Виховний захід " English is fun"

Про матеріал
Мета: закріпити знання із вивченого англійського алфавіту; розвивати навички мовлення; продемонструвати успіхи дітей у навчанні та оволодінні ними різними формами ігор; продемонструвати усне засвоєння мовленнєвого матеріалу; розвивати інтелект, пам’ять, увагу; прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати любов до природи. Обладнання: картки з літерами англійського алфавіту та картинки із зображенням тварин.
Перегляд файлу

 

Мета: закріпити знання із вивченого англійського алфавіту; розвивати навички мовлення; продемонструвати успіхи дітей у навчанні та оволодінні ними різними формами ігор; продемонструвати усне засвоєння мовленнєвого матеріалу; розвивати інтелект, пам’ять, увагу; прищеплювати інтерес до вивчення англійської мови; виховувати любов до природи.

Обладнання: картки з літерами англійського алфавіту та картинки із зображенням тварин.

Хід свята

Ведуча: Доброго дня, шановні гості!

Ведучий: Доброго дня, шановні батьки й вчителі! 

Ведуча: Ми раді вітати вас сьогодні на нашому  святі Англійської мови!

Ведучий: Yes, we’re very glad to see you today.

 

Ведуча: Cьогодні ми зазирнемо в саме серце англійської мови, і покажимо,що англійська мова є не тільки важкою працею, а й великим задоволенням і розвагою.

Ведучий: Отже, давайте подивимось…

Учень 1: The school has doors that open wide,

Учень 2: And friendly teachers wait inside.

Учень 3: Hurry, hurry, let’s go in,

Учень 4: For soon the lessons will begin.

Учень 5: Books and pencils I will need,

Учень 6: When I start to write and read.

Учень 7: Lots to learn and lots to do,

Учень 8: I like to go to school, don’t you?

 

Ведуча: Так,наші учні дуже люблять ходити до школи. Діти,давайте розкажемо чим ми  займаємося в школі.

Pupils

 We read.

We write.

We sing.

We jump.

We study…

Ведуча: Where do you study?

Pupils: We study at school.

Ведуча: What language do you study?

Pupils: We study English.

(Учні 1 класу декламують вірші)

Десь далеко за морями,

За високими горами.

Було царство невеличке,

Аж ніяк воно незвичне.

Королеву воно має,

Азбука її гукаєм.

 

І король тут завжди з нами

Mr Alphabet з вусами.

 

Добрий день, шановні пані.

Вас вітаємо у залі.

Я дівчина синьоока,

Українська моя мова.

Ми обожнюєм читати, рахувати і писати,

Ще ми любим малювати, на англійській працювати.

Треба щоб усі це знали,

Як англійську ми вивчали!

 

Я У 1-в прийшла,

Інша вчителька за руки нас взяла.

Каже «бі» на букву «ве»,

Каже «ем» на букву «те»,

Каже «е», та «а» малює,

А «ш» навіть не існує!

І слова якісь чудні,

Як у казці у вісні!

Вдома мама мені все розповіла –

Що не вигадані всі оті слова.

Це англійська і чудова мова,

А, до-речі, ще і міжнародна.

 

Виявляється, що в світі

Мови різні знають діти:

Італієць італійською говорить,

У Німеччині – німецька мова в школі.

А англійську знають усі люди,

І тому порозуміння в світі буде!

 

І нарешті тут я зрозумів!

Закордон із татом захотів!

Тато, я вже вивчив “Hi!” “Hello!”

Їдьмо до Тірції, та ну її, цю школу!

 

(вбігає Незнайко)

 

Ведуча: (українською мовою): Незнайку, в чому справа? Що трапилось? У нас свято, а ти вриваєшся, ніби за тобою хтось гониться?

Незнайко: Так і є. За мною гониться злодій, хоче вкрасти мою шапку.

Вчитель: А що ж у ній такого цінного, щоб її красти?

Незнайко: Ви що, не бачите, яка вона велика? А чим більша шапка, тим розумніша голова. Хіба ви не знаєте?

Незнайко: А що це за свято у вас сьогодні?

Ведуча: Свято англійської мови!

Незнайко: Аааа, ну англійску мову я знаю достатньо добре!

 

( виходить мальвина)

 

Мальвіна. То хто це тут знає англійську «достатньо добре»?

Незнайко:  Ну, я! А що? How do you do? Where do you live? Kyiv is a capital of UKRAINЕ. Bland a med. Head&Shoulders… Та я стільки слів знаю!

Мальвіна Ой, Незнайко не сміши нас. Ось зараз ми перевіримо, що ти знаєш і що вмієш. На, тримай указку і покажи, які літери з англійської абетки ти знаєш.

Незнайко(підходить до дошки):  Ось пів яйця і яйце знову (показує на літери «С» і «О»).

Вчитель (до дітей): А точніше?

Учні (хором): “C” and “O”.

Незнайко (вказує на літери «К» і «Х»): це півжука, це хрест. О’кей?

Вчитель:(до дітей) А точніше?

Учні (хором): «Х» and «К».

Незнайко (вказує на «N» і «Z»): Ось гачок стоїть рівненько, а це котиться в кювет.

Вчитель: Діти, поясніть Незнайку, що за букви?

Учні (хором): «N» and «Z».

Незнайко                       

 (вказує на пари літер: F та E; I та  L; V  та  W):

                                                     А ці літери в абетці

                                                     Що за писар написав?

Щоб було їх тут побільше –

Елемент попропускав?!

(хватає ручку і хоче дописати «пропущені» елементи)

 

 

Мальвіна.  What is your name?

Незнайко Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Незнайко

 Мальвіна. How do you do?

Незнайко??? А можна повільніше? Бо це ж ти таке, Мальвіно питаєш,як в інституті… Що це ти таке спитала?

Мальвіна. Як справи?

Незнайко. Ой! англійська – це якась неправильна мова! How-do-you-do. Це ж скільки слів… Аж чотири… А спитали всього-на-всього «Як справи?» Це ж слів удвічі більше. Вибачайте, але я вважаю, що мій словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?

Мальвіна. По-перше, словниковий запас, а не напас і ти хочеш стати освіченим, а не «просвіченим», а по-друге, англійська – це важливо і про це знають вісі діти.

 

Вчитель: Незнайку, нам тебе шкода. Все переплутав ти на світі, і тільки насміялись з тебе діти. Ти до школи мусиш записатись, щоб цікавого й розумного дізнатись. А якщо буде щось не зрозуміле, друзі тобі завжди допоможуть, бо дружба – то велика сила.

 

( виходять учні 3-Б класу)

Учень 1. Англійська мова поширилася по всьому світу, починаючи з 17 століття, і залишається основною міжнародною мовою спілкування, торгівлі і техніки. Англійська належить до тих мов, що має найширший словниковий запас.

Учень 2. Також це мова, яку знають найбільше людей як другу, нерідну,  приблизно 350 мільйонів людей.

Учень 3. Англійською друкують найбільше.

Учень 4. Якщо хочеш подорожувати і відвідати різні куточки нашої планети – без англійської не обійтися!

 (виходять учні 1 класу)

Учень 1. Англійська мова поширилася по всьому світу, починаючи з 17 століття, і залишається основною міжнародною мовою спілкування, торгівлі і техніки. Англійська належить до тих мов, що має найширший словниковий запас.

Учень 2. Також це мова, яку знають найбільше людей як другу, нерідну,  приблизно 350 мільйонів людей.

Учень 3. Англійською друкують найбільше.

Учень 4. Якщо хочеш подорожувати і відвідати різні куточки нашої планети – без англійської не обійтися!

Незнайко Як можна вивчити всі ці дивні слова! Я, щойно почую Good morning!, то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська - це ж так нудно!!! (починає плакати)

Учень 5.  Незнайко, не плач, дорогенький!

Незнайко. Як же мені не плакати? Сльози самі ллються і ллються…

Учень 6. Ми дуже хочемо тебе розвеселити! Давай ти сьогодні залишишся з нами на. справжнє свято англійської мови і побачиш, що це може бути весело і цікаво.

    Ведуча: А яке ж свято може бути без танців?Ну що, порухаємось( до дітей)

 

РУХАНКА

 

 

Незнайко. Ну гаразд,я залишаюсь.

             ( Незнайко дає конверт ведучій і шепоче щось на вухо)

Ведуча: Діти, виявляється, що наш Незнайко – художник. Нам у подарунок він намалював різних тварин, але хвилюється, що ви їх не розпізнаєте.

Я знаю вихід з цього положення и надам вам підказки.Уважно слухайте.

потрібно казати англійською мовою.

 

I am big.                                              I am tall.

I am grey.                                           I am yellow and brown.

My nose is long.                                 My neck is long.

I live in a forest.                                I am … (a giraffe)

I am… (An elephant)

 

 

I am green.                                     I have green eyes.

I am angry.                                    I like to eat a mouse.

I live in the river.                          What am I? (a cat)

I am … (a crocodile)

 

It gives us milk.                        

 And butter, too.                           

It is very kind.

And likes to moo. (a cow)

 

Green and long

With many teeth.

Beautiful smile –

It’s a … (crocodile)           

 

I have 4 legs and a tail.

I am very smart.

I like to play with you.

When I see a cat, I

 say "Woof, woof"

 I am .... (DOG)

 

Незнайко. Я бачу, що ви справді любите англійську мову.

Ведуча: Незнайко,а чи любиш ти казки?

Незнайко. Так, я дуже люблю казки. Але англійською мовою ніколи не чув.

Ведуча:Пропоную зараз тобі та нашим гостям поринути у світ казки.

 

ПІСНЯMagic Songs. Выпуск 2. Дружба (Friendship) 3-А КЛАС

 

“A House in the Wood”

Mouse: Who lives in this house? Then I shall live here.

Frog: I am a Frog,

I like to jump,

My name is Pat,

I am very fat.

Who lives in this house?

 

Mouse: I do. I am a mouse and I live in this house.

Frog: And I am a frog. May I live in your house?

Mouse: Yes, you may. Come in, please!

 

Cock: Who lives in this house?

               ( Mouse and Frog together: We do.)

Frog: I am a Frog.

 

Mouse: And I am a mouse. And who are you?

 

Cock: I am a cock. May I live in your house?

            ( Mouse and Frog together: Yes, you may. Come in, please!)

 

Hare: Who lives in this house?

 

Mouse: I am a Mouse.

 

Frog:  I am a frog.

Cock: I am a cock. And who are you?

 

Hare: I am a Hare. May I live in your house?

       (Mouse, Frog, Cock together: Yes, you may. Come in, please!)

 

Squirrel: Who lives in this house?

 

Mouse: I am a Mouse.

Frog:  I am a frog.

Cock: I am a cock.

Hare: I am a Hare. And who are you?

Squirrel: I am a Squirrel. May I live in your house?

 

       (Mouse, Frog, Cock, Hare together: Yes, you may. Come in, please!)

 

Hedgehog: Who lives in this house?

 

Mouse: I am a Mouse.

Frog:  I am a frog.

Cock: I am a cock.

Hare: I am a Hare.

Squirrel: I am a Squirrel. And who are you? 

Hedgehog: I am a Hedgehog. May I live in your house?

 

       (Mouse, Frog, Cock, Hare, Squirrel together: Yes, you may. Come in, please!)

 

Fox: Who lives in this house?

 

Mouse: I am a Mouse.

Frog:  I am a frog.

Cock: I am a cock.

Hare: I am a Hare.

Squirrel: I am a Squirrel.

Hedgehog: I am a Hedgehog. And who are you? 

 

Fox: I am a Fox. May I live in your house?

 

       (Mouse, Frog, Cock, Hare, Squirrel, Hedgehog together: Oh, you are a bad Fox. Go away!)

 

The Fox: no, no, I am a good Fox. May I live in the house?

 

Together: Yes!

РУХАНКА I`M BANANA

Мальвіна. Незнайко чи сподобалося тобі сьогодні?

Незнайко. Дуже, дуже!

Мальвіна. Незнайко, діти багато працювали, щоб приготувати таке свято. І не лише сьогодні, а щодень, щоуроку… Тому я думаю, що тобі треба подякувати дітям і пообіцяти, що ти будеш старанно вчитися.

Незнайко. Обіцяю. І ви, діти, пообіцяйте, що будете старанно вчитися!

Діти: Обіцяємо!

Незнайко: А я – такий щасливий I am so happy, що наші дітки такі розумні і талановиті! І я щасливий, що вони  пробачили мені .

Я такий щасливий, такий щасливий, що хочу танцювати!

РУХАНКА

 

Ведуча: Good – bye! Good – bye, my friend!

              HedgehogOur party is over. Thank you for your attention.

На цьому наше свято закінчується, дякуємо за увагу.