Виховний захід "Хоровод чарівних казок"

Про матеріал
Цікавий виховний захід,який дарує гарний настрій. Для учнів початкових класів
Перегляд файлу

Похожее изображение 

 

 

 

Виховний захід

“Хоровод

чарівних казок ”

 

Похожее изображение
Тема: Хоровод чарівних  казок .

Мета: згуртування дітей; зняття емоційного перевантаження; розвиток вміння виконувати аналіз та знаходити правильну відповідь за короткий проміжок часу;вміння логічно мислити;розвиток навички роботи у команді; виховання моральних цінностей та духовного розвитку дітей; розвиток креативного мислення дітей.

 

Обладнання: презентація , малюнки до казок, ребуси,скринька,листи з уривками казок,для конкурсу  (Глечик, бинт, горіхова шкарлупа, солома, цибулина, борошно, Яблуко, червона шапочка, рукавиця, колосок, яйце, ключик, рибка,  пір’ячко)

.

 

Перехід заходу.

І. Організаційна частина.

Звучить казкова мелодія

Слайд 1

 

Зустріч з казкою – це свято.

Не було б її у нас,

Ми б не знали б так багато

Про новий і давній час.

 

Сьогодні ми з вами станемо учасниками хоровода чарівних казок. Вболівальники, привітайте оплесками наші команди, що створені з учнів. Командам будуть даватись різноманітні завдання, за кожну правильну відповідь команда отримує бал.  А по закінченню  заходу, підрахувавши бали, ми з вами визначимо переможця. Відповідають команди по черзі, вболівальники не підказують.

За порушення правил під час заходу будуть зніматись бали. За цім слідкує наше вельмишановне журі у складі __________

Все зрозуміло? Починаємо!

 

ІІ. Основна частина.

- Першим нашим конкурсом буде розгадування загадок. Прикріплені пелюстки ромашки з загадками. Діти відгадуючи загадку,відривають пелюстку або пишуть відповідь на цій пелюстці.

Слайд 2

 

1 конкурс «Загадкова ромашка»

  1. Я найперша квітка в гаю,

 синім цвітом зацвітаю.

 Відгадайте, що за квітка,

 бо мене не стане влітку.

(Пролісок)

2. Дивний ключ у небі лине,

     не залізний, а пташиний.

     Цим ключем в весняній млі

     прилітають ...

         (Журавлі)

3. Я ловлю комах, жучків,

    їм маленьких черв’ячків,

    в теплий край я не літаю,

    під стріхою хату маю.

  Цвірінь, - і сів я на олівець

   А звуть мене ...

         (Горобець)

4. Один говорить, двоє слухають і двоє дивляться.

         (Очі, вуха, рот)

5. Маленьке, сіреньке, а хвостик як шило.

         (Мишка)

6. Знайшов півник колосок,

Змолов борошна мішок,

Спік негайно у печі.

Пиріжки і калачі.

Мишенят не пригощав,

Жоден з них не помогав.

                  ( Колосок.)

7. Виріс цей хлопчина

З малої деревини.

У печі зміючку спік,

Сам на дерево утік.

Його гусятко врятувало –

На крилечка свої взяло.

Принесло до тата й мами

Частуватись пирогами.

                  ( Івасик-Телесик)

 

 

- Молодці, з першим конкурсом ви впорались, а тепер переходимо до наступного конкурсу – “Казковий кросворд ”.

 

2 конкурс «Казковий кросворд»

Слайд 3

Роздрукований кросворд роздається дітям,діти працюють у групах. Або прикріплюється до дошки та виконується разом.

(додаток)

 

Похожее изображение

 

 

- З другим завданням ви теж впорались. Тож рухаємося до третього конкурсу – «Скринька казок» ,у якому нам потрібно відгадати казку.

 

3 конкурс «Скринька казок»

Слайд 4

  • Ви тягнете конвертик з  уривком з казки,читаємо , а ви відгадуєте з якої це казки.

(додаток )

 

  1. “Битий небитого везе”

(“Лисичка-сестричка і вовк-панібрат”)

2. “А журавель наварив такої смачної страви. Узяв і м’яса, і картоплі, бурячків, усього-усього, покришив дрібненько і склав у глечик з вузенькою шийкою, тай каже: “Пригощайтеся, люба моя приятелько, не соромтеся”.

       (“Лисичка та журавель”)

3. “Узяв дід поліно тай зробив хлопчика. Бабуся колихала-колихала, а він і ожив, тай каже:  - Зроби мені батьку човник та весельце, я буду рибку ловити та вас, стареньких, годувати”.

       (“Івасик-Телесик”)

4. “Я Коза-Дереза

    За три копи куплена

    Пів бока луплена.

    Тупу-тупу ногами

    Сколю тебе рогами,

    Ніжками затопчу

    Хвостиком замету,

     Тут тобі й смерть”.

      (“Коза-Дереза”)

5. «В одного чоловіка був кіт, старий такий,що вже нездужав і мишей ловити. От хазяїн його взяв і відвіз у ліс. Покинув його там, а сам поїхав додому».  (Пан Коцький)

  1. «Жили собі дід та баба, та такі убогі, що нічого в них не було. Ось одного разу дід каже:- Бабусю! Піди у комору назмітай у засіці борошна та спечи колобок» (Колобок)
  2. «Йшов дід лісом, а за ним бігла собачка. Та й загубив дід рукавичку» (Рукавичка)
  3.          «Жили собі дід та баба. Дід служив на майдані майданником, а баба вдома сиділа мички пряла. От баба й каже: - Зроби мені, діду, солом’яного бичка і осмоли його смолою…» (Солом’яний бичок )

9. «Жили собі двоє мишенят та півник Золотисте Горлечко. От якось півник підмітав у дворі та знайшов пшеничний колосок…» (Півник і двоє мишенят)

10.«От дід тоді зробив їй, кужілочку й веретенце; вона сіла надворі та й пряде. Коли ж летить каченят табунок, побачили її та й співають: он де наша діва, он де наша іва, на метеному дворі на тесаному стовпці.» (Кривенька качечка)

 

  • Як цікаво! Які ви молодці! Думаю,що вам сподобається наступна наша гра.

 

4.Вправа – гра  «Відгадай чиє?»

Слайд 5

У скриньці лежать предмети-атрибути героїв з різних казок

(Глечик, бинт, горіхова шкарлупа, солома, цибулина, борошно,

Яблуко, червона шапочка, рукавиця, колосок, яйце, ключик, рибка,  пір’ячко)

дитині необхідно витягти один предмет , та відгадати кому або до якої казки він відноситься.

 

5.Конкурс «Хто більше»

Слайд 6

- А зараз ми пограємо у ще одну гру, яка називається “Хто більше”,

тобто хто більше назве героїв з казок, назви яких закінчуються на літеру а.

(Мальвіна, Лисичка-сестричка, Царівна жаба, Баба яга, Коза-Дереза, Алі-Баба, Попелюшка, Дюймовочка).

 

6. Конкурс  «Казкознавці»

Слайд 7

- А тепер ми перевіримо, як ви знаєте казки, і чи можна вас назвати казкознавчиками. Вам для того, щоб це дізнатися, потрібно якнайшвидше дати  правильну відповідь на питання казкової вікторини.

Діти тягнуть аркуші з завданням із чарівної скриньки. (Додаток)

 

  1.          Як звати героя української казки, якому допомогло в скрутну годину гусеня (Телесик)
  2.          Про кого йдеться мова «за три  копи куплена» ? (Коза-Дереза)
  3.          Як звуть собаку в казці К. Чуковського «Лікар Айболить»? (Авва)
  4.          Хто визволив Муху-Цокотуху? (Комарик)
  5.          Що використовував для свого польоту Карлсон ? (Пропелер)
  6.          Хто підібрав стрілу Івана-Царевича ? (Царівна-Жаба)
  7.          Хто в лісі найбільший боягуз? (Заєць)
  8.          Хто співав «Ой ви, діточки-козеняточки» (Вовк)
  9.          Хто стояв на воротях у червоних чоботях? (Дід)
  10.     Як називається жабка у казці «Рукавичка» ? (Скрекотушка)
  11.     Хто ніс бабусі пиріжки? (Червона шапочка)
  12.     Хто садив гроші у землю? (Буратіно)
  13.     Кого запхав у піч Телесик? (Зміючку)
  14.     Хто біг із зайцем навипередки? (Їжак)
  15.     По чому метений колобок ? (По засіку)
  16.     Що дід зробив Телесику ? (Човник)
  17.     Хто дав пір’я Кривенькій качечці ? (Гуси)
  18.     Який пан був чоловіком лисиці? (Коцький)
  19.     Хто тягнув віз із Лебедем і Раком? (Щука)
  20.     Що лисиця вимагала за палицю? (Курочку)
  21.     До кого в гості ходив журавель? (До лисиці)
  22.     В якого птаха перетворилося Гидке каченя? (Лебідь)

23.З якої рослини добра фея зробила карету для Попелюшки (З гарбуза)

       24.Скільки учасників складали музичну групу в казці братів Грим «Бременські музиканти» (4)

 

7. Конкурс  «Прийшла телеграма»

Слайд 8

- Деякі герої казок не змогли прийти на нашу розвагу, а лише прислали телеграми, але забули підписатися. Сподіваюся, що разом з вами ми відгадаємо,від кого ці телеграми.

  1.          дуже засмучена. Мишка випадково розбила моє яєчко, прийти не зможу. (Курочка Ряба)
  2.          з’їв семеро козенят, болить живіт. (Вовк)
  3.          дорогі гості допомагайте –Павука, злодія, зарубайте. (Муха-Цокотуха)
  4.          ніяк не витягну ріпку, тому прибути не зможемо. (Дід, Баба, Онучка…)
  5.          Терміново терміново

Котику-братику!

Несе мене Лиска по каменю-мосту

На своєму хвосту!

Порятуй мене. (Півник)

  1.          Чемних діток я вітаю

Забіяк попереджаю:

Слухайтесь бо буде так:

Як ущипну буде знак. (Рак-неборак)

  1.          Гуси-гуси, гусенята!

Візьміть мене на крилята

Та понесіть до батечка,

А в батечка їсти й пити, ще й хороше походити. (Телесик)

 

  1. Конкурс малюнків «Уяви себе казковим героєм».

Слайд 9

 

ІІІ. Підсумок уроку.

- От ми і виконали усі завдання . Журі підраховує бали та зараз оголосить  переможців. А поки від себе  скажу, ви добре знаєте казки. Тож продовжуйте їх читати, і ви обов’язково станете кращими, мудрішими, добрішими та сміливішими, легше долатимете перешкоди, які трапляються на вашому життєвому шляху. Надаю слово журі.

Слайд 10

 

Звучить мелодія казкова

 

docx
Додано
4 листопада 2020
Переглядів
1028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку