Виховний захід
в початковій школі
«Нема друга – шукай.
А знайшов – бережи»
Вчитель початкових класів
ЮЗШ № 4 Слизька В.О.
Тема : «Нема друга – шукай, а знайшов бережи.»
Мета: а) вчити дітей правил дружби, товаришування, ввічливого та шанобливого ставлення до друзів;
б) виховувати гідних громадян країни, толерантними членами класного колективу.
Хід
- Бажаю цікавого спілкування
- бажаю успіху
- бажаю посміхатися
- бажаю дізнатися щось цікаве
- бажаю дізнатися щось корисне
- бажаю успіхів у справах
- бажаю здоров’я
- бажаю гарно відповідати
Ребуси. ( розгадка: Дружба)
а |
в |
к |
р |
у |
у |
д |
ж |
б |
у |
е |
л |
||||
б |
р |
и |
||||
е |
г |
т |
||||
т |
и |
к |
||||
і |
р |
а |
||||
м |
е |
б |
||||
Дружбу треба берегти
« Не маєш друга шукай, а знайшов – бережи.»
Команди : « переступи калюжу»
« пройдись по колоді»
« обійди яму»
а) Друзів треба вибирати відповідно до свого характеру.
б) Якщо друг тебе в чомусь розчарував - покинь його і забудь.
(групи формуються відповідно фігуркам)
в) інша думка
9) «Ситуативне моделювання» ( в парах)
а) «Дівчинка повинна пояснити подрузі Валі, що бути лінивою негарно. Спробувати запросити подругу на прогулянку, допомогти записатися на секцію.»
б) «Дівчинка повинна була пояснити Марійці, що розповідати чужі таємниці негарно. Спробувати довести на прикладі, що негарно видавати таємниці друзів.»
10) Отже, щоб знайти дружбу треба : « Асоціативний кущ»
повага відданість довіра
Дружба вірність
підтримка чесність критичне ставлення до
помилок друга
11) Ось, що говорили про дружбу в інші давні часи ті скіфи, які раніше населяли нашу землю.
12) Підніміть руки в кого вже є друзі? «Прес»
Розкажіть про них:
13) Ось у мене склянка і сіль.
Насипте в склянку ложку солі ті, хто говорили друзям образливі слова. Повернути їх назад неможливо.
Тож який висновок ?
14) Рефлексія «Мікрофон»
Дружбу треба берегти. А для цього треба : пробачати, довіряти, бути відданим, допомагати.