Ранкова зустріч на тему «Права людини»

Про матеріал
Розповісти дітям про права дітей; ознайомити з Конвенцією ООН з прав дитини розвивати зв’язне мовлення, логічне та креативне мислення; формувати спільноту; виховувати дружелюбність та командну роботу.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч на тему «Права людини»

Мета: розповісти дітям про права дітей; ознайомити з Конвенцією ООН з прав

дитини розвивати зв’язне мовлення, логічне та креативне мислення; формувати спільноту; виховувати дружелюбність та командну роботу.

 Матеріали: ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали.

 

І. Вітання

Метод «Настрій книги»

Мета: визначити емоційний настрій учнів, провести привітання у нетрадиційній формі; згуртувати дітей.

Обладнання: ілюстративний матеріал.

 

Хід проведення

Оберіть, який настрій у вас.

kisspng-book-drawing-animation-reading-cartoon-books-5aa978d4c58201.14566564152105595680956205342-angry-cartoon-book depositphotos_152397108-stock-illustration-sick-cartoon-book visible-cliparts-23

 

ІІ. Обмін інформацією

Доброго дня, друзі. Ми зібрались сьогодні для того, щоб поговорити про права дітей, тобто про ваші права. Як ви гадаєте, коли й як наші пращури дійшли до розуміння того, що права людини слід захищати?

Учні висловлюють власні думки щодо запитання.

 

Словникова робота:

 

ІІІ. Групове заняття

Конвенції ООН про права дитини:

Я маю право жити на землі,

Творити, дихати, учитись,

Примножувать багатства всі її,

Своєю Україною гордитись.

Робота з ілюстраціями.

Вчитель демонструє ілюстрацію, а діти мають здогадатися, що це за права.

Гра «Спіймай правило»

Повторили всі права,

Тепер у нас буде гра,

Якщо право є в законі –

Дружно плеснемо в долоні.

А якщо його нема –

буде в класі тишина.

  • Усі діти мають право на любов і турботу.
  • Кожна дитина має право їсти тільки чіпси і хот-доги.
  • Діти, які добре ставляться до своїх батьків, повинні одержувати від них особливу увагу.
  • Кожна дитина може вживати погані слова, якщо вона того захоче.
  • Особлива турбота дітям біженцям.
  • Діти мають право вільно висловлювати свої погляди.
  • Усі діти мають право на ім’я.
  • Усі діти мають право їсти руками і діставати до стелі ногами.
  • Жодна дитина не повинна бути скривджена і принижена.
  • Кожна дитина має право читати чужі листи, розглядати зміст чужого портфеля.
  • Усі діти мають право на вільне спілкування.
  • Кожна дитина має право одержувати в ліжко їжу.

Якщо ваші права порушено:

Звернення до батьків, до педагогів, директора.

Звернення у міліцію – 102.

Звернення у службу довіри.

Звернення до прокуратури, як спеціального державного органу, до повноважень якого належить нагляд за додержанням прав і свобод людини й громадянина.

Звернення до судових органів.

Звернення до уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Якщо вичерпано всі національні засоби захисту прав людини, громадянин має право звернутися за захистом своїх прав до міжнародних органів, організацій, зокрема, до Європейського Суду з прав людини, який знаходиться у Страсбурзі (Франція).

 

ІV. Щоденні новини

Робота з календарем погоди та щоденною інформацією.

Доброго ранку, школярі!

Сьогодні  понеділок, 19 листопада

Погода ______________

День, число, місяць та рік.

У нашому класі ___________ учнів

Вітаємо з днем народження _________________ !

 

 

Список використаних джерел

  1. https://vseosvita.ua/library/klasna-godina-na-temu-deklaracia-prav-ludini-prava-i-obovazki-koznogo-135235.html
  2. https://ok.bibl.com.ua/stati/prava-ta-obovyazki-ditini-meta-navchalena/main.html
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрьоменко Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0