План-конспект ранкового кола
Тема: За що ти любиш мультфільм?
Мета: ознайомити дітей з історією мультиплікації; сформувати уявлення про механізм створення анімаційних фільмів; розвивати увагу, естетичний смак, логічне і творче мислення, спостережливість; розвивати комунікативні здібності дітей у різних формах ігрової діяльності; виховувати почуття справедливості, доброти, співчуття.
Обладнання: інтерактивна дошка, картки-пазли, презентація.
Структура зустрічі:
Привітаємось любенько, Усміхнемося раденько.
Сонячний заряд візьмем,
З ним в країну знань підем! Гра «Який у тебе настрій?»
-Діти, давайте візьмемося всі за руки, зробимо коло і кожен скаже, який у кого настрій. Я розпочну (взяти учня за руку, та сказати свій сьогоднішній настрій - радісний)
II. Щоденні новини
• Діти, який сьогодні день? Яке число? Заслухаємо повідомлення діток
— Ви любите дивитись телебачення? Що саме вам подобається? (мультфільми)
- За що ви любите мультфільми?
- Можливо хтось знає, як і коли виник перший мультфільм?
Слово «мультфільм» утворилося від слова «мультиплікація». Перший у світі мультфільм був випущений 1897 року та став рекламою порошку для виготовлення крему. А ось перший мультфільм для дітей мав назву «Аліса в країні мультиплікації» і був створений американцем Волтом Діснеєм у 1923 році. В 1928 році вийшов перший звуковий мультфільм «Пароплав Віллі» з усім нам відомим героєм Міккі Маусом.
Мультфільми — це, насамперед, зображення, які малюють художники. Дивлячись на ілюстрації, ми можемо здогадатися, який це мультфільм - Діти давайте спробуємо за ілюстрацією вгадати, що то за мультфільм.
Гра «вгадай мультфільм»
Зараз ми з вами побачили розважальні мультфільми, а тепер скажіть, які ви знаєте повчальні мультфільми. (навести приклад, якщо дітям складно відповісти, наприклад: «уроки тітоньки сови»)
- Діти, тепер давайте переглянемо з вами мультфільм «Це — наше, і це — твоє. Сіль» це також буде прикладом повчальних мультфільмів
https://www.youtube.com/watch?v=8YXdnNU5Llc
після перегляду діти відповідають на запитання:
- Що сподобалося?
- Що нового ви дізналися?
Дітям роздаються картки-пазли, виготовлені до проведення заняття. Картки лежать в коробці, вчитель підходить до кожного учня, щоб той взяв одну частину пазла з коробки, потім із зібраних частин діти збирають готові картини і говорять, що це за мультфільм.