Виховний захід "Нема друга - шукай, а знайшов - бережи"

Про матеріал
Розробка виховного заходу з використанням інтерактивних технологій: "Асоціативний кущ", "Кубування", "Обери позицію", "Прес", "Ситуативне моделювання", "Мікрофон".
Перегляд файлу

 

 

 

Виховний захід

в початковій школі

«Нема друга – шукай.

А знайшов – бережи»

 

 

 

Вчитель початкових класів

ЮЗШ № 4 Слизька В.О.

 

 

 

Тема : «Нема друга – шукай, а знайшов бережи.»

Мета: а) вчити дітей правил дружби, товаришування, ввічливого та шанобливого ставлення до друзів;

            б) виховувати гідних громадян країни, толерантними членами класного колективу.

Хід

  1. У нас починається спілкування. Передайте кульку один одному і побажайте гарного настрою (кульки віддають гостям.)

- Бажаю цікавого спілкування

- бажаю успіху

- бажаю посміхатися

- бажаю дізнатися щось цікаве

- бажаю дізнатися щось корисне

- бажаю успіхів у справах

- бажаю здоров’я

- бажаю гарно відповідати

 

  1. Про що будемо говорити на годині спілкування дізнайтеся з ребусу.

 

Ребуси. ( розгадка: Дружба)

 

  1. Тему розмови дізнайтеся з кодування. (в парах)

а

в

к

р

у

у

д

ж

б

у

е

л

б

р

и

е

г

т

т

и

к

і

р

а

м

е

б


Дружбу треба берегти

 

  1. Поясніть прислів’я.

« Не маєш друга шукай, а знайшов – бережи.»

  • Ми поговоримо про те як треба шукати друзів і берегти дружбу.
  • Чи кожного можна назвати другом?
  1. Гра «Довірся мені»

Команди : « переступи калюжу»

                  « пройдись по колоді»

                  « обійди яму»

  1. Чому С. так впевнено поводився з зав’язаними очима?
  • Бо довіряв О.
  • Отже, що потрібно щоб знайти друга? (Довіра).
  1. Одна дівчинка теж шукала собі друзів. Послухайте, чи виходило це в неї. Може зможете підказати?
  • Читаю оповідання.
  • Чи вміла дівчинка вибирати друзів.
  • Що вона робила не так? Поради. «Мікрофон»
  1. Технологія  «Обери позицію» ( в групах).

а) Друзів треба вибирати відповідно до свого характеру.

б) Якщо друг тебе в чомусь розчарував  -  покинь його і забудь.

(групи формуються відповідно фігуркам)

в)  інша думка

       9) «Ситуативне  моделювання» ( в парах)

          а) «Дівчинка повинна пояснити подрузі Валі, що бути лінивою негарно.           Спробувати запросити подругу на прогулянку, допомогти записатися на секцію.»

         б) «Дівчинка повинна була пояснити Марійці, що розповідати чужі таємниці негарно. Спробувати довести на прикладі, що негарно видавати таємниці друзів.»

     10) Отже, щоб знайти дружбу треба : « Асоціативний кущ»

                           повага                      відданість                       довіра

 

 

                                                           Дружба                                           вірність

 

 

  підтримка                                чесність                       критичне ставлення до

                                                                                           помилок друга          

      11) Ось, що говорили про дружбу в інші давні часи ті скіфи, які раніше населяли             нашу землю.

      12) Підніміть руки в кого вже є друзі? «Прес»

             Розкажіть про них:

  • Мій друг той, хто …
  • Мого кращого друга я ціную за …
  • Справжній друг ніколи не ….
  • Я вважаю себе гарним другом тому, що…

      13) Ось у мене  склянка і сіль.

Насипте в склянку ложку солі ті, хто говорили друзям образливі слова. Повернути їх        назад неможливо.

        Тож який висновок ?

      14) Рефлексія «Мікрофон»

  Дружбу треба берегти. А для цього треба : пробачати, довіряти, бути відданим,   допомагати.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 лютого 2021
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку