Комунальний заклад «Харківська санаторна школа № 9»
Харківської обласної ради
Календарний план
виховної роботи з учнями 2-А класу
на ІІ семестр 2019/2020 навчального року
Вихователь
Озерова Світлана Володимирівна
Розглянуто
на засіданні методичного об’єднання
вихователів і класних керівників
від 28.12.2019р., протокол № 3
«Погоджено»
Заступник директора
з виховної роботи
санаторної школи №9
А.П. Семенець
11.01.2020р.
Харків 2020
Психолого-педагогічна характеристика учнів 2-А класу
На початок ІІ семестру 2019/2020 навчального року в 2-А класі навчається 15 учнів. З них 8 хлопчиків та 7 дівчаток.
У повних сім’ях проживають 8 дітей, у неповних – 7. Діти забезпечені необхідним мінімумом одягу, взуття, постільних речей, іграшок, книг.
Колектив класу діяльний, живий, енергійний. Стосунки між дітьми товариські. толерантні, приятельські.
У класі є діти з логопедичними вадами: Кононенко Є., Мінгалієва Е., Шевченко Є.
Учні беруть активну участь у громадському житті класу, старанно виконують доручення вчителя і вихователя.
Відвідують гурток хореографії (Бондаренко С., Вербицька К., Ворон М., Гурова С., Жук А., Кононенко Є.,Мамедова А.,Пікало Д., Тимоха Г.); гурток мистецтва – Жук А., Мінгалієва Е., Пікало Д., Тимоха Г.
У деяких дітей спостерігається порушення дисципліни на уроках, в режимних моментах (Бондаренко С., Ворон М., Кононенко Є., Крамаренко К.). З цими учнями працював шкільний психолог, на розмову з психологом запрошувались батьки учнів.
Батьки дітей беруть активну участь у виховному процесі. У роботі з учнями існують певні труднощі. Необхідно проводити виховну роботу над формуванням позитивних рис характеру Бондаренко Софії, Вербицької Кароліни, Ворона Микити, Кононенка Єгора, Крамаренко Катерини, Прокопенкова В’ячеслава.
Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем:
Аналіз виховної роботи з учнями 2–А класу за І семестр 2019/2020 навчального року
Основною метою виховної роботи з учнями 2-А класу у І семестрі 2019/2020 навчального року було формування національної свідомості учнів, виховання позитивного ставлення до навчання, формування позитивних і доброзичливих морально-психологічних умов у класі.
Протягом І семестру створювались сприятливі умови щодо об’єднання дітей в дружній колектив. Велися бесіди, години спілкування, перегляд відеоматеріалів, обговорення з морально-етичного виховання, громадянського виховання за темами: «Вживання ввічливих слів у мовленні учнів», «СТОП булінг», «Кого ми називаємо чесним?», «Який друг справжній?», «Світ рятує доброта», «Засвоєння етикетних форм спілкування».
Значна увага приділялась формуванню у вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру таких, як чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. З цією метою були проведені години спілкування «Знов до школи ти прийшов. Пригадай…(про дотримання правил внутрішнього розпорядку, режиму). Вибори активу класу, розподіл доручень; «Як потрібно берегти шкільне приладдя».
Важливим завданням виховної роботи було удосконалення вже сформованих у дітей навичок самообслуговування та правил поведінки: уміння підтримувати порядок на своєму робочому місці, в портфелі, тримати особисті речі в належному стані, дотримуватись правил поведінки під час прийому їжі. Та все ж у класі є учні, які не мають бажання дослухатися до порад – Бондаренко С., Ворон М., Кононенко Є., Крамаренко К. Прокопенков В. З метою виховання у дітей необхідних навичок були проведені виховні години, години спілкування, тематичні бесіди: «Права і обов’язки учня санаторної школи», «Шкільні правила етикету.», практичне заняття «Як живеться твоїм речам? Правила догляду за одягом і взуттям», «Культура харчування».
З метою зміцнення здоров’я і фізичного розвитку учнів проведені години спілкування, бесіди, розповіді з використанням ілюстрацій, відеоматеріалів, проводились зустрічі зі шкільним лікарем. Згідно з режимом дня діти регулярно проводили час на свіжому повітрі, грали в рухливі ігри.
Велике значення у вихованні має формування в учнів громадянської свідомості, національно - патріотичне виховання. Цьому сприяли виховні години, години спілкування, вікторини,бесіди, розповіді: «Моя рідна Батьківщина має назву Україна», «Ми хочемо жити у мирі» (до Міжнародного дня миру), «Наповніть серце теплотою й милосердям» (до Дня людей похилого віку), «І живуть у пам’яті народу його вірні дочки і сини»
(до Дня партизанської слави), «Нащадки козацької слави» (до Дня Захисника України), «Кожному миле його слово рідне» (до Дня української писемності і мови) тощо.
Метою проведення «Тижня правових знань» стало підвищення ролі правової освіти серед школярів, виховання поваги до закону і прав людини.
Для запобігання травмування та розуміння збереження власного життя і здоров’я учні взяли участь у проведенні тижнів з «Основ безпеки життєдіяльності», «Безпеки дорожнього руху».
З великим задоволенням діти брали участь в екскурсії до музею фотоілюзій. Відвідали театр юного глядача, переглянувши виставу «Правила хорошої поведінки».
Під час проведення «Свята Осені» учні продемонстрували свої вміння гарно, виразно читати вірші, співати пісні, танцювати. Протягом І семестру 2019/2020 навчального року 2-А клас брав участь у виставках поробок із природного матеріалу «Загадкова пора – осінь», «Новорічні дива».
У виховній роботі з учнями у ІІ семестрі 2019/2020 навчального року пріоритетним і актуальним залишається:
☺ формування національної свідомості учнів;
☺ виховання позитивного ставлення до навчання;
☺ формування в учнів здорового способу життя, забезпечення його покращення в процесі навчання і виховання;
☺ розвиток пізнавальної активності учнів;
☺ формування позитивних і доброзичливих морально-психологічних умов у класі.
Завдання виховної роботи з учнями 2-А класу
на ІІ семестр 2019/2020 навчального року
1. Вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтереси, потреби.
2. Виховувати пізнавальні інтереси і активне ставлення до суспільного життя.
3. Розширювати, поглиблювати і систематизувати розуміння дітьми моральних цінностей, норм і правил.
4. Формувати практичні вміння і навички культурної поведінки, турботливого ставлення до людей, природи, народних надбань.
5. Розвивати вміння школярів справедливо оцінювати свої і чужі вчинки.
6. Розкривати перед дітьми можливості особистої участі в суспільно-корисних справах, залучати до посильного їх виконання.
7. Виховувати позитивні риси характеру: старанність, організованість, обов’язковість, співпереживання, шанобливе ставлення до старших, чесність, справедливість, дисциплінованість.
8. Знайомити учнів зі скарбницею української культури на основі традицій, звичаїв, обрядів, свят українського народу.
9.Вчити учнів турбуватися про своє здоров’я, виконувати правила особистої гігієни.
10. Продовжувати роботу щодо згуртування учнів в єдиний дружній колектив.
СІЧЕНЬ
Дата, дні тижня |
Напрямок роботи |
Заплановані заходи |
Відмітки про виконання |
13.01. Понеділок |
Художньо-естетичне виховання |
Розповідь у малюнках «Традиції святкування Нового року у різних країнах світу. Як святкують зимові свята в моїй родині». |
|
14.01. Вівторок |
Охорона життя і здоров’я |
Година спілкування «Правила дорожнього руху. Рух за сигналами регулювальника». |
|
15.01. Середа |
Формування здорового способу життя |
Виховна година «Найдорожчий скарб людини – здоров’я». |
|
16.01. Четвер |
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда «Грип – заразна хвороба, його профілактика». |
|
17.01. П’ятниця |
Громадянське виховання |
Година психолога. Групова психодіагностика «Малюнок сім’ї». |
|
20.01. Понеділок |
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда «Правила поводження з побутовими електроприладами: праскою, холодильником, пральною(швацькою) машиною, електроплитою» |
|
21.01. Вівторок |
Моральне виховання |
Година спілкування «Обійми, як бумеранг – ти отримуєш їх одразу назад». Виставка світлин «Найніжніші обійми у світі» (до Міжнародного дня обіймів). |
|
22.01. Середа |
Національно-патріотичне виховання |
Виховна година «Україна є, була і буде…» (до Дня Соборності України). |
|
23.01. Четвер |
Охорона життя і здоров’я |
Розповідь вихователя «Правила пожежної безпеки у вашому домі. Гасіння пожежі у квартирі на початковій стадії загоряння. Правила поводження під час пожежі». |
|
24.01. П’ятниця |
Громадянське виховання |
Година спілкування «Я і мій клас» |
|
27.01. Понеділок |
Національно-патріотичне виховання |
Виховна година «Ми низько голову схиляємо» (до Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту). |
|
28.01. Вівторок |
Екологічне виховання |
Презентація з розповіддю вихователя «Заповідні місця мого краю. Харківщина». |
|
29.01. Середа |
Національно-патріотичне виховання |
Тематичне інформаційнне повідомлення «Понад Крутами вічність у сурми сурмить…» (до Дня пам`яті героїв Крут). |
|
30.01. Четвер |
Охорона життя і здоров’я |
Розповідь вихователя з ілюстраціями на тему «Правила безпеки під час користування газом. Дії населення в разі виявлення запаху газу». |
|
31.01. П’ятниця |
Морально-етичне виховання
|
Урок етики «Посієш вчинок – виросте звичка».
|
|
ЛЮТИЙ
Дата, дні тижня |
Напрямок роботи |
Заплановані заходи |
Відмітки про виконання |
03.02. Понеділок |
Національно-патріотичне виховання |
Виховна година «Чи варто вірити у прикмети? Скарбничка народних прикмет».
|
|
04.02. Вівторок |
Громадянське виховання |
Перегляд та обговорення відеоматеріалу «Корисні підказки. Як перемогти нікудишка?»
|
|
05.02. Середа |
Формування здорового способу життя |
Обмін думками «Чи модно бути здоровим? Особиста гігієна».
|
|
06.02. Четвер |
Морально-етичне виховання |
Бесіда «Що таке співчуття?» Гра «Побажай добра ближньому».
|
|
07.02. П’ятниця |
Трудове виховання |
Година доповідей учнів «Як я піклуюсь про тварин або домашнього улюбленця».
|
|
Тиждень протипожежної безпеки |
|||
10.02. Понеділок |
Охорона життя і здоров’я |
Перегляд відеоматеріалів «Правила протипожежної безпеки. Запобігання виникненню пожеж від електричного струму та правила гасіння таких пожеж. Дії учнів під час пожежі».
|
|
11.02. Вівторок |
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда «Вогонь на службі у людей. Як запобігти пожежі? Причини виникнення пожеж».
|
|
12.02. Середа |
Охорона життя і здоров’я |
Творча робота створення пам’яток «Правила пожежної безпеки вдома, у школі».
|
|
13.02. Четвер |
Охорона життя і здоров’я |
Година спілкування «Пожежні на захисті життя і здоров'я людей. Неприпустимість жартів у викликах пожежної команди».
|
|
14.02. П’ятниця |
Охорона життя і здоров’я |
Гра-змагання «Юні пожежники».
|
|
17.02. Понеділок |
Морально-етичне виховання |
Етичний діалог «Поспішай творити добро» (до Дня спонтанного прояву доброти).
|
|
18.02. Вівторок |
Формування здорового способу життя |
Бесіда «Я вмію вибирати» (профілактика ВІЛ/СНІДу)
|
|
19.02. Середа |
Морально-етичне виховання |
Година спілкування «Про дружбу і товаришування».
|
|
20.02. Четвер |
Національно-патріотичне виховання
|
Урок мужності «Небесна сотня воїнів святих у вічність із Майдану відлетіла…» (до Дня Героїв Небесної Сотні).
|
|
21.02. П’ятниця |
Національно-патріотичне виховання |
Свято «Перлини народної творчості» (до Дня рідної мови).
|
|
24.02. Понеділок |
Охорона життя і здоров’я |
Розповідь у малюнках «Правила дорожнього руху. Пасажир в автомобілі».
|
|
25.02. Вівторок |
Громадянське виховання |
Година психолога. Корекційне заняття «Інтелектуальна мозаїка».
|
|
26.02. Середа |
Формування здорового способу життя |
Бесіда «Правильна постава та її значення для здоров’я школяра».
|
|
27.02. Четвер |
Екологічне виховання |
Усний журнал «Ми всі є частиною природи, тож збережемо її вроду».
|
|
28.02. П’ятниця |
Національно-патріотичне виховання |
Виховна година «Твоя країна – Україна. Символи держави».
|
|
БЕРЕЗЕНЬ
Дата, дні тижня |
Напрямок роботи |
Заплановані заходи |
Відмітки про виконання |
02.03. Понеділок |
Формування здорового способу життя |
Година здоров’я «Імунітет проти інфекцій. Як зміцнювати своє здоров’я» (до Всесвітнього Дня імунітету). |
|
03.03. Вівторок |
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда з ілюстраціями «Правила дорожнього руху. Основні види ДТП. Поведінка в разі ДТП».
|
|
04.03. Середа |
Формування здорового способу життя |
Година спілкування «Знай та будь обережний» (профілактика ВІЛ/СНІДу). |
|
05.03. Четвер |
Громадянське виховання |
Година психолога. Групова психодіагностика. «Малюнок школи».
|
|
06.03. П’ятниця |
Художньо-естетичне виховання |
Парад конкурсів «Нумо, дівчата!» (до Міжнародного жіночого дня 8 березня).
|
|
09.03. Понеділок |
|
|
|
10.03. Вівторок |
Національно-патріотичне виховання |
Конкурс читців віршів Т.Г. Шевченка. Виставка малюнків «Шевченкові твори очима дітей».
|
|
11.03. Середа |
Охорона життя і здоров’я |
Презентація з поясненням вихователя «Правила безпеки під час користування газом. Ознаки отруєння. Запобігання отруєння чадним газом. Домедична допомога в разі отруєння».
|
|
12.03. Четвер |
Трудове виховання |
Година спілкування «Є багато різних професій у світі». Гра «Впізнай професію за предметом. Що ти знаєш про неї?».
|
|
13.03. П’ятниця |
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда «Правила протипожежної безпеки. Домедична допомога постраждалим від пожеж. Шкідливість і небезпечність паління».
|
|
16.03. Понеділок |
Екологічне виховання |
Презентація з поясненням вихователя «Блакитне намисто планети Земля» (до Всесвітнього дня водних ресурсів).
|
|
17.03. Вівторок |
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда «Правила безпеки на воді. Правила безпечної поведінки на воді та біля води». |
|
18.03. Середа |
Національно-патріотичне виховання |
Виховна година «Мій рідний край – моя Україна». |
|
19.03 Четвер |
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда «Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами. Вогнепальна зброя – не забава. Небезпечність виготовлення та випробування вибухових пакетів, користування мисливськими рушницями».
|
|
20.03. П’ятниця |
Охорона життя і здоров`я
|
Година спілкування «Пам’ятка безпечної поведінки під час весняних канікул»
|
|
ВЕСНЯНІ КАНІКУЛИ з 23.03.2020р. по 29.03.2020р. |
КВІТЕНЬ
Дата, дні тижня |
Напрямок роботи |
Заплановані заходи |
Відмітки про виконання |
30.03. Понеділок
|
Художньо-естетичне виховання |
Презентація з розповіддю «Мандри казковими шляхами Г.Х.Андерсена» (до Міжнародного дня Дитячої книги).
|
|
31.03. Вівторок
|
Екологічне виховання
|
Спостереження за змінами природи навесні «Весна іде – весні дорогу!»
|
|
01.04. Середа
|
Моральне виховання |
Бесіда «Посмішка єднає світ» |
|
02.04. Четвер
|
Охорона життя і здоров’я
|
Розповідь вихователя «Правила дорожнього руху. Безпека руху велосипедиста».
|
|
03.04. П’ятниця |
Формування здорового способу життя |
Година спілкування «Щоб міцне здоров’я мати, треба тіло й дух загартувати». Гра «Приготуй корисну страву».
|
|
06.04. Понеділок
|
Морально-етичне виховання |
Тренінг «Друг – це означає другий я». |
|
07.04. Вівторок
|
Національно-патріотичне виховання |
Година спілкування «Народні свята весняного циклу». Гра «Весняний хоровод – «Кривий танець». |
|
08.04. Середа
|
Охорона життя і здоров’я |
Виховна година «Хочу і можу бути здоровим!» Гра «Корисно – шкідливо». Тестування. |
|
09.04. Четвер
|
Морально-етичне виховання
|
Година спілкування «Чесність і правдивість». |
|
10.04. П’ятниця |
Національно-патріотичне виховання |
Розповідь з ілюстраціями «Л.Каденюк: від Землі до космосу». Виставка малюнків «Загадковий космос».
|
|
13.04. Понеділок
|
Морально-духовне виховання |
Виховна година «Великдень в Україні». |
|
14.04. Вівторок
|
Художньо-естетичне виховання |
Виготовлення поробок за шаблонами «Писанка чудова, різнокольорова». |
|
15.04. Середа
|
Екологічне виховання |
Бесіда «Ми всі – господарі природи, тож збережемо її вроду» (до Дня довкілля).
|
|
16.04. Четвер
|
Громадянське виховання |
Година психолога. Групова психодіагностика. «Неіснуюча тварина». |
|
17.04. П’ятниця
|
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда з ілюстраціями «Правила протипожежної безпеки. Основні правила пожежної безпеки під час відпочинку в лісі». |
|
20.04. Понеділок |
|
|
|
21.04. Вівторок
|
Охорона життя і здоров`я |
Бесіда «Зупинись та подумай» (профілактика ВІЛ/СНІДу). |
|
22.04. Середа
|
Охорона життя і здоров’я |
Екскурсія до пожежної частини Новобаварського району на пожежно-технічну виставку. |
|
23.04. Четвер
|
Охорона життя і здоров’я |
Презентація з обговоренням «Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами. Заходи з безпеки під час збирання металевого брухту. Правила поведінки під час виявлення ВНП». |
|
24.04. П’ятниця
|
Охорона життя і здоров`я
|
Година спілкування «Надзвичайні ситуації: дії учнів за можливих аварій, катастроф, стихійних лих» (до Дня цивільного захисту). |
|
27.04. Понеділок
|
Екологічне виховання
|
Година спілкування «Чорнобиль: від мирного атому до катастрофи»» (до 34-ої річниці трагедії на ЧАЕС). |
|
28.04. Вівторок
|
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда «Що робити, коли заблукаєш?» Вивчення віршів з теми, виготовлення пам’яток. |
|
29.04. Середа
|
Трудове виховання |
Обмін думками «Праця звеличує людину». Виставка малюнків «Я – маленький помічник (помічниця)». |
|
30.04. Четвер |
Охорона життя і здоров’я |
Перегляд відеоматеріалів «Правила безпеки користування електроприладами, під час поводження з джерелами електроструму. Правила поведінки в разі обірваного електричного дроту». |
|
ТРАВЕНЬ
Дата, дні тижня |
Напрямок роботи |
Заплановані заходи |
Відмітки про виконання |
04.05. Понеділок |
Трудове виховання |
Виховна година «Цінуємо працю інших». Гра «Вгадай хто?».
|
|
05.05. Вівторок
|
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда «Правила безпеки користування електроприладами, під час поводження з джерелами електроструму. Правила поведінки поблизу електрощитової, лінії електропередач». |
|
06.05. Середа |
Національно-патріотичне виховання |
Урок мужності «Ми живемо, щоб пам’ятати…» (до Дня пам`яті і примирення).
|
|
07.05. Четвер
|
Охорона життя і здоров’я |
Заняття «Запобігання отруєнь. Запобігання отруєнь хімічними речовинами».
|
|
08.05. П’ятниця |
Національно-патріотичне виховання |
Урочисте вітання ветеранів Другої світової війни, учасників ООС «У Європі буяє весна, зустрічаючи День Перемоги».
|
|
11.05. Понеділок
|
Охорона життя і здоров’я |
Година спілкування «Правила безпеки на воді. Дія води на організм людини. Як правильно купатися».
|
|
12.05. Вівторок
|
Трудове виховання |
Практичне заняття «Приводимо підручники до ладу і наступним учням-другокласникам передаємо».
|
|
13.05. Середа
|
Громадянське виховання |
Година психолога. Корекційне заняття. «Інтелектуальна мозаїка».
|
|
14.05. Четвер
|
Охорона життя і здоров’я |
Розповідь з елементами бесіди «Правила протипожежної безпеки. Підсумкове заняття. Протипожежна безпека».
|
|
15.05. П’ятниця |
Громадянське виховання |
Свято «Моя сім`я, моя родина» (до Міжнародного дня сім’ї).
|
|
18.05. Понеділок
|
Національно-патріотичне виховання |
Бесіда «Україна – це серце Європи» (до Дня Європи в Україні).
|
|
19.05. Вівторок
|
Охорона життя і здоров’я |
Презентація з обговоренням «Місця для безпечних ігор».
|
|
20.05. Середа
|
Екологічне виховання |
Екскурсія «Дивосвіт природи».
|
|
21.05. Четвер |
Національно-патріотичне виховання |
Флешмоб «Вишиванка – символ Батьківщини, дзеркало народної душі» (до Дня вишиванки).
|
|
22.05. П’ятниця |
Охорона життя і здоров’я |
Бесіда «Алергічні реакції від укусів комах. Як запобігти укусам комах і що робити у разі таких випадків».
|
|
25.05. Понеділок
|
Трудове виховання |
Практичне заняття «Діагностика стану підручників».
|
|
26.05. Вівторок
|
Охорона життя і здоров’я |
Розповідь з ілюстраціями «Правила дорожнього руху. Підсумкове заняття з правил дорожнього руху».
|
|
27.05. Середа
|
Моральне виховання |
Бесіда «Ну от і все – скінчилися уроки. Я і мій клас у цьому навчальному році». |
|
28.05. Четвер
|
Охорона життя і здоров’я |
Презентація з обговоренням «Правила безпеки з ВНП. Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул – запорука життя і здоров’я».
|
|
29.05. П’ятниця |
Моральне виховання |
Свято останнього дзвоника.
|
|
ЛІТНІ КАНІКУЛИ З 30.05.2020р. по 31.08.2020р. |
Охорона здоров’я і фізичний розвиток дітей
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін роботи |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
1. |
Продовжувати тримати тісний інформацій зв’язок з медичним персоналом школи. |
Впродовж семестру |
Вихователь |
|
2. |
Вести контроль за реалізацією призначених процедур учням, отриманням і прийманням ліків. |
Впродовж семестру |
Вихователь, медична сестра |
|
3. |
Регулярно проводити огляд дітей на чистоту тіла, одягу, натільної білизни, педикульоз |
Щоденно |
Вихователь, медична сестра |
|
4. |
Прищеплювати учням навички особистої гігієни. |
Щоденно |
Вихователь |
|
5. |
Постійно слідкувати за поставою дітей. |
Щоденно |
Вихователь |
|
6. |
Систематично слідкувати за неухильним дотриманням дітьми режиму дня. |
Щоденно |
Вихователь |
|
7. |
Згідно з режимом, двічі на день, проводити прогулянки на свіжому повітрі, слідкувати, щоб учні були вдягнені відповідно до погодних умов. |
Щоденно |
Вихователь, вчитель |
|
8. |
Проводити ранкову зарядку з урахуванням стану здоров’я дітей, фізкультхвилинки на годинах спілкування, під час закріплення навчального матеріалу. |
Щоденно |
Вихователь |
|
9. |
Регулярно організовувати під час прогулянок рухливі ігри, естафети. |
Впродовж семестру |
Вихователь |
|
10. |
Контролювати виконання повітряного режиму в класній кімнаті, спальнях. Слідкувати за належним освітленням в класі під час занять ввечері. |
Щоденно |
Вихователь, вчитель |
|
11. |
Вивчати результати сезонних медичних оглядів учнів. |
Впродовж семестру |
Вихователь, вчитель |
|
12. |
Проводити виховні заходи, години спілкування, інформаційні хвилинки з формування у дітей знань про здоровий спосіб життя. |
Впродовж семестру |
Вихователь |
|
13. |
Відповідно до зросту, зору, слуху, стану здоров’я розсадити дітей за партами. |
щомісяця |
Вихователь, вчитель |
|
14. |
Проводити тематичні заняття з попередження дитячого травматизму в усіх його проявах. |
Впродовж семестру, за планом |
Вихователь, вчитель |
|
Індивідуальна виховна робота з учнями
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Продовжувати вивчати індивідуальні особливості, схильності, інтереси і потреби учнів. |
Впродовж семестру |
Вихователь, вчитель |
|
2. |
Ознайомитись з побутовими умовами життя учнів, їх вихованням в сім’ї, оточенням, в якому перебувають діти поза школою (Крамаренко К., Пікало Д., Прокопенков В., Шевченко Є.). |
Березень 2020р. |
Вчитель, вихователь |
|
3. |
Розподілити посильні трудові доручення між учнями, щоденно міняти їх з метою виховання почуття відповідальності і старанності. |
Впродовж семестру |
Вихователь |
|
4. |
Удосконалювати знання учнів щодо правил внутрішнього розпорядку закладу. Слідкувати за виконанням цих правил (Бондаренко С., Вербицька К., Гурова С., Гриценко В., Озеров З.). |
Впродовж семестру |
Вихователь, вчитель |
|
5. |
Поліпшувати навички самообслуговування (Ворон М., Гриценко В., Кононенко Є., Озеров З., Тимоха Г.). |
Щоденно |
Вихователь |
|
6. |
Виховувати чесність, порядність ( Жук А., Крамаренко К., Пікало Д., Прокопенков В.). |
Впродовж семестру |
Вихователь |
|
7. |
За допомогою бесід і роз’яснень виробляти у дітей навички охайності і бережливого ставлення до шкільного майна (Бондаренко С., Вербицька К., Мінгалієва Е., Прокопенков В.). |
Впродовж семестру |
Вихователь |
|
8. |
Виховувати навички належної поведінки в режимних місцях школи (їдальня, спальні), бережливе ставлення до продуктів харчування (Бондаренко С., Ворон М., Гриценко В., Гурова С., Кононенко Є., Крамаренко К., Озеров З., Пікало Д.). |
Впродовж семестру |
Вихователь, вчитель |
|
9. |
Залучати малоактивних учнів до участі в житті школи і класу (конкурси і свята) (Вербицька К., Гриценко В., Жук А., Мамедова А., Шевченко Є.)
|
Впродовж семестру |
Вихователь |
|
10. |
Використовувати методику обговорення і роз’яснення етичних норм, правил культури поведінки в школі і громадських місцях (Бондаренко С., Ворон М., Кононенко Є., Крамаренко К., Мінгалієва Е., Озеров З., Пікало Д., Прокопенков В.). |
Впродовж семестру |
Вихователь, вчитель |
|
11. |
Виховувати любов до праці і усвідомлення важливості її результатів. |
Впродовж семестру |
Вихователь, вчитель |
|
12. |
Приділяти увагу стану здоров’я дітей (Ворон М., Гриценко В., Гурова С., Мамедова А.,Прокопенков В., Тимоха Г., Шевченко Є.). |
Впродовж семестру |
Вихователь |
|
13. |
Працювати індивідуально над підвищенням якості знань (Вербицька К., Кононенко Є., Мамедова А., Мінгалієва Е., Шевченко Є.). |
Впродовж семестру |
Вчитель, вихователь |
|
Індивідуальна виховна робота з учнями 2-А класу
1.Бондаренко Софія – в індивідуальній роботі з дитиною застосовуються такі методи виховної роботи, як бесіда, спілкування, стимулювання хорошої поведінки шляхом похвали, роз’яснення, прикладів, переконань. Здійснюється багатоплановий вплив на розуміння дитиною основ і принципів доречної поведінки, висловлювань; порівняння дитини (в поведінці, вчинках) з нею самою: яка вона була вчора і яка стала вже сьогодні – стимулювання до схвалення старанності дитини.
2.Ворон Микита – організація поведінки учня шляхом прикладів, роз’яснень, бесід, розмов про належну поведінку в школі, в класі, в громадських місцях. Також застосовуються переконання, обґрунтування, розповіді, педагогічні вимоги щодо поведінки учня – непрямі – у формі побажань чи порад.
3.Кононенко Єгор – метод стимулювання поведінки: схвалення чи несхвалення вчинку, поведінки взагалі. Учень прагне всюди і завжди бути першим. Тому даю йому можливість показувати своєю поведінкою – правильною, доречною – як потрібно вести себе у школі, яких дотримуватись правил. Хлопчик дуже емоційний, болісно реагує на зауваження, тому намагаюсь не загострювати увагу на його поганому вчинку і навпаки хвалю за старання. В особистій розмові висловлюю подяку за дотримання ним шкільних правил.
4.Крамаренко Катерина – проводжу бесіди про культуру спілкування, культуру поведінки в їдальні; роз’яснення щодо належного ставлення до своїх власних речей. Використовую виховні ситуації, які забезпечують засвоєння цінностей і залучення до відповідних норм поведінки. Завжди вислуховую думку дитини, використовую метод переконання і звернення до свідомості дитини.
5.Прокопенков В’ячеслав – використовую метод пояснення, організації роботи учня – привчання, педагогічні вимоги, педагогічні ситуації. Педагогічна вимога щодо даної дитини полягає у залученні до виконання конкретних норм поведінки, інструкцій правил. Також в ході бесід з учнем використовую метод переконання і стимулювання хорошої поведінки, метод прикладу. Контроль і самоконтроль діяльності і поведінки учня.
Робота з батьками
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Продовжувати тримати тісний інформаційний зв’язок з батьками учнів, проводити бесіди про поведінку, успішність, старанність та стан здоров’я дітей. |
Впродовж семестру |
Вчитель, вихователь |
|
2. |
Вивчати моральний клімат у сім’ях. Відвідувати дітей вдома для ознайомлення з побутовими умовами їх життя. |
Березень |
Вчитель, вихователь |
|
3. |
Запрошувати батьків на урочисті заходи та свята класу, школи. |
Впродовж семестру |
Вчитель, вихователь |
|
4. |
Залучати батьків, членів «батьківської трійки» до допомоги в організації і проведенні екскурсій, культпоходів, спільного відпочинку на природі. |
Впродовж семестру |
Вчитель, вихователь |
|
5. |
Залучати батьків до участі у «суботниках», до прибирання і ремонту шкільних приміщень. |
Березень, травень |
Вчитель, вихователь |
|
6. |
Проводити для батьків консультації психолога. |
За планом |
Психолог Плетньов Д.М. |
|
7. |
Запрошувати батьків на заняття педагогічного лекторію за тематикою:
|
Січень 2020р.
Лютий 2020р.
Березень 2020р. |
Класний керівник, Вихователь, Лікар класу.
|
|
8. |
З метою педагогічної просвіти батьків, формування їх компетентності щодо виховання дітей, провести класні батьківські збори з порядком денним:
1.Інформація вчителя про підсумки успішності, старанності, поведінки учнів за третю чверть 2019/2020 навчального року. 2.Підсумки весняного медичного огляду дітей. 3.Попередження дитячого травматизму під час весняних канікул. 4.Організація весняних канікул. 5.Різне.
1. Інформація вчителя про підсумки успішності, старанності, поведінки учнів за 2019/2020 навчальний рік. 2.Літнє оздоровлення дітей. Рекомендації лікаря. 3.Безпека життєдіяльності дітей під час літніх канікул. 4.Підготовка до ремонту. 5.Різне. |
20.03.2020р.
20.05.2020р.
|
Вчитель, Вихователь
Вчитель, вихователь, лікар класу |
|