Конспект виховного заходу на тему:
Океанами й материками – підкореними нами.
Підготувала:
Вчитель географії
Нусь Надія Іванівна
Худиківська ЗОШ I-II ступенів
«_____» ____________ 2020 р.
Мета: сформувати в учнів знання з географії, виховувати почуття близькості, згуртованості, дружби.
Форма проведення: гра-конкурс
Обладнання і наочність: оціночні таблиці для журі, номерки для жеребкуваня, роздаткові картки.
I. Організаційний момент: привітання.
1. Доброго дня, усім, хто завітав до нас у «світ географії». Сьогодні зібралилася тут усі, кому не байдужа ця наука.
За знання географіє,
Щиро вдячні тобі,
Глобус крутиться, крутиться
Як Земля – голубий.
А на ньому – суша й океани,
Паралелі й меридіани,
Де ніде таких широт немає,
Де з тобою ми не побуваєм.
Добрий день! Сідайте!
Ще недавно всю Африку
З краю в край ви пройшли,
По священному Нілу
Крізь Сахару пливли.
Про озера, ріки, водоспади
І нагір’я дізнавались радо,
У гінеї й сонячній савані
На уроках ви вже побували.
І тепер географія кличе вас вдаль
У далеку Австралію
На урок фестиваль
У Південну Америку,
Й Антарктиду цікаву,
Незбагненну естетику,
Різнобарвну виставу.
2. Отже, на нашому географічному заході за звання видатних та найвинахідливіших географів змагатимутьс 2-і команди, які під час подорожі зустрічатимуться з різноманітними труднощами.
А слідкувати за тим як вони це роблять, тобто за винахідливістю і кмітливістю наших команд буде шановне журі.
А тепер представимо учасників конкурсу команди – ? і команди – ?
ІІ. Основна частина :проведення конкурсів
1-ий конкурс: «жеребкування» Яка команда швидше відгадає загадку, та і розпочинає конкурс.( Хто скоріше відгадає– 2 бали, пізніше –0балів)
На розлогах океанів
Ледь повзуть титани.
Кажуть вчені, що колись
З одного шматка взялись.
Ми їх топчемо ногами
І звемо…….? (материками)
2-ий конкурс : «географічна розминка» Пропонується 20 запитань, на які протягом 1 хв потрібно дати як найбільше правильних відповідей.( Кожна правильна відповіль оцінюється в 1бал)
Команда 1
Команда 2
Найбільша затока Південної Америки? ( Бенгальська)
3-ій конкурс: «Склади слово» Завдання полягає у тому, хто швидше складе слово із поданих букв у конверті, і покаже географічний обєкт на карті. Капітани обирають конверт, учні починають працювати за сигналом.
(Калахарі, Амазонка) ( 5 балів, відповідно 3 бали)
4-ий конкурс: «Загадкового материка» або « географічний пазл» – І знову, завдання схоже, вам потрібно скласти подані частинки, і в результаті отримати зображення певного континенту. Яка команда це зробить перша – подає звуковий сигнал.
(Африка, Південна Америка) ( 4 бали, відповілно 2 бали)
5-ий конкурс: «Конкурс капітанів» На столі лежать чотири роздаткові картки (тобто кожному капітанові по дві). Вони по черзі беруть картку із запитанням, читають вголос і дають відповідь протягом хвилини. При необхідності, дозволяється назати першу букву відповіді). (За правильну відповідь можна отримати 3 бали)
(1-Тихий; 2-Атлантичний; 3- Північний полюс; 4- Джейс Кук)
6- ий конкурс: «Географічна естафета» Пропонуються запитання обом командам, хто швидше підніме руку-та команда відповідає. Руку підносити тільки тоді- коли знаєте відповідь. Якщо відповіли неправильно- естафета передається супернику.( Правильна відповідь–1бал, неправильна –0 балів)
( баобаб)
7-ий конкурс «Кросворд-головоломка». Представник від команди обирає картку з кросвордом. Хто скоріше відгадає кросворд, підносить руку і каже ключове слово, яке мало вийти у зафарбованих клітинках кросворда.
(Земля, Океан) ( Той, хто перший 5балів, другий –3 бали)
Але зараз я прошу підійти по одному учаснику з двох команд, для виконання наступного 8-го конкурсу «Орієнтуючись по карті» Перший учасник обирає роздаткову картку, і за порядком зачитує географічні назви які там вказані(читає чітко і голосно), наступний обєкт зачитує тільки після того як суперник покаже його на карті.. За 1 хвилину, потрібно якнайшвидше і якнайбільше показати обєктів.. Коли закінчиться ліміт часу – суперники міняються місцями. (правильна відповідь – 1 бал)
ІІІ. Підведення підсумків.
Закінчилось свято –
Ви дізнались багато
А зараз прощатися час,
Але географія в дальні дороги,
Вас кликати буде не раз!!!
Ось і подорож материками і океанами закінчується. І зараз журі визначить, яка команда перемогла. (Журі підбиває підсумки за 7 конкурсів та за гру в цілому).
К |
А |
Л |
А |
Х |
А |
Р |
І |
А |
М |
А |
З |
О |
Н |
К |
А |
–1– Відкрив цей материк Ф. Магелан у 1520 році. Океан не омиває берегів Європи, але омиває береги більше 50 країн світу. Займає таку територію, як усі океани взяті разом. Дайте назву океану.
|
–2– Найтепліший і найсолоніший океан, омиває 70 країн світу, найбільвивчений океан, другий за величиною. Дайте назву океану.
|
–3– Це єдина точка, що не бере участі у добовому обертанні Землі навколо осі; Тут немає добової зміни дня і ночі, немає ні довготи, ні західного чи північного напрямку.Дана точка знаходиться у Північній півкулі. Дайте їй назву.
|
–4– Цей великий англійський мореплавець здійснив 3 кругоосвітні подорожі, і 6 разів перетнув екватор. Він був першою людиною, яка побувала в Антарктиці і Антарктиді; перший перетнув південне полярне коло. Назвіть його. |
|
….. ….. |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
….. ….. |
|
|
|
|
|
||||||
….. ….. ….. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
….. ….. ….. |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
......... ……. ……. |
|
|
,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
|
|
|||
|
,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,, |
|
|
|
|||||
|
,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,, ,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
|
||||||
Оціночна таблиця |
||
№ |
Команда_______________________ |
Команда_________________________ |
1 конкурс |
|
|
2 конкурс |
|
|
3 конкурс |
|
|
4 конкурс |
|
|
5 конкурс |
|
|
6 конкурс |
|
|
7 конкурс |
|
|
Загальний бал |
|
|