Виховний захід "День юного натураліста"

Про матеріал
Виховний захід проводиться з метою формування у школярів бажання і вміння захищати й зберігати єдність екосистеми Землі, приділяючи особливу увагу біологічній різноманітності та природним процесам, що підтримують життя; формування екологічної культури особистості, виховання екологічної пильності, набуття досвіду розв’язання екологічних проблем;
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                           Виховний захід

            «ДЕНЬ ЮНОГО НАТУРАЛІСТА»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    Свій голос віддаю за матінку-природу
                                                                    За чистоту Землі, красу і вроду.
                                                                    За екологію довкілля і душі.
                                                                    Ставай і ти й діла свої верши.    

  Основна діяльність людини, основана на застосуванні штучно створених засобів, призводить, в кінцевому рахунку, до різкого   посилення   активного   втручання  суспільства  в  хід природних  процесів,  яке  дедалі  прискорюється за темпами і  зростає  за силою дії. Саме тому останнім часом ми все частіше починаємо  згадувати  про  проблеми,  пов’язані  з  екологією  і безпекою   нашого життя  на планеті Земля. В останні декілька років   людство   почало   усвідомлювати  величезну  кількість  проблем,   пов’язаних   з   нашим   впливом   на    навколишнє середовище.    Їх    можна    перераховувати    безкінечно:   це забруднення  повітря  пилом ,  забруднення  води   та   грунтів пестицидами,   забруднення   водойм,   радіоактивні   відходи, парниковий ефект, озонові дірки, проблема утилізації відходів, зменшення чисельності живих організмів, демографічна криза, антропогенна   зміна    ландшафтів,    вирубка    лісів,     шум, нераціональне  використання  природних  ресурсів,  хімічне та біологічне  забруднення,  нестача   прісної   води,   небезпечні захворювання, епідемії тощо.

               Розуміючи важливість вирішення даних проблем для збереження життя на Землі, захисту довкілля, в школі головним напрямком роботи є виховання екологічної особистості. Особливо цьому сприяє організація осередку Всеукраїнської дитячої спілки «Екологічна варта», що значно пожвавило участь учнів школи в природоохоронній роботі, у всеукраїнських та регіональних конференціях, семінарах, екологічних акціях, іграх, конкурсах, тренінгах, вікторинах тощо.

 «Юннат – це на все життя» під таким девізом була проведена Всеукраїнська акція «День юного натураліста» 12 вересня 2016 року в Богдановецькому навчально-виховному комплексі I-II ступенів.

Основна мета проведення „Тижня юного натураліста”:

-формування у школярів бажання і вміння захищати й зберігати єдність екосистеми Землі, приділяючи особливу увагу біологічній різноманітності та природним процесам, що підтримують життя;

-формування екологічної культури особистості, виховання екологічної пильності, набуття досвіду розв’язання екологічних проблем;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН

проведення тижня екологічних заходів

09.09. – Всеукраїнська громадська природоохоронна кампанія «Батарейкам утилізація».

10.09. – День чистого довкілля «Зробимо світ навколо себе чистішим». Прибирання шкільної та прилеглої до неї території, очищення її від стихійних сміттєзвалищ.

11.09. – День примноження лісів «Розширимо легені планети». Збір насіннєвого матеріалу для Червонозірського лісництва.

12.09 – День екологічного виховання. Виховний захід «Осінній парад».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всеукраїнська громадська природоохоронна кампанія «Батарейкам утилізація».

Основним завданням кампанії є інформування населення про необхідність правильного поводження з відпрацьованими хімічними джерелами струму, зокрема батарейками, та залучення небайдужих громадян до збирання таких відходів для подальшої їх утилізації.

               

                                      

День чистого довкілля «Зробимо світ навколо себе чистішим». Прибирання шкільної та прилеглої до неї території,очищення її від стихійних сміттєзвалищ.

Мета акції: поліпшення стану навколишнього природного середовища, забезпечення утримання території села у належному стані та їх санітарного очищення.

                                              

День відновлення лісів «Розширимо легені планети». Збір насіннєвого матеріалу для Червонозірського лісництва.

Мета: Збір насіннєвого матеріалу(насіння липи) з подальшим вирощуванням саджанців для відновлення розширення площі лісів.

 

 

 

 

 

 

 

 

                            

ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД

Свято осені

МЕТА: розширити та уточнити знання учнів про овочеві та фруктові рослини; формувати навички самостійної роботи з додатковою літературою; розвивати вміння вести пошукову роботу; сприяти вихованню любові до рідної природи та її багатств; виховувати бережливе ставлення до природи.

(Клас прикрашений за осінньою тематикою: малюнками дітей, осінніми листочками, букетами квітів, овочами та фруктами).

Учитель.  Сьогодні ми проведемо незвичайне заняття – казковий фруктово – овочевий бал. Ми перенесемось у царство овочевих культур, де король – гарбуз, а королева – диня.

Ведучий: Увага! Увага! Спішіть, поспішайте!

                   Господарі й гості – глядіть, не минайте!

                   На ярмарок прошу – гуртом, поодинці,

                   Чекають на вас там чудові гостинці.

                    На ярмарку нашім веселім, багатім

                    Є чим дивуватись і є що придбати.

Ведуча: Тут щедрі дарунки і саду, й городу.

                 Тут пісня і жарти усім в нагороду.

                  Мерщій бо на ярмарок всі поспішайте,

                  Купуйте, милуйтесь, танцюйте і грайте.

Учитель: Шановні учасники балу ! На вас чекає цікава й різноманітна програма. Це: відгадування загадок, вікторини, скоромовки, народні пісні, ігри.

Свою програму ми розпочинаємо грою « Впізнай себе».

      Відгадування загадок

На городі я росту, а коли я дозріваю,

Варять з мене всі томати,

В борщ кладуть і так їдять.

Я – помідор – однорічна рослина. За своїм значенням у харчуванні я посідаю друге місце після капусти. В мені багато цукру, вітамінів В, С. Д. Я дуже люблю світло. Мене Квасять, маринують, використовують для приготування томатів і салатів.

Довгий, зелений,

Добрий, солений.

Добрий і сирий –

Хто він такий?

Я – огірочок молоденький,

Зелений, добрий і тугенький.

І пахну дуже смачно я,

Так само – вся моя сім я!

Я ще й корисний дуже – дуже,

А ти скуштуй мене, мій друже!

Бо я смачний і дуже цінний,

В мені є цукор й вітаміни.

І мінеральні солі теж,

Корисний я й смачний без меж.

Мене і солять, й маринують,

На зиму завжди консервують.

Гра – естафета. Хто швидше ложкою перенесе огірочки з однієї мисочки в іншу ( відстань між мисками 10 кроків). ( 2 команди по 4 учні у кожній).

  1.     Вся красуня у коморі, лиш коса її на дворі.

           Я – морквиця солоденька,

          І смачна я, і тверденька.

          Ще й корисна, вітамінна,

І у страві  - незамінна.

Бур яном була колись,

А тепер ось, подивись!

60 аж видів є –

Щось у кожного своє.

Овоч я – культура гарна

І повсюди популярна!

Лікувальний в мене сік…

Той, хто пити його звик,

Матиме хороший зір –

Ти попробуй і повір!

Гра. Трьом дітям дають 3 морквини однакового розміру. Хто скоріше з їсть – отримає приз.

Хто голівку свою влітку накриває і по 20 хустинок на голівці має?

Я  - капусточка смачненька,

Головаста й величенька.

І до борщику, й до м яса,

В пиріжках, з грибами часом.

Квашена й сира в салаті,

В будні добра і на святі.

Всім капусточка смакує.

Ще вона людей лікує.

Хто капусту полюбляє –

Той здоров я добре має!

5)         І печуть мене, і варять,

            І їдять , і хвалять, бо я добра.

Я – картопелька поживна,

Всім відома і не дивно,

Бо мене всі полюбляють,

Як вирощувати – знають.

А коли вже куховарять,

Мене варять, мене жарять,

Мелють, ріжуть, та ще й труть.

І у вогнищі печуть.

Чіпси з мене люблять, діти.

Є чого мені радіти.

Я усім тепер потрібна,

Скажем просто – необхідна!

Учитель. Ми продовжуємо свою розважальну програму . Гра « Зайве слово»

  1. Цибуля, кріп, морква, капуста, слива, перець, картопля, помідора.
  2. Квасоля, часник, перець, жито, редька, буряк.
  3. Петрушка, огірок, льон, цибуля, капуста, горошок.

Сидить Марушка

В семи кожушках;

Хто її роздягає,

Той сльози проливає.

Я – цибуля  - дворічна овочева культура. У 80 г зеленої цибулі міститься денна норма вітаміну С. Мене використовують як приправу для багатьох  блюд. Улітку мене споживають у вигляді зелених листків, а взимку – у вигляді достиглої цибулини.

Я буваю і гіркий, і солодкий,

І зелений, і червоний,

І великий і малий.

Сам червоний, а чуб зелений.

Бурячок я червоненький,

І смачний , і солоденький.

Мене варять і печуть,

І до борщику кладуть.

З мене роблять і салати,

Бо зі мною – стіл багатий.

Маю я ще й вітаміни.

Є буряк – і все відмінно!

Гра «Допоможи кухарям»

Які  овочі  потрібні кухарям для приготування борщу?

Які овочі потрібні для приготування овочевого салату?

Повна хата горобців , а нікуди вилетіти.

Я росту такий великий – не підняти чоловіку.

В мене маса непроста – кілограмів аж до ста.

Дуже гарним я буваю, завжди людям помагаю,

То відром служу для них, дітям для насіння й втіх.

То я бутель, то барило, в темноті – нічне світило.

Кулінари мене знають й дуже – дуже поважають.

Каші, пудинги, бісквіти і котлетки люблять діти.

Гра  1. Хто більше разів підніме одного гарбуза (невеликого за розміром).

         2. З 2 гарбузів зроблена штанга. Хто підніме більше разів.

         Що то за голова,

          Що лиш зуби й борода.

Розкололась тісна хатка на дві половинки,

 І посипались в долоньку гарні намистинки.

Я – квасоля кольорова,

І поживна , і чудова.

Ще й смачна я і корисна,

Тому мене й люблять, звісно.

І бажають споживати

Всі: і хлопчики, й дівчата.

Бо й жири є у квасолі,

Вуглеводів є доволі,

Ще – білок і каротин,

Вітамін і не один:

С і В є вітаміни,

То ж скуштуйте неодмінно!

Мене в борщиках й супах,

У салатах, в пиріжках.

Як гарнір іще до м яса,

І саму поїжте часом!

Гра « Утвори слова, що є назвами овочів».

        Перші склади слів - олівець, гітара, другий – слова корок. ( огірок)

        Перші склади слів – циган, буряк, третій – слова картопля.        (цибуля)

Моє тіло  - під землею,

Кучерики довгі – понад нею.

Любить мене кожна юшка

Називаюсь я…

Учитель. А зараз ми перевіримо, як наше панство вміє говорити

(Конкурс скоромовок)

Бабин біб розцвів у дощ,

Буде бабі біб у борщ.

Пік біля кіп картоплю Прокіп.

          3)       Наш Прокіп зварив окріп,

                     До окропу вкинув кропу.

                        Буде юшка для Прокопа.

   Учитель  Говорили всі багато, то й пора вже поспівати.

          (  Звучить пісня – танець  « Збирання врожаю»)

Ведучий. Всюди барви осені, теплі та чудові,

                   І ліси приваблюють різнокольорові.

                   Осінь, осінь… Така неповторна

                    І чарівна у ріднім краю!

Звучить пісня « Падає листя»

 ( У дітей у руках різнобарвне листя).

Ведуча. А в повітрі пахощі із полів і саду,

                Все з городів звезено, складено до ладу:

                У льохах, у засіках, в хаті та в сараї.

         На столах у кожного пишні короваї.

         То ж спасибі , осене, за дари чудові.

          Будемо ми з хлібом всі ситі та здорові.

              (Пригощання гостей короваєм).

                          

 

                                        

                                                 

                                                         

                                              

 

   

 

doc
Додано
14 серпня 2023
Переглядів
542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку