Виховний захід для учнів 2-3-класіи з англійської мови "Ми - дружні!"

Про матеріал
Цей виховний захід доречно проводити в 2-3 класах. Діти грають та змагаються, використовуючи вивчений матеріал. Цей матеріал підготовлений до дня святого Валентина.
Перегляд файлу

          Сценарій виховного заходу до дня святого Валентина

                       ( розраховано на учнів 2-3 класів)

                                      « Ми – дружні! »

Автор: Кузьмінська Ірина Олександрівна, учитель англійської мови, Соколівського опорного закладу ЗСО І-ІІІ ступенів, Жашківського р-ну, Черкаської області.

Мета: 1)Ознайомлення з традиціями англомовних країн;

            2)Формувати пізнавальну активність дітей;

             3) Виховувати інтерес до занять англійською мовою.

Оформлення класу: клас оформлений різнокольоровими повітряними кульками, на дошці – сердечка різного розміру.

Обладнання: дві повітряні кульки ( червона та синя), сім наборів сердець, розрізаних на 3 частини, квітка-семибарвиця з літерами, сім сердечок на мотузці,пов’язки на очі, набір карток з літерами (для складання слів),ножиці,крейда та намальоване на дошці серце, відео- та аудиороліки на комп’ютері, лірична музика, Мері Попінс.

                                       Хід заходу:

Учитель -  Hello,my dear friends! Today we celebrate a holiday… What holiday?

Who knows? (діти – день святого Валентина). Аnd who knows the history of this holiday?  Our guest, Mary Poppins, will tell us about this holiday.( Учениця 5 класу розповідає про свято англійською, а учителька перекладає на українську мову)

Mery--- Long time ago ther lived the prist Valentine.  The imperor of Rome didn’t allow his soldiers to marry. He thought they would fight worse then. So the prist Valentine married young people secretly. When the Emperor knew about it, he ordered to arrest him. In the prison Valentine fell in love with jailer’s blind daughter. He treated her, and before he was killed the prist sent the blind girl a loved letter. The letter was read after his death.

Mery---Today St.Valentines Day is not only for love, but it is a holiday of friendship, gladness and sweet words.

  I’ve got your valentines and you’ll get them later. But first, we are going to sing and dance.

 Учитель ---У мене є ваші валентинки, які ви отримаєте пізнішею Але спочатку ми з вами поспіваємо, потанцюємо та пограємо).

----Here we go!!!

Учитель--- Давайте пригадаємо, що ми кажемо друзям, коли зустрічаємося з ними? Давайте поспіваємо на шу пісню «Hello, how are you?». ( діти співають і танцюють під відеозапис).

Мері Попінс : Good job, kids! Now, let’s play!

Учитель--- А зараз час пограти!

  1. Game “Find The Couple”. ( Діти утворюють два кола, дівчатам зав’язують очі, а хлопчики ходять навколо дівчат під музику. Коли учитель зупеняє музику, дівчатка хапають того, хто зупеняється перед ними. Так утворюються пари, які далі будуть змагатися.)

---А тепер познайомимось з нашими журі (учитель оголошує членів жюрі).Вони будуть оцінювати наші пари під час конкурсів.

2.Мері Попінс : Your first task is to say one sweet word, beginning with a letter,written on a petal.

Учитель---На дошці – квітка-семибарвиця.Кожна пара підходить до квітки, бере одну пелюстку з літерою і каже своєму партнеру приємне слово на цю літеру. ( Після виконання цього завдання журі оцінюють конкурсантів).

3.“Make a Word”

Учитель--- Ми любимо не тільки друзів, але й найдорожчих людей в світі: батьків,сестер та братів, дідусів та бабусь. Ваше завдання – скласти слово з літер на картках ( mother, father, sister, brother, granny, grandpa, uncle).Після виконання завдання журі оцінює учнів.

4. «Cut a Heart».

Мері Попінс: Let’s listen to a song “Left and Right”. We will do the task, where you’ll use these words. (Діти співають і танцюють під музику, повторюючи назви напрямків)

Учитель---А тепер вам треба зрізати сердечко. Один з вас завяже очі і візьме ножиці, а другий буде підказувати партнеру, куди направити ножиці. ( Оцінки журі).

            5. “The Best Friends”

Учитель---А тепер ви маєте стиснути головами повітряну кульку і пробігти певну відстань, не допомогаючи собі руками.( оцінки журі).

           6. «Broken Heart»

Мері Попінс: My little friends, you have to match the parts of the hearts.

Учитель--- друзі, тепер ви маєте зєднати частки розбитих сердець як найшвидше. (Оцінки журі).

           7. “Hunting”

Учитель--- Останнє завдання для вас: один з вас повинен влучити в сердце, зображене на дошці.Чим ближче ви влучите до цетрального сердечка, тим більше балів набере пара.

Підсумки та нагородження

------А тепер давайте підведемо підсумки.

Журі визначає переможців та  та оголошує номінації:

*Найдружніша пара*

*Найвеселіша пара*

*Наймиліша пара*

*Найскромніша пара*

*Найкмітливіша пара*

Учитель---Даруйте своїм мамам, татусям, бабусям, братикам та сестричкам свою любов, турботу та ласку. Даруйте їм радість, частіше говоріть їм лагідні слова.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 березня 2020
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку