подарунків. (Див. слайд 5)

3. Перша станція «Історична» (Див.  слайд 6)

Існує легенда, що Валентин був священиком під час панування римського Імператора Клавдія II. Імператор Клавдій видав указ, за яким римським солдатам заборонили одружуватися, тому що шлюб робить їх уразливими. Але романтичний Валентин продовжував одружувати солдат в таємниці, поки його таємні дії не були виявлені, і він був поміщений у в’язницю. Перш, ніж бути страченим, він закохався в сліпу дочку свого тюремника, яку зцілив своїми молитвами.

Історія свідчить, що в ніч перед стратою великомученик Валентин написав своїй коханій прощальний лист. Так і з’явилися валентинки. Сьогодні День закоханих відзначають у всьому світі. І за традицією зараз прийнято проявляти свою любов валентинками.

А чи знаєте ви історію самої валентинки? Насправді її створення приписується молодому французу. Його звали Чарльз, Герцог Орлеанський. Він і вважається одним із перших творців валентинок, які називалися в той час "поетичними або любовними посланнями". Під час свого ув'язнення в Тауері в 1415 році він відправив кілька віршів або римовані любовні листи (так звані "валентинки") своїй дружині, яка була у той час у Франції. Це і була перша валентинка.

Протягом п'ятнадцятого століття валентинка виглядала як малюнок із зображеним лицарем з леді та Купідоном, що посилає стрілу, щоб проколоти серце лицаря.

Протягом сімнадцятого століття люди робили свої власні валентинки. Вони писали в них або вірші, створені ними самими, або переписували поеми зі спеціальних брошур з віршами.

Як ви думаєте, що саме може бути написане у валентинках? Наведіть приклади. Давайте зараз спробуємо за допомогою рим створити власне привітання зі святом Валентина.

…………………….Валентин

 

…………………….один

 

……………….знов

 

……………….любов

(Приклад: Святий Валентин

приніс на щастя один

зразок щирого відчуття, щоб знов

ти відчув справжню любов.)

4. Друга станція «Цікавинки» (Див. слайд 7)

А чи знали ви, що День Святого Валентина – це не тільки день закоханих. 14 лютого святкують Міжнародний день дарування книг, День комп’ютерника, початок Великого посту у західних християн, день заснування YouTube і День душевного здоров’я. У цей день німці прикрашають лікарні червоними стрічками, а в каплицях проводять Богослужіння.

Зараз я пропоную перевірити чи знайомі вам основні символи Дня Валентина. Слухайте уважно загадки.

 

На голові вінець,

Сам він молодець.

Кого він побачить,

Того любов’ю відзначить      (Амур)

 

Я сердечка на малюнку

Мамі з татом подарую.

Намалюю поцілунки,

Дуже – дуже я люблю їх! (Валентинки)

 

Це ніжність, це дружба,

Це щастя, краса …

Це почуття потрібно дуже

Воно лікує й потряса. (Кохання)

 

Без ран болить, щемить і плаче,

Якщо взаємності не баче. (Серце)

5. Третя станція «Фільмознавці» (Див. слайд 8)

Всі ми любимо мультфільми. Давайте згадаємо персонажів мультфільмів, у яких зображено було світле та щире кохання. Експрес-опитування «Кохання в мультфільмах».

  1. Цю дівчинку любив дуже сумний хлопчик. (Мальвіна)
  2. Вона вийшла заміж за російського багатиря Альошу Поповича. (Любава)
  3. Цей герой врятував красуню, яка потім перетворилась в огра. (Шрек)
  4. Якби не її черевики, вона б ніколи не вийшла заміж за принца. (Попелюшка)
  5. В цьому мультфільмі квітка допомогла чудовиську стати красунчиком. (Красуня та Чудовисько)
  6. Цим героям зберегти своє кохання допомогли віслюк, кіт, собака та півень. (Бременські музиканти)
  7. Ця дівчина віддала здатність говорити, аби бути рядом з коханим принцом. (Русалонька)
  8. Героїня цього мультфільму познайомилась зі своїм обранцем завдяки своїй зачісці. (Рапунцель)
  9. Ця пара ніколи б не зустрілась, якби хлопцю не дали стрілецьку зброю. (Царівна Жаба)
  10. В цьому мультфільмі дівчина – кажан зустріла рудого туриста і вийшла за нього заміж. (Монстри на канікулах)

6. Четверта станція «Поліглоти» (Див. слайд 9)

Отже, у цих мультфільмах розказується про любов між дівчиною та хлопцем. Це кохання людина шукає вже у дорослому віці, але найпершою людиною, котру любить кожен із самого народження, є хто, на вашу думку? (Звісно, це мама) І це найперша любов, яку ми отримуємо із самого народження і тримаємо у своєму серці протягом всього життя. Отже, давайте з вами подумаємо, у яких країнах люблять маму? (У всіх) Тому зараз я пропоную вам подивитися відео, у якому вам розкажуть, як звучить фраза «Я люблю тебе, мамо» на 25 різних мовах світу. А скільки мов знаєте ви? Чи знаєте ви хоч один зразок цієї іншомовної фрази? Зараз ми спробуємо з вами стати поліглотами – знавцями багатьох різних мов.

7. П’ята станція «Символічна» (Див. слайд 10)

Отже, перевіримо, як уважно ви слухали і наскільки добре запам’ятали історію свята закоханих. Дайте відповіді на запитання, щоб згадати символи Дня Валентина.

  1. Її створення приписується Чарльзу, Герцогу Орлеанському (1415 рік), який перебував у цей час у в’язниці. Проте найбільшого розквіту вони досягли у вісімнадцятому столітті. (Валентинка)
  2. Воно є джерелом натхнення, радості, енергії, стимул жити та творити, створювати і вдосконалюватися.(Кохання)
  3. В Біблії сказано, що воно: «…. найлукавіше над все та невигойне, – хто пізнає його?» (Серце)

8. Шоста станція «Королівство Любові» (Див. слайд 11)

Ось ми з вами і дійшли до останньої станції у нашій подорожі. Вітання із Днем Валентина. Ми вже казали, що любити можна кохану людину, маму, сім’ю. Але ж і не треба забувати про любов до своїх ближніх, друзів. Взагалі кожен у світі заслуговує на любов. Тому зараз я роздам кожному із вас валентинки у формі серця. Підпишіть кожен на них своє ім’я. Наприклад, від Валі. Далі обміняйтеся зараз цими валентинками з кимось одним із класу, подякувавши своєму однокласнику за щось добре, що він для вас зробив або за якісь риси характеру, які вам у ньому подобаються. Наприклад: Влад, я дарую тобі валентинку за те, що ти мені завжди допомагаєш. А Влад дарує навзаєм валентинку також кажучи при цьому якісь гарні слова подяки.

III. Підведення підсумків.

1. Слово вчителя.

Отже, я дуже рада, що кожен у вашому класі отримав валентинку від однокласника. Нехай ось така атмосфера любові та радості панує у вас завжди і наповнює ваші серця радістю. Постарайтеся провести свято Валентина в хорошому і доброму настрої, і головне, вірте в любов і диво. І не важливо, самотні ви чи в парі – просто будьте щасливі, незважаючи ні на що, і в День святого Валентина обов’язково трапиться добра і чарівна казка, в якій ви будете грати головну роль. Дякую за увагу. До нових зустрічей.

ДОДАТКИ


Додаток №1 (слайд 1)

 


Додаток №2 (слайд 2)

 


Додаток №3 (слайд 3)

 


Додаток №4 (слайд 4)

 

 

 

 

 


Додаток №5 (слайд 5)

 

Додаток №6 (слайд 6)


 

 

 


Додаток №7 (слайд 7)


Додаток №8 (слайд 8)

 

 

 

 

 

Додаток №9 (слайд 9)



Додаток №10 (слайд 10)

 

 

 

 

 

 

Додаток №11 (слайд 11)

 

docx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
2450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку