Тема Виховної години «Виготовлення аплікації з використанням геометричного матеріалу (кольоровий папір « Ракета»)
Мета –удосконалювати вміння дітей працювати з кольоровим папером,вчити за допомогою геометричних фігур відтворювати композицію на задану тему,розвивати уяву,мислення,моторику пальців,виховувати охайність,працелюбність,старанність,прищеплювати зацікавленість до отримання нових,цікавих знань.
Організація групи.
Мотивація навчальної діяльності.
-Ми з вами знову у Центрі підготовки юних космонавтів.Нас чекають у конструкторському бюро.
Візьміть перепустки (жетони)І займіть свої місця.
Розпочнемо заняття з космічного привітання.
Раз,два,три,чотири,п’ять
Почнемо космос ми вивчать
В небі сонце і планети
Ясні зорі і комети
Ми вітання всім шлемо
Дружно в космос летимо.
Робота за темою
1.Планета блакитна-кохана,рідна
Вона твоя,вона моя
І називається …(Земля)
-Як ви думаєте,чи можна з землі спостерігати за зірками
(пізно ввечері,за допомогою телескопа)
2 «Космос»!Це незвіданий світ.
12 квітня 1961 року вперше людина полетіла у космос.Це був російський космонавт-Юрій Гагарін.Побував у космосі і наш український астроном Леонід Каденюк.(портрети)
З тих пір наша країна 12 квітня-відзначає День космонавтики.
-Як ви вважаєте,навіщо люди полетіли в космос
(щоб вивчати Всесвіт.Дізнатися чи є життя на інших планетах)
-Яким треба бути,щоб стати космонавтом.Доберемо прикметники до слова «космонавт»- (хоробрий,сильний,дужий,мужній,безстрашний,відважний,розумний)
Руханка про космос
Ми в ракету дружно сіли
І у космос полетіли(стрибок)
Летимо,як метеори(біг на місці)
Обігнали ми комету(стрибки)
Повернулись на планету.
Дидактична гра «Сімейка слів»
-Як ми можемо ласкаво назвати зірку(зірочка,зіронька)
-Яке небо,якщо на ньому багато зірок(зоряне)
-Як назив.корабель,що летить до зірок(зореліт)
-Людина,що передбачає події по зіркам(звіздар)
-Коли падають зірки,то це…(зорепад)
-Діти,а як можна потрапити у космос(на ракеті,космічному кораблі)
Тепер розіб’ємося за кольорами жетонів і кожна з команд отримає завдання.
Виготовляти ми будемо з кольорового паперу ракету.(показ зразка)
-Давайте з’ясуємо з яких геометричних фігур вона складається. Чим вони відрізняються.
Практичне виконання роботи
Нагадати про порядок виконання роботи(розпочати з корпуса ракети)
Техніка безпеки.
Підведення підсумків заняття “Чарівний м’яч”(слова за темою)
Дидактична гра “Який звук є в усіх словах» (додатково)
Планета,Плутон,політ(П)
Сонце,Сатурн,сузір’я(С)
Ракета,Уран,Марс(Р)
Космонавт,Меркурій,скафандр(К)