Виховний захід-конкурс "Валентин і Валентинка"

Про матеріал
Конкурсна програма «Валентин і Валентинка» (за мотивами ігрової телепередачі «Медовий місяць»)
Перегляд файлу

Тема:  Конкурсна програма «Валентин і Валентинка»

               (за мотивами ігрової телепередачі «Медовий місяць»)

Мета: розширити знання учнів про свято усіх закоханих, символи, факти та історію святкування Дня святого Валентина;

розвивати уважність, уміння слухати, соціальний інтелект, дружелюбність, наполегливість;

виховувати добрі взаємовідносини, повагу один до одного, любов до прекрасного, почуття такту.

Діючі особи: Ведучий, 4 пари –дівчинка, хлопчик.

Обладнання: картки з номерами 1 2 3 4 (4 комплекти), бланк для відповідей, квіточки (15 шт.) з магнітом, вудка з магнітом, секундомір, кеглі, мотузка, чотири м’ячі для великого тенісу, приз для «темного коника».

Хід заходу

Сьогодні день особливий ­– це День закоханих.

 Давайте ж згадаємо,  чому ж саме 14 лютого закохані обрали своїм святом.

 ІІІ ст.н.е. Римський імператор Юлій Клавдій ІІ носить в собі загарбницькі плани, але воїнів катастрофічно не дістає. Як бути? Імператор забороняє одружуватися, бо холостому воїнові немає чого втрачати. Та знаходиться єпископ Валентин із міста Терни, який таємно вінчає закоханих. Але ж то були б не люди, якби цього не донесли імператору. Його, Валентина, арештовують і саджають в тюрму. Там, у тюремного ката була сліпа дочка, в яку закохався єпископ. Перед стратою Валентин через батька передає коханій дівчині прощальну записку, де підписався : «Твій Валентин». Звідси і пішли валентинки – маленькі листівочки з коротким змістом. А дату страти Валентина 14.02.270 року, яка співпала з римськими святами на честь Юнони(богині любові), закохані обрали своїм святом, а святого Валентина – своїм покровителем.

 У своєму класі ви вчитеся вже багато років.

      За цей час ви раділи і сварились, дружили і сперечалися, робили всякі приємності і навпаки. І сьогодні хочеться , щоб ви спробували себе у ролі закоханих. Бажаю, щоб ми були найдобрішими, найчуйнішими, найвеселішими. І не тільки сьогодні, а залишились такими назавжди. Пропоную повеселитися, розслабитися  під час гри «Валентин і Валентинка». Тож, починаємо.

 Для участі були вибрані чотири пари з класу, які найкраще і найбільше знають один одного.

Знайомимося: (пари розповідають про себе і показують щось неймовірне)

А для того, щоб зал не нудьгував, вводимо тоталізатор «Темний коник» (кожен пише номер пари, яка, на його думку,  виграє і своє прізвище та ім’я)

Ну, а тепер правила:

У нас буде 2 раунди по 4 питання. 3 питання по 5 балів і останнє -10 балів. Далі бонусний конкурс, який комусь одному принесе 25 балів. ( 5 балів – 1 серце).

 Першими в залі залишаються хлопчики, а дівчатка виходять на прогулянку. (Хлопчики вибирають відповідь, ведучий записує номер на окремому бланку)

  1. – Ти хочеш провести час з дівчиною після школи.

    На що вона погодиться?

  1. Прогулянка в лісі.
  2. Відвідання кінотеатру.
  3. Відвідання кав’ярні.
  4. Посиденьки вдома.
  1. – У неї зіпсований через вас настрій.

   Як це проявляється? Вона

  1. Метає громи і блискавки.
  2. Розводить мокроту.
  3. Гонить заметіль.
  4. Морозиться.
  1. – Ви з нею прийшли на вечірку.

   На кого вона буде схожа до середини вечірки? На

  1. Брязкалку, яка гримить.
  2. Писанку розмальовану.
  3. Вовчок, який вертиться.
  4. Неваляйка.
  1. – Чи зможе вона заварити чай в умовах пішохідної подорожі?
  1. Так.
  2. Ні.

Виконати завдання: підчепити три квіточки для чаю магнітом за 1 хвилину.

(На імпровізовану поляну – коло на підлозі – покласти 15 магнітних квіточок.  З визначеного місця вудкою з магнітом «спіймати» три квітки і взяти у руку.)

Тепер хлопці покидають клас, а ми залишаємося наодинці з дівчатами.

  1. – У нього день народження.

    Він про це нікому не каже, але ти про це знаєш. Ти його поздоровиш:

  1. Просто словами.
  2. Зробиш листівку своїми руками.
  3. Обнімеш без слів.
  4. Купиш подарунок.
  1. – Ви сидите за однією партою.

   На що схоже ваше життя?

  1. Американські гірки.
  2. Дитяча карусель.
  3. Печера жахів.
  4. Гойдалка  «вітерець».
  1. – Він прийшов зранку в клас.

   На який із грибів він схожий найбільше?

  1. Сморчок.
  2. Несправжній опеньок.
  3. Сироїжка.
  4. Мухомор.
  1. –  Він іде до вас на побачення.

    Чи встигне він?

  1. Так.
  2. Ні.

Виконати завдання: подолати відстань за одну хвилину без стрибання, зі зв’язаними ногами і рухаючись назад.  (Старт і фініш зобразити доріжкою з перепонами з кеглів, які потрібно обійти так , щоб залишитись обома ногами на ній)

А тепер бонусний конкурс, за який пара отримує 5 сердець.

Учасники стають спинами один до одного, між лопатками тримають м’ячик для великого тенісу.

Завдання: виконати присідання парою разом з м’ячем  найбільшу кількість разів за 1 хвилину без допомоги рук.

Ви всі друзі – розумні, винахідливі! Але найголовніше – у кожного  добре, гаряче серце.

У кожного серце своє: у кого трішки боязке, у кого тверде, вірне у вчинках, у когось -  трепетне і ніжне. Але всі людські серця об'єднує одне – здатність любити і бути коханим. Бажаю всім щастя і любові!

Перемогла пара  … вона виявилась найбільш медовою, приліпленою одна до одного. Вітаємо переможців!

 Тепер «темний коник». (Отримує приз той, хто поставив на переможця)

 Іншим дякую за участь.

Працює пошта Валентина.

 

 

 

Бланк для відповідей

Пари

учасники

Раунд 1

Раунд 2

 

 

Збіг 5 балів

Збіг 5 балів

Збіг 5 балів

Збіг 5 балів

10

Сума балів

Збіг 5 балів

Збіг 5 балів

Збіг 5 балів

Збіг 5 балів

Сума балів

Бонус 25

Підсумок

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2021
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку