Конкурс «Міс першокласниця»
Мета: виховувати в дитячій душі доброту, людяність, співчуття, милосердя; виховувати у дітей почуття любові, вдячності та поваги до мами, сестрички, дівчинки, бажання їм допомогти, приносити радість оточуючим; збагачувати словниковий запас; розвивати зв’язне мовлення учнів, їх творчі та артистичні здібності; учити виразно інтонувати твори, співати українські пісні; виховути естетичний смак, навички навички морально – етичної поведінки.
Обладнання: надпис «Міс першокласниця - 2018», кольорові повітряні кульки, номерки(у вигляді квіточок) для учасниць,декорації для сцени, музичний супровід конкурсу, нагороди для учасниць.
Хід заходу
(На сцену виходять хлопчики 1 класу під музичний супровід.)
1 Хл. В святково прибраній залі,
Де сяють веселі вогні
І звуки музики лунають –
Зібралися на конкурс ми!
2 Хл. Прийшла весна! Прийшла весна!
Нехай усе радіє,
Нехай усіх – усіх вона
Своїм теплом зігріє.
3 Хл. Весна приходить в рідний край,
Живе все оживає,
Пташки з далеку знов летять
Й пісні свої співають.
1 Хл. Прекрасне свято для дівчаток
Пташки несуть на крилах,
Найкращі квіти для дівчаток
Для рідних, добрих, милих.
2 Хл. Нехай весна несе стокрила
Вам успіх і життєву силу!
Нехай добро у вас панує,
А доля щастя вам дарує!
Вчитель. Доброго дня шановні діти, батьки, вчителі та гості, що завітали на наше свято! Ми раді вітати вас у цей день! А день сьогодні такий святковий, прекрасний! Сонечко гріє ще не так тепло, але нам радісно, весело, бо частинка є на нашому святі.
1 Хл. Адже ми зібралися, щоб відзначити красу, талант, грацію, розум, чарівність юних красунь, учасниць конкурсу «Міс першокласниця - 2018» серед дівчаток 1 класу.
2 Хл. Наші учасниці ще дуже маленькі, але хвилюються як дорослі. Адже це перший серйозний конкурс у їхньому житті.
1 Хл. Але ми впевнені, що у них все вийде, тому що в цьому класі зібралися найдобріші, найсправедливіші глядачі.
Вчитель. Отож під шалені оплески зустрічаємо наших учасниць»
(Під музичний супровід хлопчики 1 класу заводять дівчаток.)
Вчитель. Під № 1 виступатиме ……………., її представлятиме Бєлих Іван.
Під №2 в конкурсі бере участь ……………..,Їй допомагає………………….
Зустрічайте учасницю під №3 ………………, її представляє ……………….
Під №4 виступає…………………, сьогодні разом з………………………….
Зустрічайте учасницю №5…………… в супроводі ………………………….
Шоста учасниця -………………. Зі своїм джентльменом ……………………
Під №7 виступатиме ……………….. Їй допомагає……………………………
Під №8 в конкурсі бере участь ……………… Сьогодні разом з……………..
(Хлопчики проводять дівчаток по колу і сажають по обидві сторони класу на стільці. Хлопчики залишаються на сцені.)
1 Хл. Друже, я не знаю, що зі мною діється? Як тільки прийшли дівчатка, мені хочеться співати, танцювати, читати вірші.
2 Хл. О, та це ж весна на підході. Ми відчуваємо теплий подих сонця, душа радіє і хочеться співати!
1 Хл. А що зі мною трапилось? Чому в мене так прискорилось серцебиття?
2 Хл. Це тому, що ми хвилюємось. Тут же зібралися найчарівніші дівчатка!
1 Хл. А до речі, кажуть що дівчатка 1 класу найкрасивіші у нашому ліцеї. Це правда шановні гості?
2 Хл. Ну звичайно, вони найкрасивіші, найрозумніші, найталановитіші, найчарівніші.
1 Хл. Так і хочеться їм зробити щось приємне, щось подарувати, адже дівчатка люблять подарунки!
2 Хл. Так, друзі, ви праві. Давайте подаруємо нашим панянкам наші палкі серця.
(Виймають великі намальовані «серця» і на колінах дарують дівчаткам.)
1 Хл. Отже, з нашими учасницями ви познайомились. Давайте ще раз привітаємо їх своїми оплесками.
(Оплески.)
2 Хл. Поки дівчатка готуються до свого першого конкурсу я із задоволенням представлю вам наше шановне журі.
1 Хл. Журі готове працювати,
А глядачі - аплодувати.
Тож, більше часу ми не гаймо.
І перший конкурс починаймо.
Вчитель. Перший конкурс «Ой, гарна, я гарна». Дівчатка в цікавій формі розкажуть нам про себе, про свої уподобання, захоплення, мрії, друзів. Цей конкурс допоможе нам краще пізнати наших учасниць.
1 Хл. Отож, запрошуємо до слова учасницю під №1 ___________.
(Виступ)
2 Хл. До виступу запрошуємо учасницю під №2_______________.
(Виступ)
1 Хл. Настала черга розповісти про себе учасниці №3______________.
(Виступ)
2 Хл. Слово надається учасниці під №4 __________________.
(Виступ)
1 Хл. Настала черга розповісти нам про себе учасниці під №5____________.
(Виступ)
2 Хл. Нарешті дочекалася свого виступу учасниця під №6_______________.
(Виступ)
1 Хл. До виступу запрошуємо учасницю під №7_______________.
(Виступ)
2 Хл. Шаленими оплесками зустрічаємо учасницю під №8_______________.
(Виступ)
1 Хл. Ну ось ми і познайомились із нашими конкурсантками.
2 Хл. Знаєш, а мені просто дух захоплює від такої краси. Не знаю як вам, шановні глядачі, а мені стало жарко.
1 Хл. І це тільки початок. Бо наступний конкурс має назву «Крутіше за всіх». Де дівчатка продемонструють свої таланти.
2 Хл. Ой і не заздрю я нашому журі.
1 Хл. Отже розпочинаємо демонстрацію талантів, і на сцену запрошуємо чарівну учасницю під №1___________________.
(Виступ)
2 Хл. Гучними оплесками зустрічаємо учасницю під №2________________.
(Виступ)
1 Хл. Свій зірковий виступ продемонструє нам учасниця під №3__________.
(Виступ)
2 Хл. Під шалені оплески на сцену запрошуємо учасницю під №4_________.
(Виступ)
1 Хл. Своїм талантом нас готова здивувати учасниця під №5______________.
(Виступ)
2 Хл. Зустрічаємо оплесками учасницю під №6___________________.
(Виступ)
1 Хл. Настала черга продемонструвати свій талант учасниці під №7_______.
(Виступ)
2 Хл. І нарешті дочекалася свого зоряного часу учасниця під №8__________.
(Виступ)
1 Хл. Кожна дівчинка повинна бути не тільки гарною, чарівною, але й розумною. Як відомо, дівчинка – це гармонія краси і мудрості.
2 Хл. Тож наступний конкурс – «Інтелектуальний» покаже які наші дівчатка розумні та винахідливі. Кожна учасниця отримає по черзі по 2 запитання. Отже будьте уважними і хай вам щастить.
1Хл. Прошу дівчаток вийти на сцену.
Вчитель. 1. На яке дерево сідає ворона після дощу?
(Мокре).
2. Мамина мама, а для нас ….? (Бабуся)
3. Яких каменів немає в морі? (Сухих)
4. Що можна побачити з закритими очима? (Сон)
5. Ким була корова як була маленька? (Телям)
6. Якою косою не можна косити? (Дівочою)
7. Яке значення має слово ручка? (Ручка від дверей, ручка дитини, канцелярський прилад)
8. Що означає вислів РОЗБИТИ ГЛЕЧИК? (Посваритися)
Вчитель. А тепер завдання на знання казок. Закінчи назву казки:
Курочка…….(Ряба)
Снігова …..(Королева)
Солом’яний…..(Бичок)
Кривенька …….(Качечка)
Бременські ……(Музиканти)
Вовк і ………(Семеро козенят)
Котик і ………(Півник)
Вовчик братик і ………(Лисичка сестричка)
1 Хл. Молодці дівчатка!
2 Хл. Ми переходимо до наступного конкурсу який має назву «Танцюристка я завзята». Дівчаткам пропонується під музику показати пластичність, відчуття ритму, музики. І нехай таночки дівчаток захоплять вас у полон, змусять серця швидко битися, а душу радіти, тому що через танок можна розповісти про що говорить душа.
Вчитель. Тож танцюйте любі,
Ніби цвіт весняний,
Ніжний і ласкавий,
Свіжий та терпкий…
Захопіть танком своїм,
Милим та коханим,
І у світ прекрасний
Ви нас занесіть.
(Дівчатка танцюють під сучасну музику.)
2 Хл. Ох і свято! Любо так!
Не закінчиться ніяк.
Про важливе всі забули
Українську кухню чули?
Поки слухав я, сидів
Дуже їсти захотів.
1 Хл. До вашої уваги наступний конкурс «Веселі кухарі».
Вчитель. На столах у вас є малюнки овочів. Ви повинні вибрати тільки ті овочі, які кладе матуся коли готує борщ. Їх потрібно прикріпити на каструлю та віддати її на перевірку журі.
(Конкурсантки виконують завдання.)
1 Хл. Шановні гості та журі, ви вже побачили які наші дівчатка господарочки, які вони кмітливі та розумні. З цими завданнями вони впорались.
2 Хл. Давайте дамо трішки дівчатка відпочити і запросимо на сцену хлопчиків першого класу.
(Хлопці виходять із заздалегідь заготовленими квітами.)
1 Хл. І так наступний наш конкурс для вас. Зараз ми подивимось які слова компліменти ви підготували та записали на квіточках для наших дівчаток.
2 Хл. Як тільки почне лунати музика ви повинні всі разом говорити компліменти для дівчаток і підкидати свої квіти догори. Припиняємо салют компліментів коли стихне музика.
1 Хл. Чи всі зрозуміли? Тоді почали!
(Конкурс для хлопців)
1 Хл. Ви співали, танцювали,
А у класі не прибрали!
2Хл. Ох! Сором!
Бо скрізь тут
І сміття, й пилюка, й бруд.
1 Хл. Ох, ці хлопці!
Як завжди
Насмітили і втекли.
Та нічого. Зараз дівчатка покажуть, які вони вправні господиньки а заразом назбирають собі компліментів.
Вчитель. Наступний наш конкурс «Вправні господиньки». Завдання для учасниць будуть такі. Вам потрібно назбирати в свої конвертики квіточки – компліменти. Починати потрібно як тільки залунає музика.
(Проведення конкурсу. Дівчатка віддають конвертики журі.)
Вчитель. Ми переходимо до останнього конкурсу. На порозі віків людина прагнула до прекрасного. А це прекрасне вона намагалася виразити через зовнішній вигляд, в якому основну роль відігравав одяг. Тож недарма кажуть, що по одягу зустрічають. А ми трішки перефразуємо цей вислів.
1 Хл. Наш останній конкурс носить назву «До моди жартома». Дівчатка повинні з ось таких діамантів і ниточки виготовити собі намисто. Допомагати їм будуть хлопчики.
2 Хл. Дорогі друзі! Ми всі з вами разом просигналізуємо початок конкурсу. Давайте скажемо дружно: «Один, два, три – по-ча-ли!».
(Під музичний супровід хлопчики тримають ниточку, дівчатка нанизують «намистинки».)
1 Хл. Земля українська – щедра, квітуча
На гарних дівчаток вона дуже родюча.
2 Хл. На вродливих дівчат у нас в класі врожай,
Наймиліших дівчат в інших містах не шукай.
1 Хл. За наших дівчаток ми вдячні батькам, які плекали, ростили таких красунь і розумничок.
2 Хл. Бо без вашої любові, тепла і ласки, недоспаних ночей не виросла і не розквітла б така краса.
(Відеозапис пісні «Доня моя, донечко».)
1 Хл. Дівчатка вже закінчили виготовляти намисто і готові продемонструвати свої вироби.
2 Хл. Ні для кого не секрет, що наші дівчата найкращі господині, але вони ще і найчарівніші україночки.
1 Хл. Не секрет, що в юному віці багато дівчаток, дивлячись по телевізору на довгоногих красунь, які демонструють одяг, мріють стати такими ж, і хто знає, можливо через деякий час ми побачимо і когось із наших сьогоднішніх конкурсанток на подіумі.
2 Хл. А сьогодні у них перша спроба. Наступний конкурс «Українкою я народилася», - дефіле маленьких україночок і демонстрація виготовленого намиста.
1 Хл. Тому підтримайте наших юних манекенниць.
(Дефіле під музику Paul Mauriat «Caravan» )
1 Хл. Що ж, нажаль, навіть найчудовіший конкурс добігає кінця і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. Тож давайте ще раз привітаємо наших учасниць бурхливими оплесками.
2 Хл. Нагадую, сьогодні для всіх нас свою красу, неповторність, вроду, таланти демонстрували:
Учасниця під № 1________________.
Учасниця під № 2________________.
Учасниця під № 3________________.
Учасниця під № 4________________.
Учасниця під № 5________________.
Учасниця під № 6________________.
Учасниця під № 7________________.
Учасниця під № 8________________.
(Оплески)
1 Хл. І ось настав хвилюючий момент. Журі оголосить результати конкурсу «Міс першокласниця - 2018».
2 Хл. Слово надається голові журі_____________________________.
(Церемонія нагородження.)
1 Хл. Шановні красуні! Ми вітаємо вас. У всіх вас велике майбутнє. Попереду сцени, виступи, нові конкурси.
2 Хл. Нехай вам щастить у всьому. Будьте завжди впевнені у собі і знайте, кожна з вас найкраща!
1 Хл. Хай дарує вам сонечко
Ніжне тепло,
Щоб завжди навкруги все раділо й росло!
2 Хл. Щоб як квіти яскраві
В домашнім садочку,
Утішали батьків їхні крихітні дочки.
1 Хл. На цьому наш конкурс закінчується.
2 Хл. Дякуємо що прийшли підтримати наших дівчаток.