Виховний захід " Моя країна - Україна "

Про матеріал
Мета: розвивати в учнів уміння розв’язувати проблеми шляхом діалогу, працювати згуртовано; виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, сприяти вихованню в учнів високих моральних якостей.
Перегляд файлу

РОЗРОБКА ВИХОВНОГО ЗАХОДУ НА ТЕМУ : « МОЯ КРАЇНА – УКРАЇНА»

 

Мета: розвивати в учнів уміння розв’язувати проблеми шляхом діалогу, працювати згуртовано; виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю, сприяти вихованню в учнів високих моральних якостей.

Любіть Україну у сні й наяву, вишневу свою Україну,

красу її, вічно живу і нову, і мову її солов’їну.

В. Сосюра

ХІД ЗАХОДУ.

1.Презентація «Сім чудес України» (відеоролик про краєвиди України)

2.Легенда

Колись давно жила жінка. Звали її ……І було в неї три сини. Зростали вони чесними, сміливими, дуже любили свою матусю, готові були віддати за неї сво життя. Попідростали і вирішили піти у світ , прославляти свою матір.  Вирушив у дорогу старший син, мати на згадку подарувала йому корону з трьома промінцями. Пішов син між люди. І за трипроменеву корону , що зігрівала людей і вела до кращого життя, дали першому синові ім’я …..  Настала черга середнього сина. Йому мати в дорогу подарувала жовто – блакитний одяг. Своїми справами прославив він матір. Назвали середнього сина ……А там , де був молодший син – завжди лунала пісня, адже мама подарувала йому соловейків голос. Отримав він за чудовий спів ім’я -….   Відтоді завжди поруч три брати -…. –прославляють свою рідну неньку ….

ЗАВДАННЯ: після того, як учні прослухали легенду, їм необхідно замість крапок ( а вчитель робив паузи під час прочитання ) вставити ім’я головних персонажів – як звали трьох братів та їхню неньку?

3.А що для вас є Україна?   Робота у групах. По  колу на листі написано            У К Р А Ї Н А.

Написати різнокольоровими олівцями напроти кожної літери асоціації, які викликає слово «Україна» (можна прикметниками – яка Україна у вашому уявленні, наприклад, У-  улюблена і т. д.)

4.Продовжуємо працювати у групах. На партах лежать калинові листочки (діти, а чому я вибрала саме калинові листочки?). Запропонуйте групою 5 міркувань щодо того, чим вам подобається наша країна.

5.А зараз ми згадаємо про нашу рідну мову. Гра « Відтвори речення»

У кожної групи на столі завдання, в якому є речення із пропущеними словами. Ваша задача за 1 хвилину скласти речення. Причому у вас є підказка – слова для довідок, але вони спільні для всіх речень.

А)Державний  ….. – знак, …. або ….. , які ……  якісь важливі …. певної держави.

Б)В основі … символіки лежать ….. , культура …. історія … держави.

Слова для довідок: ознаки, зображення, символ, мелодія, відображають, традиції, державної, та, нашої.

6.Наступне наше завдання. На картках написані слова . Вам треба із карток скласти прислів’я.

А)

підіймають

де

Україну

величають

там

прапор

 

Б)

тримай

співай

грудях

на

руку

Гімн

 

В)

дорожи

служи

Гербом

Україні

 

 

 

7.А тепер невеличка перерва – фізкультхвилинка.  Мені потрібні два помічника.

Ми мандруєм, ми мандруєм,

Україною крокуєм,

Ось побачили Карпати,

Як вершину нам дістати?

Заглянемо в озерця,

Не торкнутися нам дна!

Так ми довго, довго йшли

 І до школи знов прийшли.

8.А тепер розв’яжемо невеликі задачі. Працюємо у групах.

Задача №1

Назва «Україна» вперше зустрічається в Київському літописі під 1187 роком. Скільки років пройшло від першої літописної згадки « Україна»?

Задача №2

Державний прапор  - один із національних символів України. Він складається з 2 прямокутників – блакитного та жовтого. Відношення ширини до довжини  становить 2 : 3.  Яким буде периметр прапора , якщо ширина  50 м?

Задача №3

Дівчинка вишиває назву Гімну України. Скільки днів вона витратить на цей процес, якщо за день вишиває 1 літеру?

9.Гра « Перегони» (для капітанів команд).  До капітанів по черзі ставляться запитання щодо видатних українців. За кожну правильну відповідь капітан отримує бали, які далі у підсумку визначають команду – переможця.

БЛІЦ – ОПИТУВАННЯ « ЗНАМЕНИТОСТІ УКРАЇНИ»

а)Чемпіон з боксу -….    б)Перший космонавт незалежної України   в)Чемпіон зі стрибків -….    г)Автор Гімну України -…..    д)Найсильніший чоловік України -….     е)Тренер чиїм ім’ям  названо стадіон «Динамо»  .

10.Підведення підсумків.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ващенко Олена
Додано
27 грудня 2019
Переглядів
557
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку