Виховне заняття, 2 клас, на тему "Дружба"

Про матеріал
Мета: навчити дітей цінувати друж¬бу та друзів, вчитися бути справжні¬ми друзями; виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; виховувати то¬лерантне ставлення до товаришів.
Перегляд файлу

Виховне заняття

Тема: «А дружити треба вміти»

Мета: навчити дітей цінувати друж­бу та друзів, вчитися бути справжні­ми     друзями; виробляти в собі якості, що сприяють дружбі; виховувати то­лерантне ставлення до товаришів.

Обладнання: кросворд, мирилки, малюнок «асоціативна квітка дружби», плакат «дерево дружби».

Хід роботи

І. Вступна частина.

 

1) Привітання

  •  Добрий день діти, мене звати Даніелла Михайлівна, сьогоднішнє заняття проведу з вами я.

 

2) Повідомлення теми і мети заняття

  • Ми з вами зібралися на дуже важливе заняття. На ньому ми будемо говорити про тих людей, з якими нам  завжди добре спілкуватися, з якими ми любимо проводити свій час. Про тих людей, кому ми можемо довірити всі свої таємниці. Здогадалися про кого іде мова?

(Мова йде про друзів, товаришів)

  • То ж давайте упевнимося чи правильно ви здогадалися, і розгадаємо кросворд
  • Я вам буду зачитувати загадки, а той хто відгадає,  підійде до дошки і запише в кросворд відгадку. Ну що готові? Тоді почали!

Розгадування кросворду:

 

1.в

е

д

м

і

д

ь

2.д

в

е

р

і

 

3.ж

у

к

4.с

н

і

ж

и

н

к

и

5.г

р

и

б

 

6.ч

а

й

н

и

к

 

Загадки:

  1. Сплю під пісню хуртовини
    Аж до весняної днини.
    Полюбляю їсти мед,
    Звуся, звісно, я
     (ведмідь)

 

  1. Між кімнатами дошки
    Дерев’яні смужки.
    Щоб вам їх відкрити,
    Треба ручку покрутити.
    (Двері)

 

  1. Хоч не олень – роги має,
    І не птиця, а літає.
    Чорний-чорний, а не крук,
    Це малий, моторний ...
    (Жук)

 

  1. Ой, зима все посріблила,
    Світ весь ковдрою накрила.
    З неба вже летять пушинки,
    Всім відомо – це…(сніжинки)

 

  1. Росте собі у лісочку,
    У лісочку в холодочку.    
    Капелюх на собі має,
    Та ніколи не знімає. 
    (Гриб)

 

  1. Неначе паровоз, гуде,
    Шумить, кипить, і пара йде,
    Смачний заварює нам чай.
    Хто ж він такий? От відгадай.
    (Чайник)

 

  • Отже,  яке слово ми бачимо у виділеному рядку? Правильно! Це слово дружба .
  • Чудово діти! Ми дуже добре впоралися з кросвордом.

ІІ. Основна частина.

1) Бесіда з учнями про друзів

  • Учні, а давайте поговоримо про ваших друзів. Кожен з вас встане і скаже нам усім як звати вашого кращого друга або подругу, та опише їх.
    Наприклад: Мою подругу звати Наталка, вона дуже красива, чесна та привітна, має довге волосся, світлого кольору. Ну що спробуємо?
  • Давайте по черзі.

   (Учні розповідають про друзів.)

 

2) Вивчення мирилок

  • Діти, чи буває у вас таке, що ви сваритеся зі своїм другом? (Буває)
  • А чи  знаєте  ви якісь мирилки для того, щоб помиритися? (Знаємо)
  • Давайте поділитеся з нами цими мирилками.

(Діти розповідають мирилки)

  • Які ви молодці! А хочете ще одну навчитися? (Так, хочемо)
  • Я вам спочатку її зачитаю, а потім ми всі хором будемо повторювати.

Мирилка:

Мирилка летіла,

На плече сіла,

Сказала тихенько:

«Миріться швиденько!»

Битися – не билися,

Трохи посварилися,

Потім посміялися

Друзями зосталися.

 

  • А тепер, щоб ви не забули цю мирилку, я кожному із вас її роздам.
    (Роздаю текст мирилки)

3) Робота над «Квіткою дружби»

  • Учні, чи знаєте ви яким  повинен бути справжній друг?
    (Справжній друг повинен бути справедливим, чесним, добрим)
  • А зараз ми разом з вами зробимо асоціативну квітку дружби. Я вам буду показувати риси справжнього друга(хороші та погані), і якщо вони їм відповідають, ви підійдете до дошки та прикріпите це слово.

(На кожній пелюстці слова:  Привітний, чесний, злий, добрий, жадібний, веселий, грубий, брехливий,вірний, ввічливий. Учні доповнюють квітку дружби  правильними словами)

4) Гра «Справжній друг»

  • Учні, так як ви вже знаєте яким повинен бути справжній друг, то ж зіграймо в гру «Справжній друг». я буду вам зачитувати речення про друзів. Якщо це речення буде про справжнього друга, ви плескаєте в долоні, а якщо ні - то ви нічого не робите.

-     Готові?Слухайте уважно. Почали!

1) Іванко попросив у Тарасика цукерку, але той не захотів ділитися.

2) Марічка поділилася своїм секретом з найкращою подругою.

3) Олег допоміг однокласникам з домашнім завданням.

4) Петрик побив Василька за те, що він грався з іншим хлопчиком.

5) Однокласники всі дружньо граються.

6) Оленка уважно слухає розповідь своєї подруги.

7) Галинка грубо розмовляла зі своєю подругою.

8) Михайлик дозволив своєму другу покататися на велосипеді.

9) Катруся запросила свого друга на пиріг.

10)  Іванко не хотів давати своєму другові послухати музику через навушники.

11) Учні 2-А класу дуже хороші та дружні.

 -   Супер! Ви дуже добре впоралися з цією грою.

4) Фізкультхвилинка

- Учні, а тепер всі гарно встали із-за парт, і ми проведемо фізкультхвилину.

В цьому класі друзі всі (Плескання в долоні)

Я, і ти, і ми, і ви. (Крокування на місці)

Посміхнись тому, хто справа. (Поворот на право)

Посміхнись тому, хто зліва, (Поворот на ліво)

Ми – одна сім’я. (Розвести руки в сторони)

В цьому класі друзі всі! (Плескання в долоні)

Я, і ти, і ми, і ви! (Крокування на місці )

Руку дай тому, хто справа. (Взяти за руку сусіда)

Руку дай тому, хто зліва. (Взяти за руку сусіда)

Ми – одна сім’я! (Розвести руки в сторони)

В цьому класі друзі всі! (Плескання в долоні)

Я, і ти, і ми, і ви! (Крокування на місці)

Пожалій того, хто справа. (Погладити сусіда справа)

Пожалій того, хто зліва. (Погладити сусіда зліва)

Ми – одна сім’я! (Розвести руки в сторони)

  • Молодці, сідаємо за парти.

5) Складання «Дерева дружби»

- Так як наше заняття підходить до кінця, я хочу разом з вами виготовити дерево дружби  2-А класу. В кожного із вас є на парті долоньки, на яких ви напишете своє ім’я, і по порядку починаючи з цього ряду (показую на ряд) ви по одному підходите до дошки і ліпите свою долоньку на цей плакат (показую учням). В кінці в нас вийде дерево, яке буде символізувати ваш дружній клас.

https://st3.depositphotos.com/1364916/17294/v/950/depositphotos_172947918-stock-illustration-logo-tree-hands-symbol-of.jpg

ІІІ. Підсумок заняття

  1. Узагальнення

- Отже, підведемо підсумки сьогоднішнього заняття

1) Про що ми розмовляли на сьогоднішньому занятті? (Ми розмовляли про дружбу)
2) Що нового ви дізналися на сьогоднішньому занятті?
(На сьогоднішньому занятті ми дізналися яким повинен бути справжній друг)
3) Яким повинен бути справжній друг? (Справжній друг повинен бути веселим, добрим, ввічливим)
4) Що найбільше вам сподобалося на цьому занятті? (Найбільше мені сподобалося…)
2) Оцінка роботи учнів

Я бажаю вам, щоб у вашому житті було завжди багато друзів, і щоб ви були справжніми друзями. Бережіть своїх друзів! І пам’ятайте: “Дерево міцне корінням, а людина – друзями!»
Дякую вам за сьогоднішнє таке чудове заняття! До нових зустрічей!

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Виховна робота
НУШ
Додано
24 березня 2022
Переглядів
1414
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку