"Проект 5 таємниць мого здоров'я"

Про матеріал
Матеріал для вихователів, щодо виховання дбайливого ставлення до свого здоров'я
Перегляд файлу

ПАСПОРТ

психолого-педагогічного проекту

Криворізька загальноосвітня неповна школа-інтернат № 4

 

Назва проекту:  «Таємниці мого здоров’я»

Керівник проекту: вихователь Охінченко Нонна Ігорівна

Учасники проекту: учні 1-а класу ІПК, вчитель початкових класів

     Кондратенко М.О., батьки учнів.

Термін реалізації проекту: короткотривалий  6 днів

Мета проекту:

  • Поглибити знань дітей про збереження свого здоров’я.
  • Розвивати санітарно-гігієнічні навички та вміння працювати спільно.
  • Створювати умови для самореалізації та самовираження кожної дитини.
  • Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я, бажання вести здоровий спосіб життя.

Мотивація проекту:

  • Впровадження в життя учнів прагнення до здорового способу життя.
  • Усвідомлення учнями позиції «Моє майбутнє залежить від мого здоров’я».

Проект виступає за об,єднання зусиль учнів та дорослих у досягненні мети.

Розробка проекту:

  • Спланувати роботу проекту.
  • Довести до відома всіх учасників проекту тему та мету.
  • Підібрати літературу, наочні матеріали, спортивні ігри, прислів’я.
  • Розподіл  ролі серед учасників.

Проект сприяє:

  • Впровадженню здоров’я зберігаючих технологій.
  • Розширенню знань учнів про значення здоров’я для людини.
  • Розвивати бажання підтримувати здоровий спосіб життя.
  • Виховувати бажання дбати про своє здоров’я.

Пріоритетні ідеї:

  • Прагнення до здорового способу життя.
  • Підтримувати здоровий спосіб життя у сім’ї.

Загальні принципи:

  • Науковість.
  • Системність.
  • Доступність.
  • Індивідуалізація.

Очікувані результати:

  • Учні емоційно-позитивно відгукуються на пропозицію підтримувати здоровий спосіб життя.
  • Вміють визначати корисну діяльність, щодо збереження здоров’я.
  • Виявляють спільні успіхи та невдачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОПИС ПРОЕКТУ

 

Етап

Зміст

Мотиваційний

Визначення теми, мети реалізації проекту

Інформаційний

Розробки форм роботи з учнями.

Підбір матеріалу про здоров’я, художньої літератури та спортивних, народних ігор

Репродуктивний

Колективний перегляд презентації на тему «П,ять таємниць мого здоров’я»

Слухання художніх творів, заучування віршів, прислів’їв.

Практична діяльність

Творчий

Організація тематичних виставок, учнівських робіт

Спортивні змагання, виховні годині, спортивні,  народні та розвиваючи ігри

Рефлексійно-оцінювальний

Бесіди.

Відкрита виховна година «Таємниці мого здоров’я»

 

 

 

 

 

І етап: Мотиваційний

Тема: Корисні звички, які зміцнюють здоров’я.

Мета: виявити рівень знань в учнів про корисні звички для їх здоров’я.

Спілкування

Художня література

Організаційна діяльність

Ігрова діяльність

Розповідь вихователя «Корисні звички, які зміцнюють здоров’я »

К. Чуковський «Мийдодір» прослуховування та обговорення.

Прослуховування «Казочка про Колобка» та обговорення

СХД Малювання «Це корисно для мого здоров’я»

Створення дерева цілей

Гра «Корисне - некорисне»

Дидактична гра «Рослини»

 

 

ІІ етап: Інформаційний

Тема: Враховуй потреби свого здоров’я

Мета: формувати в дітей активну мотивацію дбайливого ставлення до власного здоров’я.

Спілкування

Художня література

Організаційна діяльність

Ігрова діяльність

Розповідь вихователя

«Враховуй потреби твого здоров’я»

С. Михалков

«Не спати» прослуховування та обговорення.

Прослуховування казки «Суперечка друзів»

Робота в групах

«Фантазери». Намалювати малюнок «Які ми гарні , здорові, неповторні»

«Мовознавці». Пофантазувати і сказати речення, про що може мріяти здорова дитина.

Розвиваюча екологічна гра «Ліки для лісових тварин»,

інсценізація «Зустріч із Замазуркою»,

рухлива гра «Гаряча картопля».

 

 

ІІІ етап: Репродуктивний

Тема: Рухайся більше!

Мета: сприяти розвитку рухової активності дітей. розумінню користі для організму фізичних вправ.

Спілкування

Художня література

Організаційна діяльність

Ігрова діяльність

Бесіда «Рухайся більше»

Колективний перегляд презентації на тему «П,ять таємниць мого здоров’я»

 

 

Вивчення прислів’я «В здоровому тілі – здоровий дух»

Розгляд малюнків на спортивну тематику, обговорення побаченого.

Робота в групах .

«Мислителі» Довести, як рух впливає на здоров’я  людей

Спортивні змагання «Сильний , сміливий, кмітливий»

 

 

 

І\/ етап: Творчий

Тема: Захисти себе від хвороб.

Мета: сформувати в учнів загальні поняття пор інфекційні захворювання, про заходи щодо профілактики та боротьби з вірусами, прищеплювати культурно – гігієнічні навички, турботи про здоров’я своє і навколишніх.   

Спілкування

Художня література

Організаційна діяльність

Ігрова діяльність

Бесіда вихователя «Захисти себе від хвороб»

К. Чуковський

«Айболить» прослухування та обговорення.

 

СХД малювання «Захищу себе від хвороб», «Храм здоров’я» - виставка дитячих робіт.

Розгадування кросвордів, дидактична гра «Я більше»

 

 

\/І етап: Рефлексійно-оцінювальний

Тема: Усвідом користь здорового способу життя.

Мета: сприяти формуванню навичок здорового способу життя, ключових компетентностей (соціальної, пізнавальної, особистісної, самоосвітньої і здоров’язберегаючої); виховувати прагнення берегти своє здоров’я, зважаючи на його цінність і значимість для людини, вирости фізично, психічно, соціально та духовно багатою людиною.

Спілкування

Художня література

Організаційна діяльність

Ігрова діяльність

Евристична бесіда з пантомімою «Усвідом користь здорового способу життя»

 

Загадки від богині Гігієни.

Читання віршів з правил особистої гігієни

Відкрита виховна година «Таємниці мого здоров’я»

Гра «Так чи ні»

 

 

docx
Додано
19 травня 2020
Переглядів
1323
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку