Виховнa годинa «Виготовлення аплікації з використанням геометричного матеріалу (кольоровий папір « Ракета»)

Про матеріал
Тема Виховної години «Виготовлення аплікації з використанням геометричного матеріалу (кольоровий папір « Ракета») Мета –удосконалювати вміння дітей працювати з кольоровим папером,вчити за допомогою геометричних фігур відтворювати композицію на задану тему,розвивати уяву,мислення,моторику пальців,виховувати охайність,працелюбність,старанність,прищеплювати зацікавленість до отримання нових,цікавих знань.
Перегляд файлу

 

 

Тема Виховної години «Виготовлення аплікації з використанням геометричного матеріалу (кольоровий папір « Ракета»)

Мета –удосконалювати вміння дітей працювати з кольоровим  папером,вчити за допомогою геометричних фігур відтворювати композицію на задану тему,розвивати уяву,мислення,моторику пальців,виховувати охайність,працелюбність,старанність,прищеплювати зацікавленість до отримання нових,цікавих знань.

 

Організація групи.

Мотивація навчальної діяльності.

-Ми з вами знову у Центрі підготовки юних космонавтів.Нас чекають у конструкторському бюро.

Візьміть  перепустки (жетони)І займіть свої місця.

Розпочнемо заняття з космічного привітання.

 

Раз,два,три,чотири,п’ять

Почнемо космос ми вивчать

В небі сонце і планети

Ясні зорі і комети

Ми вітання всім шлемо

Дружно в космос летимо.

 

Робота за темою

1.Планета блакитна-кохана,рідна

   Вона твоя,вона моя

    І називається …(Земля)

-Як ви думаєте,чи можна з землі спостерігати за зірками

(пізно ввечері,за допомогою телескопа)

2 «Космос»!Це незвіданий світ.

12 квітня 1961 року вперше людина полетіла у космос.Це був російський космонавт-Юрій  Гагарін.Побував у космосі і наш український астроном Леонід Каденюк.(портрети)

З тих пір наша країна 12 квітня-відзначає День космонавтики.

-Як ви вважаєте,навіщо люди полетіли в космос

(щоб вивчати Всесвіт.Дізнатися чи є життя на інших планетах)

-Яким треба бути,щоб стати космонавтом.Доберемо прикметники до слова «космонавт»- (хоробрий,сильний,дужий,мужній,безстрашний,відважний,розумний)

                                      Руханка  про космос

Ми в ракету дружно сіли

І у космос полетіли(стрибок)

Летимо,як метеори(біг на місці)

Обігнали ми комету(стрибки)

Повернулись на планету.

 

Дидактична гра «Сімейка слів»

-Як ми можемо ласкаво назвати зірку(зірочка,зіронька)

-Яке небо,якщо на ньому багато зірок(зоряне)

-Як назив.корабель,що летить до зірок(зореліт)

-Людина,що передбачає події по зіркам(звіздар)

-Коли падають зірки,то це…(зорепад)

 

-Діти,а як можна потрапити у космос(на ракеті,космічному кораблі)

Тепер розіб’ємося за кольорами  жетонів і кожна з команд отримає завдання.

Виготовляти ми будемо з кольорового паперу ракету.(показ зразка)

-Давайте з’ясуємо з яких геометричних фігур вона складається. Чим вони відрізняються.

 

Практичне виконання роботи

Нагадати про порядок виконання роботи(розпочати з корпуса ракети)

Техніка безпеки.

Картинки по запросу ракета з геометричних фігур

Підведення підсумків заняття  Чарівний м’яч”(слова за темою)

 

Дидактична гра “Який звук є в усіх словах»  (додатково)

 

Планета,Плутон,політ(П)

Сонце,Сатурн,сузір’я(С)

Ракета,Уран,Марс(Р)

Космонавт,Меркурій,скафандр(К)

 

                                                   

                                             

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
27 березня 2020
Переглядів
2256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку