Розширити знання дітей про весну та квіти. Виховати в учнів естетичний смак, навички морально-естетичної поведінки. Зміцнювати колектив класної родини. Обладнання: карта, наочні матеріали, жетони.
Тема: «Парад квітів»
Мета: Розширити знання дітей про весну та квіти. Виховати в учнів естетичний смак, навички морально-естетичної поведінки. Зміцнювати колектив класної родини.
Обладнання: карта, наочні матеріали, жетони.
Вид заняття: КТС
Хід роботи
I.Організаційна частина
1.Привітання
Знову день почався діти
Всі зібрались на урок
Тож пора нам починати
Кличе в подорож дзвінок
Тож часу з вами не гаймо,
а скоріше починаймо!
2.Перевірка до готовності
Сядьте діти всі гарненько
Руки покладіть рівненько
Голову вище підніміть
Свої плечі розведіть
Всі на мене подивіться
Й веселіше посміхніться!
3.Повідомлення теми
Діти, а щоб дізнатись тему, нашого сьогоднішнього заняття, потрібно відгадати загадку. Слухайте уважно:
Тепло стало надворі.
Синє небо угорі.
Сонце промінь шле землі,
Прилітають журавлі.
Вже у лісі там і тут
Перші проліски цвітуть.
Кучерява, запашна
В гості йде до нас …
(весна)
Правильно, діти, це весна. Тож сьогодні ми поговоримо, про найчудовішу пору року, дізнаємось про усі її таємниці.
II. Основна частина
1. Розповідь вчителя
Тануть сніги, біжать струмочки, починає пробиватися перша травичка, розпукуються бруньки, з'являються тендітні квіти, чути спів пташок... Це настала Весна — найпрекрасніша пора року, оспівана поетами за свою первозданну красу.
Весна приносить із собою не тільки довгоочікуване тепло, вона приносить радість і надію, надію на краще. Після невблаганних морозів та лютих завірюх, після снігів, які вкривають землю пуховою ковдрою, після зимової сплячки, у яку, здається, впадають не лише деякі види звірів, а вся природа, нарешті настає Весна — прекрасна царівна у зеленому вбранні та віночку ніжних квітів.
2. Бесіда
Діти подивіться на дошку, перед вами Весняна галявина. А чи не здається вам, що чогось на ній бракує?(квітів)
Так діти, їй бракує квітів. Для того, щоб ця галявина стала по-справжньому весняною, потрібно засадити її квіточками.
А для цього вам потрібно виконати наступні завдання! Тож розпочнемо!
3.Розгадування анаграм
Зараз діти, щоб на нашій галявині з’явилися перші квіточки потрібно розгадати анаграму,вам потрібно розташувати літери в правильній послідовності. (за правильні відповіді діти отримують квіточки)
НБЕЬЕРЗ
(березень)
ТНКЕЬВІ
(квітень)
ЕНТРЬАВ
(травень)
Молодці діти, ви гарно впорались з цим завданням, тож давайте вже починати саджати квіточки. Ті діти, що отримали квітки, виходьте до дошки та приклеюйте їх на нашу галявину.
4.Бесіда
Діти, а чи знаєте ви, що кожна квітка має свій символ та щось означає. Давайте дізнаємось трохи більше. Слухайте уважно!
Заспіва весна в ріжок
Квітка робить перший крок
Прошиває ковдру снігу
І веде до нас відлигу
Як зовуть цю ранню квітку?
Чи зустрінем її влітку?
(Підсніжник)
З-під снігу свій листочок
До сонця простягну.
І синій мій дзвіночок
Вітатиме весну.
(Пролісок)
Квітка я ніжна, низенька, дрібна
Коли розцвітаю приходить весна
Мій цвіт фіолетовий 5 пелюсток
В ній квітну довго між інших квіток.
(Фіалка)
Росте на наших луках
Квітонька дрібна
Дала їй сині очі
Ненечка - весна
От пройде біля неї
З усміхом хто небудь
Услід тихенько квітка
Промовить – не забудь.
(Незабудка)
Кущ весняний, запашний
зацвітає біля хати.
Відламаю гілочку малу і візьму в кімнату,
Хай він пахне мамі й тату.
(Бузок)
Дзвіночки-перлинки на ніжці тоненькій
Такі запашні і тендітні такі.
В широкому листі, немов у гіллі
Ховають від сонця голівки свої. (Конвалії)
Я гордо голову тримаю
І перед вітром не схиляю.
Я жовтий, білий, полум " яний,
І наче яблуко, рум " яний.
В саду я квітну навесні.
Скажи, яке ім’я мені?
(Тюльпан)
Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло.
Потім стало біле-біле
І за вітром полетіло.
(Кульбаба)
Молодці, діти, ви і з цим завданням гарно впорались. Тож давайте саджати квіточки. Виходьте по черзі і приклеюйте квітки.
6.Фізхвилинка
- Діти давайте трішки відпочинемо:
А ну діти , всі швиденько,
Стали біля парт рівненько
Щось не хочеться сидіти
Треба трохи відпочити
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки.
Вище руки підніміть,
А тепер їх опустіть.
Плесніть, діти, кілька раз,
За роботу, все гаразд.
7.Конкурс «Квітка»
Зараз я роздам вам різнокольорові папірці,клей та листок на який вам потрібно наклеїти ці папірці так щоб утворилася гарна квітка. Для цього конкурсу мені потрібно троє бажаючих. Той хто швидко виконає це завдання той і переміг.(переможець отримує квітку,інші жетони)
8.Конкурс «Скоромовки»
Діти для цього конкурсу мені потрібно чотири бажаючих. Зараз я роздам вам скоромовки, які потрібно прочитати чітко та швидко, хто зробить це найкраще той і переміг.(переможець отримує квітку,а інші жетони)
Бук бундючивсь перед дубом, тряс над дубом бурим чубом. Дуб пригнув до чуба бука - буде букові наука
III. Заключна частина
1.Підведення підсумків
Молодці діти, ви гарно впорались з усіма завданнями Тепер погляньте на нашу галявину!!! Яка вона стала гарна та по справжньому весняна та гарна!
2. Нагородження
А за те, що ви так гарно себе поводили, ви отримаєте подарунки.(наклейки)
3. Прощання
До побачення, дітки! До нових зустрічей.