Виховна година. Тема:«Олімпійські ігри»

Про матеріал
Мета: формувати зацікавленість до занять фізичними вправами та інтерес до спорту; розвивати кмітливість,пам'ять,увагу; виховувати дисциплінованість, почуття товариськості, взаємодопомоги, волі до перемоги, чесності та порядності. Обладнання: олімпійський прапор ,призи,листи а4 казковий герой Ведмедик,тема,малюнки з видами спорту. Форма проведення: конкурсна програма
Перегляд файлу

Тема: «Олімпійські ігри»

Мета: формувати зацікавленість до занять фізичними вправами та інтерес до спорту; розвивати кмітливість,пам'ять,увагу; виховувати дисциплінованість, почуття товариськості, взаємодопомоги, волі до перемоги, чесності та порядності.

Обладнання: олімпійський прапор ,призи,листи а4 казковий герой Ведмедик,тема,малюнки з видами спорту, скріпки.

Форма проведення: конкурсна програма

Хід роботи

І.  Вступна частина

1.Привітання.

- Добрий день мої рідненьки!

2.Перевірка готовності.

- Покладіть ручки рівно, вирівняйтесь, сидимо рівненько та слухаємо.

3.Повідомлення теми заняття.

- На дошці висить тема нашого заняття, але деякі букви такі соньки, тому ще сплять, тож давайте розгадаємо тему нашого заняття.

Нам відкриті букви «Олімп…… Іг..»

- Чи знаєте ви дітки, що за тема в нас сьогодні заховалась?

(Олімпійські ігри)

- Правильно дітки, темою нашого заняття є «Олімпійські ігри».

4.Введення казкового героя.

-  Діти, а чи знаєте ви, що є символом Олімпійських ігор?                              

 - Так, правильно-це Олімпійський ведмедик,який і завітав сьогодні до нас.   Але він прийшов не просто так, а приніс свої завдання.

- Розпочнімо?

 ІІ. Основна частина

1.Розповідь Ведмедика

«Цікавинки про стародавні олімпійські ігри»

- Ведмедик хоче розповісти цікавинки про стародавні олімпійські ігри, але будьте уважні,після розповіді будуть запитання.

1) Перші Олімпійські ігри відбулися в 776 році до н.е. Чемпіоном став молодий пекар на ім’я Кореб, який зумів виграти забіг на 190 метрів. До речі, біг був єдиним видом змагань перші 13 ігор.

2) На 18-ій олімпіаді з’явилося п’ятиборство, яке включало: біг, стрибки в довжину, метання списа, метання диска і власне боротьбу..  Супротивники просто билися і боролися – без розділення на вагові категорії і без раундів.

За порушення правил суддя мав право бити порушника палицею.

3) Як відомо, жінкам забороняли відвідувати Олімпійські ігри. Але згодом влада вирішила проводити спеціальні жіночі спортивні ігри. Переможниця отримувала оливковий вінок і їстівні запаси, наприклад м’ясо.

4) У 394 р. н.е. імператор Римської імперії Феодосій I заборонив проведення Олімпійських ігор. Пізніше, через 15 століть, в 1896 році Олімпійські ігри знову відродилися.

Питання:

- Чи запам’ятали ви у якому році відбулися перші Олімпійські ігри?(776р. до н.е)

- Що робив суддя за порушення правил? ( бив порушника палицею)

- Який приз одержували переможці на жіночіх спортивних іграх? (отримувала оливковий вінок і їстівні запаси, наприклад м’ясо.

2. «Загублені види спорту»

Перед вами на дошці висять картинки с різними видами спорту

( плавання, біг, катання на лижах,стрибки, хокей)

Я буду називати вид спорту,а ви повинні вказати до якої картинки він дів носиться.

Тільки викликатиму лише тих, хто добре себе поводить і гарно тримає ручку.

(діти виконують завдання біля дошки)

 

3. «Спортивні загадки»

1) Дві команди, як в футболі,

Та на крижаному полі,

І дорослих, і дітей

Позбирав на лід..(Хокей)

 

2) Бокс, хокей, бобслей, футбол,

 Сноуборд і волейбол...

 Стадіон, басейни, корт -

 Об´єднало слово... (Спорт)

 

3) З нетерпінням зиму ждуть,

 Лід малюють – іскри йдуть!

 Гострі та стрімкі вони.

 Мають назву... (Ковзани.)

 

4) Покатають нас вони,

 Але це не ковзани!

 Білі, чорні, сині, рижі...

 Дощечки ці звуться.. (Лижі.)

 

4.Фізкультхвилинка (електронна)

 

5. Гра « Найувжніший»

- І наступний конкурс у нас такий!

За відведений час  треба виготовити ланцюг за допомогою скріпок. Чий ланцюг виявиться довшим - перемагають в конкурсі.

 

6.Конкурс «На болоті»

- Ведмедик хоче перевірити як би ви впорались якщо б Олімпійські ігри були на болоті.

Учасникам дають по два аркуші паперу. Вони повинні пройти через "болото" по "купинах" - листам паперу. Потрібно покласти лист на підлогу, стати на нього двома ногами, а інший лист покласти попереду себе. Переступити на інший лист, обернутися, узяти знову перший лист і покласти попереду себе. І так, хто перший пройде через кімнату і повернеться назад, той і перемагає.

 

ІІІ.    Заключна частина

1.Підсумок

- Чи дізнались ви щось нове для себе? Що саме?

- Який вид спорту вам подобається найбільше? Чому?

- Хотіли б ви прийняти участь у справжніх Олімпійських іграх?

2. Нагородження 

3.Прощання.

-  Настав час прощатися діти, до наступної зустрічі!

 

docx
Додано
6 травня 2020
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку