Виховна година «Розвивальна гра «В країні ребусів. Як складати ребуси.»

Про матеріал
Мета; перевірити рівень інтелекту і нахил, інтереси дітей щодо напрямків освіти. Виявлення рівня розвитку уваги, сприйняття, уяви, пам’яті і мислення. Ознайомити учнів із змістом майбутніх занять (враховуючи побажання учнів). Викликати інтерес до заняття гуртка, бажання поповнити багаж своїх знань. Розвивати логічне мислення дітей.
Перегляд файлу

Виховна година «Розвивальна гра «В країні ребусів. Як складати ребуси.»

 

Мета; перевірити рівень інтелекту і нахил, інтереси дітей щодо напрямків освіти. Виявлення рівня розвитку уваги, сприйняття, уяви, пам’яті і мислення. Ознайомити учнів із змістом майбутніх занять (враховуючи побажання учнів). Викликати інтерес до заняття гуртка, бажання поповнити багаж своїх знань. Розвивати логічне мислення дітей.

Хід виховного заходу:

1. Організаційна частина. Сьогодні на занятті ми поговоримо про небезпеку, яка мимоволі

підстерігає всіх нас. Тема дуже актуальна на сьогоднішній день

«Обережно:грип!» Всі разом

 

2. Основна частинаНовий матеріал:

Що таке ребуси. Правила складання ребусів.

РЕБУС (лат. –буквально, за допомогою речей) –загадка,і якій слова або фрази,що розгадуються,зображено у вигляді комбінацій малюнків з літерами та іншими знаками.

Щоб читати ребуси, треба знати правила його складання:

  • Замість окремих осіб або їх частин малюють предмети, назви яких є словами, потрібними для відгадування ребусів;
  • Назви предметів, речей, явищ даються в початковій формі (в називному відмінку, однини) (приклад: буря, димар, пень).
  • Кома перед малюнком означає, що від слова – назви предмета треба відкинути першу букву. Якщо ж кома стоїть після малюнку, то відкидається остання буква слова. Скільки стоїть ком – стільки відкидається букв (приклад: коса – оса);
  • Над малюнком може стояти закреслена буква. Це значить,що її в назві предмета читати не треба (приклад:кріт – кіт);
  • Якщо над малюнком закреслена буква і поряд з нею написана інша, то нею треба замінити закреслену (приклад: стіг – сніг);
  • Якщо предмет намальовано перевернутим, то назва його читається навпаки – справ на ліво (приклад: віл – лів);
  • На малюнку можуть бути цифри. Це значить, які букви і в якому порядку треба читати (приклад: гори – роги). Якщо однієї чи кількох цифр немає то відповідні букви не читаються (приклад: монета – мета);
  • Окрім букви,складені в ребусах іноді пишуться один над одним, в середині, один за одним,один під одним.
  • Розв’язуючи ребуси, залежно від розміщення букв, складів,потрібно додавати прийменники в, за, на, над, під.

3. ТЕСТИ НА ГОТОВНІСТЬ ПАМ’ЯТІ.

Тест на готовність пам’яті учнів (тест виконується на слух):

Перша-буква,яка стоїть в алфавіті перед «Т»;

Друга-перша буква алфавіту;

Третя-буква,яка стоїть в алфавіті перед «Н»;

Четверта-сама кругла буква;

П’ята- перша буква у 2 місяці весни;

Шоста-остання в слові лелека;

Сьома-йде після «С»;(самокат).

 

7. Підсумок

Ось і підходить до закінчення наш захід

Чи сподобався вам захід?

Що найбільше вам сподобалося?

Чого вчать нас народні свята?

doc
Додано
1 жовтня 2019
Переглядів
1959
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку