Вересень
Місячник основ безпеки життєдіяльності «Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди»
Мета місячника: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Класна година: 1. Класна година про необхідність дотримання учнями Статуту навчального закладу та внутрішнього розпорядку. 2. Єдиний урок з Правил дорожнього руху 3. Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні 4. Бесіда «Здоров’я – найцінніший скарб» 5. Сюжетно-рольова гра «Я – рятівник» |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного житття людини
Практична здатність: – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності. |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Години історичної пам’яті, відеоекскурс до: 1. Взяти участь у Дні знань «Стартуємо з новими силами»
2. Перший урок «30 років незалежності України»
3. Взяти участь у шкільних олімпійських іграх |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
|
|
2. |
Уроки мужності: до Міжнародного Дня миру «Трагедія Бабиного Яру»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
|
|
Організаційна робота (самоврядування, традиції, індивідуальний вплив, заходи щодо збереження життя та здоров’я здобувачів освіти) |
|||||
1. |
Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності: 1. Дорожні знаки
2. Правила переходу вулиці
3. «Що робити, якщо у квартирі пожнжа»
4. Правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами
5. Уміння триматися на воді – запорука безпеки |
Соціальна та громадська компетентності |
|
|
|
2. |
Бесіди про взаємовідносини між дівчатами та хлопцями в класі, налагодження дружніх стосунків 1. «Я і мій класний колектив» 2. «Будинок наших взаємин: формування дружніх стосунків» ( проти булінгу)
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
|
|
3. |
Індивідуальні бесіди з дітьми: 1. Бесіда з учнями, які мають проблеми з поведінкою (Павляча С., Допта В., Заорожна М.)
2. Бесіда з Павлячою С. щодо виконання домашніх завдань |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуття, емпатії; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку.
|
|
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди: Бесіди проводяться в режимі online або через viber 1. З мамою Павлячої С. щодо спілкування у соціальних меоежах її дньки Повлячої С. 2. Бесіда з мамою Задорожної М. щодо зовнішнього вигляду учениці |
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, анкетування. |
|
|
Жовтень
Місячник сприяння творчому розвитку особистості
Мета місячника: створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих учнів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
|
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Година класного керівника: 1. Бесіда « Гуманність людини» 2. Ознайомлення з кодексом честі учня
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
|
|
2. |
Урок мужності «Армія - творець і захисник нашої державності»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
|
|
3. |
Година спілкування: «Раціонально організовуй свою діяльність»
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
1. Взяти участь у привітанні до Дня працівників освіти 2. Взяти участь у тижні стилю 3. Взяти участь у тижні козацької слави |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. |
|
|
2. |
Мистецький вернісаж ««Чарівні фарби» до Дня художника. Майстер-класи |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
Організаційна робота( самоврядування, традиції, індивідуальний вплив, заходи щодо збереження життя та здоров’я здобувачів освіти) |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями: 1. Бесіда з Крикливою К. «Чи подобається мені в школі» 2. Поговорити із Жарковим О. на тему: «Як я проводжу свій вільний час» |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
2. |
Бесіда на екологічну тематику « Жовте листя» |
Уміння вчитися впродовж життя
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
|
|
3.
|
Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи: Урок – порада для здоров’я очей «Щоб читати і писати потрібно про очі дбати»
Спецбесіди: 1. Пасажир автомобіля
2. Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних, газових приладів
3. Профілактика харчових отруєнь
4. Дії при виявленні запаху газу
5. Небезпечні предмети (знахідки) та дії в разі їх виявлення
6. Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час осінніх канікул.
|
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
|
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди: 1. Розмова з батьками Савків А. «Обов’язки дитини вдома» 2. Консультація батькам Поліщука О. «Вплив online ігор на учня »
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, анкетування «Що найбільше турбує вас в характері і поведінці вашої дитини?» |
|
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома 1. Відвідування сім’ї Нікітюк Діани
|
Відвідування сімей учнів із метою вивчення взаємовідносин у сім’ї.
|
|
|
|
3. |
Класні батьківські збори
|
Класні батьківські збори: «Конфлікт поколінь: чи можна його уникнути?» |
|
|
Листопад
Місячник правової освіти та попередження правопорушень «Бережи мене, мій законе»
Мета місячника: Формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини , забезпечення знання і виконання учнями Законів України
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Година спілкування: 1. Виховна година «Батьки і діти. Діти і батьки. Сімейне насилля»
2. Бесіда « Добро – це коло, в середині якого є краса» (до Дня толерантності)
3. Урок мужності “Від Революції гідності до Країни гідності”
4. Історичний урок «Голодомор мовою фактів» |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя; – розуміти необхідності роботи над собою. |
|
|
2. |
Урок гарної поведінки Бесіда «Культура – повага до людей і до самого себе»
|
Соціальна та громадська компетентності
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей.
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
3. |
Марафон відкритих думок ,,Зазирни в природу нашого краю” |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Акції «Добро – це…», «Сонечко доброти», «Доброзичливий смайлик» до Всесвітнього дня доброти |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. |
|
|
2. |
Виховний захід 9 лист. – День Преподобного Нестора-Літописця Київського. Усний журнал Інформаційно-пізнавальні хвилинки: «Цікаві сторінки української писемності»
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
3. |
18 листопада – Міжнародний День відмови від паління Акція до Міжнародного Дня відмови від паління «Спасибі – Ні!!!»
|
Уміння вчитися впродовж життя
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
|
|
4. |
Віршований флешмоб «Мова - то серце народу»
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
Організаційна робота (самоврядування, традиції, індивідуальний вплив, заходи щодо збереження життя та здоров’я здобувачів освіти) |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад 1. Індивідуальна бесіда з Доптою В. щодо успішності навчання |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
2. |
Індивідуальні бесіди з Сікорою Д. та Нікітюк Д. про правила поведінки під час перерв та після уроків |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя |
|
|
3.
|
Індивідуальні бесіда з Павлячою С. про ведення здорового способу життя |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
|
|
4. |
Спецбесіди: 1. Поведінка під час ДТП
2. Пожежонебеспечні речовини та маеріали
3. Правила поведінки на льоду. Надання допомоги потерпілому на воді взимку
4. Запобігання дитячому травматизму від ВНП побутового призначення |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
|
|
Робота з батьками |
|||||
1.
|
Індивідувальна бесіда в телефонному режимі з Волошиною І. щодо дозвілля її дочки Волошиної М.
|
|
|
|
Грудень
Місячник національно-патріотичного виховання
Мета місячника: Допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Година спілкування: 1. Диспут «Молодь проти наркоманії та СНІДу» 2. Круглий стіл «Я дитина і маю права» 3. День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській (Перегляд документального фільму «Чорнобиль») 4. Бесіда «Зимові свята, що ти про них знаєш?» 5. Класні збори . Підсумки успішності за І семестр |
Екологічна грамотність і здорове життя
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля; – формування ставлення до природи,як універсальної цінності. Практична здатність: – формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі). Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
2.. |
Урок-мужності «Наша армія – наша гордість» |
Ініціативність та підприємливість
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
1.
|
1. Тиждень «Цінуй життя» Виготовлення спільного колажу: людина у центрі, а кожен клас виготовляє «думки» із закликами бути щасливими і цінувати життя 2. 4 грудня – День інформатики Загально-шкільний QR-Quest на виконання завдань класами
|
Ініціативність та підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; Практична здатність: – готовність брати відповідальність за себе та інших. |
|
|
3. |
1. Благодійна акція до Міжнародного Дня людей з особливими потребами «Твори добро, бо ти – людина»
2. 5 грудня – Міжнародний День волонтера; Інформаційні хвилинки «Хто такий волонтер?» 3. Флешмоб «Зроби фото з хусткою» до Всесвітнього дня української хустки
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
4. |
Взяти участь у тижні права
|
Ініціативність та підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. |
|
|
Організаційна робота (самоврядування, традиції, індивідуальний вплив,заходи щодо збереження життя та здоров’я здобувачів освіти) |
|||||
1. |
Бесіди з учнями по (питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням) Індивідуальна бесіда з учнями з малозабезпечених, неповних сімей, вивчення їхніх потреб (Нікітюк Д.) |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
|
|
2. |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо попередження дитячого травматизму: 1. Рух за сигналами регулювальника
2. Пожежонебезпечні об’єкти: Новорічні свята: новорічна ялинка, електричні гірлянди, свічки, бенгальські вогні
3. Користування печами, камінами
4. Дії населення в разі виявлення запаху газу»
5. Заходи щодо безпеки під час збирання металевого брухту
6. Небезпека на зимових дорогах і водоймах
7. Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час осінніх канікул.
|
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини |
|
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Консультації батьків.
Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків в період канікул |
|
|
|
2. |
Батьківські збори |
Батьківські збори « Питання профілактики асоціальних проявів у підлітків та попередження жорстокого поводження в учнівському середовищі » Про залучення батьків до організації позакласної роботи « Пропозиції щодо покращення виховної роботи в класі на ІІ семестр» |
|
|