Виховна година "У країні казок"

Про матеріал

Ви можете поринути у світ казок, збагатити знання учнів усною народною творчістю рідного краю; розвивати логічне мислення, уважність, спостережливість; виховувати прагнення до добра і справедливості.

Перегляд файлу

Тема: «Країна Казок»

Мета:  збагатити знання учнів усною народною творчістю рідного краю;   розвивати логічне мислення, уважність, спостережливість; виховувати прагнення до добра і справедливості.

Обладнання: презентація, країна казок, ілюстрації до казок, призи, тема, кросворд, казковий герой

Вид заняття: заочна подорож

 

Хід роботи :

I Вступна частина

1.Привітання

Наш урок цікавим буде!

Казку люблять усі люди!

І дорослі, і малі,

Тобто, й наші школярі.

Будемо ми працювати,

Й руку вправно піднімати.

Казка кличе нас усіх,

Починаємо мерщій

2.Перевірка готовності дітей до заняття:

- Діти, викладіть все з рук та налаштуйтесь на цікаву роботу.

3.Повідомлення теми заняття:

- Ми з вами поговоримо про казки, їх героїв, проведемо різні конкурси. То ж будьте активні, бо вкінці заняття будуть запитання.

- А ви знаєте, що казка прийшла до нас з давніх-давен? В народних казках передається з покоління в покоління мудрість народу, усе, що є вартим уваги нащадків, життєвий досвід, мрії народу, його почуття. У казках також знайшли відображення важливі історичні події. Казки мають повчальний характер, і в них завжди є певна мораль. Одні казки виховували любов до рідної землі, рідної домівки, рідної матері, інші до народу і Батьківщини в цілому. Усі вони прославляють мудрих, хоробрих та кмітливих і засуджують зрадливих, ледачих і підступних. Також герої різних казок дуже схожі своїми портретами.

II Основна частина

1. Введення казкового героя

- Сьогодні, ми з вами потрапимо до країни казок, де нас дуже чекають. Але поки я до вас йшла Мудра Сова принесла мені листа з поганою новиною. В країні казок нас мав супроводжувати Незнайка, але трапилося не передбачуване. Він гірко плакав, бо його вигнали з казкової країни. А знаєте чому? А тому, що він геть переплутав усіх казкових героїв та їх казки. Може, допоможемо йому пригадати?  А потім він нас проведе до країни казок. Ну що, згодні?

2. Відгадування героїв казки за описом:

- Діточки, давайте допоможемо Незнайку пригадати казкових героїв. Я зараз буду описувати героя казки, а ви здогадайтесь, про кого йдеться мова:

1. Хто тікав від діда й баби,

    Не сидів він на вікні,

   А зустрівся з зайченятом

   Й ну співать йому пісні.   (Колобок)

2. Старенька бабуся у лісі жила,

     Гостинці для неї онука несла.

    Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?

    Як казка ця зветься? Хто б відповів?   («Червона Шапочка»)

3. Він звірят усіх лікує,

    Від халеп він їх рятує,

    Вилікує він за мить

    Все, що в звірів так болить.   (Айболит)

4. Підробив він голосок,

    Став малим співати.

    Здогадалися вони:

    Вовк — не наша мати.     («Вовк і семеро козенят»)

5. Працювала я у хатці,

    Танцювала у палаці.

    Є така у мене звичка —

    Десь губити черевички.   («Попелюшка»)

6. На городі виростала,

    Сили набирала,

    Непомітно, дуже швидко,

    Великою стала.

    Став тут дід усіх гукати

    Та красуню рвати.

    А цю казку, діти, ви

    Встигли відгадати? («Ріпка»)

 

3.Гра «Ланцюжок»

- Ми з вами знаємо що в казці є дуже багато героїв – звірів. Отже, зараз ми з вами пограємо в гру  «Ланцюжок». Вам треба буде кожному, ланцюжком назвати яких героїв - звірів ви знаєте з казок. Який ряд назве більше, той дуже допоможе Незнайці і він буде вам вдячний  (Бичок, лисиця, вовк, білочки, козлята, півник, поросята, ведмідь, заєць, мишка, собака, кішка )

4.Фізхвилинка

- Молодці! Ви всі так добре працювали, що, напевно, втомилися. Тому зараз проведемо фізкультхвилинку, не просту, а казкову, яку робив колись Колобок.

Жив веселий Колобок

У країні казочок

Разом з ним усі звірятка,

Вирушали на зарядку.

Похитали головою,

Раз притупили ногою,

Руки вгору піднесли,

Трішки ними потрясли,

Нахилились вліво, вправо.

Та цього іще замало.

Руки вгору, руки вниз,

Раз присіли, піднялись.

Головою похитали

Й працювати знов почали.

5. “Назвати казку за ілюстрацією”

 - А зараз ми за малюнками разом з Незнайком будемо називати казку.   

Хто ж з вас кращий знавець казок?

1.Лунтик.

2.Маша і ведмідь.

3.Мадагаскар.

4.Рапунцель.

5.Алеша Попович.

6.Смішарики.

   Які ви всі розумні!

 

 

6. «Чарівний мішечок»

- Діти, зараз  учні з наших команд по черзі витягують предмети із мішечка, називають цей предмет і в якій казочці він зустрічається. (туфелька – «Попелюшка», червона шапка – «Червона Шапочка», золотий ключик – «Буратіно», золоте яйце – «Курочка Ряба», золота рибка – «Казка про рибака та рибку», чоботи – «Кіт у чоботях», ріпка – «Ріпка»,  )

7. Кросворд:

- Останнім нашим завданням буде відгадування кросворду.

 

Р

У

К

А

В

И

Ч

К

А

 

Т

Е

Л

Е

С

И

К

 

В

О

В

К

 

 

Б

І

Л

О

С

Н

І

Ж

К

А

В

Е

Р

Т

Ь

 

 

Р

І

П

К

А

 

 

 

 

 

 

 

 

М

И

Ш

К

А

 

Ї

Ж

А

Ч

О

К

 

 

З

А

Й

Ч

И

К

 

Б

И

Ч

О

К

 

 

Л

И

С

И

Ч

К

А

 

 

 

 

 

 

1.Де ж усі сховались звірі?

   У якій такій квартирі?

   Дуже тісна, невеличка

   Це чудова... (Рукавичка).

2.Хлопчик який плавав на човнику. (Івасик Телесик)

3.Він хотів з’їсти Червону Шапочку. (Вовк)

4.Вона жила із 7 гномами. (Білосніжка)

5.Один із мишенят в казці «Колосок» (Верть)

6.ЇЇ посадив дід.(Ріпка)

7.Ця тваринка останньою допомогла тягти ріпку.(Мишка)

8. Дивний звірок: круглий, мов клубок, голки стирчать — спробуй узять. (Їжачок)

9. Взимку біленький,а влітку сіренький.

Нікого не ображає,а всіх сам боїться

(Зайчик)

10.Тварина, зроблена із соломи. (Бичок)

11. Дуже хитра тваринка. (Лисичка)

ІІІ Заключна частина.

1.Підсумок

- Молодці діти, ви допомогли повернути Незнайку до Країни Казок, тепер він завжди буде чекати вас у гості.

- А хто мені може нагадати звідки взялася казка?

-  А за що нашого гостя, Незнайка, вигнали з казкової країни?

-  Коли ви лягаєте спати, вам, напевно, мама або бабуся читає казочки, так?

-  А ви любите слухати казочки?

 - Про що ми дізнаємося у казках?

- Як казочки завжди розпочинаються і як закінчуються?

- Якою є ваша улюблена казка?

2.Прощання

-До побачення.

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Довгоброд Любов Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Довгоброд Любов Василівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 лютого 2018
Переглядів
5808
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку