Виховний план класного керівника для 5-6 класів за програмою «НУШ у поступі до цінностей»

Про матеріал
Виховний план класного керівника для 5-6 класів за програмою «НУШ у поступі до цінностей» (за компетентностями)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний план класного керівника

 для 5-6 класів

 за програмою «НУШ у поступі до цінностей»

 (за компетентностями)

 на 2023-2024н. р.

 

 

 

Класний керівник ______________

 

 

 

 

Ключові компетентності

НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

 

1. Компетентність

Спілкування державною (і рідноюмовою у разівідмінності) мовами

Ціннісне ставлення:

  • усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу;
  • любов до української мови;
  • усвідомлення ролі української мови в особистому житті, а також у житті нації і держави;
  • спілкування українською мовою у школі та поза школою

Практична здатність:

  • розуміти українську мову;
  • послуговуватися державною мовою в різноманітних життєвих ситуаціях та дотримуватися мовного етикету;
  • застосовувати різноманітні комунікативні стратегії залежно від мети спілкування;
  • формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку;
  • уміти правильно використовувати термінологічний апарат,спілкуватися в процесі навчально-пізнавальної діяльності;
  • розвʼязувати конфлікти за допомогою спілкування;
  • популяризувати ідеї гуманізму, добра та краси;
  • протистояти засміченості мови, лайливим словам.

 

2. Компетентність

Спілкування іноземнимимовами.

Ціннісне ставлення:

  • усвідомлення ролі іноземної мови як механізму глобалізації, як запоруки зручності самореалізації в умовах закордоння;
  • ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності;
  • позитивне сприйняття інакшості та інтерес до культурних відмінностей;
  • толерантне ставлення до представників різних народів і культур;
  • запобігання проявам ксенофобії, нетерпимості і расизму.

 

 

Практична здатність:

  • готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є;
  • знати і за потреби спілкуватися мовами інших народів;
  • володіти навичками міжкультурної взаємодії;
  • запобігати міжетнічним і міжкультурним конфліктам;
  • уміти розв’язувати конфліктні ситуації та знаходити компроміси.

3. Компетентність

Математичнакомпетентність

Ціннісне ставлення:

  • усвідомлення важливостіматематичногомислення та математичних знань у життєдіяльності людини;
  • розумінняцілісноїкартини світу, закономірності розвитку суспільства, людських відносин, небезпек у застосуванніманіпулятивних технологій;
  • дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях;
  • протистояння маніпулятивним впливам

Практична здатність:

  • розвиватикритичнемислення;
  • аналізувати, систематизувати і сентизувати інформацію;
  • установлювати причинно-наслідкові зв’язки;
  • виокремлювати головні та другорядні цілі, ризики поведінки, ризиковані життєві ситуації й обирати шляхи їх вирішення

4. Компетентність

Компетентності у природничих науках і технологіях

Ціннісне ставлення:

  • розширення і поглиблення знань про предметнийсвіт, сферу людських відносин та про себе;
  • критичне оцінювання результатів людської діяльності у природному середовищі.

Практична здатність:

  • готовність до саморозвитку і опанування сучасними технологіями;
  • використовувати сучасні технології у своїй діяльності;
  • брати участь у дослідній і проектній діяльності.

5. Компетентність

Інформаційно-цифровакомпетентність

Ціннісне ставлення:

  • здійсненняпошукової діяльності та виконання задач за алгоритмом;
  • уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами;
  • розпізнаваннядостовірних і недостовірних джерел інформації;
  • протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо

Практична здатність:

  • уміти використовувати різні способи пошукукорисної інформації в довідниковихджерелах (зокрема, за допомогою інформаційно-комунікативних технологій), критично мислити в процесізбору та обробки інформації;
  • дотримуватисяетикету;
  • критично відбирати Інтернет інформацію;
  • дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх

6. Компетентність

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення:

  • визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя;
  • визначення близьких, середніх і далеких перспектив, розробленнястратегії життя;
  • уміння працювати самостійно і в команді;
  • користування різними джерелами інформації;
  • розширеннязнаннєвої та емоційноїсфери, власні уявлення про життя;
  • застосовування різних поведінкових і комунікативнихстратегій відповідно до мети діяльності та конкретноїситуації

Практична здатність:

  • уміти моделювативласний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;
  • прагнутиоволодівати новими знаннями та навичками;
  • готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольовіякості та навички поведінки впродовж життя;
  • розуміти необхідності роботи над собою.

7. Компетентність

Ініціативність і підприємливість

Ціннісне ставлення:

  • аналізування життєвих ситуацій;
  • презентуваннявласної ідеї та ініціативи;
  • формулювання власних пропозицій, рішень;
  • виявлення лідерських якостей;
  • усвідомлення ціннісного змісту грошей, праці і рівності прав людей, праці батьків;
  •  засудженняспоживацького способу життя та трудової експлуатації дітей

Практична здатність:

  • готовністьбрати відповідальність за себе та інших;
  • розвивати моральні якості для успішної професійної кар’єри;
  • брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях.

8. Компетентність

Соціальна та громадянська компетентності

Ціннісне ставлення:

  • усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини;
  • усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України;
  • бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування;
  • участь у шкільномусамоврядуванні і в дитячих громадських об’єднаннях

Практична здатність:

  • володітинавичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах;
  • готовність захищати Батьківщину;
  • дотримуватисяконституційних норм, повага до державних символів, законів України;
  • гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуття, емпатії;
  • цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку;
  • поважати гідність кожної людини.

9. Компетентність

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Ціннісне ставлення:

  • ідентифікація себе як представника певної культури;

 визначення ролі і місця української культури в загальноєвропейському і світовому контекстах;

  • використання культурного досвіду в життєвих ситуаціях;
  • долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючивідповіднізображувально-виражальні засоби.

Практична здатність:

  • поціновуватикультурніздобуткилюдства та інтерес до них;
  • бути відкритим до культурного діалогу;
  • потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам

10. Компетентність

Екологічнаграмотність і здорове життя

Ціннісне ставлення:

  • усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності;
  • усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи;
  • усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля;
  • формування ставлення до природи, як універсальної цінності;
  • визнання за об’єктами природи права на існування незалежно від привнесеної користі;
  • усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини

 

Практична здатність:

  • уміти виокремлювати екологічний контекст будь-якого виду діяльності;
  • формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі);
  • уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень

Ключова компетентність

04-08.09

11.09-15.09

18-22.09

25-29.09

Спілкування державною

(і рідною мовою у разі відмінності) мовами

 

Єдиний Перший урок «Ми українці: честь і слава незламним!»

 

Година спілкування «Азбука спілкування

 

 

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

 

 

 

Математична компетентність

 

 

»

 

 

 

Компетентності у природничих науках і технологіях

 

Бесіда «Як вести шкільний щоденник».

Проєктна фоторобота «Моя мирна держава»

Тематична виховна година «Покрова – козацький оберіг»

Інформаційно-цифрова компетентність

Віртуальні екскурсії до електронних бібліотек.

 

 

 

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

Інформаційні години з відзначення Дня партизанської слави та річниці партизанського руху в Україні у період Другої світової війни 1939-1945 рр.: «Сторінками партизанської слави

Ініціативність і підприємливість

 

 

Акція «Подаруй книгу шкільній бібліотеці

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

Урок мужності«Герої не вмирають»

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Бесіда «Культура спілкування мобільними телефонами»

 

Виховна година «Людина починається з добра»

Акція «Поспішай робити добро». (до дня людей похилого віку).

Екологічна грамотність і здорове життя

Олімпійський тиждень. Челлендж «Бути здоровим – це модно!»

 

Акція «Зробимо квітучим наш клас» (озеленення класних кабінетів)

 

Профілактична бесіда «Шкідливі звички – це не дрібнички»

 

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дітей

Первинний інструктаж з БЖД (вступний).

Інструктаж про правила безпеки під час війни

Інструктаж про правила безпеки під час повітряних тривог

Санітарно – гігієнічні норми у зв’язку з епідемією COVID- 19

 

Бесіда «Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявленні».

Бесіда «Безпека руху школярів. Уміння правильно обирати дорогу.»

 

 

Бесіда «Вогонь – друг, вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки».

 

Організація навчально-виховної діяльності класу

Класні учнівські збори № 1, формування активу класу, розподіл доручень. Перевірка наявності підручників, навчального приладдя учнів. Організація чергування учнів по класу. Перевірка щоденників учнів.

Збір даних про дітей пільгових категорій.

Складання соціального паспорту класу.

Перевірка щоденників учнів.

Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання адаптації учнів до нових умов навчання. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнями.

 

Підготовка та участь учнів класу в заходах для вчителів школи.

Перевірка щоденників учнів.

Робота з батьками

 

 

Консультації батьків дітей в онлайн/офлайн - режимі, поновлення списків соціального статусу сімей.

Консультації батьків.

Вибори активу БК.

 

Проведення онлайн (офлайн)-батьківських зборів (організаційні).«Давайте познайомимося».

Засідання батьківського комітету

Визначення психологічного клімату в сім’ях учнів. Складання розгорнутих списків сімей

Підготовка консультацій для батьків, діти яких не встигають у навчанні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

Ключова компетентність

02-06.10

09-13.10

16-20.10

23-27.10

Спілкування державною

(і рідною мовою у разі відмінності) мовами

 

 

Челлендж «Козацькому роду нема переводу»

 

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

 

 

 

Математична компетентність

 

 

Бесіда «Будь обережний  з незнайомцями!»

 

Компетентності у природничих науках і технологіях

 

 

Ігрове завдання: «Мій собака сказав би про мене» до Всесвітнього Дня захисту тварин

 

Інформаційно-цифрова компетентність

Виховна година «Емоційні розлади в атмосфері війни. Як з ними боротися?»

 

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Виховна година «Наша поведінка на перервах та на уроках»

Виховна година «Моє ставлення до насильства, булінгу»

 

Дискусія «Поводження з безпритульними тваринами»

Ініціативність і підприємливість

 

 

Бесіда «Не довіряй незнайомим людям в мережі інтернет»

 

Профілактична бесіда «Мінна небезпека»

 

Соціальна та громадянська компетентності

Рейд – перевірка підручників «Чисті підручники –

 

 

День інформації на правову тематику «Розкажіть мені, неповнолітньому…»

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

Історична довідка, присвячена визволенню України від німецько-фашистських загарбників

Виставка дитячої творчості  «Козаки – взірець сили і звитяги»

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

Велопрогулянка "Екологічне лото. Знай свій край"

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дітей

Бесіда Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь

Повторення ПДР. Профілактика ДТП в осінній період.

 

Бесіда «Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо».

Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на  осінніх канікулах

Організація навчально-виховної діяльності класу

Проведення соціально-педагогічного спостереження:

 - анкетування,

- опитування.

Обговорення з класом участі в шкільних предметних олімпіадах.

Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі

Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.

Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.

Аналіз навчання класу за вересень-жовтень.

Оформлення «екрану успішності»

Конкурс кращих учнівських щоденників «Вражень» та зошитів.

 

Інструктаж з ТБ і ПДР під час канікул. Складання списків учнів із зазначенням місця перебування дітей  на канікулах.

 

Записи бесід та інструктажів у журнал.

Робота з батьками

 

 

Консультації батьків в онлайн/офлайн-форматі. Індивідуальна робота з батьками щодо успішності

 їх дітей

 

Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки.

Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки.

Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

Ключова компетентність

06. -10.11

13.11-17.11

20.11-24.11

27.11-01.12

 

Спілкування державною

(і рідною мовою у разі відмінності) мовами

 

 

Година спілкування  «До мови торкнемося серцем»

 

 

 

 

 

 

Спілкування іноземними мовами

Бесіда.

«Звичаї нашого народу»

 

Година спілкування «Толерантність врятує світ »

 

 

Математична компетентність

 

 

 

 

 

 

 

Компетентності у природничих науках і технологіях

Естафета висловлювань «Де заховані вітаміни»

 

 

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

 

 

 

 

Година спілкування  «Безпечний Інтернет для дитини»

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Диспут «Твоє майбутнє – у твоїх руках?»

 

Акція «Будь природі другом».

Акція «Поділись своєю добротою»

 

 

 

Ініціативність і підприємливість

Диспут «Імідж та репутація»

 

 

 

Акція «Запали свічку»

 

Соціальна та громадянська компетентності

Відеоролик  

«Ми – різні, але ми –  рівні”

 

Рейд «Зовнішній вигляд»

 

Година спілкування «Хто вижив, той вже не забуде старшого слово геноцид…  » (до дня вшанування пам’яті жертв Голодомору )

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Виховна година-прогулянка «Вже брами літа замикає осінь».

 

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

Бесіда «Як запобігти ГРЗ?»

 

Година спілкування  «СНІД -  як з ним боротися».

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дітей

Бесіда «Якщо ви розбили термометр…»

Бесіда «Культура поведінки в громадському транспорті»

Бесіда

«Правила користування електричними нагрівальними приладами»

Бесіда  «Переохолодження організму і його наслідки»

 

Організація навчально-виховної діяльності класу

Підготовка та участь учнів класу у мовній онлайн/офлайн-зустрічі, присвяченій  Дню української писемності та мови «Мова – духовний скарб нації».

 

Рейд – перевірка виконання учнями домашніх завдань.

Перевірка щоденників учнів.

Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів.

 

Анкетування учнів

«Ти і твої батьки»

 

Тренінг «Вчимося спілкуватися»

Бесіда з учнями «Я маю права та обов’язки» .

 

Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.

Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів.

Анкетування учнів

 

 

Робота з батьками

 

 

Консультації батьків.

Моніторинг батьків «Як провели канікули Ваші діти?»

 

Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань

Анкетування батьків.

 

Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

Ключова компетентність

04.11-08.12

11.12-15.12

18.12-22.12

25.12-29.12

Спілкування державною

(і рідною мовою у разі відмінності) мовами

 

 

Година спілкування «Ми Українці»

Конкурс новорічних листівок, газет

 

 

 

 

 

 

Спілкування іноземними мовами

Розучування іноземних колядок

 

Розучування іноземних колядок

 

 

Розучування іноземних колядок

 

Година спілкування «Як у народів  зустрічають новорічні свята»

Математична компетентність

 

 

 

 

Бесіда «Правильно оцінюючи себе, ми здатні вплинути на своє майбутнє»

Компетентності у природничих науках і технологіях

Конкурс малюнка "Мистецька галерея зими"

 

Перегляд та обговорення мультфільму «Ми збережемо ґрунт живим»https://www.youtube.com/watch?v=-DD2tb4gsZg

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

 

Бесіда «Переваги і ризики в Інтернеті»

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Година спілкування «Ніхто не має права образити дитину!»

Хвилина інформаційного простору: «Чорна дата України» (Вшанування ліквідаторів ЧАЕС)

 

 

Бесіда «Правила поведінки біля новорічної ялинки»

 

Ініціативність і підприємливість

Уроки мужності в класних колективах «Героїзм українських волонтерів»

 

Бесіда «Чи чекають батьки вашого подарунку у день Святого Миколая»

Вітальна листівка своїми руками (до новорічних свят)

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Виставка дитячих малюнків, плакатів, стіннівок: «Українська армія – школа гарту і мужності»

 

Акція "Книжкова лікарня"

Створення  відеоролика «Зробимо світ кращим без насильства»

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Танцювальний флешмоб «Україна назавжди»

 

 

Година спілкування  «Святий Миколай! Подарунки роздавай!»

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Фотокалейдоскоп «Моя допомога птахам взимку»

 

 

 

 

 

Заходи з охорони життя та здоров’я дітей

Бесіда «Небезпека продуктів згорання на організм людини»

Бесіда «Правила безпеки під час користування електричними приладами»

Бесіда «Правила посадки і висадки пасажирів»

 

Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на канікулах

Організація навчально-виховної діяльності класу

Контроль за відвідуванням уроків, спізненнями на перший урок, наявність спортивної форми на уроках фізичної культури.

 

Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу

Індивідуальні бесіди, поради, як готуватися до підсумкових контрольних робіт.

Рейд активу класу з перевірки стану підручників. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.

 

 

Робота з батьками

 

 

Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. 

 

Робота батьківського комітету з підготовки подарунків дітям до Дня Святого Миколая

Письмове повідомлення батькам про заходи безпеки під час Новорічних свят та зимових канікул

Батьківські збори «Підсумки навчання за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Січень

Ключова компетентність

15.01-19.01

22.01 – 26.01

29.01 – 02.02

 

 

Спілкування державною

(і рідною мовою у разі відмінності) мовами

 

Бесіда «Символи держави: прапор, герб, гімн України»

Тематична виховна година до Дня Соборності України«Славетний день в історії України»

Година  спілкування

«Трагедія Бабиного Яру - в пам’яті людській»

 

Спілкування іноземними мовами

 

 

 

 

Математична компетентність

 

 

 

 

Компетентності у природничих науках і технологіях

 

 

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

 

 

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Година  спілкування «Добро починається з тебе»

Бесіда

«Людина серед людей. Твоя поведінка у громадських місцях»

Бесіда «Культура – повага до людей і до самого себе»                

 

Ініціативність і підприємливість

 

Операція

«Затишок у класній кімнаті»

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

Хвилинка  пам'яті " «Крути… Крути -         слава України"       

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Інформаційна хвилинка – бесіда «Що за свято Водохреща?»

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Акція «Підгодуй пташку взимку  - вона тобі віддячить  влітку»

Санітарно-просвітницька робота щодо попередження

COVID-19. Профілактичні бесіди

 

 

 

Організація життєдіяльності класного колективу

Бесіда «Обережно, бурульки! Небезпека знаходження під дахами будинків»

Бесіда «Причини ДТП. Правила надання першої медичної допомоги».

Бесіда «Попередження трагічних наслідків пожеж. Правила поведінки та дії в разі пожежі.»

 

Організація навчально-виховної діяльності класу

Класні учнівські збори

«Підсумки навчання за І семестр.

 Організація чергуванняучнів по класу.

 

Перевірка щоденників учнів.

Поновлення матеріалів класного куточка

Перевірка щоденників та зошитів  учнів.

 

Бесіди про успішність окремих учнів

 

Бесіда про взаємовідносини.

 

Робота з батьками

 

 

Консультації батьків.

 

Засідання батьківського комітету

 

Планування роботи на ІІ семестр

 

Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань

Підготовка індивідуальних консультацій для батьків, діти яких не встигають у нових умовах навчання. Тривожність дітей під час війни. До чого вона може призвести?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий

Ключова компетентність

05.02 – 09.02

12.02 – 16.02

19.02 – 23.02

26.02 – 02.03

 

 

Спілкування державною

(і рідною мовою у разі відмінності) мовами

 

 

Година  спілкування

«Про культуру почуттів…»

 

 

Виховна година «Рідна школа – джерело знань і життєвих успіхів»

 

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

 

 

 

Математична компетентність

 

Конкурс «Валентинка для Валентина ».

 

 

 

 

Компетентності у природничих науках і технологіях

 

 

Рейд милосердя

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

Тематична класна година «Ігроманія – сучасна залежність №1»

 

 

 

 

 Година  спілкування        «Дім без книги – день без сонця»

 

Уміння вчитися впродовж життя

Операція  “Естетика зовнішнього вигляду

 

Бесіда

«Нецензурні вислови і хуліганські жести. Що це?»                           

Конкурс фоторобіт  «Зимова фантазія»            

 

Ініціативність і підприємливість

 

Конкурс плакатів «Дітям про вогонь»

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

Перегляд фільму «Обпалені полум’ям Афганістану»

Година національної пам’яті «Гідності хай промінь не згасає!»

 

Конкурс малюнків на тему "Весна в рідному краї

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

Конкурс малюнка «Україна – єдина країна»

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Година  спілкування

«Життя  - найбільша цінність»

 

 

 

Організація життєдіяльності класного колективу

Бесіда «Зимовий період часу. Увага – ожеледиця!»

Розробка схеми «Мій безпечний шлях додому».

 

Бесіда «Як запобігти трагічним наслідкам пожеж»

 

«Бесіда       Сучасний транспорт - зона підвищеної небезпеки під час пандемії та після відміни дії карантину»

Організація навчально-виховної діяльності класу

Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у січені. Відвідування сімей учнів.

Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.

Перевірка стану збереження підручників.

Вивчення та аналіз  думок учнів з проявами девіантної поведінки.

Рейд – перевірка стану підручників.

Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки

Робота з батьками

 

 

Консультації батьків.

Індивідуальна робота з батьками щодо успішності

 їх дітей

Анкетування батьків. Запросити батьків учнів класу відвідати уроки

Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.

Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

Ключова компетентність

04.03 – 08.03

11.03 – 15.03

18.03 – 22.03

 

 

 

Спілкування державною

(і рідною мовою у разі відмінності) мовами

 

Конкурс вітальних листівок до 8 Березня

 

Година спілкування «Нашому роду  нема переводу»

 

 

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

 

 

 

 

Математична компетентність

 

 

 

 

Компетентності у природничих науках і технологіях

 

 

Виховна година «Профілактика туберкульозу»

 

Інформаційно-цифрова компетентність

Година  спілкування        Конкурсна програма

«Юні господарочки»

Виховна година «Собою керувати вмій»

 

 

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

Операція «Затишок». Генеральне прибирання класної кімнати

 

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

Диспут «Розумне дозвілля»

 

Година  спілкування  «Подорож у світ майбутніх професій»

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

Рейд милосердя

 

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Участь у конкурсі малюнків до творів Т.Г Шевченка.

 

Виховна година «Молодіжна субкультура»

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

Турнір – вікторина «Калейдоскоп»

 (до Дня Землі та Дня  води )

 

Організація життєдіяльності класного колективу

Бесіда «Безпека руху велосипедиста»

Профілактика ДТП у весняний період

Бесіда про заборону використання піротехнічних засобів..

Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на канікулах:     - повторення ПДР,     - правила надання першої допомоги при потраплянні у відкриту водойму

 

Організація навчально-виховної діяльності класу

Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають проблеми з навчанням..

Перевірка

щоденників учнів.

Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.

 

Перевірка зошитів та щоденників.

Інструктаж з БЖД,  ТБ і ПДР під час канікул.

 

 

Робота з батьками

 

 

Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань

Індивідуальна робота з батьками щодо успішності

 їх дітей

Проведення батьківських зборів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Квітень

Ключова компетентність

01.04 – 05.04

08.04 – 12.04

15.04 – 19.04

22.04 – 26.04

Спілкування державною

(і рідною мовою у разі відмінності) мовами

 

 

Година  спілкування 

«Через терни до зірок»(до Дня космонавтики)

Інформаційна хвилинка «Україна –Європа!»

 

 

Година пам’яті «Біль Чорнобиля»

 

Спілкування іноземними мовами

 

 

 

 

 

Рейд милосердя

Математична компетентність

 

 

 

 

Компетентності у природничих науках і технологіях

Гра - конкурс "Пташині знавці

Розмова в колі «Екологічні проблеми України»

 

 

 

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

 

 

Показ презентацій «Легенди про весняні квіти»

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Акція «Чисте подвір’я»

 

 

Ініціативність і підприємливість

Профілактична бесіда «Дотримуйся правил  гігієни

 

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ)

Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ)

Благодійні акції «Відкрий серце – подаруй любов» (допомога літнім людям та сім’ям ВПО), «Від маленького серця для великого миру» (на підтримку ЗСУ)

Прибирання території згідно її розподілу

Обізнаність та самовираження у сфері культури

Профілактична бесіда «Правила для усіх учнів єдині»

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

Бесіда – тренінг

«Хочеш бути сучасним? Будь здоровим! »

 

Година  спілкування 

" Живе обличчя моєї Землі»

 

Організація життєдіяльності класного колективу

Бесіда

«Основні правила руху велосипедистів, правила дорожнього руху »

 

Бесіда «Правила пожежної безпеки у вашому домі»

Бесіда «Аварії, катастрофи та стихійні лиха. Засоби захисту та надання першої допомоги»

Бесіда «Відповідальність за порушення. Правила дорожнього руху»

Організація навчально-виховної діяльності класу

Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у січені. Відвідування сімей учнів.

Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.

Перевірка стану збереження підручників.

Вивчення та аналіз  думок учнів з проявами девіантної поведінки.

Рейд – перевірка стану підручників.

Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки

Робота з батьками

 

 

Консультації батьків.

 

Моніторинг батьків «Як провели канікули Ваші діти?»

 

Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. 

Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.

Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Травень

Ключова компетентність

29.04 – 03.05

06.05 – 10.05

13.04 – 17.05

20.05 – 31.05

Спілкування державною

(і рідною мовою у разі відмінності) мовами

 

Патріотична мандрівка «Не загасити пам’яті вогонь…»

 

 

Участь у Флешмобі «У кольорах моєї вишиванки любов до рідної землі!»до Дня вишиванки

 

 

Урок мужності «За мир у всьому світі»

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

Квест «Україна – європейська країна» до Дня Європи

 

 

 

 

Математична компетентність

 

 

 

 

 

Підсумкова виховна година спілкування, на якій підвести підсумки, проаналізувати успіхи, досягнення, невдач за 5/6 клас, поставити завдання на наступний навчальний рік 

Компетентності у природничих науках і технологіях

 

Ігрова програма «Наші обереги»

 

 

 

Інформаційно-цифрова компетентність

 

 

Операція «У колективі немає чужої роботи»

 

Підсумкова виховна година спілкування

Уміння вчитися впродовж життя

Участь у виставці Великодніх пасочок, писанок «Великодні дзвони б’ють»

 

Операція

«Приведи в належний вигляд свої підручники»

 

 

Ініціативність і підприємливість

 

 

 

Акція «Чисте шкільне подвір’я»

Соціальна та громадянська компетентності

Операція

 «Ветеран не повинен бути самотнім»

 

Відеопривітання «Вітання найріднішим» та відеочелендж «Єднаймося, бо ми того варті!»

 

 

Година спілкування

«Добро і зло: дві паралелі»

Година історичної пам’яті "Жертви політичних репресій" до Дня пам’яті жертв політичних репресій

 

Обізнаність та самовираження у сфері культури

 

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

Акція «Будь природі другом».

Акція «Парад квітів біля школи»

Організація життєдіяльності класного колективу

Бесіда «Евакуація з приміщень в разі виникнення пожежі»

Бесіда «Права та обов’язки пішохода»

Бесіда «Правила безпечної поведінки під час грози»

 

 

Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул — запорука життя та здоров’я

Організація навчально-виховної діяльності класу

Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки.

 

Аналіз спізнень

Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. 

 

Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.

Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.

 

 

. Аналіз участі у конкурсах, олімпіадах, виставках.

Аналіз роботи за рік.

Підготовка до роботи класу у наступному навчальному році

Інструктаж з БЖД,  ТБ і ПДР під час канікул.

 

Робота з батьками

 

 

Консультації батьків.

Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей

Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки.

З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах

Консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул.

 

Проведення батьківських зборів

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Havryliv Maria
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гаврилюк Олена Вікторівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
4889
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку