Класна година 5-Б класу на тему: Щоб у радості зростати, лиха треба не допускати
Мета: виробляти в учнів уміння, навики грамотно діяти у різних надзвичайних ситуаціях ;
розвивати вміння берегти своє здоровя і життя, дотримуватися правил безпечної поведінки
виховувати життєву потребу слідкувати за своїми діями.
Хід заняття:
Вчитель: Сьогодні в день цивільного захисту ми зібралися для того щоб обговорити проблеми, які можуть виникнути в таких ситуаціях. Давайте згадаємо, які надзвичайні ситуації можуть бути.
Відповіді дітей: пожежа, повінь,землетруси, терористичні акти, вибухи, стихійні лиха, буревій
Вчитель: Так ось про деякі з них ми і поговоримо під час нашої зустрічі, але вона дещо незвичайна. До нас завітав кінооператор, якому необхідно відзняти соціальний ролик про поведінку дітей під час різних надзвичайних ситуацій.
Кінооператор: Я вас вітаю на знімальному майданчику.
Дублерша: Дубль один « Пожежа»
Вчитель. Уявіть собі ситуацію, що ми що ми зібрались привітати в день народження Кондратенко Дмитра. Він запросив друзів до себе додому і вони вирішили попити чаю. Вдома з дорослих нікого не було. (Ситуація – пожежа. Замикання дроту з електрочайника. На столі стоїть елекрочайник за столом дівчинка імітує червоним шарфиком вогонь)
Музика
Містер Вогонь: В разі виникнення пожежі не панікуйте! Бо рахунок йде на секунди.
Якщо горить електричне обладнання або проводка, вимкніть рубильник, вимикач або електричні пробки, не намагайтеся загасити вогонь водою – це смертельно небезпечно, зупинити полум’я можливо за допомогою землі із горщиків з квітами, прального синтетичного засобу, або цупкої ковдри. (цим ви перешкодите постачання кисню і зупиниться реакція горіння). Обов’язково закривайте рот і ніс зволоженою тканиною. Якщо загасити пожежу не можливо: кличте на допомогу або викликайте пожежників при цьому чітко вкажіть місце пожежі за адресою і назвіть своє прізвище та ім’я. Ні в якому випадку не ховайтеся від пожежі в шафі, під ліжком та інших місцях.
Вчитель: Запам`ятайте пораду містера Вогню. А щоб краще засвоїти правила пропоную вам гру: Грає дві команди «Спалах» проти «Полум`я». Завдання: відкрити за бажанням будь- яке питання і швидко дати відповідь. Якщо команда відповідає неправильно, то має право відповісти команда суперників і отримати при цьому додатковий бал . ( Гра « Інтер- кафе)
Вчитель: Я дуже задоволена результатом , і це означає, що ви зможете знайти вихід із ситуації
Дублерша: Дубль два «Небезпечні ситуації»
Ведуча: І знову уявімо собі, що дітлахи знайшли під час відпочинку незвичайний предмет. Їм стало цікаво.Що це?
( Ситуація, як діти знайшли кулю)
Музика
(виходить Грошов і говорить:.правила поводження із незн.предметами....)
Вчитель: Ми розглянули приклади побутових ситуацій, а зараз пропоную обговорити катастрофи природнього характеру за темою вашого домашнього завдання
Дублерша: дубль три «Природні катастрофи»
( прецентація лепбуку )
Вчитель: Ось і настав час попрощатися з вами, ви здобули багаті знання,але я бажаю, щоб в вашому житті не сталося лиха. Хай щастить!