Дата
пров. |
Вересень
Тема « Зміни»
|
||||||||
Зміст виховання
|
|||||||||
Ціннісне ставлення до себе
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільств-ва і держа- ви |
Ціннісне ставлення особистості доістор.,ку-льт.і дух. надбань рідного краю |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Робота з батьками |
Інструк-таж |
|
02.09-06.09 |
Ранкова зустріч «Що змінилося в мені»
|
|
|
Диспут «Якби я вчинив...» |
Вікторина-гра «Що я покладу в рюкзак для подорожі» |
|
|
Батьківські збори. Ваші діти-другоклас- ники . |
Бесіда « Правила безпечної поведінки учнів у школі» |
09.09-13.09 |
Ранкова зустріч «Дерево міцне корінням, а людина — друзями»
|
Гра- Досліджен-ня «Моя мала Бать-ківщина» |
|
|
«Екологічна стежка в різні пори року» |
|
Бесіда « Моє доручен-ня» |
|
Аналіз марш. листів учнів «Дорога до школи та зі щко- ли до- дому» |
16.09-20.09
|
Година психолога. У пошуках сонечка. |
Руханка «Кожному мила своя сторона» |
|
Виховна година «Чи знаєш ти чарівні слова?» |
Ранкова зустріч «Які причини змін у природі восени?» |
Виставка робіт «Дари осені» |
Вигот. віт. листівок до Дня батька |
Залучити батьків до участі у загальношк. виставці « Дари осені». Привітати татусів з Днем батька. |
|
23.09-27.09 |
Ранкова зустріч «Чи змінить добро твоє життя?» |
|
Родинне дерево «Рід, родина, рідня» |
Ранкове коло «Як уникати конфлікту?» |
Рухливі ігри |
|
Рейд- перевірка «Моя книжка» |
Індив. бесіди з батьками |
Бесіди з циклу «Сам улома» |
Дата пров. |
Жовтень
Тема « Способи пізнання»
Місячник національно-патріотичного виховання |
||||||||
Зміст виховання
|
|||||||||
Ціннісне ставлення до себе
|
Ц. ст. до істор., культ. і духов. надбань рідного краю |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Робота з батьками |
Інструктаж |
|
З0.09-04.10
|
|
|
Досліджую медіа «У нас одна Батьківщина — наша рідна Україна» |
|
Урок доброти про турботливе ставлення до тварин |
|
Ранкове коло «Коли я виросту...» |
Залучити батьків до пров. уроків |
Бесіди- поради «Як загартовувати організм» |
07.10-11.10
|
Ранкове коло «Дав обіцянку — виконуй» |
Ранкова зустріч «Як я можу дізнатись про події минулого?» |
|
|
Гра з ЛЕГО «Чисте джерело» |
Ранкова зустріч «Бібдіоте-ка як освітньо – культ. центр» |
Гра-інсценізація «Кращий мамин помічник» |
|
Розповідь про утрим. робочого місця школяра. |
15.10-18.10
|
Кубик Блума «Дбай про інших»
|
|
|
Акція «Турбота: діти допомагають природі» |
Ранкове коло «Як я можу розкривати таємниці природи?» |
|
Етична бесіда «Книжкова лікарня» |
Індив. бесіди поради «Як привчати дитину до самообслуго-вування» |
Бесіда- настанова « Як уникати захворювання на інф. хвороби» |
21.10-25.10
|
Ранкова зустріч «Збереже-мо здоровꞌя» |
|
Запити (таблиця “Знаємо – Хочемо дізнатись – Дізнались”): «Я маю право...» |
|
|
Створення інтелект-карти «У царині мистецтва» |
Виготовлення закладок для книг |
Індив. консульт. для батьків за результатами діаг. робіт |
Бесіда про дотримання учнями правил безпечної поведінки під час канікул |
Листопад Тема «Територія» Місячник правового виховання |
|||||||||
Дата пров.
|
Зміст виховання
|
||||||||
Ціннісне ставлення до себе
|
Ц. ст. до істор., культ. і ду- хов. надбань рідн. краю |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Робота з батьками |
Інстру-таж |
|
04.11-08.11
|
Ранкове коло «Я і мій клас» |
|
Ранкове коло «Кожному мила своя сторона» |
|
Гра з ЛЕГО «Чисте джерело» |
Руханка «Мелодія осені» |
Ранкове коло «Бджілка мала, та й та працює» |
|
Бесіда «Як уникати захворю-вання на грип» |
11.11-15.11
|
Вправа «Дорога в школу та додому» |
Досліджуємо медіа «Мій рідний край» |
|
Робота в групах «Про справжню дружбу» |
Відео «Тварини моєї місцевості» |
|
|
Індив. бе- сіди з бать- ками,консу-льт. батьків з актуаль- них питань навчання дітей |
|
18.11-22.11
|
Ранкова зустріч «Повага до себе та інших людей» |
|
|
Вправа «Краще разом чи поодинці?» |
Акція «Годівнич-ка» |
Слухання, малювання «Музика в природі: пори року» |
Залучити батьків до акції«Годів- ничка». |
Малюнк. тест. «Про- філанти-ка інфекц. захворю-вань» |
|
25.11-29.11
|
|
Ранкова зустріч «Як оберігаючи своє, зберегти наше?» |
Малюнкове тестування «Мої права та обов'язки», |
Асоціативний кущ «Мої обов'язки в сім'ї» |
Ранкова зустріч «Про що розповідає Червона книга?» |
|
|
Бесіда «Культу-ра при- ймання їжі та поведінка за столом» |
Грудень Тема «Спільнота» |
|||||||||
Дата пров.
|
Зміст виховання
|
||||||||
Ціннісне ставлення до себе
|
Ц. ст. до істор., культ. і духов. надбань рідного краю |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Робота з батьками |
Інструктаж |
|
02.12-06.12
|
Ранкове коло «Дав обіцянку - виконуй» |
|
|
Бесіда «Мій день, мої вчинки» |
Ранкове коло «Знай, люби, бережи» |
Декламуємо «Поезія зими» |
Портфоліо «Мої дося- гнення» |
Бесіди-консульт. «Подарун-ки та заох. дітей» |
Бесіда «Обережно, тонкий лід!» |
09.12-13.12
|
|
Ранкова зустріч «Що об’єд- нує ук- раїнців?» |
|
Акція «Турбота: діти допо- магають дітям» |
Акція «Турбота: діти допо- магають природі» |
Інсценізація «Вчимося етикету» |
«Новорічні подарунки власноруч» |
Батьківсь-кий тренінг. «Дитина у дзеркалі батьків». |
Гра тренінг « Вчимося прав.ходити та форм. поставу» |
16.12-24.12
|
Ранкова зустріч «Як зали- шитися со- бою серед інших людей?» |
|
Кубик Блума «Люби і знай свій рідний край» |
Виховна година «В гостях і дома" |
«Екологічна стежка в різні пори року» |
|
«Новорічні подарунки власноруч» |
Залуч. батьків до участі у Новор. святах.
|
Бесіда про безпеку по- вед. на кані- кулах.Інстр. про повед. учнів біля ялинки. |