8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Виховна година.Тема:"Подорож до країни Доброти та Ввічливості"

Про матеріал
Мета: узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях; формувати навички піклування про молодших та слабших;розвивати мовлення, логічне мислення, збагачувати словарний запас;виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків. Обладнання: лист професора Будьласкина, один саморобний ключ, карта подорожі, зупинки, плакат "Правила поведінки", картки для семафора, словник ввічливості, плакат країна Ввічливості і Доброти, лялька з одягом,тема, посвідчення. Форма проведення: подорож
Перегляд файлу

Тема. Подорож до країни Доброти та Ввічливості.

Мета: узагальнити знання учнів про правила поведінки вдома, в школі, в громадських місцях; формувати навички піклування про молодших та слабших;розвивати мовлення, логічне мислення, збагачувати словарний запас;виховувати шанобливе ставлення до старших, батьків.

Обладнання: лист професора Будьласкина, один саморобний ключ, карта подорожі, зупинки, плакат "Правила поведінки", картки для семафора, словник ввічливості, плакат країна  Ввічливості і Доброти, лялька з одягом,тема,   посвідчення.

Форма проведення: подорож

Хід роботи:

І. Вступна частина

1.Оголошення теми і мети


- Мої маленькі друзі, сьогодні вас чекає подорож до Країни Ввічливості та Доброти. Перш ніж відправлятися до подорожі, що ми з вами повинні зробити? (Привітатися).

- Отже, давайте привітаємось піснею "Добрий день":
 

Треба дружно привітатись: "Добрий день".
Дружно, голосно сказати:
"Добрий день".
Вліво, вправо поверніться,
Туди-сюди посміхніться,
"Добрий день" - 3 рази.

 

2.Сюрпризний момент. Лист
- Діти! Ми отримали листа від професора Будьласкина. Він залишив нам карту Країни Доброти та Ввічливості, а також листа до вас.

     - Чи бажаєте ви помандрувати до цієї країни?

     - Як же туди дістатися? Про це ми дізнаємося із листа професора.

 

"Любі діти! Шлях у мою країну буде нелегким. Його треба подолати і підтримати один одного. Сподіваюся, ви зможете одержати ключі від країни Доброти та Ввічливості. На кожній зупинці та станції ви будете отримувати частини ключів, які в кінці зможете скласти у ключ від країни Ввічливості та Доброти".

 

- Отже, відправляємося у подорож.

(звучить фонограма звуку потягу)

 

ІІ. Основна частина.

  1. Зупинка 1. Словник чемної людини.

-  Першою нашою зупинкою є "Словник чемної людини".

- Малята, ви знаєте ввічливі слова?

- Тоді ось яке вас чекає завдання. Вам потрібно скласти словник. Для цього вам потрібно називати всі ввічливі слова, які ви знаєте.

(Всі слова, які говорять діти, записуються у великий словник).

- Молодці! Вийшов гарний словник. Сподіваюся, ви будете завжди користуватися ним.

(Діти отримують першу частину ключа).

       (Звучить фонограма руху потягу).

 

 

 

  1. Зупинка 2. Містечко вихованих людей.
    - Наступна зупинка "Містечко вихованих людей".

- О, та тут побував хуліган. Він переплутав усі їхні правила і життя зіпсувалося, усе тепер переплуталося.
- Діти, допоможемо жителям цього містечка виправити помилки?

Речення із помилками:

1. Чемний хлопчик завжди смикає дівчаток за коси.
2. Ввічливі діти ніколи не поступаються місцем старшим.
3. Виховані діти обгортку від цукерки кидають на тротуар.
4. Усі діти переходять вулицю на червоне світло світлофора.
5. Виховані хлопчики завжди лазять по деревах.
6. Дівчатка витирають руки об сукню.

               (Діти виправляють речення, отримують частину ключа)

- Запам'ятайте, щоб люди вас поважали, слухали, дотримуйтеся золотого правила:"Відноситися до людей треба так, як би ви хотіли, щоб ставилися до вас".

(Звучить музика, мандруємо далі).

 

  1. Зупинка 3. Зустріч із Шреком

 

- Отже, мандруємо далі. Будьте обережні, адже трапляються випадки, коли під час мандрів можна зустріти несподівано розбійників чи хуліганів. Ви не боїтесь?

(Звучить пісня з мультфільму).

(Поява Шрека)
 

Шрек. - О, що це за малюки? Куди це ви зібралися?

- Ми їдемо до країни Доброти та Ввічливості.

- Тоді я дам вам деякі поради, якими можна скористатися в країні Ввічливості та Доброти.

 

Шкідливі поради:

  1. Ніколи не мийте руки, шию , вуха, обличчя. Вони знову стануть брудними, навіщо витрачати свій час.
  2. Стригтися також не обов’язково, бо як  постарієш,голова облисіє.
  3. Вранці не обов’язково зав’язувати шнурки на черевиках, банти на косах,бо вони протягом дня і самі порозв’язуються.
  • Діти, вам подобаються такі поради?
  • Хіба, можна ними скористатися?

Шапокляк. – Що? Не бажаєте таких порад? Ну,тоді слухайте ось які:

  1. Якщо товариш запросив тебе на день народження, залиш подарунок вдома, він і тобі самому згодиться.
  2. Ні з ким у гостях не розмовляй, тільки вибирай, що смачніше і їж;
  3. Дівчаткам треба завжди ставити підніжки, показувати язика, лупцювати;
  4. Якщо твій товариш упав, покажи на нього пальцем, смійся голосно, щоб він побачив, що ти не засмучуєшся.
  • Це поради хуліганські, нам з тобою не подорозі, так діти?!
  • Діти, нам треба довести, що ми йому не друзі, та навчити справжніх правил поведінки. Давайте хором прочитаємо правила.

 

Правила:

 

- Не поспішай першим сісти за стіл.
- Не розмовляй під час їжі.
- Не перебивай того, хто говорить.
- Не показуй пальцями на інших.
- Не забудь зняти шапку, коли заходиш у приміщення.
- Поступайся місцем людям похилого віку.
- Не забудь вибачитися, якщо ти когось штовхнув.

Шрек. – Добре, я зрозумів, що ви хороші діти, я не буду вас більше затримувати. Мені соромно. Тримайте шматок ключа. Я піду до віслюка.

 

 

  1. Зупинка 4. «Семафор ввічливості.»

 

  • А зараз на нашому шляху «Семафор ввічливості.»
  • Діти, хто знає, що означає слово «семафор»?
  • Отже, семафор – це світлофор на залізничних коліях.
  • І тепер залежить, тільки від вас, чи дозволить він вам рухатися далі.
  • Червоний колір – забороняю, зелений – дозволяю.
  • У вас на столі лежать сигнальні картки червоного та зеленого кольору. Зараз я буди зачитувати репліки, а ви повинні сказати : правильно вчиняють діти, чи ні. Якщо правильно – зелений, якщо ні – червоний.

 

1.Дайте мені хлібину, - звертається хлопчик у магазині до продавця (червона).
2. Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно, - каже дівчина в автобусі (зелена).
3. Покличте до телефону Марину (червона).
4. Я трохи порвала цю книжку, підклейте її самі. - Сказала дівчинка бібліотекарю (червона).
5. Люба бабуся! Я із задоволенням тобі допоможу (зелений).

- Молодці! Ви добре справилися із завданням. І за це ви отримуєте ще одну частину ключа. Семафор показує зелене світло і ми вирушаємо далі.

(Звучить фонограма руху потягу)

 

  1. Зупинка 5. Танцювальна галявина
     

Раз! Два! Всі присіли.

Потім вгору підлетіли.

Три! Чотири! Нахилились,

Із струмочка гарно вмились.

П’ять! Шість! Усі веселі.

Летимо на каруселі.

Сім! Вісім! В поїзд сіли

Ніжками затупотіли.

Дев’ять! Десять!Відпочили

І за парти дружно сіли.

 

  1. Зупинка 6. В гостях у Королеви Чистоти
  • Наступна наша зупинка «В гостях у Королеви Чистоти.»

Королева Чистоти. – Добрий день! Я Королева Чистоти. Я люблю в усьому порядок, охайність. Цікаво, чи всі ви приучені до порядку, чи знаєте, як тримати свої речі чистими, як себе потрібно поводити?

  • Давайте пограємо  ось яку гру: «Так чи Ні», якщо ви погоджуєтесь – показуєте зелену картку, якщо ні – червону.
  • Ну, що ж починаємо!

 

- Перед їжею помити руки.
- Вранці я не вмиваюся.
- Мої черевики чистить мама.
- Вранці швидко прибираю ліжко.
- Завжди обгортаю підручники.
- Постійно відриваю ґудзики.
- Завжди забуваю причесатися.
- Мої іграшки завжди складені.
- Я завжди човгаю ногами.
- Постійно чищу зуби.

- Добре, молодці! Ви гарно слідкуєте за своїми речами. Тепер ваш портфель не схожий  на той, про який говориться у віршику.

(Показує портфель і читає вірш.)

 

Нумо, гляньмо, що у ньому, поки йде завзята гра,

Бо ж портфель – усім відомо!

Це ж обличчя школяра!

Ось – книжки, та що це з ними?

Чом вони у плямах синіх,

Пошматовані, брудні?

Страшно глянути на них!

Подивіться на сторінку –

Не сторінка , а «картинка», помальована така!

А обкладинка – ну горе! –

Ніби побувала вчора в людожерових руках!

 

  • Що можна сказати про власника такого портфеля?
  • Подумайте, чи все гаразд у ваших портфелях, чи не нагадує когось із вас, власник цього портфеля?
  • Шановна Королева, наші діти охайні, старанні , вони самі доглядають за своїм одягом, зачіскою, взуттям. Ось, подивіться, як гарно вони з цим справляються

 

а)Гра «Одягни ляльку»

 - Мені потрібна одна дівчинка, яка зможе довести нашій Королеві, що ви дійсно охайні, і самостійно вмієте доглядати за своїми речами.

(Дівчинка одягає ляльку.)

Королева. -  Молодці, я дуже рада, що такі гарні, охайні, виховані діти стануть жителями Країни Ввічливості та Доброти. Бажаю успіхів у вашій подорожі, і хочу дати вам частинку ключа.

 

ІІІ. Заключна частина.

  1. Підсумкова бесіда.
  • До якої країни ми подорожуємо?
  • Який словник, ми сьогодні з вами склали?
  • Які правила поведінки ви запам’ятали?
  1. Нагородження

- Діти, подивіться, чи повністю склали ви свій ключ?

- Тепер ви маєте ключ від Країни Ввічливості та Доброти, ми можемо відімкнути її.

- Молодці діти, ви здолали всі перешкоди, пройшли складний, нелегкий шлях, не піддалися на умовляння Шрека, витримали екзамен Королеви Чистоти і тепер ви жителі цієї країни, це значить, що всі ви отримуєте звання ввічливих, вихованих, добрих, охайних.
- Сподіваюсь, що в майбутньому ви залишитеся такими.

(Діти отримують посвідчення жителів країни.)

  1. Прощання
  • Дякуємо за увагу!
  • До побачення!

 

 

 

docx
Додано
6 травня
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку