Виховна година "Щоб у радості зростати, лиха треба не допускати"

Про матеріал
Класна година 5-Б класу на тему: Щоб у радості зростати, лиха треба не допускати Мета: виробляти в учнів уміння, навики грамотно діяти у різних надзвичайних ситуаціях ; розвивати вміння берегти своє здоровя і життя, дотримуватися правил безпечної поведінки виховувати життєву потребу слідкувати за своїми діями
Перегляд файлу

Класна година 5-Б класу на тему: Щоб у радості зростати, лиха треба не допускати

Мета: виробляти в учнів уміння, навики грамотно діяти у різних надзвичайних ситуаціях ;

           розвивати вміння берегти своє здоровя і життя, дотримуватися правил безпечної поведінки

           виховувати життєву потребу слідкувати за своїми діями.

Хід заняття:

Вчитель: Сьогодні в день цивільного захисту ми зібралися для того щоб обговорити проблеми, які можуть виникнути в таких ситуаціях. Давайте згадаємо, які надзвичайні ситуації можуть бути.

Відповіді дітей: пожежа, повінь,землетруси, терористичні акти, вибухи, стихійні лиха, буревій

Вчитель: Так ось про деякі з них ми і поговоримо під час нашої зустрічі, але вона дещо незвичайна. До нас завітав кінооператор, якому необхідно відзняти соціальний ролик про поведінку дітей під час різних надзвичайних ситуацій.

Кінооператор: Я вас вітаю на знімальному майданчику.

Дублерша: Дубль один « Пожежа»

Вчитель. Уявіть собі ситуацію, що ми що ми зібрались привітати в день народження Кондратенко Дмитра. Він запросив друзів до себе додому  і вони вирішили попити чаю. Вдома з дорослих нікого не було. (Ситуація – пожежа. Замикання  дроту з електрочайника. На столі стоїть елекрочайник за столом дівчинка імітує  червоним шарфиком вогонь)

  1. ПОЖЕЖА! ЩО РОБИТИ?
  2. Лийте воду!
  3. Яка вода, прикрийте рушником!
  4. Відкрийте вікна!
  5. Кличте сусідів на допомогу!
  6. Викликайте пожежників!

Музика

Містер Вогонь: В разі виникнення пожежі не панікуйте! Бо рахунок  йде на секунди.

Якщо горить електричне обладнання або проводка, вимкніть рубильник, вимикач або електричні пробки, не намагайтеся загасити вогонь водою – це смертельно небезпечно, зупинити полум’я можливо за допомогою землі із горщиків з квітами, прального синтетичного засобу, або цупкої ковдри. (цим ви перешкодите постачання кисню і зупиниться реакція горіння). Обов’язково закривайте рот і ніс зволоженою тканиною. Якщо загасити пожежу не можливо: кличте на допомогу або викликайте пожежників при цьому чітко вкажіть місце пожежі за адресою і назвіть своє прізвище та ім’я. Ні в якому випадку не ховайтеся від пожежі в шафі, під ліжком та інших місцях.

 

Вчитель: Запам`ятайте пораду містера Вогню. А щоб краще засвоїти правила пропоную вам гру: Грає дві команди «Спалах» проти «Полум`я». Завдання: відкрити за бажанням будь- яке питання і швидко дати відповідь. Якщо команда  відповідає неправильно, то має право відповісти команда суперників і отримати при цьому додатковий бал . ( Гра « Інтер- кафе)

 

Вчитель: Я дуже задоволена результатом , і це означає, що ви зможете знайти вихід із ситуації

 

Дублерша: Дубль  два «Небезпечні ситуації»

Ведуча: І знову уявімо собі, що дітлахи знайшли під час відпочинку незвичайний предмет. Їм стало цікаво.Що це?

( Ситуація, як діти знайшли кулю)

  1. Це ж куля.
  2. Але мені здається , що вона  недієва.
  3. Я візьму це  додому
  4. Цікаво, а що всередині
  5. А може ми її продамо?

Музика

(виходить Грошов і говорить:.правила поводження із  незн.предметами....)

 

Вчитель: Ми розглянули приклади побутових ситуацій, а зараз пропоную обговорити катастрофи природнього характеру за темою вашого домашнього завдання

Дублерша:  дубль три  «Природні катастрофи»

( прецентація лепбуку )

  1. Землетрус  2. Блискавка  3. Буревій

Вчитель: Ось і настав час попрощатися з вами, ви здобули багаті знання,але я бажаю, щоб в вашому житті не сталося лиха. Хай щастить!

 

docx
Додано
17 квітня 2019
Переглядів
533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку