Виховний захід Гра "Подорож до міста ввічливих"

Про матеріал
Виховний захід Гра "Подорож до міста ввічливих" Мета: Формування в учнів уявлення про те, хто такі пасажири; про громадський транспорт, його види; ознайомити учнів зі знаками, якими позначаються зупинки громадського транспорту; ознайомити з правилами безпечної поведінки пасажирів; а) на зупинці; б) в салоні; в) під час посадки та висадки; г) правила переходу дороги під час висадки; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати культуру поведінки в різних видах транспорту.
Перегляд файлу

Виховний захід Гра "Подорож до міста ввічливих"

 

Мета: Формування в учнів уявлення про те, хто такі пасажири; про громадський транспорт, його види; ознайомити учнів зі знаками, якими позначаються зупинки громадського транспорту; ознайомити з правилами безпечної поведінки пасажирів; а) на зупинці; б) в салоні; в) під час посадки та висадки; г) правила переходу дороги під час висадки; розвивати пам'ять, увагу, спостережливість; виховувати культуру поведінки в різних видах транспорту.

Хід заняття:

I. Організаційний момент.
2. Слово вчителя. Загадки:

Дім по вулиці іде,
На роботу всіх везе.
Не на курячих ногах,
А у гумових чобітках.( автобус)

Полотно, а не доріжка
Кінь біжить стоніжка. ( трамвай)
- Як можна назвати слова – відгадки одним словом?

- Як можна назвати слова – відгадки одним словом?

 

3. Розповідь з елементами бесіди:
- Уявити наше життя без транспорту дуже важко. Це чудо нашого часу, яке робить життя кращим. Транспорт дозволяє швидко долати великі відстані. Транспорт – це помічник та друг.
- Хто користується послугами транспорту? ( люди)
- Як можна назвати людей, які користуються транспортом? ( пасажири)

 

4. Інтерактивна бесіда. Поведінка пасажирів на зупинці.
- Ти йдеш на зупинку, де стоять люди, які теж готуються стати пасажирами. Стань за ними, не пхайся вперед, у порядку черги зайдеш у транспорт.
- Не ставай на край бордюру, бо тебе можуть ненароком штовхнути під колеса транспорту, який під’їжджає до самого тротуару, щоб зупинитися для зручної посадки пасажирів.
- Не бігай не метушися на зупинці, щоб не заважати людям, бо ти і сам можеш впасти, і людей штовхнути під колеса машини.
- Коли заходиш у тролейбус, автобус чи інший транспортний засіб, не штовхайся, будь ввічливим з людьми. Пропусти вперед стареньких та батьків з малими дітьми, адже ти вже школяр, на тебе дивляться як на самостійну людину.

 

5. Гра «Так чи ні». Правила в салоні:
- У салоні також поводься культурно: якщо є вільні місця, ти сядь; якщо багато людей, то стань так, щоб не заважати іншім пасажирам. Голосно не розмовляй, не привертай уваги людей до себе і не заважай своїм криком. Не бігай по салону і не штовхайся.
- Тримайся за поручні, щоб не впасти при раптовому гальмуванні чи на повороті. Не спирайся спиною на двері, тому що вони можуть автоматично відчинитися і ти впадеш.
- Пам’ятай, що ти повинен поступатися місцем старшим людям, пасажирам з дітьми, якщо ти сидиш, а їм сісти ніде. Уважно слухай оголошення водія, щоб не пропустити своєї зупинки.
- При виході будь уважний, щоб не оступитись і не впасти, бо східці бувають не досить зручні або зависокі для тебе. Коли тебе ненароком затисло дверима, то потрібно про це голосно повідомити водія.

 

6. Обговорення. Правило переходу дороги:
- Не поспішай переходити, якщо ти навіть добре знаєш, що всі транспортні засоби треба обходити ззаду, а трамвай – спереду, щоб не потрапити під зустрічний транспорт. Краще зачекай, нехай він від’їде, щоб добре було видно дорогу.
- Уважно стеж за сигналами автомобілів.
- Сам ніколи не переходь дорогу або перехрестя навкоси, йди лише перпендикулярно і по пішохідному переході.
- Переходь дорогу лише у визначених місцях. Якщо машина їде на великій швидкості, то дуже мала вірогідність того, що вона на переході зупиниться.

 

7. Творче завдання: конкурс малюнків «Як поводити себе у громадському транспорті».

8. Підсумок заняття

doc
Додано
2 вересня 2019
Переглядів
579
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку