Виховний захід "Правовий брейн-ринг"

Про матеріал
Робота по свідомому засвоєнню учнями правових знань та виробленню стійких переконань у необхідності дотримання своїх прав та обов'язків..
Перегляд файлу

Музика (Заходить суддя)

(Відео)

Суддя. (Б’є молотком) Добрий день! Я оголошую сьогоднішнє засідання відкритим. Слухається справа по обвинуваченню Вовчака Яна Володимировича у вчинені злочину передбаченого частиною 1 Статті 309, частиною 1  Статті 296, та частиною 1  Статті 222 Кримінального кодексу України, а саме: незаконне придбання наркотичних засобів без мети збуту, грубе порушення громадського порядку мотивів явної неповаги до суспільства, а також у заподіяні умисного, середньої тяжкості, тілесного ушкодження. Такий молодий, а скільки уже злочинів зміг вчинити.

Я прошу секретаря судового засідання доповісти про явку учасників.

Секретар. Ваша честь, в судовій залі присутня команда прокурорів на чолі з __________________ (представляються)

Також в судовій залі присутня команда адвокатів на чолі з __________________ (представляються) Також в залі присутні представники відділу юстиції,

Адміністрація, вчителі та учні школи.

Ваша честь, всі учасники чекають вашого рішення щодо початку гри та всі учасники процесу попередженні про поведінку в залі судового засідання.

Суддя. (Б’є молотком) Переходимо до представлення команд.

Адвокати

Я __________________ учень ____ класу, капітан команди своє майбутнє бачу пов’язане з правом.

Я __________________ учень ____ класу, в майбутньому планую стати адвокатом, тому я у цій команді

Я __________________ учень ____ класу, подобається предмет правознавство.

Я __________________ учень ____ класу, хочу бути адвокатом, тому що ця професія досить гідно оплачувана.

Я __________________ учень ____ класу, в майбутньому хочу захищати честь і гідність громадян України

Я __________________ учень ____ класу, хочу випробувати свої знання у цій грі з цього предмету

Прокурори

Я __________________ учень ____ класу, мої батьки в майбутньому бачать мене прокурором, тому я в цій команді.

Я __________________ учень ____ класу, моє життєве кредо «Закон – понад усе», тому я в цій команді.

Я __________________ учень ____ класу, я займаю активну позицію у школі, є учасником багатьох ігор, тому не виключення і ця.

Я __________________ учень ____ класу, я думаю що учать у грі допоможе визначитися мені з вибором майбутньої професії.

Я __________________ учень ____ класу, хочу щоб в нашій країні всі дотримувалися законів, тому я в цій команді.

Я __________________ учень ____ класу, я тут щоб перевірити свої знання з права.

Суддя. (Б’є молотком) Розпочинаємо перший раунд який має назву «Вірю, не вірю», що стосується уважності переглянутого вами попереднього відео. За кожну правильну відповідь 1 бал. Оцінки будуть заноситися в протокол нашим секретарем.

  1.    Чи вірите, що неповнолітній у віці до 15 років перебуваючи під наглядом навчального закладу, не буде відповідати за шкоду, заподіяну ним, а відповідальність нестиме навчальний заклад? (не вірю)
  2.    Чи вірите, що за вчинений злочин будуть відповідати батьки? (не вірю)
  3.    Чи вірите, що проступок це протиправна поведінка (вірю)
  4.    Чи вірите, що неповнолітні не мають право перебувати за межами дому пізніше 22 год? (вірю)
  5.    Чи вірите, що кримінальна відповідальність для осіб, які досягли 10 річного віку не настає? (вірю)
  6.    Чи вірите, що учень вчинив правильно в даній ситуації? (не вірю)

 

 

  1.    Чи вірите, що неповнолітнього, який вчинив злочин невеликої тяжкості, можна позбавити волі? (не вірю)
  2.    Чи вірите, що за вживання алкогольних напоїв неповнолітніми наступає адміністративна відповідальність? (вірю)
  3.    Чи вірите, що за вчинений злочин підсудний відбудеться тільки попередженням? (не вірю)
  4. Чи вірите, що підсудного можуть позбавити волі максимум на 10 років? (не вірю)
  5. Чи вірите, що особу не можна звинувачувати у  злочині, якщо її вину повністю не доведено? (вірю)
  6. Чи вірите, що винна протиправна дія це правопорушення  (вірю)

 

Суддя. Дякую

 

Секретар. Прошу всіх встати, суд іде до нарадчої кімнати.

(Музична пауза)

Суддя. (Б’є молотком) В першому раунді перемогла команда ____________ Рахунок ___________

(Б’є молотком) Розпочинаємо другий раунд, який має назву «Кримінальне право». Вам задається питання, ви його обговорюєте, хто швидше буде готовий дати відповідь, вмикає світло. В разі якщо одна команда відповідає неправильно, друга команда має право відповісти.

  1.    Що є джерелом кримінального права? (Кримінальний кодекс)
  2.    Який строк позбавлення волі  передбачено  за злочини невеликої тяжкості? (не більше 2 років )
  3.    В яких випадках застосовується сила при затриманні злочинця? (якщо він тікає або чинить опір)
  4.    З якого віку особи, що вчинили найтяжчі злочини, підлягають кримінальній відповідальності? ( З 14 років )
  5.    На який строк може бути затриманий неповнолітній підозрюваний  ( на три години)
  6.    Конституційний принцип, за яким особа, яка підозрюється у скоєні злочину, вважається невинною до того часу, поки її вину не буде доведено. (Презумпція невинності).
  7.    Чи передбачається кримінальна відповідальність за екологічні правопорушення (так)
  8.    Хто відноситься до недержавних правоохоронних органів? (адвокатура, приватний нотаріат, приватні охоронні організації )
  9.    Карне, суспільно небезпечне, заборонене діяння, що посягає на власність, життя і здоров’я людини, права і свободи громадян ( Злочин)
  10. Той, хто бачив злочин ( Свідок)

Суддя. Дякую

 

Секретар. Прошу всіх встати, суд іде до нарадчої кімнати.

(Музична пауза)

Суддя. (Б’є молотком) В другому раунду перемогла команда ____________ Рахунок ___________

(Б’є молотком) Розпочинаємо третій раунд, який має назву «Битва капітанів».

Капітани, перегляньте уривок із мультфільму, і скажіть яке правопорушення вчинено. За кожну правильну відповідь 3 бали.

  1.     «Ну постривай!». (Перегляд відео)

 (Відповідь за Статею 289 Кримінального кодексу Україну – незаконне заволодіння транспортним засобом)

  1.    «Котик і півник» (Перегляд відео)

 (Відповідь 146 Кримінального кодексу Україну – Незаконне позбавлення волі або викрадення людини)

  1.    «Парасольна на полюванні» (Перегляд відео)

 (Відповідь за Статею 15  Кримінального кодексу Україну – Замах на злочин)

Секретар. Прошу всіх встати, суд іде до нарадчої кімнати.

(Музична пауза)

Суддя. (Б’є молотком) Розпочинаємо четвертий раунд, який має назву «Ситуація на замовлення». Вам будуть представлені ситуації. Ви повинні уважно послухати їх, і дати відповідь на моє питання.

І так, вашій увазі ситуація перша

Пацієнт: (стукає в двері) Добрий день! Можна зайти?

Лікар: Що вас турбує?

Пацієнт: Мене болить горло.

Лікар: Температура є?

Пацієнт: 36,6

Лікар: Прийміть фарингосепт. А я вам випишу довідку що ви були у лікаря.

Пацієнт: Але мені потрібен лікарняний

Лікар: При такій температурі не видаю

Пацієнт: Ой, у вас з температура 37,9

Увага Запитання. Який вид злочину вчинено і який термін покарання?

Відповідь. Цей злочин передбачає ст.. 368 КК. Одержання хабара. Карається позбавленням волі на строк від 5 до 10 років з конфіскацією майна

Давайте розглянемо другу ситуацію

За столом  сидять двоє дівчат: Аня та Оля. Вони обідають у кафе. Їм сподобались гарні чарчини. Дівчата вирішили вкрасти. Аня підійшла до офіціанта, щоб розрахуватися, а Оля тим часом поклала речі в сумку.

Оля. Все вийшло так непомітно.

Аня. Підемо завтра у друге кафе. Дістанемо ще щось.

Оля. Згодна.

Увага Запитання. Який вид злочину вчинено і який термін покарання?

Відповідь. Цей злочин передбачає ст.. 82КК. Розкрадання державного або колективного майна. Відкрите викрадення державного або колективного майна карається позбавленням волі на строк до 4 років або виправними роботами на строк від 1 до 2 років.

Вашій увазі третя ситуація

Жінка Привіт!

Дівчинка Привіт!

Жінка Як тебе звати?

Дівчинка Софійка

Жінка А скільки тобі років?

Дівчинка 10

Жінка Ти ту одна сидиш? Де твої батьки?

Дівчинка Я тут недалеко живу, і мама пішла додому мені за кофтинкою, тому що на вулиці прохолодно

Жінка А ти любиш цукерки?

Дівчинка Так

Жінка Ходім, я ще тобі дам

Увага Запитання. Який вид злочину вчинено і який термін покарання?

Відповідь. Цей злочин передбачає ст.. 146. КК. Незаконне позбавлення волі або викрадення людини. Карається обмеженням волі на строк до 3 років

Секретар. Прошу всіх встати, суд іде до нарадчої кімнати.

(Музична пауза)

Суддя. (Б’є молотком) В четвертому раунді перемогла команда ____________ Рахунок ___________

(Б’є молотком) Розпочинаємо п’ятий раунд, який має назву «Таємнича скринька».

(Виноситься скринька)

Цей предмет має правильну форму. За нього часто вмирають люди. Спочатку відігравав роль «символу влади». В середні віки використовувались для різноманітного призначення та часто виступали в якості символів для численних знатних родів, виробничих гільдій, різноманітних міст, релігійних утворень тощо. Являється одним із символів держави. Що в чорному ящику?  (Прапор)

У цьому ящику річ, яка може знадобитися і працівникові охорони законності і злочинцеві. Цю річ легко придбати в торгівельній мережі. Фабрика, яка виготовляє цю річ виробляє ще й предмети домашнього вжитку, взуття, іграшки. Ця річ схожа на предмет який ви бачите щодня і неодноразово. Що це за річ?    (Рукавички)

Секретар. Прошу всіх встати, суд іде до нарадчої кімнати.

(Музична пауза)

Суддя: Отож, в нашій грі перемогла команда ____________ Рахунок ___________

Не за горами час, коли ви закінчите школу і вступите у самостійне  життя. Від вас вимагається успішно займатися дорученою справою, бути відповідальним, виконувати громадянські обов’язки. Я би хотіла Вас бачити патріотами, борцями з недоліками зловживання в суспільстві. Чесно і добросовісно дотримуватися Основного Закону України – Конституції. Щиро хочу подякувати Всім присутнім за увагу. До наступної зустрічі.

docx
Додано
27 лютого 2023
Переглядів
408
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку