Свято «Мелодія сердець»
(На сцену виходить сумний Амур з луком, але без стріл. На сцені - Чортеня, посміхається і світиться від щастя. У Чортеня за спиною висять стріли Амура, тільки Амур їх не бачить)
Чортеня: Ой, гляньте-но, бачили? Амур! Явився-не запилився, наче без нього обійтися не можна. Наче День святого Валентина святим не буде. Буде! Ще й як буде!..
Амур: А, це ти? Дивлюся, в тебе сьогодні пречудовий настрій.
Чортеня: Ха! А ти думав! Зате ти чогось без настрою. Може, до тебе дійшло нарешті, що День святого Валентина не найкраще свято, і що ти, виявляється, ніякий не супер-пупер-талісман для закоханих?
Амур: Та нормальний я талісман, і День усіх закоханих - найкраще свято на білому світі!
Чортеня: Справді?! А чого ж ти такий сумний? Хіба яка нечиста сила скасувала в календарі 14 лютого і відразу за 13-м, моїм улюбленим, наступає 15-те?
Амур: Ніхто нічого не відміняв.
Чортеня: Може, більше немає закоханих сердець? Чи ти всіх уже попарно поєднав, та вони одне одному нарешті добренно понабридали?
Амур: Непарних теж вистачає на сто літ уперед!
Чортеня: То що ж тоді сталося? Зуби заболіли? Чи що?
Амур: Сталося-не гадалося. Я погубив свої чарівні амурні стріли.
Чортеня: Стріли?! Отака невдача! Руки діряві? Може, в карти кому програв? Як тепер тобі без стріл? Без стріл тобі ніяк не можна. Як пари до купи поєднаєш? Одні розлучення, одні розлучення... І який, скажи мені, може бути День Закоханих? Роззява!
Амур: Та зрозумів я, зрозумів. Не потрібно сто разів мені це повторювати. І в карти я стріли не програв! Святі в карти не грають, а лише чорти!
Чортеня: І що тепер робити збираєшся? Може, до мене на роботу підеш? Ух, ми з тобою ділов накрутимо, так накрутимо-о-о-о... Будеш у мене обліковцем.
Амур: А що обліковувати?
Чортеня: Як що? А розлучені пари! І достобіса їх буде! І сльози - склянками!
Амур: Ні за що. Я краще навчуся вручну поєднувати людей. Без стріл.
Чортеня: Вручну? Без стріл? ЦЕ ЯК??? Е-е-е.... Дурниця. Нічого не вийде. Це що чайною ложкою море перенести. Ги!
Амур: Чайною чи не чайною, а по кілька пар за день управлюся!
Амур підходить до Чорта
А може це ти мої стріли вкрав? А може це ти такої капості наробив?
Чорт: Я? І навіщо мені все це? Та я саме виховане і чесне Чортеня в усій окрузі.
Амур: А що це в тебе за спиною? Он там?
Чортеня:У мене? За спиною?Де ?
Чортеня повертається, щоб подивитися, що у нього за спиною, і всі бачать, що на спині у нього висять стріли Амура.
Амур: А-а, так ось хто мої стріли поцупив. А ну, давай сюди їх негайно!
(забирає). Геть звідси!
(Чортеня тікає)
Амур: А мені ці стріли допоможуть сьогодні поєднати люблячі серця і ствердити давню істину, що кохання вічне.
(ВИХОДИТЬ ЗІ СЦЕНИ)
Ведучий 1:
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання..
Ведучий 2:
Дише тихо і легко в синяву вона,
простягає до зір свої руки...
В день такий на землі розцвітає весна
і тремтить од солодкої муки...
Ведучий 1:
В’яне серце моє од щасливих очей,
що горять в тумані наді мною...
Розливається кров і по жилах тече,
ніби пахне вона лободою...
Ведучий 2:
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
лиш приходить подібне кохання.
В день такий розцвітає весна на землі
І земля убирається зрання..
Ведучий 1:
Дише тихо і легко в синяву вона,
простягає до зір свої руки...
В день такий на землі розцвітає весна
і тремтить од солодкої муки...
Ведучий 2: Добрий день, шановні присутні. Вітаємо всіх із Днем закоханих – найпрекраснішим святом для всього людства!
Ведучий 2: Валентинів день святкують усі - і дорослі, і діти. З родиною, з друзями. Святкують з давніх пір. Це свято пов'язане із зворушливою і сумною історією. У III столітті н.е. римський імператор Клавдій II видав указ, що забороняв людям одружуватися. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків удома, а їх призначення - бути хорошими солдатами і битися за Рим. Але знайшлася людина, яка, незважаючи на жорстоку заборону, потай освячувала союзи закоханих. Молодого християнського священика звали Валентин.
Виявивши ці "антидержавні" одруження, імператор повелів відправити порушника до в'язниці, а потім стратити. Перебуваючи у в'язниці, Валентин побачив доньку тюремника. Молоді люди полюбили одне одного. Перед стратою, 14 лютого 270 року, він послав дівчині коротку прощальну записку з підписом: "Від Валентина", яка згодом стала означати вічну прихильність і вірність. А дата смерті священика, що, попри суворі перешкоди, обручав закоханих та так і не побачив свого щастя, навіки залишилася в пам'яті людей. Вдячні нащадки вшановують Святого Валентина і на честь нього щороку 14 лютого святкують День закоханих. Пісні, слова про кохання, «валентинки» - все це для люблячих сердець.
Пісня
Ведучий 1: Сьогодні на нашому вечорі ми сподіваємося обрати найніжнішу, найтендітнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, найтаємничішу дівчину, яка стане Валентиною.
Ведучий 2: Ми не сумніваємося також у тому, що зуміємо всі разом обрати найвродливішого, наймужнішого, най-, най-, найпринаднішого Валентина.
Але на цьому наші нагороди не закінчаться. Ще ми оберемо переможців у таких номінаціях:
___________________________
___________________________
___________________________
__________________________
___________________________
___________________________
Ведучий 1:
Отже, запрошуємо учасників на сцену.
(Вихід дівчат і хлопців)
.
Ведучий2:
Оцінювати пари буде наше вельмишановне журі:
1_____________
2_____________
3_____________
Ведучий 1:
А зараз ми хочемо дізнатися наскільки наші пари знають все один про одного.
1 конкурс «Знайомство»(за кожну правильну відповідь – 1 бал)
Ведучий 2: Питання для дівчат:
- Яка марка автомобіля до вподоби вашому хлопцеві?
- Який вид спорту найбільше подобається вашому хлопцеві?
- Яку страву найбільше любить смакувати ваш хлопець?
Питання для юнаків:
- Які улюблені квіти вашої дівчини?
- Який колір до вподоби вашій дівчині?
- Яка музична група подобається вашій дівчині?
Ведучий 1:
У долонях я ніжно тримаю
Серце друга, аби не зранить
Знаю я, за любов не карають,
За любов починають любить.
Ведучий 2:
Є легенда, ніби при творінні
Серце у людей було єдиним.
Але Бог за злочини невинні
Розділив його на половину
І тепер одна одну шукають
Половину в почуттях кипучих.
Не знаходять – плачуть, проклинають,
А як знайдуть – сходяться жагуче.
Ведучий 1:
КОНКУРС № 2 "Сердечне ворожіння".
Подивимося, у кого з наших учасників серця б`ються в унісон. І чи є взагалі такі. Зараз перевіримо. Суть проста. Потрібно підібрати дві половинки одного серця так, щоб вони ідеально підійшли один одному. Та пара, яка найшвидше знайде такі половинки серед безлічі інших, і буде переможцем цього конкурсу.
Ведучий 2: Поки наше шановне журі перевіряє ваші відповіді, пропонуємо глядачам допомогти своїм командам заробити додаткові бали.
КОНКУРС ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ
На сцену запрошуємо 3-х учасників, які вболівають за різні пари. Протягом 1-ї хвилини вам потрібно написати назви пісень про кохання, і одну з них на вибір проспівати.
- у Японії вважається дуже непристойним цілуватися при свідках. Саме з цієї причини ви майже ніколи не побачите поцілунку в японському фільмі. Те, що у всьому світі називається "японським" поцілунком, виконується так: встаньте на відстані одного кроку один від одного, нахиліться вперед і, витягнувши губи, доторкніться ними губ партнера. Рот не відкривати!
- у Китаї притуляються щоками;
Ведучий 2:
- ескімоси, полінезійці не цілують один одного в рот. Вони труться носами. Спробуйте! Це дуже приємно, а ще в Полінезії партнери зубами висмикують один одному волосся з брів;
- а в Гамбії притискають жіночу долоню до свого носа;
Ведучий 1:
КОНКУРС № 3 «Повітряна кулька»
Ваше завдання, повернувшись лицем один до одного, утримуючи кульку, у ході танцю якнайшвидше лопнути її, але зробити це без допомоги рук.
Ведучий 2:
КОНКУРС № 4 "ПАНТОМІМА".
На листках паперу надруковані завдання. Хлопці одержують його і демонструють, а дівчата відгадують.. (Конкурсантам необхідно зобразити: сумного пінгвіна; розлючене порося; ледачого кота, веселу мавпу).
ПІСНЯ
КОНКУРС №5 «КУЛІНАРНИЍ»
А зараз наші дівчатка покажуть, які вони вмілі господині.
Завдання: зробити з цих овочів смачний і привабливий салат, дати назву і прорекламувати.
Ведучий 1:
Поки наші дівчатка готуються пропоную подивитися сценку «Ало, Льоша!»
Ді-джей: Добрий вечір, дорогі радіослухачі! Вас вітає «Розбишівське радіо» та в ефірі година заявок, які ми обов'язково виконаємо. І от у нас перший дзвінок. Альо!
Льоша: (Низьким гальмівним голосом) Альо
Ді-джей: Назвіться, будь ласка!
Льоша: Меня звати Льоша
Ді-джей: Поздоровляю Вас, Льоша! Ви - перший дозвонилися в нашу передачу. Яку пісню ви хочете послухати?
Льоша: Чого?
Ді-джей: Пісню, яку слухати будемо?
Льоша: А-а-а ... поставте, будь ласка, пісню «Ла-ла ла-ла - а мені все мало»
Ді-джей: Добре, Льоша, ця пісня звучить спеціально для тебе.
(Звучить приспів пісні секунд п'ять)
Ді-джей: Ну от, виконана перша заявка, і у нас новий дзвінок. Альо
Льоша: Привет!
Ді-джей: Щось голос у вас боляче знайомий ... представтесь, будь ласка!
Льоша: Ви мене не впізнали?! Це я! Льоша!
Ді-джей: Надзвичайно везе сьогодні Олексію. Деякі роками не можуть до нас додзвонитись, а він вже вдруге поспіль. І зараз ми дізнаємося, що ж Льоша хоче на цей раз.
Льоша: А можна пісеньку дослухати?
Ді-джей: Навіщо?!
Льоша: Хороша
Ді-джей: Гаразд ... Мабуть, Льоші дійсно мало
(Звучить ще раз секунд п'ять)
Ді-джей: Ну, от і завершилася улюблена Лешина композиція, а у нас в студії черговий дзвінок. Сподіваюся, що не від Льоші. Ало
Льоша: Ало-о. Це знову я
Ді-джей: Як! Чому! Хто пустив!
Льоша: Я привіти забув передати
Ді-джей: Це неможливо! Люди не можуть до нас додзвонитися, а ти вже втретє! Це хамство якесь!
Льоша: (Не чекає, поки Ді-джей закінчить лаятися) Привіт мамі, татові, Вовці, Женьці з десятого під'їзду, Альоні Шкуркіною, тітці Даші з Хабаровська, і ще собачці Жучці. І поставте для них пісню «А мені все мало»
Ді-джей: (Стримуючись) Добре! ... В останній раз! І тільки для собачки Жучки! Ця пісня
(Звучить ще п'ять секунд пісні)
Ді-джей: Ось і закінчилися 10 хвилин за заявками Льоші, і ми починаємо 50 хвилин заявок інших радіослухачів. Альо! (Мовчання) Альо, говорите, будь ласка! Альо! (Мовчання) Альо, ну сміливіше ж! (Мовчання) Що ж, дорогі друзі, по-моєму, наш співрозмовник трохи злякався ...
Льоша: Я не злякався. Я задумався.
Ді-джей: Олексій?!
Льоша: Я тут! Поставте для мене, будь ласка, пісеньку «Адьес, не сумуй аміго»
Ді-джей: Адьес, Льоша! (Кидає трубку) Ну, хоч один дзвінок нормальний у нас сьогодні буде чи ні?! (Дзвінок) Альо!
Дівчина: Альо!
Ді-джей: Як я радий чути цей приємний жіночий голос. Як вас звуть?
Дівчина: Лена
Ді-джей: Чого бажаєте, Лена?
Дівчина: Я хочу ... хочу я ... я хочу передати трубку своєму другові. Вже передаю
Льоша: Ало! Це я - Льоша! Я боявся, що ви трубку кинете!
Ді-джей: (Переходячи на виск) Льоша! Ти правильно цього боявся! Я зараз не тільки трубку кину! Я зараз у поліцію подзвоню!
Кидає трубку і дзвонить у поліцію
Ді-джей: Альо, це поліція
Льоша: Ні, ви не туди потрапили
Ді-джей: А з ким я розмовляю?
Льоша: Із Льошею!
Ді-джей кидає трубку і рве провід
Ді-джей: Все! Більше він не завадить мені працювати!
У студію входить адміністратор
Адміністратор: Юра, там до тебе прийшли
Ді-джей: Хто там ще?
Адміністратор: Не знаю, якийсь Льоша
Ді-джей з гучними криками тікає зі сцени
Вед.1
А зараз дівчата, по черзі презентують свою страву.
Журі оцінить смакові якості, естетичний вигляд та рекламу.
Вед.2
КОНКУРС №6
«Танцювальний»
Запрошуємо пари на середину сцени.
Зараз буде лунати музика, але вона постійно змінюватиметься.
Ваше завдання: танцювати не зважаючи ні нащо і посміхатись один одному.
Конкурс №7 «Модельєри».
Завдання конкурсу — вигадати ексклюзивне вбрання для своєї дівчини і за допомогою газети змайструвати для неї костюм, а також дати цікаву назву образу. Переможець визначається за аплодисментами.
Поки наші модельєри працюють до вашої уваги пісня.
Конкурс №8 «Інтелектуальний»
Ведучий 1:
Конкурс: Інтелектуальний конкурс, який називається “Питання на засипку” для глядачів. Запрошуємо на сцену 4-х представників різних класів. Для вас по два запитання, хто відповідає правильно отримує солодкий приз
1. З якого крана не беруть воду? (З підйомного)
2. Що знаходиться в середині школи? (Буква о)
3. На базарі один покупець купив три кози і заплатив 3 гривні. По чому
пішла кожна коза? (По землі)
4. Пішохідна частина вулиці. (Тротуар)
5. З якої рослини плела сорочки сестра для своїх братів-лебедів? (З
кропиви)
6. Пристрій, який вимірює температуру тіла? (Термометр)
7. В якій квітці сиділа Дюймовочка? (Тюльпан)
8. З яким кольором змішують жовтий, щоб отримати зелений? (Синій)
9. Як називають квадратний майданчик для гри в бокс? (Ринг)
10. Як в Україні називають посаду голови держави? (Президент)
11. Хто має найбільший хобот? (Слон)
12. Яку команду дає вартовий? (Стій)
13. На якому музичному інструменті грає крокодил Гена на день свого
народження? (Гармошка)
14. Що згубила Попелюшка, тікаючи з балу? (Туфельку)
15. Чим заправляють салат олів”є? (Майонезом)
16. У який горщик не можна налити води? (У повний)
Ведучий 2:
Ведучий 1: А зараз реклама:
- невинний поцілунок "чмок-чмок" спалює 5 калорій. Збільшивши інтенсивність цілування, ви можете спалити до 30 калорій за один поцілунок. Для порівняння: хвилина швидкої ходьби спалює всього 4-5 калорій!
Ведучий 2:
- під час поцілунку від однієї людини іншій передається 278 різних культур бактерій. На щастя, 95 відсотків з них не представляють небезпеки.
Ведучий 1: Дівчата так люблять красиві слова, їм потрібна постійна святість
дива, хай новенького, але здійснюваного неодмінно заради них. Адже дівчина любить вухами. Ця істина давно відома.
КОНКУРС №9 «КОМПЛІМЕНТИ»
Наші хлопці беруть своїх дівчат і стають навпроти один одного на відстані 10 кроків. На кожний крок лицарі дарують дамі свого серця комплімент, поки не підійдуть до неї. перемагає той лицар, що не повторить, не помилиться і без пауз промовить найніжніші слова. але є одна умова: перший учасник буде говорити компліменти, пов'язані з рослинами: наприклад, квіточка, пелюсточка, трояндочка...; другий - компліменти, пов'язані з тваринами і птахами: зайчик, пташечка, ластівочка; третій - компліменти, пов'язані з явищами природи:хмаринка, сонечко, зіронька...; а четвертий - компліменти-прикметники: дорога, люба, мила, ніжна....
.
А зараз останній КОНКУРС №10 "ФАБРИКА ЗІРОК".
Шановні конкурсантки і конкурсанти, Зараз ми пропонуємо глядачам оцінити домашнє завдання конкурсантів. Їм потрібно було імпровізувати виступ улюблених артистів. Подивимося, наскільки це їм вдалося.
Ведучий 1: Поки наші ПАРИ готуються, пропоную подивитися сценку.
ВЕСЕЛА ПАНТОМІМА
Грають двоє - хлопець і дівчина. Звучить музика.
Дівчина заходить і сідає на лавочку, відкриває книгу та починає її читати. Потім з'являється хлопець. Він бачить дівчину, хапається за серце, зображуючи кохання з першого погляду.
Хлопець сідає на інший край лавочки і нишком спостерігає за дівчиною. Потім починає рухатися ближче і надавати їй знаки уваги - підморгувати, посміхатися і т.д. На всі ці залицяння дівчина лише фиркає, крутить носом, загалом, зображує повну відсутність будь-якого інтересу до хлопця. Вона робить вигляд, що читання книги приносить їй просто велике задоволення. Хлопець після кількох відчайдушних спроб привернути до себе увагу, раптом дістає з кишені .... шоколадку. Повільно розгортаючи її, демонстративно відламує шматочок за шматочком і відправляє їх собі в рот. Дівчина починає поглядати в бік шоколадки, але як тільки хлопець повертається в її бік, вона тут же різко відводить погляд. Потім хлопець кладе шоколадку на лавочку з боку дівчини і начебто навмисно дивиться в іншу сторону. Дівчина спокушається шоколадкою і по шматочку краде у нього. Потім хлопець все ж застає її на місці злочину. Він бере шоколад, що залишився і з посмішкою простягає дівчині. Та спочатку маніриться, але потім посувається ближче до хлопця, піднімає книгу, закриваючи обличчя обох, і що відбувається далі, глядачам не видно. Через кілька секунд, книга опускається, і всі бачать дві вимазані шоколадом фізіономії. Парочка встає і йде.
Ведучий 2: Поки журі підраховує бали за останні конкурси послухайте ще дещо про святкування цього свята, адже День Святого Валентина в кожній країні святкують по-різному.
Ведучий 1: Наприклад, у середньовічній Англії був поширеним звичай обирати собі “Валентину”. Кілька молодих людей писали на клаптиках пергаменту імена, складали їх до капелюха і тягли жеребок. Та дівчина, ім’я якої випадало юнакові, на цілий рік ставала його “Валентиною ”, а він, відповідно, її “Валентином”. Хлопець складав своїй дівчині сонети, грав на лютні, всюди супроводжував – тобто, був справжнім лицарем. Саме цей звичай оспівувала в своїй відомій пісні Шекспірівська героїня Офелія. До наших часів Британія зберігає ці “язичницькі” традиції.
Ведучий 2: Безтурботні італійці святкують Валентинів день по-іншому – вони вважають необхідним робити коханим подарунки, найчастіше – солодощі. Бо тоді спільне життя обов’язково буде “солодким”.
Ведучий 1: Найцікавіше святкують День св. Валентина в Японії. Цього дня на головній площі Токіо проходить “найгучніше зізнання в коханні”. Юнаки та дівчата по черзі горлають що є сили всілякі зізнання в коханні. Хто гучніше прокричить про своє кохання, отримує спеціального приза.
Ведучий 2: У цей день жодні романтичні безумства не заборонені. Можна співати серенаду під балконом коханої, можна складати вірші.
Ведучий 2: А зараз надаємо слово нашому журі.
Виступ журі
Ведучий 1: Дякуємо нашим конкурсантам за участь у конкурсно-розважальній програмі «Мелодія сердець»,журі за об’єктивність та плідну працю, глядачам за підтримку та хороший настрій. Кохайте і будьте коханими! Всього найкращого. До нових зустрічей!
Пісня
Вед.1 Дякуємо за увагу! На цьому наше свято закінчено.