Квест – програма «Останній урок у 1 класі»
Вчитель
Добрий день, дорогі малята.
Закінчився рік навчальний, у нас сьогодні свято.
Шлях навчання, шлях освіти розпочато нами.
Перший крок зробили діти - найскладніший самий.
Тож вони вітання варті, заслужили свято!
З першим класом час прощатись…
Були ви всі смішними малюками,
Зайшовши вперше в наш просторий клас,
Отримали ви зошити з книжками
Й за парти сіли в самий перший раз
Вчитель. Сьогодні, діти, у нас незвичайний день. Скоро розпочнуться перші у вашому житті літні канікули. Усе літо ви будите відпочивати, набиратися сил, щоб продовжити наше навчання уже в 2 класі.
Сьогоднішнє свято — це ваша перша сходинка в шкільному житті, яку ви подолали власною працею.А як тяжко було починати писати! Не слухалися букви маленьких дитячих рук! Це було так давно і так недавно, навіть не віриться, що ви були такими неумійками та незнайками.
- А сьогодні ми покажемо - чого ми досягли. Цікаво, що треба зробити?
- Дивіться, ось лист який адресований саме вам учні 1 В класу. капелюх Вас не пожалів і приготував дуже багато завдань.
Вчитель розгортає лист. Там літери «КАНІКУЛИ» і на кожній окреме завдання для учнів. Читає лист.
Вчитель:
Любі першокласники! Ми, учні 1 класу приготували Вам особливий екзамен для пропуску далі. Ми допомогти Вам не можемо, але вболіваємо за Вас, щоб усі першокласники пройшли далі. Ваша вчителька сказала, що ви вже багато вмієте і знаєте, тож зможете впоратися з усіма завданнями. Будьте чемними, розумними і дружніми. Саме це допоможе Вам стати другокласниками.
З повагою, учні-другокласики … ______________-ліцею.
Обєднатися в команди(емблеми)
Станція Казкова
Завдання:
1. Я хочу перевірити,чи знаєте ви казки. Казок є дуже багато і всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, поважати добро і правду, боротися зі злом. Я читаю вам уривок, а ви кажете з якої це казки.
«…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…» (Колосок).
|
«…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..» (Коза-Дереза.) |
«…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» (Колобок). |
Підробив він голосок, Став малим співати. Здогадалися вони: Ні, не наша мама. («Вовк та семеро козенят»)
|
«…Хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А тихтотака?» (Рукавичка). |
Став тут дід усіх гукати Та красуню рвати. А цю казку, діти, ви Встигли відгадати? ( «Ріпка») |
Ви любите казки? Давайте згадаємо їх. Будьте уважні.
- Жила-була одна дівчинка, і звали її Жовта Шапочка... (Ні)
- Ах так, червона. Одного разу мама покликала її і каже: «Піди, будь ласка, до тітки і віднеси їй це картопляне лушпиння»,,, (Ні)
- Ну гаразд. Увійшла дівчинка в ліс, а назустріч їй жираф... (Ні)
- І ось вона вирушила далі, а нам передала в кошику ось таке завдання: хором докажіть слівце.
То в клітинку, то в лінійку,
Написати тут зумій-но,
Й малювати дещо зможеш,
Називаюся я … (зошит).
Кожен учень мене має,
В мене олівці складає.
Мабуть, ти мене впізнав?
Ну звичайно! Я (пенал)
По папері він гуляє,
Різні речі зображає,
Гарний хлопець-молодець!
Хто це? Звісно ж, (олівець)
Гномик до школи портфелик збирав -
Щоденник, пенальчик і зошит поклав.
Портфелик узяв, чобіточки вже взув...
А дещо важливе узяти забув!
Знає напевно кожний школяр:
Найважливіший в портфелі - (буквар)
Ілюстрація до якої казки?
Станція «Мовна»
Завдання:
1. Предмети скласти в алфавітному порядку
а) На столі 6 предметів, учні мають визначити перший звук у їх назві і поставити їх в алфавітному порядку.
Баран, гуска, крокодил, мавпа, собака, черепаха.
б) Поділити тварин на 2 групи: дикі і свійські.
2. Розгадати загадки. Слово-відгадку скласти за допомогою legoduplo.
Учні отримують набір lego duplo, на цеглинках написані букви. Діти мають скласти слово-відгадку.
1. Хто в ліс приходить рано,
Кожне дерево огляне,
Всякий звір до кого звик?
Ну, звичайно ж, це... ( ЛІСНИК)
2. Навесні веселить,
Влітку холодить,
Грибами, ягодами обдаровує,
Восени засинає,
Навесні знову оживає. ( ЛІС)
3. У батьків дві рідних кровинки:
Дочка і … (СИН)
4. Вночі кожній людині сняться кольорові і цікаві … (СНИ)
5. Я дуже люблю яблука. Вони бувають червоні і зелені, солодкі і … (КИСЛІ)
6. Буває березовий, яблучний, мультифруктовий, томатний – це … (СІК)
ЛІСНИК – ЛІС, СИН, СНИ, КИСЛІ, СІК
Скласти з танграма тваринку
Станція Математична
Казковий герой:Магістр математики
Завдання:
1. Послухайте уважно задачу і дайте швидку відповідь.
Сонце встало вранці-рано
Розбудило звірів всіх –
Трьох корів, шістьох баранів.
Скільки вийшло їх у двір?(9)
Ось родина їжаків–
Мама й дев’ять малюків.
Скільки з мамою малих?
Порахуй скоріш усіх!(10)
А у нас в саду черешні –небувалий урожай!
Стиглі ягоди великі – тільки ротик підставляй.
Я зірвала тридцять штук, Таня – на дві більше.
Скільки ягідок у Тані? Порахуйте швидше!(32)
На День народження доТані
Чепурненькі, гарно вбрані
Вісім друзів вчасно прийшли
І подарунки свої принесли.
Сашко, Степанко та Олег – ігри, м’яч і сумку,
А дівчата – олівці, книжки, ляльку й гумку.
Скільки дівчат на свято прийшли
І подарунки свої принесли?(5)
Море, літо, сонце гріє…
Ми із друзями радієм,
Що поїхали купатись,
Відпочити й сил набратись,
Гарних мушель назбирати
Та напам’ять всім роздати!
Рівно сто знайшов в піску,
Декілька віддав дружку.
Тридцятьзалишилося нам.
Порахуйти швидко сам,
Скільки другу я віддав?(70)
Чотири груші Ваня мав,
Ще чотири братик дав.
На подвір’ї Ванясів,
Вісім груш одразу з’їв.
І подумав – чи не мало?
Скільки груш іще зосталось? (0)
2. Гра «Збери кошик»
На галявині розкидані овочі із виразами, навпроти три пронумеровані кошики. Діти мають розмістити овочі у той кошик, номер якого відповідає значенню виразу.
Станція Природнича
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько,
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться день!
Завдання 1
Вибери правильні вирази
У лісі о будь якій порі року кипить життя.
Для мільйонів рослин, комах, тисяч тварин і птахів ліс – це будинок.
Завдання 2
Перш ніж увійти до лісу треба повторити правила поведінки у лісі. Розкажіть за малюнками про ці правила.
(розказати правила поведінки у лісі)
Вчитель Ось ми в лісі. Погляньте, скільки тут різних рослин!
давайте покажемо , що у лісі ростуть високі дерева (руки вгору потягнулись. У лісі ростуть кущі (руки в сторони). Ще нижче ростуть травичка, гриби і ягоди. (присіли)
Ідемо далі.
Завдання 3.
Пори року
Ліс у різні пори року виглядає по – різному. Буває весь укритий снігом, буває в золотому або яскраво зеленому вбранні. Які пори року ви знаєте?
Розгляньте малюнки і визначте пори року.
Рушаймо далі.
Завдання 4
ось і наступне завдання. Що буває в яку пору року?
Малюнки з явищами природи.
Скажи , що правда , а що – ні.
Завдання
Відгадайте кого ми можемо зустріти в лісі.
У кого пухнастий хвіст?
У кого руда шерстка?
Хто любить горішки?
Хто стрибає з гілки на гілку?
Хто живе в дуплі? (білочка)
Почастуємо білочку горішками.
Залишимо їй 3 горішки справа, зліва 2, за деревом – 4, перед – 1.
Скільки всього горішків для білочки ми залишили?
Куций хвостик, довгі вушка.
Шерсть м’якенька, як подушка.
Скаче вгору, наче м’ячик.
Знаєш, хто це? Сірий …(зайчик)
Що їдять зайчики?
Порахуй частування. (капуста, яблучка, морква)
Складаємо розповідь про зайчика.
Слухай і вставляй відповідні слова.
Заєць дуже боїться (лисичку і вовка).
Гостроносий і малий ,
Сірий, тихий і незлий,
Вдень ховається. Вночі
Йде шукати собі харчі
Весь із тонких голочок, як він зветься?... (їжачок)
Гра «так» чи «ні»
Скласти картинку їжачка ( малюнок розрізати)
Всі команди великі молодці! Ви пройшли всі випробування, на відмінно виконали всі завдання, залишилось останнє – відкрити скриню. Для цього кожній команді потрібно Відкрити конверт і виконати останнє завдання. Скласти букви і сказати своє кодове слово.
Канікули
За маршрутним листом шукаємо скарб.
( У коробці медальки і подяки , дипломи)
Вчитель: Діти, я вас вітаю! Я з гордістю можу сказати, що ви уже 2клас!
Нагородження дітей
Підсумок
Ось і добігла кінця наша захоплююча прогулянка. Залишилося виконати останнє завдання лісовичка. Це своїми долоньками намалювати крону дерева. І тоді Лісовичок нам віддасть скарб, який він зберігав у лісі.
Долоньку фарбуємо фарбою і прикладаємо до паперу.
Дерево намальовано.
Скарб знайдено. (у скрині шоколадні монетки)
90+10
70+30
50+50
20+80
40+60
10+0
9+1
3+7
4+6
5+5
4+4
10–2
3+5
9 – 1
2 + 6