Виховний захід з інформатики для учнів 8 класу. Цікаві конкурси спрямовані на розвиток фантазії учнів. Захід допоможе поглибитти знання з предмета та зацікавити учнів.
ІІІ конкурс “Слова зі слова“
Команда - _____________________
ПРОГРАМУВАННЯ
№ |
Слово |
Відмітка |
№ |
Слово |
Відмітка |
1 |
|
|
21 |
|
|
2 |
|
|
22 |
|
|
3 |
|
|
23 |
|
|
4 |
|
|
24 |
|
|
5 |
|
|
25 |
|
|
6 |
|
|
26 |
|
|
7 |
|
|
27 |
|
|
8 |
|
|
28 |
|
|
9 |
|
|
29 |
|
|
10 |
|
|
30 |
|
|
11 |
|
|
31 |
|
|
12 |
|
|
32 |
|
|
13 |
|
|
33 |
|
|
14 |
|
|
34 |
|
|
15 |
|
|
35 |
|
|
16 |
|
|
36 |
|
|
17 |
|
|
37 |
|
|
18 |
|
|
38 |
|
|
19 |
|
|
39 |
|
|
20 |
|
|
40 |
|
|
V конкурс “Антивірус”
Люди вчилися рахувати на протязі багатьох століть. Почала рахунок людина на пальцях. З появою чисел людина занурилася в океан обчислень. Стало очевидним, що їх здолати не так просто. Так з'явився перший прилад для рахування – ……………….. – невелика дошка з цифрами, які вперше застосували в стародавньому Китаї. Пізніше винайдена логарифмічна лінійка.
В …………… році видатний французький математик і фізик Б. Паскаль сконструював першу в історії машину, за допомогою якої навіть незнайомі з правилами арифметики могли проводити складання і віднімання. Машину Паскаля удосконалив Г.Лейбніц. Так з'явився ………………., винайдений Лейбніцем в 1673 році в Петербурзі.
Вперше ідею створення рахунково-аналітичної машини виказав англійський учений Чарльз ……………. Проте низький технологічний рівень того часу не дозволив здійснити створення цієї аналітичної машини.
Перша в світі ЕОМ – ЕНІАК була створена в …….. році в Пенсільванському університеті в США. В 1952 році в Києві під керівництвом С.О. ……………... була створена швидкодійна ЕОМ МЕСМ, яка виконувала 10 тисяч операцій в секунду. Дуже скоро з'явилися машини третього покоління, які переробляли вже не тільки числа, але і слова. На зміну їм прийшли машини четвертого покоління, які можуть виконувати мільярди операцій в секунду.
1 2 3 4
5 6 7
Універсальний електронний прилад для обробки інформації
5 6 5 6 9 0 7 2 7
__ __ __ __ __ __ __ __ __
__ __ __ __ __ __ __ __ __
__ __ __ __ __ __ __ __ __
__ __ __ __ __ __ __ __ __
………………………………………………………………………….
1 2 3 4
5 6 7
Універсальний електронний прилад для обробки інформації
5 6 5 6 9 0 7 2 7
__ __ __ __ __ __ __ __ __
__ __ __ __ __ __ __ __ __
__ __ __ __ __ __ __ __ __
__ __ __ __ __ __ __ __ __
1
Інформатікус -2017
Ведучий
Доброго дня, дорогі друзі, вчителі та гості!
Сьогоднішній наш конкурс присвячений одній з наймолодших і найцікавіших шкільних наук – інформатиці. Старі люди кажуть, що успіх людини зазвичай залежить від нагоди, частково – від впевненості в собі, фізичної сили та витривалості, але найбільше від освіти, базових знань, тобто від ерудованості. От і сьогодні найерудованіша команда отримає звання – “Інформатікус-2017”.
Ведучий
Для того, щоб боротьба було чесною і для вирішення спірних ситуацій, які можуть виникнути під час гри нам необхідне журі. До складу журі запрошуються: (представлення членів журі)
1._________________________________________
2._________________________________________
3. ________________________________________
Членів журі просимо зайняти свої місця.
Ведучий
Участь у грі беруть дві команди, членами яких є учні 8-А та 8-Б класів нашої школи. Запрошуємо учасників нашої гри до залу. (Представлення учасників гри).
8_а _____________________________________________________________
8-Б _____________________________________________________________
Для з’ясування, яка ж команда першою випробує свої знання, Вам доведеться зіграти в гру «Шифрувальник». На екрані записано цифри від 1 до 9. Під кожною цифрою зашифрована літера. Вам необхідно підібрати літери так, щоб отримати слово, яке є відповіддю на поставлене запитання.
1 А Б В |
2 Г Д Е Є |
3 Ж З И І |
4 Ї Й К Л |
5 М Н О П |
6 Р С Т У |
7 Ф Х Ц |
8 Ч Ш Щ |
9 Ь Ю Я |
7 |
3 |
3 |
3 |
4 |
1 |
|
|
|
|
|
|
Ф |
І |
З |
И |
К |
А |
Наприклад. Наука про природу
Відповідь:
5 |
6 |
5 |
7 |
2 |
6 |
5 |
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
П |
Р |
О |
Ц |
Е |
С |
О |
Р |
Відповідь:
Першою справилась із запропонованим завданням команда ______________.
Перший конкурс «Розминка»
Кожен з учасників команди відповідатиме на два запитання. Правильна відповідь оцінюється в 1 бал.
Запитання для першої команди.
Запитання для другої команди.
Другий конкурс «Впізнай вислів».
Кожній команді по два вислови. За кожний розгаданий вислів команда отримує 2 бали. Якщо команда не зможе відповісти, то команда супротивників може дати відповідь і отримати додаткові 2 бали.
1 команда.
( Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.)
2 ) Комп’ютер пам’ятю не зіпсуєш
(Кашу маслом не зіпсуєш.)
2 команда.
(Копійка гривню береже.)
(Вовків боятися – в ліс не ходить.)
(Підбиття підсумків)
Третій конкурс «Слова зі слова»
Вед.: Розпочинаємо третій конкурс. Гравцям команд пропонується скласти якнайбільше слів з слова “Програмування”. Зараховуються лише ті слова які є іменниками в називному відмінку. Перемагає та команда яка складе якомога більше слів. Обмеження часу – 3 хвилини.
Четвертий конкурс «Конкурс капітанів»
Команди дуже добре проявили себе під час попередніх конкурсів. Тепер давайте перевіримо, на що здатні їх капітани.
Капітанам необхідно за 3 хв розгадати кросворд.
Завдання для капітанів.
П’ятий конкурс «Чорний ящик» - гра з глядачами
Доки капітани виконуватимуть своє завдання, а журі – підраховує бали команд за попередні конкурси, проведемо гру - аукціон з глядачами. (Асистенти вносять чорний ящик). Вам необхідно відгадати, що знаходиться в ящику на основі підказки. Якщо ви відгадаєте, що знаходиться в ящику отримаєте три бали. Отримані бали ви зможете подарувати команді, за яку вболіваєте.
Завдання. Цей носій інформації має корпус та магнітну стрічку. Використовується для запису та перезапису інформації, а також її зчитування. (Аудіокасета)
Шостий конкурс «Анаграма»
Необхідно переставити літери так, щоб отримати слова, пов’язані з Інформатикою. Таких слів буде десять.
За кожне правильно складене слово – 1 бал. Право відповідати матиме та команда, що перша підніме сигнальну картку. В результаті неправильної відповіді, відповідатиме команда – суперник.
Завдання для команд.
Сьомий конкурс "Майстри пантоміми"
Ведучий. Кожній команді необхідно показати мімікою та жестами по 3 пристрої. Вболівальники мають відгадати ці пристрої. За відгаданий
пристрій – 2 бали.
Восьмий конкурс "Розшифруй повідомлення"
Ведучий. Кожній команді потрібно за допомогою таблиці «Шифрувальників» розшифрувати два повідомлення. За кожне правильно розшифроване повідомлення ви отримаєте по 2 бали. Обмеження часу – 3 хв.
Ведучий. Підійшов до завершення наш турнір. Надаємо слово шановному журі для оголошення результатів нашого турніру.
Ведучий. Сьогодні ми переконалися, що й серед нас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому вони будуть розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.
1
|
|
1 |
к |
л |
а |
в |
і |
а |
т |
у |
р |
а |
|
|
|
|
|
|
2 |
к |
о |
л |
о |
н |
к |
и |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
п |
р |
и |
н |
т |
е |
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
в |
і |
д |
е |
о |
к |
а |
м |
е |
р |
а |
|
|
5 |
м |
о |
н |
і |
т |
о |
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
ф |
о |
т |
о |
а |
п |
а |
р |
а |
т |
|
|
7 |
с |
к |
а |
н |
е |
р |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
д |
ж |
о |
й |
с |
т |
и |
к |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
д |
и |
с |
к |
е |
т |
а |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Клавіатура.
Монітор.
Принтер.
Колонки.
Миша.
Сканер.
Навушники.
Мікрофон.
Відеокамера.
Диск.
Інтелектуальна гра
„Інформатікус - 2017”
№ конк. |
Назва конкурсу |
Кількість балів |
|
8-А клас |
8-Б клас |
||
1 |
Розминка (1 бал за правильну відповідь) |
|
|
2 |
Впізнай вислів (2 бали за правильно вгаданий вислів) |
|
|
3 |
Слова зі слова (1 бал за правильну відповідь) |
|
|
4 |
Конкурс капітанів (4 бали за розгаданий кросворд) |
|
|
5 |
Чорний ящик (3 бали за відгаданий носій інформації) |
|
|
6 |
Анаграма (1 бал за правильну відповідь) |
|
|
7 |
Майстри пантоміми (За відгаданий пристрій – 2 бали) |
|
|
8 |
Розшифруй повідомлення (2 бали за кожну правильну відповідь) |
|
|
Разом: |
|
|
1 |
|
2 |
|
1 |
|
2 |
|