Виховний план на І семестр

Про матеріал
Виховний план на І семестр для 9 класу за програмою "У поступі до цінностей"
Перегляд файлу

Вересень

 

Місячник основ безпеки життєдіяльності «Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди»

Мета місячника: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Класна година:

1. Класна година про необхідність дотримання учнями Статуту навчального закладу та внутрішнього розпорядку.

2. Єдиний урок з Правил дорожнього руху

3. Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні

4. Бесіда «Здоров’я – найцінніший скарб»

5. Сюжетно-рольова гра «Я – рятівник»

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

Ціннісне ставлення:

 застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

 усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи;

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного житття людини

 

 

Практична здатність:

 уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності.

 

 

Загальношкільні справи

1.

Години історичної пам’яті, відеоекскурс до:

 1. Взяти участь у Дні знань «Стартуємо з новими силами»

 

2. Перший урок «30 років незалежності України»

 

3. Взяти участь у шкільних олімпійських іграх

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

 готовність захищати Батьківщину;

 поважати гідність кожної людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Уроки мужності: до Міжнародного Дня миру

«Трагедія Бабиного Яру»

 

 

 

 

Соціальна та

громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

 готовність захищати Батьківщину;

– поважати гідність кожної людини.

 

 

 

Організаційна робота (самоврядування, традиції, індивідуальний вплив, заходи щодо збереження життя та здоров’я здобувачів освіти)

1.

Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності:

1. Дорожні знаки

 

2. Правила переходу вулиці

 

3. «Що робити, якщо у квартирі пожнжа»

 

4. Правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами

 

5. Уміння триматися на воді – запорука безпеки

Соціальна та громадська компетентності

 

 

 

2.

Бесіди про взаємовідносини між дівчатами та хлопцями в класі, налагодження дружніх стосунків

1. «Я і мій класний колектив»

2. «Будинок наших взаємин: формування дружніх стосунків» ( проти  булінгу)

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

 

 

3.

Індивідуальні бесіди з дітьми:

1. Бесіда з учнями, які мають проблеми з поведінкою (Павляча С., Допта В., Заорожна М.)

 

2. Бесіда з Павлячою С. щодо виконання домашніх завдань

Соціальна та

 громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

 бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування.

Практична здатність:

 гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуття, емпатії;

 цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку.

 

 

 

Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди: Бесіди проводяться  в режимі online або через viber

1. З мамою Павлячої С. щодо спілкування у соціальних меоежах її дньки Повлячої С.

2. Бесіда з мамою Задорожної М. щодо зовнішнього вигляду учениці

Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, анкетування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

Місячник сприяння творчому розвитку особистості

Мета місячника: створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально обдарованих учнів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до поглибленого вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь дослідницької роботи через гуртки, факультативи, олімпіади тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.

 

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Година класного керівника:

1. Бесіда « Гуманність людини»

2. Ознайомлення  з  кодексом  честі учня

 

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

 

 

2.

Урок мужності «Армія - творець і захисник нашої державності»

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

 готовність захищати Батьківщину;

 поважати гідність кожної людини.

 

 

3.

Година спілкування:

«Раціонально організовуй свою діяльність»

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

Загальношкільні справи

1.

1. Взяти участь у привітанні до Дня працівників освіти

2. Взяти участь у тижні стилю

3. Взяти участь у тижні козацької слави

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

 бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування.

Практична здатність:

 поважати гідність кожної людини;

 гуманно ставитися до інших людей.

 

 

2.

Мистецький вернісаж 

««Чарівні фарби» до  Дня художника. Майстер-класи

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

 долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ціннісне ставлення:

 уміння працювати самостійно і в команді.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

Організаційна робота( самоврядування, традиції, індивідуальний вплив, заходи щодо збереження життя та здоров’я здобувачів освіти)

1.

Індивідуальні бесіди з учнями:

1. Бесіда з Крикливою К.  «Чи подобається мені в школі»

2. Поговорити із Жарковим О. на тему: «Як я проводжу свій вільний час»

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

2.

Бесіда на екологічну тематику « Жовте листя»

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

 

 

3.

 

Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи:

Урок – порада для здоров’я очей «Щоб читати і писати потрібно про очі дбати»

 

Спецбесіди:

1. Пасажир автомобіля

 

2. Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних, газових приладів

 

3. Профілактика харчових отруєнь

 

4. Дії при виявленні запаху газу

 

5. Небезпечні предмети (знахідки)  та  дії в разі їх виявлення

 

6. Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час осінніх канікул.

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

 

 

Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди:

1. Розмова з батьками Савків А. «Обов’язки дитини вдома»

2. Консультація батькам Поліщука О. «Вплив online ігор на учня »

 

 

 

Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, анкетування  «Що найбільше турбує вас в характері і поведінці вашої дитини?»

 

 

2.

Відвідування сімей вдома

1. Відвідування сім’ї Нікітюк Діани

 

Відвідування сімей учнів із метою вивчення взаємовідносин у сім’ї.
 

 

 

 

 

 

 

3.

Класні батьківські збори

 

Класні батьківські збори:

«Конфлікт поколінь: чи можна його уникнути?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

Місячник правової освіти та попередження правопорушень «Бережи мене, мій законе»

Мета місячника: Формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини , забезпечення знання і виконання учнями Законів України

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Година спілкування:

1. Виховна година «Батьки і діти. Діти і батьки. Сімейне насилля»

 

2. Бесіда « Добро – це коло, в середині якого є краса» (до Дня толерантності)

 

3. Урок мужності “Від Революції гідності до Країни гідності”

 

4. Історичний урок «Голодомор мовою фактів»

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення:

 розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя;

 застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя;

 розуміти необхідності роботи над собою.

 

 

2.

Урок гарної поведінки Бесіда «Культура – повага до людей і до самого себе»

 

Соціальна та громадська компетентності

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування.

Практична здатність:

 поважати гідність кожної людини;

 гуманно ставитися до інших людей.

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

3.

Марафон відкритих думок

,,Зазирни в природу нашого краю”

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

 

 

Загальношкільні справи

1.

Акції  «Добро – це…», «Сонечко доброти», «Доброзичливий смайлик» до Всесвітнього дня доброти

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення:

 презентування власної ідеї та ініціативи;

 усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

 брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях.

 

 

2.

Виховний захід 

9 лист. – День Преподобного Нестора-Літописця Київського. Усний журнал  Інформаційно-пізнавальні хвилинки: «Цікаві сторінки української писемності»

 

 

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

 долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ціннісне ставлення:

 уміння працювати самостійно і в команді.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

3.

18 листопада – Міжнародний День відмови від паління

 Акція до Міжнародного Дня відмови від паління «Спасибі – Ні!!!»

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

 

 

4.

Віршований флешмоб «Мова  - то серце народу»

 

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення:

 потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

 долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ціннісне ставлення:

 уміння працювати самостійно і в команді.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

 

Організаційна робота (самоврядування, традиції, індивідуальний вплив, заходи щодо збереження життя та здоров’я здобувачів освіти)

1.

Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад

1. Індивідуальна бесіда з Доптою В. щодо успішності навчання

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

2.

Індивідуальні бесіди з Сікорою Д. та Нікітюк Д. про правила поведінки під час перерв та після уроків

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя

 

 

3.

 

Індивідуальні бесіда з Павлячою С. про ведення здорового способу життя

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

 

 

4.

Спецбесіди:

1. Поведінка під час ДТП

 

2. Пожежонебеспечні речовини та маеріали

 

3. Правила поведінки на льоду. Надання допомоги потерпілому на воді взимку

 

4. Запобігання дитячому травматизму від ВНП побутового призначення

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

 

 

Робота з батьками

1.

 

 

 

Індивідувальна бесіда в телефонному режимі з Волошиною І. щодо дозвілля її дочки Волошиної М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Грудень

Місячник національно-патріотичного виховання

 

Мета місячника: Допомагати учням усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина – патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Година спілкування:

1. Диспут «Молодь проти наркоманії та СНІДу»

2. Круглий стіл «Я дитина і маю права»

3. День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській  (Перегляд документального фільму «Чорнобиль»)

4. Бесіда «Зимові свята, що ти про них знаєш?»

5. Класні збори . Підсумки успішності за І семестр

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи;

 усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля;

 формування ставлення до природи,як універсальної цінності.

Практична здатність:

 формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі).

Ціннісне ставлення:

 розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

2..

 Урок-мужності  «Наша армія – наша гордість»

Ініціативність та підприємливість

 

 

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

 презентування власної ідеї та ініціативи;

 усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

 брати участь у шкільних заходах.

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

 готовність захищати Батьківщину;

 поважати гідність кожної людини.

 

 

Загальношкільні справи

1.

 

 

 

 

1. Тиждень «Цінуй життя» Виготовлення спільного колажу: людина у центрі, а кожен клас виготовляє «думки» із закликами бути щасливими і цінувати життя

2. 4 грудня – День інформатики

Загально-шкільний QR-Quest на виконання завдань класами

 

Ініціативність та підприємливість

 

 

 

Ціннісне ставлення:

 аналізування життєвих ситуацій;

 презентування власної ідеї та ініціативи;

Практична здатність:

 готовність брати відповідальність за себе та інших.

 

 

3.

1. Благодійна акція  до Міжнародного Дня людей з особливими потребами «Твори добро, бо ти – людина»

 

2. 5 грудня – Міжнародний День волонтера;

Інформаційні хвилинки «Хто такий волонтер?»

3. Флешмоб «Зроби фото з хусткою» до Всесвітнього дня української хустки

 

 

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

 долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ціннісне ставлення:

 уміння працювати самостійно і в команді.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

4.

Взяти участь у тижні права

 

Ініціативність та підприємливість

 

 

 

Ціннісне ставлення:

 презентування власної ідеї та ініціативи;

 усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

 брати участь у шкільних заходах.

 

 

Організаційна робота (самоврядування, традиції, індивідуальний вплив,заходи щодо збереження життя та здоров’я здобувачів освіти)

1.

Бесіди з учнями по (питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням)

Індивідуальна бесіда з учнями з малозабезпечених, неповних сімей, вивчення їхніх потреб (Нікітюк Д.)

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

 

 

2.

Індивідуальні бесіди з учнями щодо попередження дитячого травматизму:

1. Рух за сигналами регулювальника

 

2. Пожежонебезпечні об’єкти: Новорічні свята: новорічна ялинка, електричні гірлянди, свічки, бенгальські вогні

 

3. Користування печами, камінами

 

4. Дії населення в разі виявлення запаху газу»

 

5. Заходи щодо безпеки під час збирання металевого брухту

 

6. Небезпека на зимових дорогах і водоймах

 

7. Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час осінніх канікул.

 

 

Екологічна

грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини

 

 

Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди

 

Консультації батьків.

 

Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків в період канікул

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Батьківські збори

Батьківські збори « Питання профілактики асоціальних проявів у підлітків та попередження жорстокого поводження в учнівському середовищі »

Про залучення батьків до організації позакласної роботи « Пропозиції щодо покращення виховної роботи в класі на ІІ семестр»

 

 

 

 

docx
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
857
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку