Ранкова зустріч. За що ти любиш мультфільми?

Про матеріал
Ранкова зустріч на тему: "За що ти любиш мультфільм?". Мета: ознайомити дітей з історією мультиплікації; сформувати уявлення про механізм створення анімаційних фільмів; розвивати увагу, естетичний смак, логічне і творче мислення, спостережливість; розвивати комунікативні здібності дітей у різних формах ігрової діяльності; виховувати почуття справедливості, доброти, співчуття.
Перегляд файлу

План-конспект ранкового кола

Тема: За що ти любиш мультфільм?

Мета: ознайомити дітей з історією мультиплікації; сформувати уявлення про механізм створення анімаційних фільмів; розвивати увагу, естетичний смак, логічне і творче мислення, спостережливість; розвивати комунікативні здібності дітей у різних формах ігрової діяльності; виховувати почуття справедливості, доброти, співчуття.

Обладнання: інтерактивна дошка, картки-пазли, презентація.

Структура зустрічі:

I.       Вітання

Привітаємось любенько, Усміхнемося раденько.

Сонячний заряд візьмем,

З ним в країну знань підем! Гра «Який у тебе настрій?»

-Діти, давайте візьмемося всі за руки, зробимо коло і кожен скаже, який у кого настрій. Я розпочну (взяти учня за руку, та сказати свій сьогоднішній настрій - радісний)  

II.      Щоденні новини

Діти, який сьогодні день? Яке число? Заслухаємо повідомлення діток

III.    Обмін інформацією

— Ви любите дивитись телебачення? Що саме вам подобається? (мультфільми)

-         За що ви любите мультфільми? 

-         Можливо хтось знає, як і коли виник перший мультфільм?

(вчитель дає пояснення про виникнення мультфільмів)

Слово «мультфільм» утворилося від слова «мультиплікація». Перший у світі мультфільм був випущений 1897 року та став рекламою порошку для виготовлення крему. А ось перший мультфільм для дітей мав назву «Аліса в країні мультиплікації» і був створений американцем Волтом Діснеєм у 1923 році. В 1928 році вийшов перший звуковий мультфільм «Пароплав Віллі» з усім нам відомим героєм Міккі Маусом.

Мультфільми — це, насамперед, зображення, які малюють художники. Дивлячись на ілюстрації, ми можемо здогадатися, який це мультфільм - Діти давайте спробуємо за ілюстрацією вгадати, що то за мультфільм.

(Учитель показує зображення мультфільмів)

Гра «вгадай мультфільм»

image

Зараз ми з вами побачили розважальні мультфільми, а тепер скажіть, які ви знаєте повчальні мультфільми. (навести приклад, якщо дітям складно відповісти, наприклад: «уроки тітоньки сови»)  

 

-         Діти, тепер давайте переглянемо з вами мультфільм «Це — наше, і це — твоє. Сіль» це також буде прикладом повчальних мультфільмів

https://www.youtube.com/watch?v=8YXdnNU5Llc

 

після перегляду діти відповідають на запитання: 

 

-         Що сподобалося?

-         Що нового ви дізналися?

 

 

IV.     Групове заняття

Дітям роздаються картки-пазли, виготовлені до проведення заняття. Картки лежать в коробці, вчитель підходить до кожного учня, щоб той взяв одну частину пазла з коробки, потім із зібраних частин діти збирають готові картини і говорять, що це за мультфільм.

(в кінці заняття подякувати всім учням за активність)

 

pdf
Додано
25 грудня
Переглядів
8
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку