Виховний захід Козацькі розваги

Про матеріал
Мета:Формувати вучнів національну самосвідомість, виховувати почуття патріотизму, прищеплювати любов до рідного краю, звичаїв і традицій, героїчної історії українського народу.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:Формувати вучнів національну самосвідомість, виховувати почуття патріотизму, прищеплювати любов до рідного краю, звичаїв і традицій, героїчної історії українського народу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий 1. За шляхами, за дорогами,

За Дніпровськими порогами,

За лісами, за високими,

Наші прадіди жили.

Ведучий 2. Мали Січ козацьку сильную,

Цінували волю вільную

І Вкраїну свою рідную,

Як зіницю берегли

(Яна виконує пісню про Україну)

 

Ведучий 1.Добрий день вам, люди добрі!

Щиро просим до господи!

Раді вас у нас вітати,

Щастя та добра бажати!

Ведучий 2.Сьогодні свято, конкурс нині

Сьогодні в нас козацтво тут.

І в цьому залі радість лине,

Козацькі ігри всіх нас ждуть.

Ведучий 1. Нумо, хлопці, покажіться!

А ви, друзі, подивіться,

За якого вболівати

Ви прийшли на наше свято?!

( Команди, виходять на сцену, звучить козацький марш. Оплески).

 

Ведучий 2. Ройові козацьких загонів, до святкового переклику приготуватись

( Отамани роблять крок уперед).

 

Ведучий 1. Козацький перелік почати.

Отаман. Команда

Разом “Гайдамаки”

Отаман. Наш девіз

Разом Круточола наша доля,

Як вода вона тече.

Козаку найперше – воля,

Козаку найперше – честь.

(Відеопрезентація)

Отаман. Для боротьби ми не збирали

Ані рушниць, ані гармат.

Здоров’я й знань понабирали,

Що вистачить для всіх команд

Отаман ІІ команди  Команда

Разом “Чайка”.

Отаман. Наш девіз

Разом За синєє небо, за жовте колосся,

Боротися треба, щоб краще жилося.

(Відеопрезентація)

Отаман. Ми прийшли сюди сьогодні,

Щоб вести запеклий бій.

Тільки, ні, не кулаками,

А в веселій, дружній грі.

Ведучий1. А знаєте, козаки, на що йдете!?

Козаки. Знаємо!

Ведучий 2. А знаєте, що можете програти?

Козаки. Не біда.

Ведучий 1. Отже, розпочинаємо наш конкурс “Козацькі забави”. Вам доведеться пройти через дев’ять випробувань. Це стільки, скільки було колись порогів на Дніпрі. В давні часи ці пороги були страшною перешкодою на шляху до того, хто плив Дніпром на Січ. Вважалося, що справжнім козаком може зватися лише той, хто пройшов хоч раз у житті через пороги.

Ведучий 2. Дозвольте представити журі.

Директора школи Миколу Миколайовича

Нашу першу вчительку Аллу Анатоліївну

Вчительку ОБЖ Руслану Миколаївну.

Ведучий 1. Розпочинаємо наші змагання конкурсом “Не побігаєш – не пообідаєш”.

Ведучий 2. Кожний учасник команди повинен доскакати на коні до пункту, взяти пакет, повернутися назад, передати коня наступному козакові, а пакет отаману. Виграє та команда, яка перша доставить пакети отаману.

Ведучий 1. Конкурс “Або будемо на Україні – Русі, або пропадемо усі”.  Козаки стрибають у мішках. Учасники повинні якнайшвидше подолати певну дистанцію, й передати мішок по естафеті товаришу по команді.

Ведучий 2. Другий етап конкурсу, винести у мішку українську полоняночку. Два учасника команди садять в мішок дівчину і несуть її в небезпечне місце. Забирають мішок, передають іншій парі козаків. Перемагає та команда, яка перша врятує дівчат.

Ведучий 1. Дівчата – полонянки дякують вам, козаки, за те, що ви їх врятували від гіркої долі. І дарують пісню.

( Яна Мадюдя виконує пісню).

 

Ведучий 2. Живи, Україно, живи для краси, Для сили, для правди, для волі! Стоять твої вірні сини навкруги   З шаблями в руках на сторожі.

Ведучий 1. Українські козаки вміли не тільки воювати, але вміли вдало співати.

Ведучий 2. Конкурс інсценізація української пісні.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий 1. Для підведення підсумків надаємо слово журі.

Журі. _______

Ведучий 2. Конкурс “Дон Доном, а найкраще дома”. Втеча полоненого з неволі, конкурс складається з двох етапів. Виграє та команда, яка виконала вправу скоріше за всіх.

Ведучий 1. Полонені зв’язані за руки і за ноги долають дистанцію, передаючи естафету другій парі.

Ведучий 2. Тепер полонені козаки зв’язані спина до спини долають дистанцію передаючи естафету другій парі.

Ведучий 1. Наші козаки – просто молодці! Спритні, сміливі, дружні.

Ведучий 2. Конкурс “Де кисіль, там я й сів, де пиріг – там я й ліг”

Ведучий 1. Перед кожною командою стоїть миска з пиріжками і кисіль у глечиках. Яка команда швидше впорається з їжею, того й перемога.

Ведучий 2. Аби були пиріжки, той знайдуться і дружки. Кому книги, а кому й шиш.

Ведучий 1. Козак їсть, п’є та байдики б’є. хліб та вода – то козацька їда.

Ведучий 2. Кохаюкрай наш дорогий,

Що зветься Україна

Вітчизні хочу я своїй

Зрости достойним сином.

Ведучий 1. Кожен край знає свій звичай. Запрошуємо отаманів на інтелектуальний конкурс, вікторину.

Ведучий 2. Учасники відповідають на запитання. Правильна відповідь – приносить бал команді.

Ведучий 1. Наступний конкурс “Як козаки картопля саджали та збирали врожай”.

Ведучий 2. Кожна команда отримує відро з картоплею. Перший учасник біжить з відром картоплі до “городу”, “саджає” – одну картоплину, повертається до команди передає відро наступному учаснику.

Ведучий 1. Останній козак передає пусте відро першому учаснику, який біжить до “городу” “збирати врожай” – кладе картоплю у відро і повертається до команди. Завдання по черзі виконує вся команда. Перемагає команда, яка перша зібрала врожай.

Ведучий 2. Ой, які молодці, наші козаки!

Ведучий 1. Від холів до потилиці!

Ведучий 2. Останній конкурс “степ та воля – козацька доля”.

Ведучий 1. Змагання танцюристів. Кожний з учасників команди виконує один з елементів українського танцю під мелодію пісні.

Ведучий 2. Що там холод, коли козак молод.

Ведучий 1. Ось і закінчився наш конкурс. Козаки шикуйсь.

(Звучить марш)

Ведучий 2. Слово для підведення підсумків та нагородження учасників надається журі.

Ведучий 1. Наша пам’ять про славне минуле українського війська повинна завжди підкріплюватися добрими та корисними справами. Ми, як і козаки, маємо залишити в житті по собі добрий слід.

Ведучий 2. Ми роду козацького діти,

Ми любимо сонце і квіти,

І сонце нам шле свій привіт.

Ведучий 1. Ми роду козацького діти,

Землі українській привіт.

Разом. Хай козацькому роду не буде переводу!

(Всі виконують пісню “Чумацький шлях”)

 

Висновки

 

Ми живемо у час глобальних суспільних змін, глибокого осмисленняжиття. Сьогодні спостерігається яскраво виражена відсутність високихжиттєвих ідеалів. Тому особливої актуальності набуває завдання виховати молоде покоління на засадах моральності й духовності. Який «шлях» обере юна особистість - таким і буде її майбутнє, наше майбутнє, майбутнє нашої держави.

Організовуючи процес морального виховання учнів, потрібно намагатисьприщеплювати і розвивати моральні почуття, міцні переконання і потребу поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими в суспільстві. Проектсприяє   формуванню   і   згуртуванню   колективу,   використовуючиметодитовариської виховної турботи.  Захоплює цікавими творчимисправами,згуртовує однодумців, розвиває почуття взаємодопомоги, створює сприятливі умови для міжособистісних взаємовідносин, виховує почуття власної гідності,честі, свободи, рівності, працелюбності,  самодисципліни,  формує  цілісніморальні особистості, які  включають такі гуманістичні риси, як доброта, чуйність, милосердя, увага, толерантність, совість, чесність, справедливість, людська гідність, повага і любов до людей, правдивість і скромність,сміливість і мужність.

Використання в роботі вихователя традиційних і нетрадиційних форм виховної діяльності дозволяє підвищити ефективність ірезультативність роботи з класним колективом:

  • анкетування та сностереження за вчинками учнів виявляють, що рівень вихованості клас­ного колективу збільшується;
  • учні щороку посідають призові місця в район­ному конкурсі «Податки очима дітей»
  • діти є активними учасниками волонтерського руху; 

* завдяки згуртованості класу, підтриманню од­не одного клас посідає призові місця на шкіль­них і районних спортивних змаганнях.

~ 1 ~

 

docx
Додав(-ла)
Мерзун Aлла
Пов’язані теми
Фізична культура, Виховна робота
Інкл
Додано
22 лютого 2022
Переглядів
285
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку