ПАСПОРТ
психолого-педагогічного проекту
Криворізька загальноосвітня неповна школа-інтернат № 4
Назва проекту: «Таємниці мого здоров’я»
Керівник проекту: вихователь Охінченко Нонна Ігорівна
Учасники проекту: учні 1-а класу ІПК, вчитель початкових класів
Кондратенко М.О., батьки учнів.
Термін реалізації проекту: короткотривалий 6 днів
Мета проекту:
Мотивація проекту:
Проект виступає за об,єднання зусиль учнів та дорослих у досягненні мети.
Розробка проекту:
Проект сприяє:
Пріоритетні ідеї:
Загальні принципи:
Очікувані результати:
ОПИС ПРОЕКТУ
Етап |
Зміст |
Мотиваційний |
Визначення теми, мети реалізації проекту |
Інформаційний |
Розробки форм роботи з учнями. Підбір матеріалу про здоров’я, художньої літератури та спортивних, народних ігор |
Репродуктивний |
Колективний перегляд презентації на тему «П,ять таємниць мого здоров’я» Слухання художніх творів, заучування віршів, прислів’їв. Практична діяльність |
Творчий |
Організація тематичних виставок, учнівських робіт Спортивні змагання, виховні годині, спортивні, народні та розвиваючи ігри |
Рефлексійно-оцінювальний |
Бесіди. Відкрита виховна година «Таємниці мого здоров’я» |
І етап: Мотиваційний
Тема: Корисні звички, які зміцнюють здоров’я.
Мета: виявити рівень знань в учнів про корисні звички для їх здоров’я.
Спілкування |
Художня література |
Організаційна діяльність |
Ігрова діяльність |
Розповідь вихователя «Корисні звички, які зміцнюють здоров’я » |
К. Чуковський «Мийдодір» прослуховування та обговорення. Прослуховування «Казочка про Колобка» та обговорення |
СХД Малювання «Це корисно для мого здоров’я» Створення дерева цілей |
Гра «Корисне - некорисне» Дидактична гра «Рослини» |
ІІ етап: Інформаційний
Тема: Враховуй потреби свого здоров’я
Мета: формувати в дітей активну мотивацію дбайливого ставлення до власного здоров’я.
Спілкування |
Художня література |
Організаційна діяльність |
Ігрова діяльність |
Розповідь вихователя «Враховуй потреби твого здоров’я» |
С. Михалков «Не спати» прослуховування та обговорення. Прослуховування казки «Суперечка друзів» |
Робота в групах «Фантазери». Намалювати малюнок «Які ми гарні , здорові, неповторні» «Мовознавці». Пофантазувати і сказати речення, про що може мріяти здорова дитина. |
Розвиваюча екологічна гра «Ліки для лісових тварин», інсценізація «Зустріч із Замазуркою», рухлива гра «Гаряча картопля». |
ІІІ етап: Репродуктивний
Тема: Рухайся більше!
Мета: сприяти розвитку рухової активності дітей. розумінню користі для організму фізичних вправ.
Спілкування |
Художня література |
Організаційна діяльність |
Ігрова діяльність |
Бесіда «Рухайся більше» Колективний перегляд презентації на тему «П,ять таємниць мого здоров’я»
|
Вивчення прислів’я «В здоровому тілі – здоровий дух» |
Розгляд малюнків на спортивну тематику, обговорення побаченого. Робота в групах . «Мислителі» Довести, як рух впливає на здоров’я людей |
Спортивні змагання «Сильний , сміливий, кмітливий»
|
І\/ етап: Творчий
Тема: Захисти себе від хвороб.
Мета: сформувати в учнів загальні поняття пор інфекційні захворювання, про заходи щодо профілактики та боротьби з вірусами, прищеплювати культурно – гігієнічні навички, турботи про здоров’я своє і навколишніх.
Спілкування |
Художня література |
Організаційна діяльність |
Ігрова діяльність |
Бесіда вихователя «Захисти себе від хвороб» |
К. Чуковський «Айболить» прослухування та обговорення.
|
СХД малювання «Захищу себе від хвороб», «Храм здоров’я» - виставка дитячих робіт. |
Розгадування кросвордів, дидактична гра «Я більше» |
\/І етап: Рефлексійно-оцінювальний
Тема: Усвідом користь здорового способу життя.
Мета: сприяти формуванню навичок здорового способу життя, ключових компетентностей (соціальної, пізнавальної, особистісної, самоосвітньої і здоров’язберегаючої); виховувати прагнення берегти своє здоров’я, зважаючи на його цінність і значимість для людини, вирости фізично, психічно, соціально та духовно багатою людиною.
Спілкування |
Художня література |
Організаційна діяльність |
Ігрова діяльність |
Евристична бесіда з пантомімою «Усвідом користь здорового способу життя»
|
Загадки від богині Гігієни. Читання віршів з правил особистої гігієни |
Відкрита виховна година «Таємниці мого здоров’я» |
Гра «Так чи ні» |