Виховне заняття
Клас: 1
Тема: Комплімент
Мета: Формувати в учнів розуміння значення компліментів у повсякденному житті; Розвивати навички щирого висловлювання приємних слів; Виховувати взаємоповагу, доброзичливість та вміння підтримувати позитивний мікроклімат у колективі.
ХІД ЗАНЯТТЯ
1. Організаційний момент. Привітання
Діти стають у коло, беруться за руки і швидко, по черзі, повертаючи голову вправо, промовляють привітання.
2. Вступна частинаБесіда з учнями:
1. Що таке комплімент?
2. Чому людям приємно отримувати компліменти?
3. Чи легко вам робити компліменти?
Слово вчителя:
- Компліменти — це спосіб вираження доброзичливого ставлення до іншої людини.
3. Основна частина
"Діти, уявіть, що у вас є чарівні слова, які можуть зробити іншій людині приємно, підняти настрій або навіть зробити її щасливою! Як ви думаєте, що це за слова? Це компліменти — добрі, щирі слова, які ми говоримо один одному. Коли ви комусь кажете, що він гарно намалював малюнок, або що у нього красива усмішка, ви даруєте йому радість. Це наче маленький подарунок, який нічого не коштує, але робить світ теплішим!" 3.2 Практичне завдання: «Комплімент по колу»
• Усі учні сидять у колі. Один учень починає, говорить комплімент сусіду праворуч. Наступний відповідає взаємністю або звертається до наступного учня.
• Після завершення заняття учні діляться своїми враженнями та настроєм після завдання.
Дайте будь-якому гравцеві клубок з нитками і запропонуйте розказати про себе цікавий маловідомий факт/ поділитися радістю чи розповісти, які повсякденні речі роблять його щасливим. Залишаючи початок нитки у себе, гравець розповідає щось про себе і передає клубок далі будь-кому. Другий гравець, розказуючи щось про себе і передаючи клубок третьому учаснику гри, також тримається за нитку. І так до закінчення клубка і утворення щільної павутинки. Така гра сприяє невимушеному спілкуванню і дозволяє кожному побачити щось нове один в одному, навіть, якщо колеги давно працюють разом.
Павутинка ж з ниток символізує тісний зв'язок між учасниками спільноти.
4. Заключна частина. Рефлексія:
1. Що нового ви дізналися про компліменти?
2. Як ви будете використовувати компліменти у житті?