Виховний захід «Перший раз у перший клас»

Про матеріал

Мета заходу: ознайомити учнів зі шкільним життям, провести їх за допомогою уявної подорожі Країною знань; викликати інтерес до школи, занять; формувати позитивне ставлення до школи, бажання вчитися; розпочати згуртування колективу, введення дітей у велику шкільну сім’ю

Перегляд файлу

 

______________________________

______________________________

 

ПЕРШИЙ РАЗ У ПЕРШИЙ КЛАС

 

Мета: ознайомити учнів зі шкільним життям, провести їх за допомогою  

          уявної подорожі Країною знань; викликати інтерес до школи, заня-

          ть, позитивне ставлення до школи, бажання вчитися; розпочати

         згуртування колективу, введення дітей у велику шкільну сім’ю. 

 

Обладнання: малюнки потяга, кошик з предметами (горошина, яйце,

                        пір’я, рукавичка), сонечко, окремо промінчики з іменами

                       дітей, ваза з літерами(Ш, К, О, Л, А)

 

Тип уроку. Урок-подорож

 

ХІД УРОКУ 

 

1. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

Учитель:

Скликав дзвоник усіх нас

До навчання в перший клас.

Тож скоріш місця займайте,

До роботи приступайте!

Станьте рівно. Не крутіться.

Всі зберіться, не баріться.

Скажемо дружно: «Добрий день!»

Радість хай несе цей день.

А тепер сідайте, діти,

Буду рада всіх зустріти.

Час роботу починати,

В Країну знань скоріш рушати! 

 

  1.        Правила поведінки в школі
  • Діти, з цього дня ви учні 1-го класу. Ви поповнили ряди нашої великої шкільної дружної родини. Цей урок у вашому житті перший, тому повинен запам’ятатися на все життя. Ви пройдете багатьма стежками, і я з вами завжди перебуватиму поруч. Моє ім’я Катерина Анатоліївна, а тепер ви кожен назвіть свої імена.
  • Добре, ось і познайомилися. А тепер вивчимо правила поведінки в школі.

Заходить вчитель – треба встати. (учні встають)

Коли дозволить, тихо сядь.(сідають)

Спитати хочеш – не гукай, (сваряться пальчиком)

А тільки руку піднімай. (піднімають руки)

У школі парту бережи (витирають кришку парти)

І на парті не лежи. (схиляються на парти)

Щоб урок минув не марно,

Треба сісти рівно, гарно. (випрямляються, кладуть руки на парту)

Не стрекочи на уроках, (зображують теленькання язиком)

Як папуга чи сорока. (махають руками, ніби птахи)

 

  1. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  • З давніх давен люди вважали, що «Знання – це скарб, а вміння вчитися – ключ до нього». Вирушимо у велику подорож до Країни знань, що розпочнеться просто зараз. Згодні? Тож подорожуватимемо ми на потязі, разом з казковими героями.

 

  1. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ
  • Отже, вирушаємо у подорож під назвою «Перший раз у перший клас».

 

  1. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
    1.        Зупинка. Місто Пиши-читай
  • Живуть на світі букви –

Всього їх тридцять три.

В них зачаїлись звуки і голоси живі.

Мандрівка по абетці, дорога в дивний край.

Незвичну має назву той край: Пиши-читай.

 

   На уроках читання ми вивчимо літери, навчимося гарно читати. Розповідатимемо вірші, читатимемо казки, оповідання. А на уроках письма вчитимемося старанно писати, розвивати своє мовлення, навчатимемося рідної української мови.

    Ось у цьому місті нас зустрічають Дідусь і Бабуся. Вони приготували для вас цікаві завдання.

Гра «Чарівна ваза»

(з вази розсипалися літери. Завдання – зібрати їх, називаючи кожну букву)

  • А зараз спробуємо із цих літер скласти слово і прочитати його.
  • Що таке школа?
  • Школа – це дорога до знань. Тут ви навчитеся добре читати, писати, рахувати, спілкуватися одне з одним, дружити, поважати. Школа – це не лише приміщення, де навчають дітей. Це велика Країна знань.
  • Бабуся приготувала нам загадки. Розгадавши їх, ви дізнаєтеся, які речі необхідні нам для уроків читання і письма.

Цю найпершу в школі книжку

Знає будь-який школяр.

До усіх книжок доріжку

Прокладає наш… (Буквар)

 

Всяк школяр його шанує,

Бо він пише і малює.

Хто ж цей славний молодець?

Це, звичайно… (Олівець)

 

То в клітинку, то в лінійку,

Написати тут зумій-но!

І намалювати дещо зможеш,

Називаюся я … (Зошит)

 

Виводить букви і слова

Ота цікава штучка.

В руці виблискує здаля

Нова, гарненька … (Ручка)

  • Молодці, з усіма завданнями впоралися! Можемо вирушати далі!
    1.        Зупинка «Спортивна»
  • Подивіться. Хто чекає на нас на наступній зупинці?
  • Мальвіна допомагала Буратіно, учила його читати, писати, рахувати. Та Буратіно стомився і запрошує всіх нас на Спортивну зупинку. Адже на уроках ми будемо не тільки навчатися, але й відпочивати. Ще будемо грати в ігри, бігати, стрибати, на уроках фізкультури змагатися у спритності, швидкості. І зараз відпочинемо разом з Буратіно.

Буратіно потягнувся,

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів,

Мабуть, ключик загубив.

Щоб той ключик відшукати,

На носочки треба стати.

І тихенько посідати.

  1.        Зупинка «Математична» 
  • І весела, й солов’їна

Математика-країна.

Праця тут іде завзята,

Вмій лиш спритно рахувати.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Вміють дітки рахувать.

  • Тут нас з вами зустрічає Червона Шапочка із своїми веселими задачами. Вона пропонує нам пограти в гру, яка називається «День і ніч». «Удень» діти сидять рівненько за партами, а «вночі» кладуть голівки на парту і заплющують очі. Я читаю задачу, а ви, не розплющуючи очей, показуєте на пальчиках відповідь.

Ось листок і ще листок

Заховався між квіток.

Ну й просте ж завдання, діти,

Ці листочки полічити.

На лужку, серед лози,

Заховались дві кози.

А отут стоять ще дві

У густій, рясній траві.

Підрахуємо гуртом,

Скільки всіх тих кіз разом.

 

Наша Рая м’ячик має,

А у Іри їх чотири.

Полічи усі м’ячі.

 

Горобець і три синиці

Он летять до годівниці.

Скільки птахів, підкажіть,

Будуть вдячні за обід.

 

П’ять яблунь у саду ростуть,

Чотири з них уже цвітуть.

А скільки ще не розцвіли?

Ну, як би ви відповіли?

  • Молодці! Рухаємось далі.
    1.        Зупинка «Казкова»
  • Всі ви любите казки,

Тож їх повинні добре знати.

А хто відповіді знає,

Ручку швидше підіймає.

  • І подивіться, який казковий герой нас із вами зустрічає. Хто це? (Колобок)
  • Пригадаємо, скільки звірів зустрів дорогою Колобок? Назвемо їх.
  • Пригадаємо і заспіваємо пісеньку Колобка.
  • Молодці. А тепер Колобок нам пропонує пограти в гру «Чарівна скринька. З якої казки?»

Пір’я – «Кривенька качечка»

Яйце – «Курочка Ряба»

Горошина – «Принцеса на горошині»

Рукавиця – «Рукавичка».

  1.        Зупинка «Навколишній світ»
  • Мій рідний край, моя земля,

Велика-превелика.

Є в ній ліси, поля, моря,

Долини, гори й ріки.

  • Як називають нашу рідну Батьківщину?
  • Як і у всіх держав, в Україні є державні символи. Це герб, гімн, прапор.(показує вчитель).
  • Про рідну землю, про її державні та народні символи, про рослинний і тваринний світ, про людей, які проживають на її території, ми говоритимемо на уроках курсу «Я у світі» та природознавства. Також на цих уроках ми будемо говорити про сім’ю. що таке сім’я? А наш клас – це друга ваша сім’я. І зараз, щоб краще одне одного пізнати створимо сонечко класу.

(На дошці сонечко без промінчиків)

  • Діти, вам подобається наше сонечко?
  • Що не вистачає нашому сонечку?
  • Для того, щоб сонечко засяяло, подаруємо йому промінчики із своїми іменами.
  • Завдяки вам сонечко засяяло. Воно буде радіти кожному дню у школі, освітлювати наш клас, а також на його промінчиках я буду відзначати діток, які гарно працювали на протязі дня. 

 

  1. ПІДСУМОК УРОКУ 
  • Ось і закінчився наш перший урок.
  • Для чого потрібно ходити до школи?
  • Які уроки у нас будуть?
  • Наша подорож добігла кінця,

Незабутня буде всім нам зустріч ця.

Про неї, друзі, пам’ятайте,

В Країну знань завжди рушайте.

Нехай вас труднощі в дорозі не лякають.

Знання завжди в житті допомагають.

Чекати, любі, буду я на вас.

Всіх благ вам, щастя, в добрий час!

 

 

 

 

 

 

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку