«Погоджую» «Затверджую»
Заступник директора Директор ЗОШ І – ІІІ ступенів № 5
з навчально-виховної роботи _______________В.М.Саютіна
________ В.В. Казакова
«___» _________ 2019р. «___» __________ 2019р.
ПЛАН
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
В 8- А КЛАСІ
НА 2019 – 2020
НАВЧАЛЬНИЙ РІК
КЛАСНИЙ КЕРІВНИК
Міріленко Марина Іванівна
Проблемна тема: «Формування учнівського колективу для створення успішної особистості»
Задачі на 2019 – 2020 навчальний рік:
ЗАХОДИ
ВЕРЕСЕНЬ 2019 РІК
Основні напрями роботи |
Дата |
Заходи |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
30.08 |
Зустріч з дітьми, забезпечення підручниками |
|
|
А) національно-патріотична компетентність «Я-громадянин України» |
01.09
17.09 |
Урок «Я – громадянин України, європейської країни»
Узяти участь у заходах до Дня міста Участь у акції «Ліки замість квітів» |
|
|
Б) сімейно-побутова компетентність «Сімейні цінності» |
06.09 |
Батьківські збори |
|
|
В)Превентивна компетентність «Правова культура» |
11.09 |
Виховна година «Мої права та обовʼязки» |
|
|
Г) компетентність соціально захищеності учня «Ми – проти насильства» |
03.09 |
Виховна година «Правила поведінки в школі» |
|
|
Ґ) Пізнавальна комп. (робота з обдаров.) «Інтелект» |
|
|
|
|
Д) Соціально-комунікативна компетентність (учнівське самоврядування) «Я – лідер» |
04.09
|
Вибори до активу класу
|
|
|
Е) Життєтворча компетентність (профорієнтаційна трудова діяльність) «Я-громадянин» |
04.09
Протягом місяця |
Укласти графік чергування учнів у кабінеті на вересень місяць
Залучення учнів до відвідування гуртків, екскурсія до ЦДЮТ |
|
|
Є) Здоровʼязберігаюча компетентність «Здоровʼя – запорука життя» |
Протягом місяця 25.09-29.09 |
Місячник «Увага! Діти на дорозі». Протипожежна безпека. Участь у змаганнях з футболу (хлопці) Контроль за відвідуванням уроків фізкультури
|
|
|
|
Постійно |
Вивчення вікових психологічних особливостей учнів класу |
|
|
|
|
Бесіда з Ігнатенко Д, його батьками |
|
|
ЗАХОДИ
ЖОВТЕНЬ 2019 РІК
Основні напрями роботи |
Дата |
Заходи |
Відповідальні |
Відміт. |
|
Протягом місяця |
Перевірка щоденників, виставлення оцінок |
|
|
А) націон.-патріот. компетентність «Я-громадянин України» |
13.10 23.10
|
Участь у заходах до дня Козацтва Урок мужності до річниці визволення України від нацистських окупантів |
|
|
Б) сімейно-побутова компетентність «Сімейні цінності» |
10.10 |
Кл.год. до Дня людини похилого віку «Хто про старих дбає – гідною людиною виростає» Конкурс малюнків «Хто про старих дбає – гідною людиною виростає»
|
Актив класу |
|
В)Превентивна компетентність «Правова культура» |
17.10 |
Бесіда про попередження правопорушень |
|
|
Г) комп. соціально захищеності учня «Ми – проти насильства» |
|
|
|
|
Ґ) Пізнавальна компетентність (робота з обдарованими) «Інтелект» |
Протягом місяця 28.10 25-27.10 |
Участь у шкільних предметних олімпіадах. Екскурсія до м.Дніпро Участь у вокальному фестивалі |
Вчителі предмет.
|
|
Д) Соціально-комунік.компетентність (учнівське самоврядування) «Я – лідер» |
Постійно
|
Контроль за чергуванням у класі Оформлення класного куточка; Оформлення фотоальбому класу
|
|
|
Е) Життєтворча компетентність (профорієнтаційна трудова діяльність) «Я-громадянин» |
Постійно
Протягом місяця |
Нагадувати про правила поведінки у школі: на уроках та перерві Організація чергування по школі |
|
|
Є) Здоровʼязберігаюча компетентність «Здоровʼя – запорука життя» |
Постійно
27.10 |
Контроль за відвідуванням уроків фізкультури Інструктаж перед осінніми канікулами. Профілактика захворювання на грип |
|
|
|
Постійно |
Вивчення вікових психологічних особливостей учнів класу |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАХОДИ
ЛИСТОПАД 2019 РІК
Основні напрями роботи |
Дата |
Заходи |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
Постійно |
Перевірка щоденників, виставлен- ня оцінок; Інд. робота з міністрами центрів учнівського колективу |
|
|
А) національно-патріотична компетентність «Я-громадянин України» |
06.11
24.11 |
Участь у святкуванні Дня писемності.
День памʼяті жертв голодомору |
|
|
Б) сімейно-побутова компетентність «Сімейні цінності» |
|
|
|
|
В)Превентивна компетентність «Правова культура» |
14.11 |
Кл.год «Україна – едина країна, в ній живе толерантна людина» |
|
|
Г) компетентність соціально захищеності учня «Ми – проти насильства» |
|
|
|
|
Ґ) Пізнавальна компетентність (робота з обдарованими) «Інтелект» |
Пост. |
Участь у проект «Райдуга успіху» |
|
|
Д) Соціально-комунікативна компетентність (учнівське самоврядування) «Я – лідер» |
Постійно
|
Контроль за чергуванням у класі
|
|
|
Е) Життєтворча компетентність (профорієнтаційна трудова діяльність) «Я-громадянин» |
Постійно
|
Нагадувати про правила поведінки у школі: на уроках та перерві Зустрыч з прац. Торгового морпорту |
|
|
Є) Здоровʼязберігаюча компетентність «Здоровʼя – запорука життя» |
12.11
27.11 |
Бесіда про попередження травматизму Кл.год. «Здоровʼя людини – найвища цінність» |
|
|
|
Постійно |
Вивчення вікових психологічних особливостей учнів класу; бесіда з учнями, що порушують дисципліну |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАХОДИ
ГРУДЕНЬ МІСЯЦЬ 2019 РІК
Основні напрями роботи |
Дата |
Заходи |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
23.12 |
Засидання активу класа щодо святкування Нового року |
|
|
А) національно-патріотична компетентність «Я-громадянин України» |
04.12
25.12-29.12 |
Класна година до Дня збройних сил України
Святкування зустрічі Нового року |
|
|
Б) сімейно-побутова компетентність «Сімейні цінності» |
28.12 |
Участь у шк. Новорічних заходах
|
|
|
В)Превентивна компетентність «Правова культура» |
11.12 |
Кл.год. «Шлях до самореалізації» |
|
|
Г) компетентність соціально захищеності учня «Ми – проти насильства» |
|
Напівфінал проетку «Райдуга успіху» |
|
|
Ґ) Пізнавальна компетентність (робота з обдарованими) «Інтелект» |
18.12 |
Кл.год. «Якість знань учнів класу» |
|
|
Д) Соціально-комунікативна компетентність (учнівське самоврядування) «Я – лідер» |
Постійно 25.12 |
Контроль за чергуванням у класі Засідання міністрів центрів учнівського колективу «Підсумки роботи за І семестр» |
|
|
Е) Життєтворча компетентність (профорієнтаційна трудова діяльність) «Я-громадянин» |
Постійно
|
Нагадувати про правила поведінки у школі: на уроках та перерві
|
|
|
Є) Здоровʼязберігаюча компетентність «Здоровʼя – запорука життя» |
Постійно
29.12 |
Контроль за відвідуванням уроків фізкультури Інструктаж перед зимовими канікулами |
|
|
|
Постійно |
Вивчення вікових психологічних особливостей учнів класу |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАХОДИ
СІЧЕНЬ 2020 РІК
Основні напрями роботи |
Дата |
Заходи |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
постійно |
Контроль за дисциплінарним журналом |
|
|
А) національно-патріотична компетентність «Я-громадянин України» |
22.01 |
День соборності України: класна година «Єдина Україна» |
|
|
Б) сімейно-побутова компетентність «Сімейні цінності» |
січень |
Батьківські збори за підсумками І семестру |
|
|
В)Превентивна компетентність «Правова культура» |
16.01 |
Оновлення соціально-педагогічного паспорта класу |
|
|
Г) компетентність соціально захищеності учня «Ми – проти насильства» |
15.01 |
Година спілкування «Єдині правила поведінки учнів у школі» |
|
|
Ґ) Пізнавальна компетентність (робота з обдарованими) «Інтелект» |
23.01-26.01 |
Конкурс знавців точних наук |
|
|
Д) Соціально-комунікативна компетентність (учнівське самоврядування) «Я – лідер» |
20.01
|
Засідання активу класу, затвердження плану роботи на ІІ семестр |
|
|
Е) Життєтворча компетентність (профорієнтаційна трудова діяльність) «Я-громадянин» |
29.01 |
Виховна година «Моя майбутня професія» |
|
|
Є) Здоровʼязберігаюча компетентність «Здоровʼя – запорука життя» |
25.01
|
«ПДР: Перебiгання дороги - ворог. Особливо взимку!» Кл.год. «Безпека вдома та на вулиці» |
|
|
|
Протягом місяця |
Бесіда з учнями, що мають 1-2 оцінки низького рівня |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАХОДИ
ЛЮТИЙ 2020 РІК
Основні напрями роботи |
Дата |
Заходи |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
Протягом місяця |
Організоване чергування по класу, робота активу класу |
|
|
А) національно-патріотична компетентність «Я-громадянин України» |
21.02.
|
Виховна година « День рідної мови»
|
|
|
Б) сімейно-побутова компетентність «Сімейні цінності» |
24.02 |
Індивідуальні бесіди з батьками, діти яких вчаться на низькому рівні |
|
|
В)Превентивна компетентність «Правова культура» |
лютий |
Конкурс кращого знавця прав дитини |
|
|
Г) компетентність соціально захищеності учня «Ми – проти насильства» |
17.02 |
Кл.год. «Година толерантності: як ми спілкуємося» |
|
|
Ґ) Пізнавальна компетентність (робота з обдарованими) «Інтелект» |
Лютий |
Участь у проект «Райдуга успіху» |
|
|
Д) Соціально-комунікативна компетентність (учнівське самоврядування) «Я – лідер» |
05.02 |
Навчання шкільного активу «Відповідальність чергових по школі» |
|
|
Е) Життєтворча компетентність (профорієнтаційна трудова діяльність) «Я-громадянин» |
|
|
|
|
Є) Здоровʼязберігаюча компетентність «Здоровʼя – запорука життя» |
21.02 |
«ПДР: Дороги у мікрорайоні школи, громадський транспорт, зупинки» |
|
|
|
Лютий |
Контроль за веденням щоденників, виставлення поточних оцінок |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАХОДИ
БЕРЕЗЕНЬ 2020 РІК
Основні напрями роботи |
Дата |
Заходи |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
Березень |
Контроль за відвідуванням учнями школи. Виставлення поточних оцінок |
|
|
А) національно-патріотична компетентність «Я-громадянин України» |
09.03 |
Класна година «Пам'ять про Шевченка не вмирає» |
|
|
Б) сімейно-побутова компетентність «Сімейні цінності» |
07.03 |
Виставка робіт декоративно-ужиткового мистецтва «Подарунок матусі своїми руками». Святкова виховна година «8 березня-свято весни, краси,жіночності» |
|
|
В)Превентивна компетентність «Правова культура» |
04.03 |
Кл.год. «Попередження шкідливих звичок» |
|
|
Г) компетентність соціально захищеності учня «Ми – проти насильства» |
18.03 |
Заходи до Всесвітнього дня цивільної оборони |
|
|
Ґ) Пізнавальна компетентність (робота з обдарованими) «Інтелект» |
07.03 |
Святковий концерт до Дня 8 березня. Випуск святкової газети |
|
|
Д) Соціально-комунікативна компетентність (учнівське самоврядування) «Я – лідер» |
19.03
20.03 |
Година спілкування «Закони, які тебе захищають»
Бесіда «Зовнішній вигляд» |
|
|
Е) Життєтворча компетентність (профорієнтаційна трудова діяльність) «Я-громадянин» |
Березень |
Відвідування уроку фізкультури |
|
|
Є) Здоровʼязберігаюча компетентність «Здоровʼя – запорука життя» |
12.03 |
«ПДР: Проведення занять та конкурсів з тематики безпеки дорожнього руху» |
|
|
|
постійно |
Індивідуальні бесіди з учнями, що порушують дисципліну |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАХОДИ
КВІТЕНЬ 2020 РІК
Основні напрями роботи |
Дата |
Заходи |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
квітень |
Проведення місячника цивільної оборони |
|
|
А) національно-патріотична компетентність «Я-громадянин України» |
11.04
|
Година спілкування «11 квітня- Всесвітній день визволення в’язнів концтаборів» |
|
|
Б) сімейно-побутова компетентність «Сімейні цінності» |
11.04 10.04 |
Батьківські збори Свято Великодня. Сімейні традиції. |
|
|
В)Превентивна компетентність «Правова культура» |
01.04-10.04 |
Акція «Прикрасимо землю своїми руками» |
|
|
Г) компетентність соціально захищеності учня «Ми – проти насильства» |
20.04-26.04 |
Конкурс поезії та прози до річниці Чорнобильської катастрофи |
|
|
Ґ) Пізнавальна компетентність (робота з обдарованими) «Інтелект» |
Квітень 02.04-07.04 |
Конкурс-виставка писанок і вишиванок «Писанкове мереживо» |
|
|
Д) Соціально-комунікативна компетентність (учнівське самоврядування) «Я – лідер» |
квітень |
Виставка дитячих малюнків «Світ навколо нас» |
|
|
Е) Життєтворча компетентність (профорієнтаційна трудова діяльність) «Я-громадянин» |
Квітень
28.04 |
Конкурс на краще озеленення кабінету. Вих.год. «Захисти природу» |
|
|
Є) Здоровʼязберігаюча компетентність «Здоровʼя – запорука життя» |
квітень |
«ПДР: Чому ми ходимо по правій cтороні?» Виховна година «В здоровому тілі – здоровий дух» |
|
|
|
Квітень |
Контроль за веденням щоденників, виставлення поточних оцінок |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАХОДИ
ТРАВЕНЬ 2020 РІК
Основні напрями роботи |
Дата |
Заходи |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
|
11.05 |
Анкетування «Досягнення й невдачі в навчальноу році» |
|
|
А) національно-патріотична компетентність «Я-громадянин України» |
08.05
06.05 05.05-08.05 |
Святковий концерт до Дня Перемоги Конкурс на кращий твір до Дня Перемоги. Тиждень «Пам’ять буде жити вічно!» |
|
|
Б) сімейно-побутова компетентність «Сімейні цінності» |
18.05
|
Батьківські збори «Про стан успішності навчання» |
|
|
В)Превентивна компетентність «Правова культура» |
14.05 |
Кл.год. «Вивчаємо право про освіту» |
|
|
Г) компетентність соціально захищеності учня «Ми – проти насильства» |
Травень |
Перегляд відеофільмів про толерантні стосунки між людьми. Прояви агресії, жорстокості |
|
|
Ґ) Пізнавальна компетентність (робота з обдарованими) «Інтелект» |
травень |
Навчальна практика |
|
|
Д) Соціально-комунікативна компетентність (учнівське самоврядування) «Я – лідер» |
03.05-08.05 23.05 23.05 |
Привітання ветеранів ВВ війни. Підсумки проекту «Райдуга успіху» Підведення підсумків роботи класу |
|
|
Е) Життєтворча компетентність (профорієнтаційна трудова діяльність) «Я-громадянин» |
Травень |
Трудові десанти. Озеленення клумби |
|
|
Є) Здоровʼязберігаюча компетентність «Здоровʼя – запорука життя» |
25.05 |
«ПДР: Вікторина "Дорожнi знаки i ми". Бесіда про небезпеку купання у водоймах. Інструктаж з БЖ учнів під літніх канікул |
|
|
|
18.05-22.05 |
Бесіда про літній відпочинок учнів. Збір даних про оздоровлення дітей влітку. |
|
|
|
|
|
|
|