Виховна година " Подорож до країни Доброти"

Про матеріал
Узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях; розвивати у дітей креативне мислення та творчу уяву, уміння уявляти собі те,чого не існує в реальній дійсності; виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших.
Перегляд файлу

Виховна година

«Віртуальна мандрівка до країни Доброти»

Мета: узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях; розвивати у дітей креативне мислення та творчу уяву, уміння уявляти собі те,чого не існує в реальній дійсності; виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків, виявляти піклування про молодших.

Хід виховної години

      I. Вступна бесіда.

-Діти, сьогодні у нас виховна година незвичайна. На вас чекає мандрівка до країни Ввічливості і Доброти.

- Увага! Увага! Реєстрація на літак  до чарівної країни закінчується. Просимо пасажирів зайняти свої місця.

 

II. Актуалізація.

-Дорога до країни Доброти далека. Тому ми часто зупинятимемось.

-Місце зупинок ви можете обрати самі. Мабуть, кожен із вас мріяв хоч деякий час побути  чарівником. Саме сьогодні у вас є така  можливість. Вам у цьому допоможе  квітка – семицвітка.

 

Попередження:  

!!!-Від групи не відставати, дружно і плідно усім працювати.

1. Зупинка  « Острів добра».

- Діти, а що таке доброта? ( Відповіді учнів).

- А як ви думаєте, яких людей називають добрими? ( Відповіді учнів).

Добрий – це людина, яка робить добро іншим, чуйна людина.

Гра « Промінчик Добра».

-В кожному з нас є маленьке сонечко. Це сонце- ДОБРОТА. Доброта, як сонечко осяює своїми промінчиками і дарує людям тепло, турботу і увагу.

-Я промінчиком буду торкатися до вас, а ви повинні розповісти, яку добру справу ви зробили у своєму житті.

- Молодці, діти, бачите, як багато добрих справ ви зробили.

2. Зупинка « Ліс  ввічливості»

-Ми потрапили з вами в незвичайний ліс. Уявімо його.

-Встаньте, візьміться за руки, заплющіть очі. Який цей ліс? Що у ньому відбувається? Що бачите праворуч? Що попереду вас?

-У вас на столі лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольору.

- Я буду зачитувати  репліки, а ви повинні визначити: де правильно чинять діти, а де ні. Якщо правильно -  зелена картка , а якщо неправильно – червона.

1.Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно, - каже дівчина в автобусі(зелена).

2.Дайте мені хлібину , - звертається хлопчик в магазині до продавця (червона).

3.Покличте до телефону Марину (червона).

4.Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі – сказала дівчинка бібліотекарю (червона).

5.Мамо, почисть мої черевики , - сказала дівчинка матусі (червона).

6.Я поскладав свої іграшки і готовий до вивчення домашніх завдань, - сказав хлопчик своїй матусі (зелена).

7.Люба бабусю! Я із задоволенням тобі допоможу(зелена).

3. Зупинка « Народна мудрість»

Наступну  пелюстку здобуваємо і  до річки « Дружби» потрапляємо.

-Оскільки у нас сьогодні сонячний настрій, пропоную прибрати хмаринки, які можуть зіпсувати нам день.

Гра « Прожени хмаринки»

( На дошці висять хмаринки з розсипаними прислів’ями.

Потрібно  скласти прислів’я, щоб утворилась хмаринка)

  •     Світ не без добрих людей.
  • Добро закарбовуй на камені, а зло записуй на снігу.
  • Хто людям добра бажає, той і сам собі має.
  • Велике діло- добре слово.
  • Добра справа-що дощ у засуху.

- Яке одне слово об’єднує ці всі прислів’я? ( ДОБРО)

  •              Гарно, діти, ви справились із цим завданням.

Ось ми прогнали хмаринки і вийшло сонечко. .

 

4. 3упинка « Галявина відпочинку»

- А зараз трішечки відпочинемо на казковій галявині.

Гра «Злови «чарівне слово»».

- Які чарівні слова ви знаєте?

- Я попрошу вас виконувати завдання тоді, коли я назву «чарівне слово».

Встаньте, будь ласка!

Підніміть руки вгору!

Будьте ласкаві, поплескайте в долоні!

Потупотіть ніжками!

Пострибайте, будь ласка!

Будьте люб’язні, руки перед собою!

Кроком на місці руш!

Опустіть руки, будь ласка!

Будьте добрі, нахиліть голову вліво!

Нахиліть, будь ласка, вправо!

Вперед! Назад!

Будьте люб’язні, сядьте на свої місця!

  • Молодці, дітки!  Гарно справились і з цим ігровим завданням.

 

5. Зупинка «Правила доброти»

-Якщо ви погоджуєтесь із твердженням, що людина повинна робити те, що називають, то плескаєте в долоні. Якщо не погоджуєтесь, то розводите руки.

«Якщо ти добра людина, то повинен…»

  1. Допомагати мамі мити посуд.
  2. Робити погані вчинки, коли ніхто не бачить.
  3. Не вмиватися.
  4. Берегти рідну природу.
  5. Шанувати працю інших людей.
  6. Обманювати та хвалитися.
  7. Насміхатися з чужого горя.
  8. Добре вчитися.
  9. Не слухати батьків.
  10.  Допомагати друзям у біді.
  11.  Ділитися тим, що в тебе є.
  12.  Захищати слабких.
  13.  Красти.
  14.  Любити своїх батьків.

 

6. «Долина Добра»

Давайте станемо всі в коло . У народі кажуть, що добро творить дива.  Уявімо , що у нас магічна свічка і відтепер хто візьме її в руки, перетвориться на того чарівника, що прилетів в наше місто. Подумайте, щоб ви зробили, ставши чарівником.

(Якби я став чарівником, я б …).

7 .«Печера скарбів»

Вчитель ставить на стіл скриньку і звертається до дітей:

  • У мене є скринька із печери « Скарбів», у ній знаходиться найцінніший скарб нашої планети Земля. Правда ж цікаво? Хто хоче перший  побачити його? Можете підійти до скриньки тільки по одному, але про те, що ви там побачите, поки що не розповідайте  ( діти по черзі заглядають у скриньку).

 

    Цікавинка!!! (На дні скриньки лежить дзеркальце, тому діти бачать своє відображення)

  •              Так, у чарівній скринці ви бачили себе, людину- найцінніший скарб.

 

«СТАВИТИСЬ   ДО ЛЮДЕЙ ТРЕБА ТАК, ЯК БИ ВИ ХОТІЛИ, ЩОБ СТАВИЛИСЯ ДО ВАС»

 

  •              Кожен із вас – людина, яка живе сьогодні, і саме такої дівчинки чи хлопчика більше на цій землі немає і не буде.

 

Є речі, що можна купити,

Є речі, що не мають ціни,

Є речі, що можна згубити,

Є такі, що слід берегти.

Отже, діти,  бережіть, цінуйте, поважайте дружбу і завжди залишайтеся добрими, ввічливими, чесними, щирими людьми.

-Діти, подивіться , чи повністю ми склали Квітку- семицвітну? Можливо,  хтось з вас пригадає казку « Квітка- Семицвітка».

- Скажіть, яку добру та корисну справу зробила дівчинка?

- Молодці! Ви здолали всі перешкоди, пройшли складний , нелегкий  шлях.

-На згадку про нашу подорож я хочу подарувати вам пам’ятку «Правила доброти» ( правила записані на пелюстках квітки- семицвітки)

  Шановні пасажири! Я вітаю вас у країні Доброти!!!

                Дякую всім за цікаву подорож!

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 березня 2021
Переглядів
1607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку