"Виховний план" для учныв перших четвертих класыв

Про матеріал
План виховноъ роботи. Для допомоги вчителям початковоъ школи. Мыстить соцыальний паспорт,завдання виховноъ роботи ы очикуваны результати. План заходыв.
Перегляд файлу

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ „ _______________

ДИРЕКТОР ЗОШ І-ІІІ СТ. № 2

Пєтухов М. М..

 

 

„ ПОГОДЖЕНО „ ________________

ЗАСТУПНИК ДИРЕКТОРА

З ВИХОВНОЇ РОБОТИ

Заярна Т. М..

 

 

 

Виховний план на 2015 – 2016 н. р.

2 – В клас

 

 

Кл. кер. Смаглій А. С.

 

 

 

 

Кл.кер. Смаглій А.С.

Соціальний  паспорт   3-Вкласу

 

                                                                                      Кількість  учнів - 24

                                                                                      Дівчат – 12

                                                                                      Хлопчиків – 12

                                                                                       Характеристика сімей

                                                                                       *багатодітні - 4

                                                                                       * мати одиночка - 1

                                                                                       * повні сім*ї - 18            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання  виховної  роботи   на  І семестр

 

  • формування національної свідомості та самосвідомості учнів;
  • виховання духовної культури особистості;
  • виховання поваги до Конституції та  державної символіки;
  • формування високої мовної культури,
  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм i розвитку творчих здiбностей;
  • пiдтримувати позитивний мiкроклiмат в колективi та групах, на уроках i в позаурочному спiлкуваннi;
  • виховувати турботливе ставлення один до одного, до батькiв, учителiв,  людей похилого вiку; формувати найкращiморальнiякостi;
  • надавати квалiфiковану допомогу батькам у питаннях виховання в дiтях кращих людських якостей i подолання негативних звичок i рис характеру;
  • прищеплювати учням загальноприйнятiетичнi норми в поведiнцi та спiлкуваннi;
  • виховувати творчі здiбностi, підтримувати iнiцiативнi, організаторські здiбностi та естетичнi нахили в дiтей.

 

Очікувані результати

  • Поглиблене і систематизоване розуміння дітьми моральних норм і правил поведінки в школі, суспільстві.
  • Виховання  позитивних рис характеру: старанність, організованість, обов’язковість, співпереживання, шанобливе ставлення до старших, чесність, доброту, щирість, дисциплінованість
  • Учні зможуть турбуватися про своє здоров’я, дотримуватимуться правил особистої гігієни
  • Учні будуть рости  гідними громадянами України, здатними  виявляти національну гідність, знатимуть  свої обов’язки і права.

 

 

 

089.png089.png089.pngВересень

Місячник:Увага! Діти  на  дорозі!

 

Дата

Основні  заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

 

03.09

 

06.09

День Знань

Свято Першого Дзвоника.

Урочиста лінійка

Перший урок

Бесіда «Безпечна дорога до школи»

Година спілкування «Ти – школяр»

Погодження розкладу уроків

Розмова про  враження від канікул

Вибори активу класу, розподіл доручень.

Корекція зору і постави (розміщення  учнів за партами)

Аналіз відповідності розміру парт зросту учнів

Ознайомити дітей з визначенням групи для занять на уроках фізичного виховання.

Засідання батьківського комітету (планування роботи комітету на І семестр

08.09

 

13.09

Година спілкування Тренінг «Будьмо знайомі»

Загальношкільна лінійка

Заповнення особових справ.

Вивчаємо комплекс ранкової зарядки

Заповнення соціального паспорту  класу.

 

15.09

 

20.09.

Єдиний урок з ПДР

Година спілкування «Здоровий спосіб життя» Користь від гарячого харчування

Аналіз зайнятості учнів у позаурочний час. Запис їх у гуртки, бібліотеку.

Мандрівка у «Країну дорожніх знаків»

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

Оформити куточок  для батьків зі змінними матеріалами

 

22.09

 

27.09

Бесіда-ланцюжок висловлювань «Мій друг»

Загальношкільна лінійка

Вивчення   статуту школи та правил  поведінки.

Інструктаж з ПДР «Твоя дорога до школи»

Батьківські збори.

1.Закон про освіту

2. Фізичний розвиток молодшого школяра

Питання

1.Закон про освіту

2.Фізиологічний розвиток дітей

3.Вимоги до батьків

4.Навчальні досягнення

5.Батьківський комітет

 

089.png 

Жовтень

Місячник:« Земля наш спільний дім»

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Заходи по охороні здоров’я

Робота з батьками

01.10

      04.10

Всесвітній день середовища

Бесіда на тему « Земля наш спільний будинок»

 

 

Корекція поведінки окремих учнів класу

Нагадати правила поводження з вогнем.

Поради окремим батькам щодо організації змістовного дозвілля учнів удома.

06.10

11.10

Година спілкування «Школа- наш спільний д

ім»

 

 

Індивідуальна розмова «Якості культурної людини»

Тренінг «Коли я сам вдома»

 

Повторити з дітьми правила безпечного користування електроприладами.

Консультації для батьків.

13.10

14.10

Бесіда на тему  «Правила поведінки учнів під час осінніх канікул». 

 

 

Групова робота «Безпечні канікули»

Інструктаж щодо збереження життя учнів під час осінніх канікул.

Збирання інформації про відпочинок дітей на канікулах.

 

Осінні  канікули

З 15.10 по 17.11

План роботи на осінні канікули :

1. Подорож «Країною казок»

 

 

 

089.pngЛистопад

Місячник правових знань і правової пропаганди

 

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні життя

Робота з батьками

18.11

22.11

Тиждень антинаркотичної пропаганди

Бесіда « Що таке хвороба. І як її запобігти»

Розмова «Мої осінні канікули»

 

 

Інтерв’ю з учнями «Що значить бути милосердним?»

Зустріч дітей після канікул Хвилинки етики «Новий день ми починаємо-людям здоров’я та щастя бажаємо!

Консультації для батьків.

24.11

29.11

Бесіда «Як боротися із лінощами»

 

 

 

 

 

Корекція поведінки, допомога у вирішені проблем між однокласниками.

 

Рейд класних санітарів «Чистота запорука здоров’я»

Робота з батьківським комітетом

 

 

 

 

 

Грудень

Місячник національно – патріотичного виховання

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

01.12

06.12

День порозуміння з ВІЛ інфікованими та хворими на СНІД. Бесіда на тему» Що таке СНІД?»

Ділова гра: «Розкажи про друга»

Створення виховуючих ситуацій, рольові ігри «Увага! Небезпечна ситуація»

Консультація для батьків про форми занять  дітей удома та розвитку їх творчих здібностей

08.12

13.12

Виставка кращих зошитів

Акція «Говоримо добрі слова»

Відверта розмова «Чи комфортно тобі в школі»

Бесіда-порада «Як оберегти себе від переохолодження»

Консультації для батьків.

15.12

20.12

Класна година «Святий Миколай»

Гра на перервах «Вчимося промовляти добрі слова».

 

Інструктаж з ПДР «твоя дорога до школи»

Повторити правила поведінки на замерзлих водоймах.

Засідання батьківського активу «Підведення підсумків співпраці з класом за І семестр»

22.12

26.12

Класна година. «Майстерня Діда Мороза»

Заохочення учнів до взаємодопомоги.

 

Організація прибирання класу.

Інформація «Увага! Небезпека від петард та феєрверків»

Назначити відповідального за прикрашання класної кімнати

29.12

31.12

Година спілкування «Будь чесним і правдивим»

 

Співбесіда з учнями, що потребують корекції поведінки.

Інструктаж щодо збереження життя учнів під час зимових канікул.

Батьківські збори

1.Покарання та заохочення

2.Обсяг домашніх завдань. Допомога батьків в виконанні

Питання

1.Види покарань та заохочень у сімейному вихованні

2.Допомога батьків в виконанні дом. завд.

3.Аналіз життєвих ситуацій 4.Різне

 

 

 

08.09

понеділок

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНА ЛІНІЙКА

Організувати учнівський колектив до дня відкритих дверей в ЦДЮТ «Ріднокрай».

 

Відвідування вдома родин .

09.09

вівторок

Рейд-огляд «Речі в твоєму портфелі» присвячений Всесвітньому дню красоти

Тренінг «Я –це класна родина»

 

 

10.09

середа

 

Вивчення   статуту школи та правил  поведінки.

Рейд класних санітарів «Чистота запорука здоров’я»

Відвідування вдома сімей.

11.09

четвер

Політінформування

 

 

Консультації соціального педагога батькам з різних питань.

Батьківські збори

«Організація нового навчального року»

12.09

п’ятниця

Тематична радіопередача «Здоровий спосіб життя  - успіх в житті».

Проаналізувати роботу учнівського колективу  за тиждень.

 

 

15.09

понеділок

Загальношкільна лінійка.

Підсумки тижня

Розмова з черговими по їдальні.

 

.

16.09

вівторок

Складання правил чесної гри

Корекція  поведінки учнів

Поговорити з дітьми про особисту гігієну.

Відвідування вдома родин.

 

17.09

середа

 

Індивідуальні розмови з учнями. Вивчення рейтингу дітей у класі.

Аналіз  стану харчування

 

 

 

18.09

четвер

Весела гра-зустріч із «Світлофором Моргайчиком»

Розмова «Бджілка мала, а й та працює»

Змагання на спортивному майданчику

Клуб для батьків

«Три стратегії  виховання»

19.09

п’ятниця

Тематична радіопередача «День Партизанської слави».

Екскурсія в парк

Проаналізувати роботу учнівського колективу  за тиждень.

 

Інструктаж на вихідні дні

Організація прибирання класної кімнати.

22.09

понеділок

Загальношкільна лінійка.

Індивідуальні розмови з учнями. Вивчення рейтингу дітей у класі.

 

Повторити правила дорожнього руху.

Зустріч з батьками

23.09

вівторок

Розмова «Як збирати лікарські рослини»

Доручити активу класу виготовити листівки до  дня людей похилого віку

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

День відкритих дверей.

24.09

середа

 

 Корекція  поведінки учнів

Робота шкільної медсестри по аналізу охайного зовнішнього вигляду учнів

Консультації для батьків.

25.09

четвер

Політінформування

 «Україна-рідна Батьківщина»

 

Проаналізувати роботу учнівського колективу .

Рейд санітарів класу «Руки-основний носій збудників хвороб»

Вказати на недоліки в організації та  забезпеченні батьками необхідним для  навчання дітей.

26.09

п’ятниця

Всеукраїнський день бібліотек. Подорож шкільною бібліотекою «Книжковий дім»

Тематична радіопередача  «Людина починається з добра»

Організувати привітання вчителів і ветеранів праці з професійним святом. Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня

Інструктаж на вихідні дні

 

 

 

 

 

02.10

четвер

Політінформування

Події в країні

 

Заняття корегувальної гімнастики

 

03.10

п’ятниця

Тематична радіопередача  до Дня Вчителя. День самоврядування.

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

 

Інструктаж на вихідні дні.

 

06.10

понеділок

Загальношкільна лінійка.

Підсумки тижня

Організація конкурсу «Живи, книго»

Ділова гра «Права та обов’язки» З активом класу обговорити участь учнів в конкурсі.

 

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю.

07.10

вівторок

Бесіда «Як вітати друзів з Днем народження»

Аналіз зайнятості учнів групи ризику.

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

 

08.10

середа

Година спілкування «Будь охайним і дбайливим»

Обговорення з неорганізованими учнями «Як встигнути все»

Вікторина «Чи знаєш ти ПДР?»

Консультації для батьків.

09.10

четвер

Політінформування

Події в країні

Збір макулатури

Заохочення учнів до взаємодопомоги.

 

Конкурс на кращу рухливу гру.

 

10.10

п’ятниця

Тематична радіопередача «Країни Євросоюзу».

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

Інструктаж на вихідні.

Анкетування батьків «Роль і місце телебачення у житті дитини»

13.10

понеділок

Загальношкільна лінійка.

Події тижня

Активізувати роботу ігровиків.

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

 

14.10

вівторок

Бесіда «Користь від гарячого харчування»

Урок мужності з хлопчиками.

Рейд класних санітарів «Чистота запорука здоров’я»

Організація прибирання класної кімнати.

15.10

середа

Година спілкування «Ми маленькі українці»

Доручити активу підготувати листівки для поздоровлення ветеранів.

Індивідуальні бесіди про особисту гігієну.

Консультації для батьків.

16.10

четвер

Політінформування

Події тижня

Збір макулатури

Співбесіда з учнями, що потребують корекції поведінки.

 

 

Корекція зору учнів

Клуб  для батьків «Сімейні конфлікти»

17.10

п’ятниця

Тематична радіопередача  до Дня Визволення України від фашистських загарбників. Конкурс малюнку на асфальті

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

Інструктаж на вихідні.

 

20.10

понеділок

Загальношкільна лінійка

Підсумки за тиждень

Моніторинг рівня вихованості учнів класу.

Розучування комплексу ранкової зарядки.

Анкетування батьків з метою визначення рівня адаптації учнів до школи.

21.10

вівторок

Тренінг «Здоровий спосіб життя»

Обговорення з учнями «Твої домашні обов’язки»

Рейд класних санітарів «Чистота запорука здоров’я»

 

22.10

середа

Година спілкування «Ходить осінь по Вкраїні чудеса дарує дивні»

 

Інструктаж «Сам удома»

 

23.10

четвер

Політінформування

Події тижня

Збір макулатури

Розмова з черговими по їдальні.

Складаємо абетку ПДР

 

24.10

п’ятниця

 

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

 

 

 

 

 

 

 

05.11

середа

 

Година спілкування «Планета чарівних казок»

Психологічний тренінг «Толерантність у сучасно­му житті»

Інструктаж з ПДР «Твоя дорога до школи»

Відвідування вдома родин  за необхідністю.

06.11

четвер

 

Політінформування

Події в країні

Перевірити стан портфелів у окремих учнів

 

Інформація «Шкідливі звички, як їх позбутися»

 

07.11

п’ятниця

 

Тематична радіопередача «Найбільші цінності людини».

Проаналізувати роботу учнівського колективу  за тиждень

 

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю.

10.11

понеділок

Загальношкільна лінійка.

Початок операції  «Діти – дітям»

 

Аналіз відвідування дітьми школи з причин захворювання.

 

 

 

 

 

11.11

вівторок

Оформлення з активом класу «Дзеркала охайного учня»

Відзначити найкращого чергового по  класу

Бесіда-розповідь «Позитивний вплив на організм посильної праці на свіжому повітрі»

 

 

12.11

середа

 

Година спілкування «Хай у родині живе добро»

Співбесіда з учнями,що потребують корекції поведінки.

 

 

Відвідування вдома багатодітних сімей.

13.11

четвер

 

Політінформування

Події  в державі

Активізувати роботу ігровиків.

 

Рухливі ігри

 

14.11

п’ятниця

 

Інформ –дайджест. Тематична радіопередача

«Хвороба 21 століття-СНіД».

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

Інструктаж з ПДР «Твоя дорога до школи»

Консультації для батьків.

17.11

понеділок

Загальношкільна лінійка.

Підсумки тижня

Обговорення «Хто найкращий друг у сім’ї»

Уявна подорож до будинку моди «Як слід одягатися у період «Осінь –зима»

 

18.11

вівторок

Гра «Червоне, жовте, зелене»

Тренінг з дітьми з заниженою самооцінкою.

 

 

 

19.11

середа

Година спілкування «Чистота і твоє здоров,я»

Анкета «Методика незакінчених речень»

Рейд класних санітарів «Чистота запорука здоров’я»

 

Клуб для батьків «Конфлікт». 

20.11

четвер

Політінформування

Події тижня

Консультація для дітей з різних питань

 

 

 

Рухливі ігри

 

21.11

п'ятниця

 

Тематична радіопередача «Толерантність - риса європейська». 

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

 

Інструктаж з ПДР «Твоя дорога до школи»

 

24.11

понеділок

 

Загальношкільна лінійка.

Підсумки тижня

 

Розмова з черговими по їдальні.

Зустріч з шкільною медсестрою «Профілактика ГРЗ»

 

25.11

вівторок

Збір матеріалів про мову

Корекція пізнавальних інтересів другокласників

Організація прибирання класу.

 

26.11

середа

Година спілкування «Чия відвага – того й перевага»

 

 

Групова робота з подолання агресивності

 

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю.

27.11

четвер

Політінформування

Події тижня

Активізувати роботу ігровиків.

Рухливі ігри.

Клуб  для батьків «Конфлікт»

28.11

п'ятниця

Інформ-дайджест. Тематична радіопередача «Милосердя – важлива риса людського характеру».

День інвалідів.

 День боротьби зі СНІДом»

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

 

Інструктаж з ПДР «твоя дорога до школи»

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю.

 

 

08.12

понеділок

Загальношкільна лінійка.

Підсумки тижня

Гра «Ланцюжок висловлювань» ( «Доброта це…»)

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

09.12

вівторок

Інформ-дайджест. Тематична радіопередача «Країни Євросоюзу».

Активізувати роботу ігровиків. Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

Рольова гра «Перша допомога та самодопомога при обмороженні»

10.12

середа

Година спілкування «Професій різних є багато – школярикам про них слід знати»

 

 

11.12

четвер

Класна година.

«День Збройних Сил України».

Доручити активу оформити новорічні прикраси.

 

Організація відпочинку на перервах

12.12

п’ятниця

Інформ – дайджест Тематична радіопередача до Дня Святого Миколая. Районний конкурс поштових листівок.

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

Інструктаж з ПДР «твоя дорога до школи»

15.12

понеділок

Загальношкільна лінійка.

Підсумки тижня

Індивідуальні розмови за потребою

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

16.12

вівторок

Бесіда «Вітаміни допомагають бути здоровими»

Аналіз і корекція роботи активістів класу.

 

17.12

середа

Година спілкування «Яка в тебе вдача»

 

Організація прибирання класу.

18.12

четвер

 

Активізувати роботу ігровиків.

 

19.12

п’ятниця

Інформ –дайджест. Тематична радіопередача «Новий Рік в країнах світу». Відкриття міського Новорічного містечка.

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня

Інструктаж з ПДР «твоя дорога до школи»

22.12

понеділок

Загальношкільна лінійка

Проконтролювати процес новорічного прикрашання класу.

Рухливі ігри на свіжому повітрі.

23.12

вівторок

Збір даних про зимовий відпочинок учнів

Підготовка до новорічних свят. Розподіл видів діяльності.

Конкурс на кращу фізхвилинку.

24.12

середа

Новорічні вистави у ЦДЮТ «Ріднокрай».

Групова робота «Кожний вчинок, кожна справа крок до успіху»

Ігри, змагання під час перерв.

25.12

четвер

Новорічне свято «Пригоди в казковому лісі»

Консультація для учнів, щодо відпочинку на зимових канікулах.

 

26.12

п’ятниця

Тематична радіопередача „Дотримання безпечної  поведінки під час зимових канікул”.

Проаналізувати роботу учнівського колективу  за семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультації для батьків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Доручити батьківському комітету підготовку до новорічного ранку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обговорити і зібрати дані про зимовий відпочинок дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клуб для батьків «10 помилок виховання»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Назначити відповідального за прикрашання залу до свята

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумкові батьківські збори за 1 семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз виховної роботи за минулий навчальний рік.

 

На початку року були поставлені такі завдання

  • Допомогти дітям найбільш безболісно адаптуватися до шкільного життя
  • зробити перші кроки щодо згуртування дитячого колективу

     На мій погляд, завдання виконані. Рік видався важким для всіх. Але діти не втратили інтересу до навчання й до школи. На прикінці року не було жодної  дитини з байдужим поглядом. Майже всі діти знайшли собі друзів у класі.

Діти в класі доброзичливо ставляться одне до одного.Значних сварок за рік не було. Але були учні ( Асаулюк М., Чернецький Д, Ібрагімов В.), які потребували значної уваги зі сторони вчителя щодо корекції поведінки учнів на уроках та перервах.

      Клас організований, значних дисциплінарних порушень немає.За той рік ми побували у  міській  дитячій бібліотеці. Учні класу активну участь брали у шкільних та міських конкурсах,. Найкращі роботи були відзначені грамотами.

    У плані навчання діти закінчили рік успішно. У класі два учні, які закінчили минулий рік на високому рівні. Це Зуєв Єгор, Олійник Катерина. Олійник Катерина була занесена до шкільного банку обдарованих дітей.

    Помічником класовода був чудовий батьківський комітет, завдяки їм всі батьки організовано, чітко, активно брали участь у всіх справах класу.

   Принципових розбіжностей « учитель – батьки», практично не було. Хоча і виникли деякі складності з батьками, діти яких були не підготовлені до щколи морально.  З батьками Асаулюка М., Чернецького Д. , Ібрагімова В. приходилося вести індивідуальні бесіди з питань навчання та поведінки.

   Виходячи з вище сказаного на наступний 2014-2015 навчальний рік можна поставити такі задачі:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень

Місячник

 

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

 

11.01

13.01

Класна година «Краса і велич символів державних»

Ділова гра « Твоє доручення» ( розподіл доручень, інструкції щодо їх виконання). Індивідуальні бесіди про культуру поведінки в колективі

Бесіда про правила техніки безпеки під час занять, на перерві, по дорозі у школу і зі школи (повторення) Індивідуальні бесіди з учнями, які живуть далеко від школи, про дотримання ними ПДР, інших вимог безпечної поведінки

 

Провести бесіду «Що нового з’явилося у поведінці вашої дитини» з такими батьками: Ульшина Н.В.,Салєнко Н.П.

 

16.01

20.01

Виховна година Виховна година на тему: «День соборності України».

 

Виховання розуміння важливості навчальної діяльності (індивідуальні бесіди з Салєнко Є.)

 

Бесіда-заборона ігор на замерзлих водоймах

Бесіда « Обережно! Вибухонебезпечні предмети»

Бесіда з батьками учнів, які ходять до школи не підготовлені до уроків.

 

 

23.01

31.01

Виховна година «Звідки хліб прийшов»

Інформаційна хвилинка щодо річниці визволення Лиману.

 

Індивідуальні бесіди з учнями про формування у них самоконтролю, вміння самостійно здобувати знання

(Ніколаєв Д,. Рєзванов М.)

 

Запобігання виникненню пожеж від електричного струму та правила гасіння таких пожеж. Дії учнів у випадку пожежі (бесіда)

 

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю.

 

 

 

 

 

Лютий

Місячник естетичного виховання « Що внутрішня, що зовнішня краса, тобі одній дарована, людино!»

 

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

 

01.02

03.02

Тренінг «Доброта врятує світ»

 

Аналіз навчання учнів у січні. Бесіди з окремими учнями щодо активізації навчання

Профілактика інфекційних захворювань (бесіда)

Бесіда « Обережно! Вибухонебезпечні предмети»

Індивідуальні бесіди з батьками з питань запобігання неуспішності

 (Салєко, Ульшин,Недосєка.)

 

 

06.02

10.02

Година спілкування: «Хай добрим буде розум ваш, а серце — мудрим буде»

 

Хвилинка психології «Мій настрій і як ним керувати»

Бесіда- застереження «Вчимося користуватися газовими приладами»

Бесіда «Обережно! Слизька дорога!»

 

Бесіда з батьками про залучення дітей до виконання трудових обов’язків.

 

13.02

17.02

Виховна година «У країні добрих та ввічливих людей» Інформаційна хвилинка «Стрітення: зустріч зими і весни» Вивчення віршів про рідну мову, збір прислів’їв та приказок про мову (підготовка до Дня рідної мови)

 

«Що таке сумління? У яких ситуаціях ти відчуваєш докори сумління?»( Бесіда – практикум)

Бесіда про необхідність ранкової гімнастики та водних процедур. Конкурс на нову цікаву вправу ранкової зарядки. Бесіда «Увага: обірваний провід!»

Організація прибирання класної кімнати.

 

 

 

20.02

28.02

Інформаційна хвилинка до Дня рідної мови «Мово, мово моя солов′ їна».

 

Бесіда-обговорення з учнями проблеми «Я – господар у школі»

Нагадати правила поведінки «Сам удома»

 Бесіда «Бережи життя!»

Бесіда про шкоду паління та алкоголізму.

Консультації « Як розвивати творчі здібності дитини»

 

Березень

Місячник родинно – побутової культури « Тепло сімейного вогнища»

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

 

01.03

03.03

Виховна година «Мати – символ добра на землі»

 

Індивідуальні бесіди з учнями про охайний зовнішній вигляд

Гра-конкурс знавців ПДР «Наш товариш – світлофор»

Індивідуальна бесід з батьками учнів, які слабо читають. Дати їм методичні поради (Недосєка,Колісниченко,Ульшин.)

 

06.03

10.03

Конкурс на краще читання віршів Т.Г.Шевченка, віршів про поета

Виховна година «Який птах, таке й гніздо»

Бесіда-обговорення з учнями «Я повинен зробити»

Бесіда «Небезпека ігор з невідомими предметами»

Індивідуальні бесіди з окремими батьками про важливість організації дозвілля для молодшого школяра в умовах родини

 

13.03

17.03

Національно-патріотичне виховання.

«Україна – моя Батьківщина.»

 

Бесіда «Вживання ввічливих слів у мовленні учнів»

Бесіди- попередження з усіх видів дитячого травматизму напередодні весняних канікул

«Чому діти брешуть?»

(Бесіда)

 

20.03

24.03

Рейд-перевірка: «Як живуть наші книги?»

Первоцвіти просять захисту (Бесіда про збереження рослин)

Індивідуальна робота з читання.

 

ПДР. «Де можна гратися?»

Бесіда про попередження туберкульозу.

Батьківські збори «Діти ,телебачення,комп*ютер.

Задачі зборів:

1. Оцінити залежність дитини за допомогою анкетування батьків

2. Дати рекомендації батькам за результатами аналізу анкет.

3.Обговорити можливість альтернативного  витрачання вільного часу.

4.Надати інформацію про шкоду залежності дитини від комп*ютера.

4.Різне.

27.03

31.03

Година спілкування «Ми маленькі українці»

Хвилинка спілкування «Природа в загадках, прислів ях, приказках та віршах»

Інструктаж щодо збереження життя учнів під час весняних канікул.

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю.

Весняні канікули з 03.04.17 по 09.04.17. Спортивні розваги

Квітень

Місячник. Вахта пам′яті « Вічна слава героям! Низько вклоняємось їм!»

 

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

 

 

10.04

14.04

Національно-патріотичне виховання.

«Традиції родини в піснях, звичаях та обрядах.»

Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни .

 

 

Хвилинка-здоровинка «Дві сторони спілкування з комп’ютером – погана та гарна.»

Засідання батьківського активу– вирішення проблем класу

 

18.04

21.04

Трудове виховання.

Санітарний день.

Домашні завдання: як їх правильно готувати?

Бесіда«Небезпека контактів з бродячими тваринами, ігор в районах смітників, захаращених місць»

Індивідуальні бесіди батьків щодо особливостей сімейного виховання

 

24.04

28.04

Відзначення Всесвітнього дня книги. Тиждень дитячої та юнацької книжки. Відзначення Дня Чорнобильської трагедії (26.04). Виховна година: «26 квітня — День скорботи

 

Індивідуальна робота з письма.( Ніколаєв,Недосєка,Ульшин.)

Інструктаж при поводженні з горючими, легкозаймистими матеріалами та речовинами

Консультація для батьків про форми занять  дітей удома та розвитку їх творчих здібностей

 

 

 

 

 

Травень

Місячник фізичного виховння і спорту

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

03.05

05.05

Виховна година «Хто такий патріот?»

Виставка малюнків «Вічна пам'ять героям!» Бесіда «що означає поважати людей і заслужити повагу інших»

 

 

Правила поведінки у громадських місцях

Засідання батьківського комітету

08.05

12.05

Виховна година «Моя родина – історії краплина»

Індивідуальна робота з читання.

Виставка малюнків до Дня Матері «Цілую руки рідної матусі»

 

Бесіда «Це повинні знати всі. Як ходити по вулиці групами» Інструктаж «Обережно на воді!»

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю.

15.05

19.05

Національно-патріотичне виховання.

«Про силу, мужність і волю, та як їх розвивати.»

Індивідуальна робота з математики

Бесіда «Слова – назви одягу.»

ПДР. «Де можна гратися?»

«Батькам про увагу та уважність.»

(бесіда)

Зібрати інформацію про те, де діти будуть відпочивати влітку.

Організація прибирання класної кімнати.

22.05

30.05

Тиждень безпеки

Виховна година - підсумки навчального року . Свято Останнього дзвоника

Індивідуальні бесіди «Як ти розумієш дружбу і товаришування»

Бесіди- попередження з усіх видів дитячого травматизму напередодні літніх канікул.

Проведення заключних батьківських зборів .

"Трудове виховання дитини в сім*ї.Обов*язки дитини."

1.Розповідь вчителя про самостійності дітей.

2.Рішення проблемних ситуацій.

3.Підбиття підсумків учбового року.

4. Різне.

 

 

 

 

 

 

Аналіз виховної роботи за 2015 – 2016 н. р.

 

   На початку року були поставлені такі завдання:

  • формування  національної свідомості та самосвідомості учнів;
  • виховання поваги до Конституції та  державної символіки;
  • прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм i розвитку творчих здiбностей;
  • пiдтримувати позитивний мiкроклiмат в колективi та групах, на уроках i в позаурочному спiлкуваннi;
  • виховувати турботливе ставлення один до одного, до батькiв, учителiв,  людей похилого вiку; формувати найкращi моральнi якостi;
  • прищеплювати учням загальноприйнятi етичнi норми в поведiнцi та спiлкуваннi;
  • виховувати творчі здiбностi, підтримувати iнiцiативнi, організаторські здiбностi та естетичнi нахили в дiтей.

Початок минулого навчального року видався не простим, так як до нашого класного  колективу протягом року прибували нові учні. Отже,  протягом всього навчального року вивчала особливості учнів, інтереси, творчі і навчальні здібності, потреби, умови проживання та склад сімей. Створені всі умови, щоб дітям було комфортно навчатися в школі, в новому колективі.

Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.  Дисциплiна на уроках задовiльна. Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Стосунки мiж учнями класу загалом дружнi й доброзичливi. Але є учні

 ( Асаулюк М., Чернецький Д, Ібрагімов В., Бобрусь С.), які потребують значної уваги зі сторони  вчителя  щодо корекції поведінки учнів на уроках та перервах.З ними постійно проводились бесіди, індивідуальна робота. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу додатковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умо­ва — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних ігрових тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».

Протягом минулого навчального року не було випадкiв суперечок чи непорозумiнь мiж хлопцями й дiвчатами. Хоча деяким учням треба бути ввiчливiшими й стриманiшими з дiвчатами.

 Учнi класу досить згуртованi. У багатьох добре розвинене почуття вiдповiдальностi. Особливу увагу потрiбно звернути на мовлення учнiв.

Дiти класу активнi, люблять i  вмiють виконувати рiзнi доручення. Упродовж року  ми всiляко пiдтримували рiвень громадської активностi, зацікавленостi життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мiкроклiмату в колективi. Це добре позначилося на успiхах дiтей у навчаннi. За минулий рік ми досягли успiхiв у вихованнi таких якостей, як, чеснiсть, акуратнiсть, вiдповiдальнiсть за власнi вчинки.

  Одними із найулюбленіших занять, звісно ж, є підготовка до свят, позакласних заходів чи конкурсів, змагань. Тому усі школярі не залишаються осторонь, коли ми оформляємо кабінет, готуємо  виступи. Формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва здійснювалось у таких напрямках: учні класу — учасники міських та шкільних виставок-конкурсів   творчих робіт на різну тематику, найактивніші були нагороджені грамотами  (Токсарова Аліна, Олійник Катерина посіли призові місця у конкурсі поробок з природного матеріалу)  У конкурсі « Збережи ялинку»  - І місце: Староверова Ірина, Олійник Катерина, Токсарова Аліна, ІІ місце : Зуєв Єгор, Шабля Анастасія, Пирогова Валерія, ІІІ місце : Кочемасов Єгор, Вегера Артур. У конкурсі малюнків « Пожежна безпека» , « Ми діти твої, Україно!» також посіли призові місця

 ( Компанієць Іван, Мантуленко Нікіта, Ігнатенко Ольга).

 Хочу зазначити, що національне – патріотичне виховання учнів здійснюється як на уроках, так і позаурочний час.   У 2 класі мої учні брали участь у шкільному заході присвяченому 201 – річниці від дня народженя Т. Г. Шевченка. Мета: ознайомлення учнів з життєписом великого сина українського народу – Т. Г. Шевченка; виховувати любов до спадщини, яку нам залишив поет. Діти з великою відповідальністю готувались до цього заходу. Вони збагатили знання інших учнів відомостями з біографії Шевченка, розповідали вірші, інсценізували деякі фрагменти із життя поета, заспівали пісню на вірш Тараса Шевченка.  

Також для рішення поставлених завдань були проведені класні години на різноманітну тематику, бесіди із класом, години спілкування «Будь чесним і правдивим», «Як боротися із лінощами», « Земля наш спільний будинок», «Твоя дорога до школи» , «Якості культурної людини».

В становленні та розвитку учнів спи­раюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан сім'ї. Адже робо­та з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.У роботі з батьками використовувала ко­лективні бесіди, проводила батьківські збори на тему « Покарання та заохочення.», « Обсяг домашніх завдань. Допомога батьків у виконанні», « Сімейне виховання. Жорстокість в сім». Батьки заповнювали анкети,  з ними проводила тестування ,отримали  пам’ятки «Як готувати домашні завдання».Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом .

У подальшій роботі актуальним питанням є і буде формування  національної свідомості та самосвідомості учнів; виховання турботливого ставлення один до одного, до батькiв, учителiв,  людей похилого вiку; виховання творчих  здiбностей школяра тощо.

 

Корицька М. А.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз виховної роботи І семестр 2016 – 2017 н.р.

У класі навчається 32 учня: 17 дівчаток і 15 хлопчиків. Всі діти фізично розвинені, здорові, енергійні, рухливі, люблять брати участь у різних позаурочних заходах, з великим бажанням і відповідальністю виконують різні доручення. Регулярно відвідують школу,найчастіші пропускибувають у зв’язку з хворобою.

У спілкуванні з учителями учні проявляють стриманість, порядність. Виховання дітей у сім’ї та школі впливає на характер дітей. Більшість учнів вимогливі до себе, готові прийти на допомогу один одному.

За період навчання виділилася група дисциплінованих, сильних і здібних учнів у навчанні. Це ( Староверова Ірина, Олійник Катерина, Зуєв Єгор, Компанієць Іван, Логачова Крістіна, Логачов Єгор, Тернова Ксенія, Кочемасов Єгор, Киричок Ярослав). Вони старанно, наполегливо відносяться до навчання. Але поряд з цими учнями є діти слабші: ( Міщенко Валерія, Яковенко Д, Солопенко Марія, Солопенко Микола, Чернецький Данило). Ці діти повільно сприймають і засвоюють навчальний матеріал, мають конкретне мислення, слабку короткочасну пам’ять, нестійку увагу, працюють з допомогою вчителя, рідше за зразком або алгоритмом.

Потребують додаткової індивідуальної підтримки вчителя в тісному контакті з батьками: (Бобрусь Сергій, Асаулюк Максим)

Більшість дітей ставиться до навчання відповідально.

Виховна робота в класному колективі складна та різноманітна: це виховання в процесі навчання, виховання в суспільстві та колективі, сім’ї та школі, це самовиховання та перевиховання, це різноманітна виховна робота в процесі праці, гри, спілкування, суспільної діяльності, самодіяльності, самотворчості та самоуправління.

    Формування ціннісного ставлення до культури і мистецтва здійснювалось у таких напрямках: учні класу — учасники міських та шкільних виставок-конкурсів   творчих робіт на різну тематику, найактивніші були нагороджені грамотами  (Токсарова Аліна посіла призове місце на міському рівні та на обласному у конкурсі « Природа і творчість»). Також наш клас був відзначен Подякою за активну участь у акції

« Пряникова пошта».

     Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом .

        У подальшій роботі актуальним питанням є і буде формування  національної свідомості та самосвідомості учнів; виховання турботливого ставлення один до одного, до батькiв, учителiв,  людей похилого вiку; виховання творчих  здiбностей школяра тощо.

 

       20.01.17 р.                                                                                  Корицька М. А.                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АналізвиховноїроботиІ семестр 2016 – 2017 н.р.

В 4 - А класінавчається 32учні. Зних -1 5хлопчиківі 17дівчат.

Колективкласудiяльний, живий, енергiйний. За три роки життявколективідітиздружилисяодинзодним, більшедізналисяпрокожного. Вкласізпершихднівнавчання дітинамагаютьсявчитисяслухати один одного, розуміти,вчитисядомовлятьсяодинзодним.Загаломстосункиукласi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiтиможугьорганiзовуватисамостiйносправи, пiдтримуватиоднеодногойдопомагативкритичнихситуацiях.Дiтикласуактивнi, люблять i вмiютьвиконуватирiзнi доручення.Алеєучні ( АсаулюкМ., ЧернецькийД, ІбрагімовВ., БобрусьС.), якіпотребуютьзначноїувагизісторонивчителящодокорекціїповедінкиучнівнаурокахтаперервах.Знимипостійнопроводятьсябесіди, індивідуальнаробота. Дужеефективнимєзаохоченнятакихдітейдокласнихсправ, взаємодопомогаоднокласників, завантаженнявільногочасудодатковоюроботою

Бiльшiстьдiтеймаєдостатнійнавчальнийпотенцiал i хорошi здiбностi донавчання. Запідсумками 2015 – 2016 н. р.четвероучнівмаютьвисокийрівень

( СтаровероваІрина, ОлійникКатерина, Логачова Крістіна, Зуєв Єгор ). 

Однимиізнайулюбленішихзанять, звіснож, єпідготовкадосвят, позакласнихзаходівчиконкурсів, змагань. Томуусішколярінезалишаютьсяосторонь, колимиоформляємокабінет, готуємовиступи. Формуванняціннісногоставленнядокультуриімистецтваздійснювалосьутакихнапрямках: учнікласу — учасникиміськихташкільнихвиставок-конкурсів   творчихробітнарізнутематику, найактивнішібулинагородженіграмотами  (ТоксароваАлінапосілапризовемісцеуконкурсіпоробокзприродногоматеріалутаПироговаВалерія - другемісце). Шкільнийконкурсмалюнків « Безпеканадорозі» - ІІмісцеТоксароваАліна.Уконкурсі « Збережиялинку»  - ІІмісце: ТоксароваАліна. ПлешкунАнастасіяпосілаІмісцеушкільномуетапіконкурсувиставкихудожніхробіт « Мивсеможемо»  вномінаціївиробизбісеру, анаміськомуетапіконкурсупосілаІІІмісце. ТакожучніІбрагімовВолодимиртаПлешкунАнастасіяприймалиучастьвІтуріобласногоконкурсуоглядухудожньоїтворчості « Дерзайте, виталановиті» вномінації « Юнічитці» , депосілиІІІмісця. Хочузазначити, щоцідітивиховуютьсявприйомнихсім’ях. Прийомнібатькиприділяютьналежнуувагудітям.Двоє учнів Гринько Микола та Тернова Ксенія занесені до банку  обдарованих дітей.

Дітиіззадоволеннямберутьучастьуконкурсахшкільногорівня, зокремавконкурсі «Колосок», «Кенгуру».

Такождлярішенняпоставленихзавданьбулипроведенікласнігодининарізноманітнутематику, бесідиізкласом, годиниспілкування«Будьчесниміправдивим», «Хайуродиніживедобро», «Будьохайнимідбайливим»тощо.

Вєдиномуспівтовариствізбатькамипродовжуємопрацюватинадзавданнями, якірозрахованінавесьперіоднавчаннявпочатковійшколі, деяківжедосягнуті. У подальшій роботі актуальним питанням є і буде :

  • створенняумовдляформуванняздоровогоспособужиття ;збереженняізміцненняздоров’яучнів;
  • засвоєнняівиконанняПравилдляучнів;формуваннядружногоколективу ;
  • розвитокіндивідуальнихздібностейучнівшляхомзалученняврізніконкурси, вікторини, розвиваючіігри;
  • націкаве, дружнєспілкуваннямодинзодним;вихованняморальнихякостей;
  • вихованняучнівбережливості (вчитиучнівберегтисуспільнедобро, власніречі, шкільнемайно, шкільнеприладдя);
  • прилученняучнівдоскарбницьукраїнськоїкультуринаосновітрадицій, звичаїв, обрядівукраїнськогонароду.

 

 

Корицька М. А.  

 

Одинучень (СолопенкоМикола) маєнизькийрівеньнавчання. Хлопчикіззатримкоюрозумовогорозвитку, томупотребуєособливоготаіндивідуальногопідходу.

 

. Протягомсеместрувкласнийколективприбулоп’ятьновихучнів.ЦеЛомакінАндрій, ПлешкунАнастасія, ГорбуноваАнастасія, СолопенкоМарія, СолопенкоМикола. Відповіднознимиведетьсяіндивідуально – виховнаробота.

  • вихованняпочуттявідповідальностізадорученусправу;

 

 

  • можливістьдлясамоствердження, проявулідерськихякостей;

 

 

Дуже люблять приймати участь в шкільних та класних заходах.

Беруть активну участь у житті класу і школи . Діти виявляють повагу один до одного, до вчителів, батьків. Більшість учнів товариські, чуйні, дуже люблять разом проводити вільний час. Охоче виконують доручення , проявляють ощадливість, намагаються дотримуватися правил поведінки. Діти із задоволенням беруть участь у конкурсах шкільного рівня, зокрема в конкурсі «Колосок», «Кенгуру», в конкурсі на кращий малюнок.

Упродовж минулого року ми всiляко пiдтримували рiвень громадської активностi, зацікавленостi життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мiкроклiмату в колективi. За рік ми досягли успiхiв у вихованнi таких якостей як iнiцiативнiсть, чеснiсть, акуратнiсть, вiдповiдальнiсть за власнi вчинки.

Бiльшiсть дiтей має достатній навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. За підсумками навчання І семестру двоє учнів мають високий рівень( Староверова Ірина, Олійник Катерина). Один учень (Солопенко Микола) має низький рівень навчання. Хлопчик із затримкою розумового розвитку, тому потребує особливого та індивідуального підходу.

Протягом семестру в класний колектив прибуло п’ять нових учні. Це Ломакін Андрій, Плешкун Анастасія, Горбунова Анастасія, Солопенко Марія, Солопенко Микола. Відповідно з ними ведеться індивідуально – виховна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Два учні (Кокотенко Тимофій і Мещалкін Володимир) недопрацювли з деяких предметів. Важко дається англійська мова і математика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

01.04

04.04

 

Хвилинка спілкування «Природа в загадках, прислів ях, приказках та віршах»

 

Анкетування батьків з питань їхнього розуміння ролі покарань та заохочень у вихованні дитини у родині

 

06.04

11.04

Година дозвілля «Писанка мальована» Інформаційна хвилинка до Дня космонавтики (12.04)

Індивідуальна робота з математики

 

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Погоджено _________________                                                         Затверджено _____________   

Заступник директора                                                                           Директор школи

З виховної роботи                                                                                Пєтухов М. М.

Заярна Т. М.

 

 


 

 

Планвиховноїроботина2016 – 2017 н.р.

в3 – В класі

 

 

 

Кл. кер. Смаглій А. С.

 

 

 

 

 

 

 

 

Аналіз виховної роботи за минулий рік

             В 2014-20105 навчальному році у визначенні змісту роботи у класі керувалась Конституцією України,   Конвенцією ООН про права дитини, законом України про освіту.  Свою діяльність здійснювали відповідно до основних завдань загальноосвітньої середньої школи, спрямованих   на: виховання громадянина України; формування особистості учня; його наукового світогляду, розвитку його   здібностей і обдарувань; виховання любові до праці, почуття дбайливого господаря своєї школи, бережливого   ставлення до шкільного і класного майна; формування засад здорового способу життя; виховання любові до   природи, вироблення навиків екологічної культури; виховання поваги до вчителів, старших, батьків;   формування згуртованого та працездатного учнівського колективу.

            У виховній роботі використовували різноманітні за формою та змістом заходи: години спілкування,   класні збори, анкети думок, відверті розмови, конкурси, рольові ігри, художні галереї, трудові десанти,  виставки-конкурси, усні журнали, вікторини, ігрові програми, інтелектуальні ігри.

             Виховна робота у класі проводилась за основними орієнтирами виховання: ціннісне ставлення   особистості до себе («Який я? Який ти?», тренінгові заняття по проекту «Рівний – рівному»), ціннісне ставлення   особистості до сім΄ї, родини, людей («Душі людської доброта», «Мати – берегиня роду»), ціннісне ставлення   особистості до праці («Можливості професій та їх значимість», «Наші захоплення»), ціннісне ставлення      особистості до природи («А у нас ліси небувалої краси», трудовий десант «Чисті околиці»), ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва («Моя пісня в душі, моя доля в культурі», «Театр – дзеркало душі»),  ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави («І синє небо, і жовте колосся», «Символи моєї  держави»).Велике значення у формуванні учнів, їхніх морально-естетичних поглядів, наукових здібностей громадянської освіти і національного та патріотичного виховання має акція "Живи, книго!".

          Усі заходи були спрямовані на формування згуртованого та працездатного колективу. Всі учні класу приймали   активну участь у загальношкільних заходах, концертах, ярмарках, лінійках.

            Але у виховній роботі є ще недоліки, над якими необхідно працювати у 2015-2016 навчальному році,   а саме:

               1.Зміцнювати трудову дисципліну на уроках, поведінку під час перерв;

              2.Добиватись сумлінного виконання учнями своїх доручень.

              3.Добиватись доброзичливих, товариських стосунків між учнями класу, між дівчатами та хлопця

У минулому році мною були визначені цілі та завдання для дитячого колективу й для себе як класовода. У першу чергу запланувала організацію класного колективу, формування в учнів позитивного відношення один до одного. Проводила роботу з виховання пізнавальних інтересів у школярів. Також визначила завдання в таких аспектах виховання:

- зміцнення здоров’я учнів і виховання в них здорового способу життя;

- виховання поважного відношення до праці;

- створення дитячого колективу.

- виховання поваги до Конституції та державної символіки

На мою думку, завдання виконані. Всі учні класу зацікавлені у навчанні. Фізичний розвиток відповідає віковим нормам. Особлива увага була спрямована на згуртування класного колективу. Для рішення поставлених завдань було проведено багато дитячих заходів: бесіди, ігри, святкові ранки, конкурси. Клас наш дружний, всі діти беруть активну участь у змаганнях і конкурсах.

Проводилась індивідуальна робота з окремими учнями ( Чернецикий Д., Ібрагімов В.), досліджувалась особистість учнів. Роботі з батьками приділялось багато уваги:

- батьківські збори різної тематики;

- індивідуальні бесіди.

Проте, й досі існують деякі протиріччя. Тому визначені завдання на наступний навчальний рік.

З метою покращення навчально-виховної роботи передбачаю такі цілі:

- забезпечити подальше згуртування і організацію дитячого колективу;

- озброїти учнів глибокими і міцними знаннями,формувати у них першооснови наукового світогляду;

- виховувати дружні відношення і стосунки з товаришами;формувати навички культурної поведінки;

- широко залучати батьків до навчально-виховної діяльності з дітьми;

- виховувати любов і повагу до праці, до людей різних професій, бережливе відношення до здобутків людської праці.

Виховну роботу планую на науково - правовій базі освітньої галузі, зокрема:

1.Декларації прав дитини;

2.Конституції України;

3.Законі України «Про освіту»;

4.Законі України «Про мови в Україні»;

5.Законі «Про загальну і середню освіту»

6.Конвенції про права дитини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень

Місячник « Увага! Дітинадорозі!» .

Місячникпропогандиздоровогоспособужиттятаохоронидитинства « Збережиздоров′ятайнавсежиття»

 

Дата

Основнізаходи

Індивідуальнаробота

Роботапоохороніздоровя

Роботазбатьками

01.09

02.09

ДеньЗнань

СвятоПершогоДзвоника.

Урочисталінійка

Першийурокнатему: «Українанашспільнийдім»

Розмовапровраженнявідканікул

Вибориактивукласу, розподілдоручень.

Визначитиізакріпитизаучнямимісцезапартою

Проведеннявступногоінструктажупозапобіганнютравматизму

Засіданнябатьківськогокомітету (плануванняроботикомітетунаІсеместр)

05.09

09.09

Олімпійськийтиждень

Бесіда « ЗагадковатанепередбачуванаісторіяОлімпійськихігор»

Годинаспілкування«Хтотакийсправжнійдруг?»

Організаціярежимудняшколяра

«Дорогавідшколидодому»бесіда.

 

Анкетуваннябатьківзметоюуточненнямісцьроботи, номерівтелефонів

 

12.09

16.09

МалюнкинаасфальтізПДР

Спостереженнязаповедінкоюнаперервах

Гра «Червоне, жовте, зелене»

Збиранняінформаціїпровідпочинокдітейнаканікулах. Оформитикуточокдлябатьківзізміннимиматеріалами

19.09

23.09

Тижденьзнаньзправилпожежноїбезпеки.

Бесіда «Ценашісимволи». Прапор.

Аналіззайнятостіучнівупозаурочнийчас. Записїхугуртки, бібліотеку.

Рейд-перевірка: «Ахто, хтовпортфеликуживе

 

Батьківськізбори1. Змістіорганізаціянавчально-виховногопроцесуу 3 класі

1. Перелiкнавчальнихпредметiв, якi вивчаютьсяу 3 класітаїххарактеристика.

2. Основнi вимогидознань, уміньтанавичокучнiв.

3. Ознайомленнязпланомвиховноїроботи

4. Організаційніпитання

26.0930.09

Бесіда «Чеснимтребабутивсюди»

Визначеннянаявностіпідручниківудітей

Рухливіігри

Засіданнябатьківськогокомітету

 

Жовтень

Місячник екологічного виховання « Земля наш спільний дім»

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

03.10

07.10

Всесвітній день середовища

Бесіда на тему « Земля наш спільний будинок»

 

 

Бесіда-нагадування «Обов' язки чергових»

Організація відпочинку на перервах ( ігри, змагання під час перерв).

Консультація для батьків про форми занять  дітей удома та розвитку їх творчих здібностей

 

10.10

13.10

Класна година на тему «Символи моєї Батьківщини»

Тренінг «Вчимося правильно спілкуватись»

 

Бесіда «Народна гра та здоров’я.»

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю.

17.10

21.10

Національно-патріотичне виховання.

«Традиції родини в піснях, звичаях та обрядах.»

Групова робота «Безпечні канікули» Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня

 

Інформація «Шкідливі звички, як їх позбутися»

Активізувати роботу батьківського комітету щодо проведення класних свят

24.10

28.10

Бесіда на тему  «Правила поведінки учнів під час осінніх канікул». 

 

 

Бесіда з порушниками дисципліни

 

Інструктаж щодо збереження життя учнів під час осінніх канікул.

Поради окремим батькам щодо організації змістовного дозвілля учнів удома.

 

План роботи на осінні канікули :

  1. Екскурсія до служби пожежної безпеки.

Листопад

Місячник правових знань і правової пропаганди

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

07.11

11.11

Година спілкування «Ходить осінь по Вкраїні чудеса дарує дивні»

Перевірити стан портфелів у окремих учнів

Індивідуальна бесіда «Правила поведінки на перерві»

 

Уявна подорож до будинку моди «Як слід одягатися у період «Осінь –зима»

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю

 

14.11

18.11

Тиждень антинаркотичної пропаганди

Година спілкування «Ми маленькі українці»

Ділова гра «Права та обов’язки» . З активом класу обговорити участь учнів в конкурсі.

Зустріч зі шкільною медсестрою «Профілактика ГРЗ»

Засідання батьківського комітету

 

21.11

25.11

Бесіда «Вітаміни допомагають бути здоровими»

Аналіз і корекція роботи активістів класу.

Проаналізувати роботу учнівського колективу  протягом тижня.

 

Рейд класних санітарів «Чистота запорука здоров’я»

Організація прибирання класної кімнати

28.11

30.11

Година спілкування «Хай  у родині живе добро»

Відзначити найкращого чергового по  класу.

Інформація «Шкідливі звички, як їх позбутися»

Засідання батьківського комітету

 

 

 

Грудень

Місячник національно – патріотичного виховання « Земля наш спільний дім»

Дата

Основні заходи

Індивідуальна робота

Робота по охороні здоров’я

Робота з батьками

01.12

04.12

День порозуміння з ВІЛ інфікованими та хворими на СНІД. Бесіда на тему» Що таке СНІД?»

Індивідуальні розмови за потребою.

Інструктаж з ПДР «твоя дорога до школи» Повторити правила поведінки на замерзлих водоймах.

Анкетування батьків  «Спілкування в розвитку особистісних якостей дитини»

 

07.12

11.12

«Традиційні українські свята». Ознайомлення учнів з зимовими святами  на Україні.

 

Обговорення з учнями «Твої домашні обов’язки»

Бесіда. Поведінка на вулицях і дорогах у зимовий період.

Відвідування родин учнів вдома за необхідністю

 

14.12

18.12

Година спілкування «Чия відвага – того й перевага»

 

Урок мужності з хлопчиками.

Гра «Ланцюжок висловлювань»

 ( «Доброта це…»)

Бесіда "Як вберегтися від застуди та грипу? Чим вони небезпечні?"

Залучення батьків до діяльності з проведення Новорічних свят і зимових канікул.

21.12

28.12

Класна година «Різдвяні свята на порозі»

 

План роботи на зимові канікули :

Конкурсна програма «Новорічні розваги»

 

Прикрашаймо свій клас. Підготовка до Новорічних свят.

 

Організація прибирання класу.

Інструктаж щодо збереження життя учнів під час зимових канікул.

Батьківські збориСпілкування в розвитку особистісних якостей дитини.

Питаня:

1.Спілкування і його роль у житті людини;

2.Спілкування дитини в родині;

3.Аналіз навчально-виховного процесу у класі; 4.Різне

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація «Увага! Небезпека від петард та феєрверків»

Анкетування «Зимові канікули. Що ти пропонуєш?»

 

 

Батьківськізбори1.

1.Структуранавчальногороку.

2.Вимогидоконтролютаоцінюваннянавчальнихдосягненьуспіху.

3.Веденнязошитів, щоденників.

4.Різне

Батьківські збори 

« Сімейне виховання. Жорстокість в сім′ї»

Питання:

1.Сімейне виховання

2. Жорстокі дії до дітей

3.Навчально – виховний процес

4.Різне

Батьківські збори

  1. Бесіда « Обов’язки батьків, обов’язки учнів»
  2. Виступ шкільного психолога

Навчальні досягнення

 

10.04

14.04

Бесіда «Вмію дорожити дружбою.»

Бесіда про взаємини між статями, взаємоповагу між хлопчиками і дівчатками

Бесіда «Обережно! Бездомні тварини.»

Засідання батьківського комітету

Засідання батьківського активу– вирішення проблем класу

ТРЕТІ ЗБОРИ. МОВНІ НАВИЧКИ ТА ЇХ ЗНАЧЕННЯ В НАВЧАННІ ШКОЛЯРІВ

Задачі зборів:

1. Оцінити мовні навички й уміння учнів.

2. Дати рекомендації батькам за результатами аналізу підсумків навчання за чотири роки.

Питання для обговорення:

  •                               Актуальність проблеми. Вплив мовних навичок на розумову працю школярів.
  •                               Роль батьків у розвитку мовних навичок. Особливості розмовної мови в домашній обстановці.

План проведення зборів

  •                               Вступне слово вчителя за результатами аналізу мовних умінь учнів (твору, буриме і т. д.).
  •                               Виступи вчителів-фахівців за результатами аналізу психолого-педагогічного консиліуму (за підсумками чотирьох років навчання) та формулювання рекомендацій з розвитку мовних умінь дітей у родині.
  •                               Знайомство з класним керівником і вчителями, які будуть навчати дітей у 5-му класі.

ЧЕТВЕРТІ ЗБОРИ. ПІДСУМКИ ЧОТИРЬОХ РОКІВ НАВЧАННЯ

Підготовча робота до зборів:

  •                               За тиждень до зборів необхідно провести анкетування учнів і батьків.
  •                               Проаналізовані результати анкетування використовуються класним керівником при підготовці підсумкових зборів, що проводяться за участю учнів.
  •                               Збори повинні бути святом і запам'ятатись і дітям, і батькам.

Питання для обговорення:

  •                               Підбиття підсумків чотирирічного навчання.
  •                               Особливості (психологічні та фізіологічні) майбутньої адаптації випускників початкової школи до навчання в середній школі.

Анкета для учнів

1. Чи сподобалось тобі вчитись у твоєму класі?

2. Які предмети тобі подобались більше всього і чому?

3. Чи хочеться тобі вчитись далі?

4. Що запам'яталось більше всього?

5. Якими ти уявляєш учителів у 5-му класі?

6. Яким ти хочеш стати, навчаючись далі?

7. Яким ти уявляєш свого класного керівника?

8. Яким він повинен бути, щоб тобі хотілося з ним спілкуватись?

9. Що б ти хотів побажати майбутнім першокласникам?

10. Що б ти хотів побажати своїй першій учительці?

Анкета для батьків

1. Якими ви бачите майбутніх учителів свого сина чи дочки?

2. Якими професійними якостями вони повинні володіти?

3. Які якості ви хочете розвинути у своїй дитині за допомогою вчителів, які будуть працювати у 5-му класі?

4. Які якості ви хотіли б змінити у своїй дитині за допомогою вчителів, які будуть з нею працювати?

5. У чому могла би виявити себе ваша дитина крім навчальної роботи?

6. Чого ви очікуєте від класного керівника, який буде працювати з вашою дитиною?

7. Яку допомогу ви можете надати класу, щоб життя вашої дитини в цьому класі було цікавим?

 

docx
Додав(-ла)
смаглій анна
Додано
5 листопада 2020
Переглядів
612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку