Виховний захід для молодших школярів
Нехай панує на Землі добро і справедливість!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Мета заходу: Показати дітям різницю між добром і злом;Показати на прикладах вчинки добрі і злі;Розвивати вміння сприймати інформацію в « театральній» формі; Виховувати доброзичливе ставлення до оточуючих
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Виховний захід для молодших школярів
Нехай панує на Землі добро і справедливість!
Мета заходу: Показати дітям різницю між добром і злом;Показати на прикладах вчинки добрі і злі;Розвивати вміння сприймати інформацію в « театральній» формі; Виховувати доброзичливе ставлення до оточуючих
Хід заходу:
Вчитель: Доброго дня,шановні наші наймолодші учні! Зібралися ми з вами тут сьогодні,щоб поговорити про добро.
Як ви розумієте це слово?
Метод « Мікрофон».Учні по черзі висловлюють свою думку.
Вчитель: Справді,діти,версій тлумачення слова « добро» прозвучало багато і всі вони вірні.А як саме добро існує в нашому людському суспільстві,нам зараз розкажуть учні старших класів.
Учень 1.
Обережно ступай,
Не зламай живі квіти,
Бо вони, як і ти, потребують тепла.
Адже все на землі
Прагне бути зігрітим:
Зупинися, не смій заподіяти зла!
Обережно ступай,
Нахились, придивися,
Не гаси під ногами земного життя.
Десь співає цвіркун,
Заховавшись між листям,
Он гніздечко – не руш,
І другому затям.
Ось біжить по землі
Працьовита комаха.
Не дави, не топчи, не руйнуй, не ламай.
Учень 2.
Друже милий, пам’ятай,
Цю абетку завжди знай:
Щоби зла не сіяти,
Думай перш ніж діяти.
Учень 3
Приходить зло лише до злих,
Про те хай кожен пам’ятає,
Той, хто копає яму для других,
У неї сам і попадає.
А той, хто дарить всім добро,
І лагідність, і щиру ласку,
Того злий біс не схватить за ребро,
Той і живе, і діє без опаски.
Той, хто любов у серці має,
У цю чудову дивну мить,
Душа у просторі витає
І, як струна натягнута бринить.
Учень 4.
Ти усміхнися небу,
усім, хто біля тебе:
і братику й сестричці,
і сонечку й травичці.
Люби усіх довкола,
удома та у школі,
і ця любов із Неба
повернеться до тебе.
Прощай дрібні образи
і помирись одразу.
Хто вміє всім прощати,
сильнішим здатен стати.
Твори добро, дитино,
і у твоїй родині
воно знайде домівку
віднині і довіку.
Вчитель: Діти,а може ви знаєте гарні віршики про добро?
Діти розповідають вірші.
Вчитель: Молодці! А як же в нашому житті нам зустрічається добро?
На це питання нам дадуть відповідь учні з наступної сценки
На сцені квіти.На підлозі лежить невеличка палиця.На сцену виходять хлопчик і дівчинка.
Хлопчик : Якби в мене була чарівна паличка,я б забажав собі морозива.Оот стільки!!! Ні,оооооот! ( Показує руками)
Дівчинка: А я вчора бачила хвору бабусю.Я б побажала,щоб вона одужала.
Хлопчик,спікаючись об палицю: От,дурна! Тю,що це?
Грає гарна музика,з’являється фея
Фея: Доброго дня,діти! Я чарівна фея! Вчора я дуже поспішала лікувати метелику зламане крильце і в дорозі згубила свою чарівну палицю.А як ви її знайшли,то подарую я вам 3 бажання.Але майте на увазі- паличка виконає лише добрі бажання.
Фея виходить.
Хлопчик: Слухай,а морозиво- це добро?
Дівчинка: Якщо ділитися,то добро!
Хлопчик: Хм,тоді пішли добро шукати.
Виходять.
Учень 1.
Поспішай творити добро,
Поки сонце на небі ще світить
Прийде час, що поможе воно
Твоє серце холодне зігріти.
Поспішай творити добро,
Всім, кого у житті ти зустрінеш,
Прийде час, що поможе воно,
Коли птахом цю землю покинеш.
Поспішай творити добро,
Не чекай ти ніколи заплати,
Прийде час, що поможе воно,
Коли Господь буде все питати.
Учень 2
Поспішай творити добро,
Хліб біленький усім роздавати,
Прийде час, що поможе воно,
Коли будеш і ти голод мати.
Поспішай творити добро,
Дай води, хто не може піднятись,
Прийде час, що поможе воно,
Коли також будеш лікуватись.
Поспішай творити добро,
Час короткий, літа проминають,
Прийде час, що поможе воно,
Коли іспит життєвий складають
Виходять хлопчик і дівчинка.
На сцені 2 хлопця б’ють третього.
Дівчинка: А що то ви робите? Облиште!
Хлопці: Геть звідси,мала! А то зараз сама отримаєш по морді!
Хлопчик: Хіба можна так з дівчинкою розмовляти? А битися і зовсім не по доброму?
Хлопці: А що таке добро?
Дівчинка: Паличка,допоможи нам,будь ласка, хлопцям пояснити!
Старші учні виконують пісню « От улыбки станет всем теплей»
Хлопці: Ми все зрозуміли! Вибач нас,Сашку,ми більше не будемо битися.
Хлопчик і дівчинка пішли далі.
Учень 1
Від серця і до серця
ми прокладем стежинку,
у кожного позичим
любові на краплинку.
І ось уже — дорога,
по ній ітимуть люди.
Краплинка до краплинки —
з любові море буде.
Учень 2
Ми ключик доберемо
до кожного серденька.
Попросим милосердя
насипати у жменьку.
Зернята в колос повний
піднімуться у краї,
і нація духовні
збиратиме врожаї.
Від серця і до серця
збудуємо місточок.
Учень 3
Ми доброти попросим
малесенький шматочок.
Усім за ці щедроти
сторицею воздасться,
бо вміти дарувати —
найвище в світі щастя.
Виходять хлопчик і дівчинка
На сцені старенька бабуся несе важкі сумки.
Хлопчик: Бабусю,давайте ми вам допоможем!
Бабуся: Ви самі такого ж зросту,як мої сумки куди вже вам!
Дівчинка: Палочка,допоможи!
Лунає музика,бабуся поступово розгинається.
Бабуся: Ой,що це зі мною! Дякую вам,дітки, вилікували ви мою спину!!!
Діти виходять.
Учень 3
Наповніть серце добротою,
Щоб аж вихлюпувалась радо із грудей!
Пречистою любов’ю і святою
І щиро роздавайте для людей!
Щоб на душі було в них світло, ясно
І тепло від любові й доброти.
А вам від цього легко і прекрасно
По цій Землі буденній буде йти.
Бо доброта, як джерело у спрагу,
Що враз напоїть, сили поверне.
Заживить рани і додасть відвагу
І страждучого духом не мине
Діти виходять на сцену.
Посеред сидить хлопчик,переодягнений у кошеня і жалібно плаче.
Дівчинка: Що трапилось з тобою, кошенятко?
Кошеня : Зламав я лапку!
Хлопчик: Паличка,допоможи!
Лунає музика.
Кошеня радісно:
О,вже і не болить! А за те,що ви змогли мою лапку зцілить затанцюю вам танок!
Грає весела музика,кошеня підстрибує і махає хвостиком.Хлопчик і дівчинка сміються.
Кошеня вибігає.
Хлопчик: Ой,це вже було останнє бажання! А моє морозиво!Я так і не встиг собі замовити! Хоча б кілограмів п’ять!
Дівчинка: Але поглянь,скільки добра ми з тобою зробили!
Виходить фея.
Фея: Діти,я уважно стежила за вами і мушу сказати,що ви все зробили правильно!
Учень 1
Має слушну Стась ідею
щодо нового музею:
добрі справи виставляти
як музейні експонати.
Фахівці-екскурсоводи
так екскурсію проводять:
— Ось, для прикладу, в ці зали
найцінніше ми зібрали.
Тут до вашої уваги
пропонуємо звитяги:
Стасик рибок доглядає,
Оля квіти поливає.
Каже тато: «Для музею
кращу висловлю ідею:
помістити експонати,
як негоже поступати
Учень 2
Ось, для прикладу, у школі
лінуватись звикло Олі.
Стась м’ячем поцілив в шибку,
не годує вчасно рибку.
Гарні вчинки — непомітні,
їм музеї не потрібні,
бо, насправді, добрі справи
роблять не заради слави»
Учні виходять.
Вчитель підводе підсумки заняття.
Бесіда:
Що ж таке добро?
А що зло?
Для чого творити добро?
Як людина має робити добро?
1