Виховний захід «За покликом моди!»
Найважливіше в жіночому одязі –
жінка,яка його носить.
Ів Сен Лоран
Тема: За покликом моди!
Мета:
* навчальна: розширити світогляд; сформувати естетичні смаки; вчити учнів звертати увагу на стиль та зовнішність;
* розвивальна: розвинути творчу самостійність; художній смак, творчі здібності;
* виховна: виховати творче ставлення до праці та інтерес до професії дизайнера;
Обладнання: комп`ютер, проектор;
І. Вступна частина
- Доброго дня, дорогі учасники та гості заходу. Сьогодні ми з вами поговоримо про те, що і як ми одягаємо. Адже кожен день ми в тісному зв`язку з одягом.
І от виникає питання: «що модно?»
Мода – це міра, спосіб. Образ чогось нового, цікавого, свіжого.
Міра – співвідношення між одягом максимально зручним і разом з тим красивим, спосіб зробити такий одяг приємний.
Слайди про моду!
+ Отож , запрошую вас до розмови про моду і не тільки!
А в цьому нам допоможуть учні 8-го та 9-го класу. Наша розмова буде складатися з конкурсів, тому для об`єктивного оцінювання нам необхідні суді, тож вітайте –
-
-
ІІ. Основна частина
1конкурс – «Знайомство»
Представлення команд, враховується відповідність назви команди до теми заходу, дрес-код, і представлення!
2конкурс – « Ти - мені,а я – тобі»
Командам по черзі загадую загадки про одяг,і все, що з ним пов`язано. За кожну правильну відповідь 1 бал.( Загадки на додатку)
3конкурс - «Показуха»
Представник команди наосліп вибирає предмет із корзинки і засобами пантоміми описує його. Команда відповідно має вгадати, що це. За кожну вгадану відповідь – 2бали!
Просимо журі сказати результати.
4конкурс – « Хто більше?»
Один представник з команди має продемонструвати якнайбільше способів зав`язування шарфа чи косинки. За кожен спосіб 1 бал, за умови, якщо способи зав*язування не повторюються.
5конкурс –« Пісня і ремесло»
Підібрати та заспівати фрагмент пісні, у яких згадується професії або народні ремесла. Кожна пісня – 2 бали.
6конкурс – « Мій LOOCK» конкурс домашнього завданняші
( поки учасниці готуються, на мудьмитедійній дошці демонструються найоригінальні плаття світу - додаток)
Учасники демонструють одяг, який на їхню думку, буде актуальним в 2019-2020роках., одяг який уже «вийшов із моди» та їхнє бачення одягу майбутнього.
Оцінюються:1. Практичність, 2. Кольорова гама, 3. Почуття гумору, 4. Універсальність.
Кожен образ може містити максимум 20 балів.
Конкурс вболівальників – 2 учасників зав*язують краватку. Оцінюється правильність, акуратність та швидкість зав*язування.
Просимо журі підбити висновки. ( тим часом дивимося відею – «Мода з бабусиної скрині»)
ІІІ. Підбиття підсумків
- Надаємо слово журі. Дякую, всім за участь у нашій бесіді. Сподіваюсь, що сьогоднішня розмова була вам цікавою та корисною.
ДОДАТКИ
Додаток 1. Електронна презентація І частина « Цікаве у світі плаття»
Фарфорове плаття цілком створене з фарфору дизайнером Лі Хіаофенг
Плаття, чутливе до емоцій. Якщо ви напружені чи сердиті, ваше плаття почервоніє, а якщо заспокоїтеся – воно стане зеленим. Розроблено дизайнером Філіпс.
Відеоплаття розроблено турецьким дизайнером Хусейном Гахалахом. У тканину плаття вмонтовано світлодіоди
Плаття – пташина клітка повністю функціонально придатне для птахів.
Плаття – податкові форми, створено з ділових документів податкових інспекцій з допомогою клею
Плаття створено з клейкої стрічки , плаття – переможець у конкурсі, переможці отримали $3000 на навчання
Плаття з телефонної книги, яке цілком можна носити.
Плаття – гамбургер, в’язане гачком
Плаття з туалетного паперу.
ДОДАТОК 2
Всі загадки з відповідями.
* * *
Ношу на голові поля,
Але це зовсім не земля. (Капелюх)
* * *
По дорозі я йшов,
Дві дороги знайшов,
По обидва пішов. (Штани)
* * *
Вдень обручем,
Вночі змією. (Пояс)
* * *
Завжди крокуємо ми удвох,
Схожі, як брати.
Ми за обідом, під столом,
А вночі - під ліжком. (Черевики)
* * *
Розійшлися хлопчики
В темні чуланчики,
Кожен хлопчик -
У свою комірчину. (Рукавички)
* * *
Не краватку він, не комір,
А шию обжимать звик.
Але не завжди, а лише тоді,
Коли бувають холоду. (Шарф)
* * *
Дали братам теплий дім,
Щоб жили вп'ятьох.
Брат великий не погодився
І окремо оселився. (Рукавиці)
* * *
Черна, а не земля,
Пушиста, а не сніг,
Гріє, а не піч. (Шуба)
* * *
У маленької дівчинки
Сів на маківці
Не метелик, не пташка -
Тримає дві кіски. (Бант)