Мета і завдання виховної роботи з класом
Метою виховної роботи з класом є:
Принципи реалізації завдань виховної роботи у класі:
За Концепцією Нової Української Школи
Вересень
№ |
Заходи |
01.09 – 02.09 |
05.09 – 9.09 |
12.09 – 16.09 |
19.09 – 23.09 |
||
1 |
Проведення виховних годин та тематичних заходів Загальношкільні заходи |
Обговорення «В яких мальовничих куточках України ми побували під час літніх канікул?» |
Година спілкування «Доброзичливим будь –про добро ти не забудь» |
Г/с «Мудрим ніхто не вродився, а навчився » |
Г/с « школа - наш спільний дім»
Т/б «Академія етикету. Ми йдемо до їдальні».
|
||
Конкурс стріт-арт на дошці «Хай завжди буде мир!» (21 вересня – Міжнародний день миру) |
|||||||
Відверта розмова «Дзвіночок кличе у Країну Знань» |
І/х «Трагічні сторінки історії» (10 вересня – Міжнародний день пам'яті жертв фашизму) |
||||||
Гра – вікторина «Мій безпечний шлях додому» (місячник «Увага! Діти на дорозі») |
|||||||
2 |
Бесіди: ПДР, ППБ, гігієна, вибухові |
Гра «Вулиця сповнена несподіванок»
Організація дорожнього руху. Правосторонній, односторонній, двосто-ронній рух. Правила безпеки при переході вулиці. Наземний, над-земний, підземний переходи |
Небезпечні місця у навчальному закладі «Як вберегти себе від травм» Види боєприпасів, методи їх розпізна-ння.Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявленні.
|
Здоровя перш за все.Шкідливі та корисні звички.
Вогонь - друг. Вогонь - ворог. Причини виник-нення пожеж, їх наслід-ки» |
«Чистота – запорука здоров’я»
Уміння триматися на воді-запорука безпе-ки.Особливості купання у морі, річці, ставку.
|
||
3 |
Ціннісне ставлення до праці |
Організація чергування в класі |
Визначення наявності підручників у дітей |
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?» |
|
||
4 |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Перший урок Ми українці: честь і слава незламним«» (01.09 загальношкільний урок)
|
Класний репортаж (інтерв’ю «Традиції школи, в якій навчались наші батьки») |
Перегляд повчального фільму «Уроки обережності – ДОРОГА» https://www.youtube.com/watch?v=ARH6nWh2dxI&list=PLkLwod_eIKOWQNGsdUZMngU3f6PeyKjwN&index=3 |
Заходи до визволення Зачепилівщини від нациських загарбників 19вересня «Я – частинка держави» (конкурс малюнків) |
||
5 |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Дискусія «Хто почувається безпечним в школі» |
«У здоровому тілі здоровий дух» (загальношкільна лінійка - Всеукраїнський день фізичної культури і спорту |
Міні-проект «Небезпечні місця на маршруті «дім-школа-дім» |
Відгадування загадок про день і ніч. |
||
6 |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей
|
Створення ментальних карт «Професія моїх батьків»
|
Година спілкування «Доброзичливим будь –про добро ти не забудь» |
Перегляд «Азбуки безпеки на дорозі» https://www.youtube.com/watch?v=zFe-AaClCIs&list=PL433B79D80084193B |
Відверта розмова «Бережемо нашу Планету» |
||
7 |
Ціннісне ставлення особистості до природи
|
«Що нового ми дізналися про живу природу під час наших канікул» |
Спілкування «Органи чуття, за допомогою яких ми сприймаємо інформацію» |
Екологічна вікторина «З якого дерева листок» |
Підготовка до участі в загальношкільній виставці виробів з природних матеріалів. |
||
8 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Прийняття та затвердження правил поведінки учнів 2 класу |
Уявна подорож на машині часу «Школа майбутнього» |
Відверта розмова «Державне та громадське майно» |
Перегляд навчального фільму «Планета Земля – наш дім» https://www.youtube.com/watch?v=jp1CKyAq_Bk
|
||
9 |
Робота з батьками (відвідування, обстеження умов проживання, бесіди, лекторії, батьківські збори.)Індивідуальна робота з учнями . |
Анкетування з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів |
Анкетування батьків «Соціальний паспорт родини». Складання соціального паспорту класу«Як стати справжнім учнем» |
Відвідування родин учнів удома з метою вивчення родинних умов виховання дитини«Подружись з режимом дня» |
«Сходинки відповідальності» (доручення у класі) |
||
«У вашій сім’ї зміни!» Дослідження шляхів виходу з приміщення школи. |
«Сім’зміцнює все» |
«Ваша дитина – обличчя родини» |
Б/з «Успішна адаптація першокласників до школи як умова гармонійного розвитку особистості» |
||||
Вересень - Жовтень
№ |
Заходи |
26.09 – 30.09 |
03.10 – 7.10 |
10.10 – 13.10 |
17.10 – 21.10 |
1 |
Проведення виховних годин та тематичних заходів Загальношкільні заходи |
Г/ с «Будь щхайним та дбайливим» (1 жовтня – Міжнародний день людей похилого віку) Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек (1-31.10.2021) Святковий концерт до Дня вчителя
|
В/г «Ми- маленькі українці» |
Г/ с « Ходить осінь по вкраїні,чудеса дарує дивні»
«Знай свої права» (тиждень правових знань «Мораль. Право. Ми.») |
Г/ с « Планета чарівних казок»
Година Пам'яті «Хай вічний палає вогонь!» (до Дня визволення України від фашистських загарбників - 28 жовтня – день визволення України від фашистських загарбників) |
Г/с «Ми – діти козацького роду |
|||||
(14 жовтня – День захисника України) «Свято доблесті і мужності» (загальношкільний захід) |
Комплексна бесіда про безпеку життєдіяльності учнів під час осінніх канікул «Безпечні канікули» |
||||
2 |
Бесіди: ПДР, ППБ, гігієна, вибухові |
Гра «Наші вірні друзі на вулицях і дорогах. Світлофор»
Типи перехресть (регульовані, нерегульовані) Правила переходу дороги на перехрестях |
«Куди звертатися по допомогу!» (екскурсія до кабінету медичної сестри)
Правила переходу вулиці після висадки з транспорту.
*Загальні відомості про природний та зріджений газ
|
«Запалювальні засоби від яких виникають пожежі» |
Бесіда про уникнення враження вибухонебезпечними предметами «Поведінка в надзвичайній ситуації»
Дії під час виникнення пожеж у багатоповерховому будинку, власному будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу.
*Правила поводження з ВНП, невизначеними предметами та речовинами
|
«Руки – основний носій збудників хв-ороб.Небезпека захворювання на гельмінтоз та кишкові інфекції»
Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь
|
|||||
3 |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
Сюжетно-рольова гра «У магазині комп’ютерної техніки» |
"Як подобатись іншим людям?" - практичнезаняття. |
Лепбук «Дарунки осені» |
4 |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Акція до Всеукраїнського дня бібліотек «Подаруй книгу бібліотеці» |
Караоке «Пори року» |
Свято Покрова |
Відвідування виставки літератури до Міжнародного дня шкільних бібліотек |
5 |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Відкрите обговорення «Моя улюблена книга» |
«Цей чарівний світ природи» |
Обмін думками «Органи чуття – мої помічники у дослідженнях природи» |
Психологічна година «Я і моє здоров’я»
Уявна гра-мандрівка до Країни Здоров'я |
6 |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей
|
Бесіда «Умійте цінувати дружбу» |
Відверта розмова «Як зберети здоров’я собі та своїм близьким» |
|
Мудрі казки Тітоньки Сови – Осінні турботи https://www.youtube.com/watch?v=p9KSJCMsNaA |
7 |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Дискусія «Вітер – корисний чи шкідливий»
|
Перегляд повчального фільму «Як тварини і рослини передбачають погоду» https://www.youtube.com/watch?v=wrd6IHJMSRc |
Перегляд відеодобірки «Явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=UHbcf3y1GM8&t=115s |
Майстер-клас «Годівничка для зимуючих птахів» |
8 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Фантазуємо «Якою буде наступна епоха після електронної?» |
Тиждень правових знань |
Перегляд медіа «Світ, у якому ти живеш» (мультики українською мовою) https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8
|
Бесіда до Дня визволення України від фашистських загарбників (28.10)
|
9 |
Робота з батьками (відвідування, обстеження умов проживання, бесіди, лекторії, батьківські збори) Індивідуальна робота з учнями |
«Значення режиму дня у житті школяра» |
«Концепція реалізації державної політики у сфері профілактичних правопорушень» |
«Нове у поведінці вашої дитини» |
«Час – річ дорогоцінна»
|
Дати учням поради щодо розв’язання конфліктів без насильства. |
Індивідуальна робота з учнями, яким важко спілкуватися з однолітками. |
«Порядок у справах починається з порядку на робочому місці» |
|
Листопад
№ |
Заходи |
31.10 – 04.11 |
07.11 – 11.11 |
14.11 – 18.11 |
21.11 – 25.11 |
1
|
Проведення виховних годин та тематичних заходів
Загальношкільні заходи
|
Г/с « Хай у родині живе доброта» Конкурс малюнків «Буква ожила» ( 9 листопада – День української мови та писемності) |
Г/с «Чистота і твоє здоров’я » Конкурс розповідей «Все хочемо вміти або Як ми допомагаємо дорослим» (16 листопада – Міжнародний день толерантності) |
Г/с «Чия відвага того й перевага » Т/б «Крапля отрути» (19 листопада – Міжнародний день відмови від куріння) |
Г/с «Профессій різних є багато,школярикам про них слід знати » Т/б «Голодомор 1932 – 1933 р.р.» (26 листопада – День пам’яті жертв голодомору) |
Створення колективного панно «Світ у мені і в світі Я» ( 20 листопада – Всесвітній день дитини) |
|||||
|
|||||
|
|
||||
В/г «День Гідності і Свободи» (21 листопада – День Гідності і Свободи) Виставка малюнків «СНІД – небезпека для людства» |
|||||
2
|
Бесіди: ПДР, ППБ, гігієна, вибухові |
Практична робота «Ми – пасажири»
Дорожні знаки
|
Правила пожежної безпеки вдома, у школі «Сірники – не іграшка» Правила експлуатації побутових нагрівальних, електричних та газових приладів
|
«Твої друзі – Чистота та Охайність»
Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров’я людини
|
Складання правил поведінки з незна-йомими людьми Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої долікарняної допомоги потерпілому |
3 |
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант «Теплий клас» (підготовка класу до зимового сезону) |
|
Провести анкету "Як заохочують і карають тебе батьки?" |
Ремонт підручників |
4 |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Дослідження «Вулиці нашого села, названі іменами героїв» |
Перегляд відео-нарису «Здоров’я – найцінніший скарб» https://www.youtube.com/watch?v=8iecAWORKQs |
Сюжетно-рольова гра «У їдальні» |
Перегляд КОРИСНИХ ПІДКАЗОК «Імунітет» https://www.youtube.com/watch?v=X_t2fGl-7qo |
5 |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Міні-проект «Хто з моєї родини служив в армії, воював, захищаючи рідну землю» |
Власні досліди-спостереження «Мої зміни за перший рік начання» |
Тренінгове заняття «Людина починається зі здоров'я» |
Театралізована вистава «Захисти мене від лиха, захисти мене від зла, бо я дитина ще мала» |
6 |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей
|
Виховний захід «Краса душі людської» |
Бесіда «Толерантна людина – яка вона?» |
Обговорення «Наше харчування» |
Розігрування сюжетної ситуації «Ми загартовуємось» |
7 |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Спілкування «Куточки краси в нашому селі» |
Бліц-опитування «Водичко, водичко, омий моє личко» |
Вікторина «Фрукти та овочі – корисні подукти харування» |
Розігрування сюжетної ситуації «Ми загартовуємось» |
8 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перегляд короткометражного фільму «Зона АТО. Воїни і діти» www.youtube.com/watch?v=YT6JLSv4ntQ |
Бесіда «Здорові діти – здорова нація» |
Ознайомлення з «Декларацією прав дитини» та «Концепцією про права дитини» |
Сумні нариси історії нашої Батьківщини «Голодомор 32-33 років в Україні» Пам’ять народу.
|
9 |
Робота з батьками (відвідування, обстеження умов проживання, бесіди, лекторії, батьківські збори) Індивідуальна робота з учнями |
«Електронні ресурси для навчання і відпочинку вашої дитини» |
«Обов’язки батьків у рамках чинного закону України» |
Ставлення дитини до товаришів у класі «Такі різні діти» |
«Виховання дітей на власному прикладі» |
«Кожен має право всі свої таланти показати» |
«Умів взяти – умій віддати» |
«Емоції та настрій людини» |
«Один вдома»
|
Листопад - Грудень
№ |
Заходи |
28.11 – 02.12 |
05.12 – 9.12 |
12.12 – 16.12 |
19.12 – 23.12 |
26.12-28.12 |
1 |
Проведення виховних годин та тематичних заході Загальношкільні заходи в |
Г/ с «Будь чесним і парвдивим» (3 грудня – Міжнародний день інвалідів) |
Т/б «Зимові звичаї українського народу» (10 грудня – Міжнародний день захисту прав людини)
Виготовлення арт-листівок для українських воїнів (6 грудня – День Збройних Сил України) Конкурс Різдвяна писанка |
Підготовка до проведення новорічних свят |
В/г «Миколай іде, дітям дарунки несе» (19 грудня – свято Миколая Чудотворця) (25 грудня - католицьке Різдво) |
Година народознавства «Рідна природа взимку :сюрпризи і клопотання»
|
|
Новорічний ранок «Зима іде, новорічне свято Проведення, участь у Новорічних святах веде» |
|||||
Конкурс Український сувенір та всеукраїнської виставки зимових композицій Новорічна композиція. |
||||||
2 |
Бесіди: ПДР, ППБ, гігієна, вибухові |
Гра «Червоний, жовтий, зелений»
Дорожні розмітки.
|
Гра «Дії учнів при пожежі»
Правила поведінки на кризі. Надання допомоги потерпілому на воді взимку Пожежонебезпечні речовини та матеріали. Протипожежна безпека при поводженні з синтетичними, горючими, легкозаймистими матеріалами та речовинами. |
Пожежнонебезпечні об’єкти. Ново-річні свята: ново-річна ялинка, електричні гірля-нди; небезпека ви-користання від-критого вогню (свічки, бенгаль-ські вогні тощо). Користування печами, камінами |
«Збережи здоров’я взимку. Будьте обережні на льоду!» «Безпечна поведінка біля новорічної ялинки» Запобігання дитячого травматизму від ВНП побутового призначення: піротехнічні засоби, горючі та легкозаймисті речовини |
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо
|
3 |
Ціннісне ставлення до праці
|
Трудовий десант «Чистий клас» |
Екологічна операція «Встанови годівничку» |
Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая |
Виготовлення ялинкових прикрас та букетів замість ялинки |
Прикрашаймо свій клас |
4 |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Перегляд мультфільму «Корисні поради» https://www.youtube.com/watch?v=lqOGRtpq3ow |
Перегляд мультфільму «Корисні поради» https://www.youtube.com/watch?v=lqOGRtpq3ow |
Перегляд захоплюючого слайд-медіа «Зимова казка» https://www.youtube.com/watch?v=aN-7iFCMmgM |
Колективне панно «Малюємо зиму» |
Розучування колядок та щедрівок |
5 |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Відверта розмова «Формування корисних звичок» |
Міні-проект «Мій розрядок дня» |
Бліц-опитування «За що я люблю зиму?» |
Перегляд світлин «Правила безпечної поведінки взимку» |
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових канікул» |
6 |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Сценка-діалог «Шкідливі звички» |
Міні-проект «Мій розрядок дня» |
Вікторина ерудитів «Зима-чарівниця» |
Благодійні заходи до дня Святого Миколая |
Проект «Традиції святкування зимових свят у моїй родині» |
7 |
Ціннісне ставлення особистості до природи
|
Усний журнал «Ми всі – господарі природи, тож збережемо її вроду!» |
Усний журнал «Ми всі – господарі природи, тож збережемо її вроду!» |
ЧАРІВНИЙ КЛЮЧИК «Зимові явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=IJdYMWGeT14 |
Обмін думками «Допомога тваринам взимку»
Екологічний конкурс «Збережемо зелену красуню» |
Екологічний конкурс «Новорічний подарунок» |
8 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Всеукраїнська акція «Милосердя» |
День Збройних Сил України |
ЧАРІВНИЙ КЛЮЧИК «Зимові явища природи» https://www.youtube.com/watch?v=IJdYMWGeT14 |
Екологічний конкурс «Збережемо зелену красуню» |
Українці готуються до Різдвяних свят. Караоке «Добрий вечір тобі» https://www.youtube.com/watch?v=mwwgdbMQ738 |
9 |
Робота з батьками (відвідування, обстеження умов проживання, бесіди, лекторії, батьківські збори) Індивідуальна робота з учнями |
Батьківський лекторій «Гра – не просто забава» (про значення гри для розвитку дитини «Добре – погане!») |
Б/з «Мистецтво спілкування з дитиною «Бійка – причина травматизму»в родині» |
Залучення батьків до підготовки і проведення новорічних свят у школі «Як зробити новорічне свято для дітей цікавим і незабутнім?» «Емоції позитивні і негативні» |
|
Поради батькам щодо організації зимових канікул |