Виховний захід.Комплімент

Про матеріал
Виховний захід "Комплвмент" розрахований для уянів 1 класів. Він допоможе сформувати в учнів розуміння значення компліментів у повсякденному житті; Розвивати навички щирого висловлювання приємних слів; Виховувати взаємоповагу, доброзичливість та вміння підтримувати позитивний мікроклімат у колективі.
Перегляд файлу

Виховне заняття

Клас: 1

Тема: Комплімент

Мета: Формувати в учнів розуміння значення компліментів у повсякденному житті; Розвивати навички щирого висловлювання приємних слів; Виховувати взаємоповагу, доброзичливість та вміння підтримувати позитивний мікроклімат у колективі.

 ХІД ЗАНЯТТЯ

1.   Організаційний момент.  Привітання

Діти стають у коло, беруться за руки і швидко, по черзі, повертаючи голову вправо, промовляють привітання.

2.   Вступна частинаБесіда з учнями:

1.   Що таке комплімент?

2.   Чому людям приємно отримувати компліменти?

3.   Чи легко вам робити компліменти?

Слово вчителя:

- Компліменти — це спосіб вираження доброзичливого ставлення до іншої людини.

3. Основна частина

3.1. Розповідь вчителя «Сила компліменту»

"Діти, уявіть, що у вас є чарівні слова, які можуть зробити іншій людині приємно, підняти настрій або навіть зробити її щасливою! Як ви думаєте, що це за слова? Це компліменти — добрі, щирі слова, які ми говоримо один одному. Коли ви комусь кажете, що він гарно намалював малюнок, або що у нього красива усмішка, ви даруєте йому радість. Це наче маленький подарунок, який нічого не коштує, але робить світ теплішим!" 3.2 Практичне завдання: «Комплімент по колу»

    Усі учні сидять у колі. Один учень починає, говорить комплімент сусіду праворуч. Наступний відповідає взаємністю або звертається до наступного учня. 

    Після завершення заняття учні діляться своїми враженнями та настроєм після завдання.

3.3. Практична права “Павутинка гарних слів”

Дайте будь-якому гравцеві клубок з нитками і запропонуйте розказати про себе цікавий маловідомий факт/ поділитися радістю чи розповісти, які повсякденні речі роблять його щасливим. Залишаючи початок нитки у себе, гравець розповідає щось про себе і передає клубок далі будь-кому. Другий гравець, розказуючи щось про себе і передаючи клубок третьому учаснику гри, також тримається за нитку. І так до закінчення клубка і утворення щільної павутинки. Така гра сприяє невимушеному спілкуванню і дозволяє кожному побачити щось нове один в одному, навіть, якщо колеги давно працюють разом.

Павутинка ж з ниток символізує тісний зв'язок між учасниками спільноти.

4. Заключна частина. Рефлексія:

1.   Що нового ви дізналися про компліменти?

2.   Як ви будете використовувати компліменти у житті?