Квест – програма «Останній урок у 1 класі»

Про матеріал
Квест-програма: «Останній урок у 1 класі» Мета: Узагальнити знання, отримані учнями за рік. Розвивати командну роботу, уважність, творчі здібності. Створити святковий, позитивний настрій перед літніми канікулами.
Перегляд файлу

 

Квест – програма «Останній урок у 1 класі»

Вчитель

Добрий день, дорогі малята.

Закінчився рік навчальний, у нас сьогодні свято.

Шлях навчання, шлях освіти розпочато нами.

Перший крок зробили діти - найскладніший самий.

Тож вони вітання варті, заслужили свято!

З першим класом час прощатись…


Були ви всі смішними малюками,
Зайшовши вперше в наш просторий клас,
Отримали ви зошити з книжками
Й за парти сіли в самий перший раз

 

Вчитель. Сьогодні, діти, у нас незвичайний день. Скоро  розпочнуться перші у вашому житті літні канікули. Усе літо ви будите відпочивати, набиратися сил, щоб продовжити наше навчання уже в 2 класі.

Сьогоднішнє свято — це ваша перша сходинка в шкільному житті, яку ви подолали власною працею.А як тяжко було починати писати! Не слухалися букви маленьких дитячих рук!  Це було так давно і так недавно, навіть не віриться, що ви були такими неумійками та незнайками.

- А сьогодні ми покажемо - чого ми досягли. Цікаво, що треба зробити?

- Дивіться, ось лист який адресований саме вам учні 1 В класу. капелюх Вас не пожалів і приготував  дуже багато завдань.

Вчитель розгортає лист. Там літери «КАНІКУЛИ» і на кожній окреме завдання для учнів. Читає лист.

 

Вчитель:

Любі першокласники! Ми, учні 1 класу приготували  Вам особливий екзамен для пропуску далі. Ми допомогти Вам не можемо, але вболіваємо за Вас, щоб усі першокласники пройшли далі. Ваша вчителька сказала, що ви вже багато вмієте і знаєте, тож зможете впоратися з усіма завданнями. Будьте чемними, розумними і дружніми. Саме це допоможе Вам стати другокласниками.

З повагою, учні-другокласики … ______________-ліцею.

Обєднатися в команди(емблеми)

Станція Казкова

Завдання:

1. Я хочу перевірити,чи знаєте ви казки. Казок є дуже багато і всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, поважати добро і правду, боротися зі злом. Я читаю вам уривок, а ви кажете з якої це казки.
 

«…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…» (Колосок). 

 

 

«…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..»

(Коза-Дереза.) 

«…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…»

(Колобок). 

Підробив він голосок, 

Став малим співати. 

Здогадалися вони: 

Ні, не наша мама. 

(«Вовк та семеро козенят») 

 

 

«…Хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А тихтотака?» (Рукавичка). 

Став тут дід усіх гукати 

Та красуню рвати. 

А цю казку, діти, ви 

Встигли відгадати? 

( «Ріпка») 

 

Ви любите казки? Давайте згадаємо їх. Будьте уважні.
- Жила-була одна дівчинка, і звали її Жовта Шапочка... (Ні)
- Ах так, червона. Одного разу мама покликала її і каже: «Піди, будь ласка, до тітки і віднеси їй це картопляне лушпиння»,,, (Ні)
- Ну гаразд. Увійшла дівчинка в ліс, а назустріч їй жираф... (Ні)
- І ось вона вирушила далі, а нам передала в кошику ось таке завдання: хором докажіть слівце. 

То в клітинку, то в лінійку,
Написати тут зумій-но,
Й малювати дещо зможеш,
Називаюся я … (зошит). 
 

Кожен учень мене має,
В мене олівці складає.
Мабуть, ти мене впізнав?
Ну звичайно! Я (пенал)
 

По папері він гуляє,
Різні речі зображає,
Гарний хлопець-молодець!
Хто це? Звісно ж, (олівець)

 

Гномик до школи портфелик збирав -
Щоденник, пенальчик і зошит поклав.
Портфелик узяв, чобіточки вже взув...
А дещо важливе узяти забув!
Знає напевно кожний школяр:
Найважливіший в портфелі - (буквар)

Ілюстрація до якої казки?

  •          У якій казці головний герой дерев’яний?
  •          Скільки гномів зустріла Білосніжка?
  •          Хто в казках є царем звірів?
  •          В якому творі хлопчик живе у вовчій зграї?
  •          Де знаходиться смерть Кощія?
  •          У якому творі розповідається про Ведмедика, П’ятачка та їхніх друзів?
  •          Хто першим знайшов рукавичку?
  •          Що загубила Попелюшка на балу?
  •          Як називається казка, в якій дуже розумний Кіт допомагав своєму хазяїнові?
  •          Як  звали Мишенят, які не хотіли працювати в казці «Півник і двоє Мишенят?
  •          Назвіть звірів, що жили в рукавичці.

Станція «Мовна»

Завдання:

1. Предмети скласти в алфавітному порядку

а) На столі 6 предметів, учні мають визначити перший звук у їх назві і поставити їх в алфавітному порядку.

Баран, гуска, крокодил, мавпа, собака, черепаха.

б) Поділити тварин на 2 групи: дикі і свійські.

2. Розгадати загадки. Слово-відгадку скласти за допомогою legoduplo.

Учні отримують набір lego duplo, на цеглинках написані букви. Діти мають скласти слово-відгадку.

 

1. Хто в ліс приходить рано,

Кожне дерево огляне,

Всякий звір до кого звик?

Ну, звичайно ж, це...  ( ЛІСНИК)

 

2. Навесні веселить,

Влітку холодить,

Грибами, ягодами обдаровує,

Восени засинає,

Навесні знову оживає. ( ЛІС)

 

3. У батьків дві рідних кровинки:

Дочка і … (СИН)

 

4. Вночі кожній людині сняться кольорові і цікаві … (СНИ)

 

5. Я дуже люблю яблука. Вони бувають червоні і зелені, солодкі і … (КИСЛІ)

 

6. Буває березовий, яблучний, мультифруктовий, томатний – це … (СІК)

 

ЛІСНИКЛІС, СИН, СНИ, КИСЛІ, СІК

 

Скласти з танграма тваринку

 

Станція Математична

Казковий герой:Магістр математики

Завдання:

1. Послухайте уважно задачу і дайте швидку відповідь.

Сонце встало вранці-рано

Розбудило звірів всіх –

Трьох корів, шістьох баранів.

Скільки вийшло їх у двір?(9)

 

Ось родина їжаків–

Мама й дев’ять малюків.

Скільки з мамою малих?

Порахуй скоріш усіх!(10)

 

А у нас в саду черешні –небувалий урожай!

Стиглі ягоди великі – тільки ротик підставляй.

Я зірвала тридцять штук, Таня – на дві більше.

Скільки ягідок у Тані? Порахуйте швидше!(32)

 

На День народження доТані

Чепурненькі, гарно вбрані

Вісім друзів вчасно прийшли

І подарунки свої принесли.

Сашко, Степанко та Олег – ігри, м’яч і сумку,

А дівчата – олівці, книжки, ляльку й гумку.

Скільки дівчат на свято прийшли

І подарунки свої принесли?(5)

 

Море, літо, сонце гріє…

Ми із друзями радієм,

Що поїхали купатись,

Відпочити й сил набратись,

Гарних мушель назбирати

Та напам’ять всім роздати!

Рівно сто знайшов в піску,

Декілька віддав дружку.

Тридцятьзалишилося нам.

Порахуйти швидко сам,

Скільки другу я віддав?(70)

 

Чотири груші Ваня мав,

Ще чотири  братик дав.

На подвір’ї Ванясів,

Вісім груш одразу з’їв.

І подумав – чи не мало?

Скільки груш іще зосталось? (0)

 

2. Гра «Збери кошик»

 

На галявині розкидані овочі із виразами, навпроти три пронумеровані кошики. Діти мають розмістити овочі у той кошик, номер якого відповідає значенню виразу.

104859_1

 

Станція Природнича

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько,

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться день!

 

Завдання 1

Вибери правильні вирази

  • У лісі живуть   іграшки.
  • У лісі живуть звірята.
  • У лісі ростуть дерева.
  • У лісі ростуть будинки.
  • У лісі ростуть гриби.
  • У лісі ростуть валізи.
  • У лісі ростуть кущі.
  • У лісі ростуть квіти.
  • У лісі ростуть продукти.

У лісі о будь якій порі року кипить життя.

Для мільйонів рослин, комах, тисяч тварин і птахів ліс – це будинок.

Завдання 2

Перш ніж увійти до лісу треба повторити правила поведінки у лісі. Розкажіть за малюнками про ці правила.

(розказати  правила поведінки у лісі)

 

Вчитель Ось ми в лісі. Погляньте, скільки тут різних рослин!

давайте покажемо , що у лісі ростуть високі дерева (руки вгору потягнулись. У лісі ростуть кущі (руки в сторони). Ще нижче ростуть травичка, гриби  і ягоди. (присіли)

Ідемо далі.

Завдання 3.

Пори року

Ліс у різні пори року виглядає по – різному. Буває весь укритий снігом, буває в золотому або яскраво зеленому вбранні. Які пори року ви знаєте?

Розгляньте малюнки і визначте пори року.

Рушаймо далі.

Завдання 4

ось і наступне завдання. Що буває в яку пору року?

Малюнки з явищами природи.

Скажи , що правда , а що – ні.

  •     Улітку ліс увесь в снігу.
  •     Узимку в лісі великі снігові замети.
  •     Навесні до лісу прилітають пташки.
  •     Навесні з дерев у лісі опадають листочки.
  •     Восени звірі роблять заготівлі на зиму.
  •     Восени часто йде дощик.
  •     Узимку в лісі ростуть гриби.
  •     Улітку ведмідь впадає в сплячку.

Завдання

Відгадайте кого ми можемо зустріти в лісі.

У кого пухнастий хвіст?

У кого руда шерстка?

Хто любить горішки?

Хто стрибає з гілки на гілку?

Хто живе в дуплі? (білочка)

Почастуємо білочку горішками.

Залишимо їй 3 горішки справа, зліва 2, за деревом – 4, перед – 1.

Скільки всього горішків для білочки ми залишили?

  •         

Куций хвостик, довгі вушка.

Шерсть м’якенька, як подушка.

Скаче вгору, наче м’ячик.

Знаєш, хто це? Сірий …(зайчик)

Що їдять зайчики?

Порахуй частування. (капуста, яблучка, морква)

Складаємо розповідь про зайчика.

Слухай і вставляй відповідні слова.

  •     Зайчик живе у ….(лісі). У нього швидкі (ноги), довгі (вуха). А ще в зайчика маленький (хвостик) і гострі (зубки). Улітку зайчик носить шубку (сіру) , а взимку – білу.

Заєць дуже боїться  (лисичку і вовка).

  •                             

Гостроносий і малий ,

Сірий, тихий і незлий,

Вдень ховається. Вночі

Йде шукати собі харчі

Весь із тонких голочок, як він зветься?... (їжачок)

Гра «так» чи «ні»

  •     Їжачок колючий?
  •     Їжачок величезний?
  •     Їжачок пухнастий?
  •     Їжачок крилатий?
  •     Їжачок лісовий?
  •     Їжачок фіолетовий?
  •     Їжачок сірий?

 

 Скласти картинку їжачка ( малюнок розрізати)

Всі команди великі молодці! Ви пройшли всі випробування, на відмінно виконали всі завдання, залишилось останнє – відкрити скриню. Для цього кожній команді потрібно Відкрити конверт і виконати останнє завдання. Скласти букви і сказати своє кодове слово.

 

Канікули

За маршрутним листом шукаємо скарб.

( У коробці медальки і подяки , дипломи)

Вчитель: Діти, я вас вітаю! Я з гордістю можу сказати, що ви уже 2клас!

Нагородження дітей

 

Підсумок

Ось і добігла кінця наша захоплююча прогулянка. Залишилося виконати останнє завдання лісовичка. Це своїми долоньками намалювати крону дерева. І тоді Лісовичок нам віддасть скарб, який він зберігав у лісі.

Долоньку фарбуємо фарбою і прикладаємо до паперу.

Дерево намальовано.

Скарб знайдено. (у скрині шоколадні монетки) 

 

FB_IMG_1559336397048FB_IMG_1559336400672

 

 

 

Емблеми Для Спортивних Змагань Емблеми до спортивних змагань Спортивних  змагань емблеми104859_1


90+10

70+30

50+50

20+80

40+60

10+0

9+1

3+7

4+6

5+5

4+4

10–2

3+5

9 – 1

2 + 6


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
7 січня
Переглядів
12
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку