Актуальність проєкту
Національно-патріотичне виховання займає провідну роль у вихованні молодого покоління. Мета сучасного освітнього процесу - не тільки надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість.
Головним суб’єктом проєкту є учні початкової школи. Завдання педагога – допомогти дітям зрозуміти, що в кожної людини є свій рідний край. Поступово переходити від малого до великого: від рідного села або міста, з яким пов’язані спогади та тепло дитинства, до гордості за рідну землю та різні досягнення співвітчизників. І кожному з нас треба вміти бути корисним для України, а для цього треба багато знати та вміти, з дитинства здійснювати такі справи, які були б на благо свого дому, школи, міста, всієї держави, тому ця тема є актуальною сьогодні.
Мета проєкту: розширювати і поглиблювати знання про Батьківщину, її річки, міста; пробуджувати інтерес до вивчення історії своєї країни; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння правильно висловлювати свої думки, доводити їх; розвивати кругозір, мислення, пам'ять; виховувати патріотичні почуття, любов до Батьківщини.
Завдання проєкту:
Тип проєкту: груповий, інтегрований.
Вид проєкту: інформаційно-дослідницький.
Провідна проблема: дослідження рідного краю, традицій та звичаїв українського народу.
Тривалість проєкту: 1 рік.
Кінцевий продукт:
Створення лепбука «Куточками моєї Батьківщини», створення карти подорожі, екскурсія.
Проєкт зв’язаний з інтегрованим курсом «Я досліджую світ» та складається з чотирьох тем: «Подорожуємо і відкриваємо світ», «Між минулим і майбутнім», «Чарівні перетворення», «Енергія» та реалізовується у позакласній виховній роботі.
Очікувані результати:
Програма заходів щодо реалізації проєкту
Напрямок |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Очікувані результати |
Подорожуємо і відкриваємо світ Подорожі навчають більше, ніж будь-що інше. Іноді один день, проведений в інших місцях, дає більше, ніж десять років життя вдома. |
|||
«Які таємниці може відкрити подорож?»
|
вересень |
Виявлення та подальший розвиток пізнавальних здібностей учнів. Розвиток особистісних інтересів дітей в дослідницькій роботі.
|
|
Зупинка «Столична». «Київ – столиця України».
|
вересень |
||
Зупинка «Фонтани» «Вінниччина – перлина Поділля».
|
вересень |
||
Казковий експрес. Волинь. Колодяжне. Леся Українка.
|
вересень |
||
Зупика «Замкова». Луцьк. Замок Любарта.
|
вересень |
||
Між минулим і майбутнім
|
|||
Зупинка «Історична». Дніпропетровщина. Скіфи.
|
жовтень |
Залучення учнів до дослідження історичного минулого рідного краю. Використання здобутих знань на практиці і в повсякденному житті.
|
|
Бесіда: «Чому зникають історичні пам’ятки?»»
|
жовтень |
||
Зупинка «Червона планета». Кривий Ріг.
|
жовтень |
||
Зупинка «Соляна». Донеччина.
|
жовтень |
||
Чарівні перетворення
|
|||
Зупинка «Гірська». Карпати.
|
листопад |
Залучення до активної читацької діяльності. Дослідження мальовничих куточків рідної України.
|
|
Зупинка «Закарпатська». Мукачево.
|
листопад |
||
Зупинка «Січова». Запоріжжя. Хортиця.
|
листопад |
||
Зупинка «Буковель». Івано-Франківськ. Олекса Довбуш.
|
листопад |
||
Енергія |
|||
Зупинка «Енергетична». Кропивницький.
|
грудень |
Зростання патріотичного, інтелектуального, культурного, духовно-морального потенціалу.
|
|
Зупинка «Острівна». Крим.
|
грудень |
||
Зупинка «Зимова». Луганщина.
|
грудень |
||
Зупинка «Новорічна». Як святкують Новий рік в різних країнах?
|
грудень |
Профілактика правопорушень
№ |
Зміст |
Дата |
Відмітка про виконання |
1. |
День профілактики правопорушень Розгляд ігрових ситуацій «Еталон поведінки мого однолітка»,« А як би ти вчинив?». |
21.09 |
|
2. |
День профілактики правопорушень Психологічне діагностування «Подивись на себе уважно» |
19.10 |
|
3. |
День профілактики правопорушень Засідання круглого столу «Абетка здоров’я» |
16.11 |
|
4. |
День профілактики правопорушень «Подаруй людині посмішку» |
21.12 |
|
Робота з безпеки життєдіяльності
№ |
Зміст |
Дата |
Відмінка про виконання |
|
Виховна година: «Що я знаю про безпеку?» |
01.09.2022 |
|
|
Бесіда «Коли ти сам вдома». |
15.09.2022 |
|
|
Тренінг. Ходимо безпечно на наших вулицях. |
29.09.2022 |
|
|
Колективна робота. «Рух – запорука здоров’я». |
06.10.2022 |
|
|
Бесіда. Правила безпечної поведінки на канікулах. |
20.10.2022 |
|
|
Бесіда. Правила поведінки під час ожеледиці. Перша допомога при травмуванні. |
31.10.2022 |
|
|
Інструктаж. Дії населення в надзвичайних ситуаціях. |
03.11.2022 |
|
|
Бесіда. «Обережно! Отруйні тварини, рослини, гриби». |
17.11.2022 |
|
|
Круглий стіл. Гігієна письма і читання. |
01.12.2022 |
|
|
Інструктаж про дотримання правил дорожнього руху. |
15.12.2022 |
|
|
Вікторина. Способи захисту органів дихання. |
22.12.2022 |
|
|
Інструктаж з правил безпечної поведінки на зимових конікулах. |
27.12.2022 |
|
Робота з батьківською громадськістю
№ |
Зміст |
Дата |
Відмінка про виконання |
1.
|
Батьківський патронат: «Україна на захист прав дитини» про дотримання ними прав дітей. |
16.09.2022 |
|
2. |
Надання методичної допомоги – групова робота. |
постійно |
|
3. |
День телефонного зв’язку вчителів з батьками. |
21.10.2022 |
|
4. |
Батьківський консиліум (збори) 1: «Поради до заохочення пізнання й навчання». |
14.11.2022 |
|
5. |
Педагогічні поради батькам. |
постійно |
|
6. |
Батьківський консиліум (збори) 2: «Секрети виховання». |
24.12.2022 |
|
7. |
Індивідуальні бесіди з батьками з метою корегування поведінки їхньої дитини та її взаємин з колективом. |
системно |
|