Виховний захід на тему: «Ми діти України» з використанням ІКТ.

Про матеріал

закріплювати знання термінів: „Україна”, „прапор”, „герб”, гімн”, „Конституція”, „Президент”; познайомити з містами України: Києвом, Одесою, Ізмаїлом; поезією українських авторів; народною творчістю; розвивати мислення, фантазію, зв'язне мовлення ; плекати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю. Формувати переконаність у нетлінності духовних скарбів народу, глибоку повагу до рідної України.

Перегляд файлу

Клас:  2 - А

Дата: 14.12

 

Тема: «Ми діти України» з використанням ІКТ.

Мета: закріплювати знання термінів: „Україна”, „прапор”, „герб”, гімн”, „Конституція”, „Президент”; познайомити з містами України: Києвом, Одесою, Ізмаїлом; поезією українських авторів; народною творчістю; розвивати мислення, фантазію, зв’язне мовлення ; плекати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю. Формувати переконаність у нетлінності духовних скарбів народу, глибоку повагу до рідної України.

 

  Хід заходу

 

  1. Організаційна частина

 

Діти! У нас сьогодні ніби свято,

гостей зібралося багато.

Ану ж на них ви подивіться

І веселенько усміхніться.

А тепер тихенько поверніться,

один одному всміхніться,

На виховну годину   старання не забудьте взяти,

Сядьте всі рівненько, будем починати.

 

  1. Повідомлення теми і мети

 

Учитель: Рідна земля, рідний народ, рідна мова – це найсвітліше, що в кожного з нас є. Наша Батьківщина має велику історію, зазнала і гноблення і розквіту, довгі часи стогнала під ворожим тиском, але знову і знову боролась за своє визволення.

Сьогодні ми здійснимо уявну поетичну  подорож містами України, і закріпимо її на комп’ютерах.

 

 

  1. Засвоєння нових знань

 

Учитель: закінчіть речення:

«Для мене Батьківщина – це...» (Метод «Незакінчене речення»)

 

Що таке Батьківщина?

Під віконцем калина,

Тиха казка бабусі,

Ніжна пісня матусі,

Дужі руки у тата.

Під тополями хата,

Під вербою криниця,

В чистім полі пшениця.

 

1. Зупинка „Порт  Київ”

Учитель: Поки ми з вами обговорювали важливе питання, настав час дізнатися на чому ми будемо подорожувати.

Відгадайте, яке слово зашифровано?

НІДОРП  (ДНІПРО)

А ви знаєте, на чому мандрують по річці?

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

Ми з вами поділимося на 5 команд і сядемо на 5 човнів. Але спочатку необхідно підготуватися до подорожі. Для цього я пропоную вам розгадати кросворд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 група – Автор тексту Гімну нашої держави. (Чубинський)

2 група – Уславлений спортсмен, чемпіон з боксу, наш земляк. (Кличко)

3 група – Трав`яниста рослина з вічнозеленим листям і голубими квітами. Символ вічності. (Барвінок)

4 група – Символ нашої Батьківщини. (Верба)

5 група – Столиця нашої держави. (Київ)

(Кожна група отримала своє питання у конверті)

Учитель: Яке слово склалося по вертикалі? (Україна)

Отже, умощуємося зручненько і розпочинаємо подорожувати Україною по Дніпру.

Діти, подивіться, яка краса навкруги!

Дійсно, немає для нас більшого щастя, як бачити Україну вільною, мирною, де люди живуть у згоді один з одним.

Перший причал біля міста, ви зараз дізнаєтеся якщо відгадаємо загадку:

 

Чудовий день. Ясна пора.

Легенький вітерець повіяв.

На кручах сивого Дніпра

Стоїть столиця наша – (Київ).

 

Учитель: От вже ми і прибули до нашої першої зупинки. Це – порт Київ.

З`являється учень, який уособлює в собі „ Київ”, декламує вірш

 Л. Трахтмана та Р. Білоуса.

Всі мої міста вітаю,

Всіх я вас люблю і знаю.

Аскольдову могилу,

Андріївський узвіз

Я в серці України

Скрізь все життя проніс.

Я – Київ, я – столиця,

Добра і мужності я справжняя криниця.

(Звучить кліп -  пісня „Як тебе не любити, Києве мій!”)

 

Київ: Діти, я радий вітати вас! І приготував цікаві завдання. Я хочу дізнатися, чи знаєте ви наші державні символи.

1 група – складає розповідь про Герб України, читає  вірш:

Наш Герб – Тризуб,

Це воля, слава й сила,

Наш Герб – Тризуб.

Недоля нас косила.

Та ми зросли, ми є.

Ми завжди будем,

Добро і пісню несемо ми людям.

2 група – складає розповідь про Прапор, читає вірш:

Прапор – це державний символ,

Він є у кожної держави.

Це для всіх ознака сили, це для всіх ознака слави.

Синьо – жовтий прапор маєм,

Синє небо, жовте жито.

Прапор свій оберігаєм,

Він – святиня – знають діти.

3 група – складає розповідь про Гімн, читає вірш:

Чубинський – щирий патріот.

Поет і вчений він,

Його шанує весь народ

За Український Гімн.

4 група – готує розповідь про Конституцію.

5 група – готує розповідь про Президента.

Київ: Дякую вам, діти, що ви так добре знаєте символи України і запрошую у гості до себе влітку, щоб вивчити історію Києва  і помилуватися його краєвидами!               

 Всім своїм життям Тарас Шевченко був відданий справі визволення України з – під гніту. Він мріяв про справжню свободу, справедливість, правду на землі.

 

3.Зупинка «Порт Одеса та Ізмаїл»

 

Подорожуємо далі……наступний причал біля міста Одеси, а хочете дізнатися цікаву історію про це місто та про місто, де ми живем? (Да)

 

Одеса  місто обласного значення, центр Одеської області, найбільший морський порт в країні. Одне із найкрупніших міст України – Одеса була заснована в кінці XVII століття і дуже швидко стала крупним морським портом и важливим комерційним, промисловим, науковим и культурним центром. Місто розташоване на північно-західному узбережжі Чорного моря і є п'ятим в країні за кількістю мешканців після Києва, Харкова, Донецька та Дніпропетровська. Населення міста складає понад 1,1 млн. осіб.

 

Ізмаїл - це велике портове місто України. Він також є високорозвиненим промисловим містом, в якому активно і добре розвивається містобудування, існує широка мережа навчальних закладів різного ступеня і наукових установ, а також численні осередки культури.

 

Поки ми з вами вели розмову розпочався дощ. Давайте поспостерігаємо за ним і трошки освіжимося.

 

Фізхвилинка „Злива”

Дощик-дощик, досить лити
(зжати кулачки)

Кап-кап, кап-кап 
(постукати пальчиками по долонці)

Діточок малих мочити 
(зжати кулачки)

Кап-кап, кап-кап 
(постукати пальчиками по іншій долонці)

Чуєш, сонечко встає 
(приставити долоньки до вушок)

Нам тепло своє дає 
(торкаємось до щічок)

Тут-тут-тут-тут 
(вказуємо пальчиком донизу)

Дощик-дощику, іди 
(махаємо руками від себе)

Там-там-там-там
Тепле сонечко прийди 
(«запрошуємо», роблячи рухи долоньками до себе)

Так-так-так-так 
(хлопаємо в долоні)

 

Одеса: Спасибі, діти. за такі чудовий виступ. Я сподіваюся, що ви обов`язково завітаєте до мене ще. Буду чекати на вас!

Учитель: Я пропоную вам теж стати поетами і скласти вірші. Але ми з вами лише початківці, тому завдання облегшимо. І вам доведеться тільки підібрати правильну риму.

1 група

Батьківщина – хліб і ...(сіль)

Батьківщина – втіха й ...(біль)

Батьківщина – батько й ...(мати)

І поріг рідної...(хати)

 

2 група

Є з усіх одна...(країна)

Найрідніша нам ...(усім).

Це – прекрасна ...(Україна),

Нашого народу...(дім).

 

3 група

Люблю тебе я , мила...(Україно)!

І все зроблю, щоб ти завжди...(цвіла).

Я буду вчитись в школі на...(відмінно).

Щоб мною ти пишатися...(могла).

 

4 група

Красивий. Щедрий. Рідний ...(край).

І мова наша...(солов`їна).

Люби, шануй. ...(оберігай)

Усе, що зветься...(Україна)!

 

5 група

Люблю тебе, моя Вітчизно....(мила)!

Твої поля і небо...(голубе).

Бо ти дала мені малому ...(крила).

То як же не любить мені ...(тебе)!

 

Учитель: Діти. це так чудово:  вміти складати вірші самим, читати твори інших людей, висловлювати свої думки, співчувати, радіти, плакати і сміятися, спілкуватися через свої твори з наступним поколінням людей.

Поезія – це почуттів танок.

Це музика слів, це думок вінок,

До серця дотик.

Це – фарби, звук,

Це дум відлуння і перегук!

 

Діти наша подорож була дуже насиченою, але в Україні налічується дуже багато міст, але ми з вами не зможемо всі їх побачите. Але у нас є помічник, відгадаймо загадку:

Може він порахувати,
Може він пісні співати,
Малювати і писати,
Помилки перевіряти.
Може він листа прийняти,
З другом швидко нас зв’язати,
Він багато чого може
І завжди нам допоможе!

                                                                               (Комп’ютер )

 

IV. Робота за комп’ютером

Використання програми «Сходинки до інформатики», гра «Поштовий голуб України».

 

 

 

V. Підсумок уроку

 

Учитель: От і закінчилася наша  подорож. Чи вразила вона вас? Чим? Що найбільше запам`яталося? (Учні висловлюють свої думки та враження від  уроку).

Учитель: А зараз ми дамо один одному обіцянку:

Щоб цвіла Україна моя,

Ми даємо обіцянку нині,

Вчитись так, щоб набуті знання

Пригодились моїй Батьківщині.

Присягаєм наш край рідний

Над усе любити,

Рідний народ шанувати

І для нього жити.

Присягаєм рідну віру

Завжди визнавати,

По – українськи  говорити,

Молитися, співати.

 

 

 

doc
Додано
23 жовтня 2018
Переглядів
719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку