Виховний захід + презентація "Інформатікус - 2017"

Про матеріал

Виховний захід з інформатики для учнів 8 класу. Цікаві конкурси спрямовані на розвиток фантазії учнів. Захід допоможе поглибитти знання з предмета та зацікавити учнів.

Перегляд файлу

ІІІ конкурс “Слова зі слова“

Команда - _____________________

 

ПРОГРАМУВАННЯ

 

Слово

Відмітка

Слово

Відмітка

1

 

 

21

 

 

2

 

 

22

 

 

3

 

 

23

 

 

4

 

 

24

 

 

5

 

 

25

 

 

6

 

 

26

 

 

7

 

 

27

 

 

8

 

 

28

 

 

9

 

 

29

 

 

10

 

 

30

 

 

11

 

 

31

 

 

12

 

 

32

 

 

13

 

 

33

 

 

14

 

 

34

 

 

15

 

 

35

 

 

16

 

 

36

 

 

17

 

 

37

 

 

18

 

 

38

 

 

19

 

 

39

 

 

20

 

 

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V конкурс “Антивірус”

 

Люди вчилися рахувати на протязі багатьох століть. Почала рахунок людина на пальцях. З появою чисел людина занурилася в океан обчислень. Стало очевидним, що їх здолати не так просто. Так з'явився перший прилад для рахування – ……………….. – невелика дошка з цифрами, які вперше застосували в стародавньому Китаї. Пізніше винайдена логарифмічна лінійка.

В …………… році видатний французький математик і фізик Б. Паскаль сконструював першу в історії машину, за допомогою якої навіть незнайомі з правилами арифметики могли проводити складання і віднімання. Машину Паскаля удосконалив Г.Лейбніц. Так з'явився ………………., винайдений Лейбніцем в 1673 році в Петербурзі.

Вперше ідею створення рахунково-аналітичної машини виказав англійський учений Чарльз ……………. Проте низький технологічний рівень того часу не дозволив здійснити створення цієї аналітичної машини.

Перша в світі ЕОМ – ЕНІАК була створена в …….. році в Пенсільванському університеті в США. В 1952 році в Києві під керівництвом С.О. ……………... була створена швидкодійна ЕОМ МЕСМ, яка виконувала 10 тисяч операцій в секунду. Дуже скоро з'явилися машини третього покоління, які переробляли вже не тільки числа, але і слова. На зміну їм прийшли машини четвертого покоління, які можуть виконувати мільярди операцій в секунду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                1                      2                       3                        4

 

                              5                       6                         7

 

 

 

 

 

 

 

Універсальний електронний прилад для обробки інформації

5 6 5 6 9 0 7 2 7

__ __ __ __ __ __ __ __ __

__ __ __ __ __ __ __ __ __

__ __ __ __ __ __ __ __ __

__ __ __ __ __ __ __ __ __

 

………………………………………………………………………….

 

 

                1                      2                       3                        4

 

                              5                       6                         7

 

 

 

 

 

 

 

Універсальний електронний прилад для обробки інформації

5 6 5 6 9 0 7 2 7

__ __ __ __ __ __ __ __ __

__ __ __ __ __ __ __ __ __

__ __ __ __ __ __ __ __ __

__ __ __ __ __ __ __ __ __

 

Перегляд файлу

1

 

Інформатікус -2017

Ведучий

Доброго дня, дорогі друзі, вчителі та гості!

Сьогоднішній наш конкурс присвячений одній з наймолодших і найцікавіших шкільних наук – інформатиці. Старі люди кажуть, що успіх людини зазвичай залежить від нагоди, частково – від впевненості в собі, фізичної сили та витривалості, але найбільше від освіти, базових знань, тобто від ерудованості. От і сьогодні найерудованіша команда отримає звання – “Інформатікус-2017”.

Ведучий

Для того, щоб боротьба було чесною і для вирішення спірних ситуацій, які можуть виникнути під час гри нам необхідне журі. До складу журі запрошуються: (представлення членів журі)

1._________________________________________

2._________________________________________

3. ________________________________________

Членів журі просимо зайняти свої місця.

Ведучий

Участь у грі беруть дві команди, членами яких є учні 8-А та 8-Б класів нашої школи. Запрошуємо учасників нашої гри до залу. (Представлення учасників гри).

8_а _____________________________________________________________

8-Б _____________________________________________________________

Для з’ясування, яка ж команда першою  випробує свої знання, Вам доведеться зіграти в гру «Шифрувальник». На екрані записано цифри від 1 до 9. Під кожною цифрою зашифрована літера. Вам необхідно підібрати літери так, щоб отримати слово, яке є відповіддю на поставлене запитання.

1

А Б В

2

Г Д Е Є

3

Ж З И І

4

Ї Й К Л

5

М Н О П

6

Р С Т У

7

Ф Х Ц

8

Ч Ш Щ

9

Ь Ю Я

7

3

3

3

4

1

 

 

 

 

 

 

Ф

І

З

И

К

А

 

Наприклад. Наука про природу 

 

 

Відповідь:

 

  1. Свої відповіді необхідно записати на папері і віддати журі. Команда, яка першою вірно виконає завдання, відповідатиме першою на запитання наступного конкурсу. Слухаємо уважно запитання. Основний пристрій, що виконує арифметично-логічні дії та керування комп’ютером?

 

5

6

5

7

2

6

5

6

 

 

 

 

 

 

 

 

П

Р

О

Ц

Е

С

О

Р

 

 

 

Відповідь:

Першою справилась із запропонованим завданням команда ______________.

 

Перший конкурс «Розминка»

Кожен з учасників команди відповідатиме на два запитання. Правильна відповідь оцінюється в 1 бал. 

 

Запитання для першої команди.

  1. Яка наука вивчає властивості інформації, закономірності її пошуку, збору, збереження, передачі і обробки?  (Інформатика)
  2. Яка найменша одиниця інформації? (Біт)
  3. Алфавіт якої системи числення складається лише з двох чисел 0 та 1? (Двійкової)
  4. Який французький вчений створив першу арифметичну машину: Едмонд Гантер, Блез Паскаль чи Джон фон Нейман? (Блез Паскаль)
  5. Яка американська фірма є лідером у виробництві комп'ютерного програмного забезпечення? (Microsoft)
  6. Як називається всесвітня мережа, що містить безліч цікавої та корисної інформації? (Internet)
  7. Такі програми, як DrWeb, Kaspersky, AidTest – називаються…? (Антивірусними програмами)
  8. Які файли мають розширення mp3?( Музичні файли (аудіо файли))
  9. Який пристрій використовуються для полегшення вводу інформації? (Маніпулятор “Мишка”)
  10. Скільки байтів має один кілобайт? (1024 байт)

 

 

Запитання для другої команди.

  1.     Скільки біт в одному байті.  (8)
  2.     Невелика програма, яка може приписувати себе до інших програм та може само відтворюватися. (вірус)
  3.     Що з переліченого являється носієм інформації: миша, магнітний диск, клавіатура, принтер (магнитний диск).
  4.     Хто був першим програмістом у світі? (Ада Лавлейс )
  5.     MS-DOS, Linux, Unix, Windows – це назви… (операційних систем)
  6.     Які файли мають розширення mp4?( Відео файли )
  7.     Мінімальний елемент зображення, що  формується на екрані монітора (Піксель)
  8.     Обчислювальний пристрій у древніх греків та римлян? (Абак)
  9.     Програми, що розширюють можливості операційної системи, дозволяючи приєднувати до ПК додаткові пристрої. (Драйвера)
  10. Спеціальний індикатор, який вказує позицію на екрані (курсор).

Другий конкурс  «Впізнай вислів».

Кожній команді по два вислови. За кожний розгаданий вислів команда отримує 2 бали. Якщо команда не зможе відповісти, то команда супротивників може дати відповідь і отримати додаткові 2 бали.

1 команда.

  1. Скажи мені, який у тебе комп’ютер і я скажу хто ти.

( Скажи мені, хто твій друг, і  я скажу, хто ти.)

2 ) Комп’ютер пам’ятю не зіпсуєш 

(Кашу маслом не зіпсуєш.)

2 команда.

  1. Біт байт береже .

(Копійка гривню береже.)

  1. Вірусів боятися – в Інтернет не ходить

 (Вовків боятися – в ліс не ходить.)

 (Підбиття підсумків)

 

Третій конкурс «Слова зі слова»

Вед.: Розпочинаємо третій конкурс. Гравцям команд пропонується скласти якнайбільше слів з слова “Програмування”. Зараховуються лише ті слова які є іменниками в називному відмінку. Перемагає та команда яка складе якомога більше слів. Обмеження часу – 3 хвилини.

Четвертий конкурс  «Конкурс капітанів»

Команди дуже добре проявили себе під час попередніх конкурсів. Тепер давайте перевіримо, на що здатні їх капітани.

Капітанам необхідно за 3 хв розгадати кросворд.

Завдання для капітанів.

 

 

П’ятий  конкурс «Чорний ящик» - гра з глядачами

Доки капітани виконуватимуть своє завдання, а журі – підраховує бали команд за попередні конкурси,  проведемо гру - аукціон з глядачами. (Асистенти вносять чорний ящик). Вам необхідно відгадати, що знаходиться в ящику на основі  підказки. Якщо ви відгадаєте, що знаходиться в ящику отримаєте три бали. Отримані бали ви зможете подарувати команді, за яку вболіваєте.

Завдання.  Цей носій інформації має корпус та магнітну стрічку. Використовується для запису та перезапису інформації, а також її зчитування.   (Аудіокасета)

Шостий   конкурс  «Анаграма»

Необхідно переставити літери так, щоб отримати слова, пов’язані з Інформатикою. Таких слів буде десять.

За кожне правильно складене слово – 1 бал. Право відповідати матиме та команда, що перша підніме сигнальну картку. В результаті неправильної відповіді, відповідатиме команда – суперник.

Завдання для команд.


  1. ТІБ                (Біт)
  2. РОТОНІМ         (Монітор)
  3. ЖЕМАРЕ        (Мережа)
  4. ЗЕБРАУР         (Браузер)
  5. ТАЙБ                (Байт)
  6. ШЕЛФАК         (Флешка)
  7. СЕРПОЦОР    (Процесор)
  8.  ЕКРАНС        (Сканер)
  9.  ЕНЮМ            (Меню)
  10.  ЛАЙФ             (Файл)

 


Сьомий конкурс  "Майстри пантоміми"


Ведучий. Кожній команді необхідно показати мімікою та жестами по 3 пристрої. Вболівальники мають відгадати ці пристрої. За відгаданий
пристрій – 2 бали.

  1. Клавіатура.
  2. Монітор.
  3. Принтер.
  4. Колонки.
  5. Миша.
  6. Сканер.
  7. Навушники.
  8. Мікрофон.
  9. Відеокамера.
  10. Диск.

Восьмий конкурс  "Розшифруй повідомлення"

Ведучий. Кожній команді потрібно за допомогою таблиці «Шифрувальників» розшифрувати два повідомлення. За кожне правильно розшифроване повідомлення ви отримаєте по 2 бали. Обмеження часу – 3 хв.

Ведучий. Підійшов до завершення наш турнір. Надаємо слово шановному журі для оголошення результатів нашого турніру.

Ведучий. Сьогодні ми переконалися, що й серед нас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому вони будуть розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Перегляд файлу

 

 

1

к

л

а

в

і

а

т

у

р

а

 

 

 

 

 

 

2

к

о

л

о

н

к

и

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

п 

р 

и 

н 

т

е 

р 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

в 

і 

д 

е

о 

к 

а 

м 

е 

р 

а 

 

 

5

 м

 о

 н

і 

т 

 о

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

ф

о 

т 

о

 а

п

а

р

а

т

 

 

 7

 с

к 

 а

 н

е

р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 8

 д

ж 

 о

й

с 

т 

и

к

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 9

 д

и 

с

к 

е 

 т

а

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

Клавіатура.

Монітор.

Принтер.

Колонки.

Миша.

Сканер.

Навушники.

Мікрофон.

Відеокамера.

Диск.

 

Перегляд файлу

              Інтелектуальна гра
            „Інформатікус - 2017”

 

 

 

 

№ конк.

Назва конкурсу

Кількість балів

8-А клас

8-Б клас

1

Розминка

(1 бал за правильну відповідь)

 

 

2

Впізнай вислів

(2 бали за правильно вгаданий вислів)

 

 

3

Слова зі слова

(1 бал за правильну відповідь)

 

 

4

Конкурс капітанів

(4 бали за розгаданий кросворд)

 

 

5

Чорний ящик

(3 бали за відгаданий носій інформації)

 

 

6

Анаграма

(1 бал за правильну відповідь)

 

 

7

Майстри пантоміми

(За відгаданий пристрій – 2 бали)

 

 

8

Розшифруй повідомлення

(2 бали за кожну правильну відповідь)

 

 

Разом:

 

 

 

Перегляд файлу


 

Перегляд файлу

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інформатікус -2017

Номер слайду 2

1 А Б В2 Г Д Е Є3 Ж З И І4Ї Й К Л5 М Н О П6 Р С Т У7 Ф Х Ц8 Ч Ш Щ9 Ь Ю ЯНаприклад. Наука про природу 733341 ФІЗИКА

Номер слайду 3

1 А Б В2 Г Д Е Є3 Ж З И І4Ї Й К Л5 М Н О П6 Р С Т У7 Ф Х Ц8 Ч Ш Щ9 Ь Ю ЯОсновний пристрій, що виконує арифметично-логічні дії та керування комп’ютером?56572656

Номер слайду 4

1 А Б В2 Г Д Е Є3 Ж З И І4Ї Й К Л5 М Н О П6 Р С Т У7 Ф Х Ц8 Ч Ш Щ9 Ь Ю ЯОсновний пристрій, що виконує арифметично-логічні дії та керування комп’ютером?56572656 ПРОЦЕСОР

Номер слайду 5

Перший конкурс «Розминка»

Номер слайду 6

Другий конкурс «Впізнай вислів»

Номер слайду 7

Скажи мені, який у тебе комп’ютер і я скажу хто ти. ( Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.)

Номер слайду 8

Комп’ютер пам’ятю не зіпсуєш(Кашу маслом не зіпсуєш.)

Номер слайду 9

Біт байт береже. (Копійка гривню береже.)

Номер слайду 10

Вірусів боятися – в Інтернет не ходить (Вовків боятися – в ліс не ходить.)

Номер слайду 11

Третій конкурс «Слова зі слова»ПРОГРАМУВАННЯ

Номер слайду 12

Четвертий конкурс «Конкурс капітанів»

Номер слайду 13

П’ятий конкурс «Чорний ящик»

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Шостий конкурс «Анаграма»

Номер слайду 16

ТІБ БІТ

Номер слайду 17

РОТОНІМ МОНІТОР

Номер слайду 18

ЖЕМАРЕМЕРЕЖА

Номер слайду 19

ЗЕБРАУР БРАУЗЕР

Номер слайду 20

Конкурс «Анаграма»ТАЙББАЙТ

Номер слайду 21

ШЕЛФАКФЛЕШКА

Номер слайду 22

СЕРПОЦОР ПРОЦЕСОР

Номер слайду 23

ЕКРАНС СКАНЕР

Номер слайду 24

ЕНЮМ МЕНЮ

Номер слайду 25

ЛАЙФ ФАЙЛ

Номер слайду 26

Сьомий конкурс «Майстри пантоміми»

Номер слайду 27

Восьмий конкурс «Розшифруй повідомлення»

Номер слайду 28

Восьмий конкурс «Розшифруй повідомлення»Монітор для виведення клавіатура для введення

Номер слайду 29

Те що ми знаємо – обмежене,а те чого не знаємо – нескінченне. П. С. Лаплас

zip
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
942
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку