8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Виховний захід: "Що не сторона, то новина"

Про матеріал
Виховний захід для учнів 6-го класу на тему: "Цікава географія". Мета:  сформувати пізнавальний інтерес до вивчення географії  поглибити систему знань  розвивати у учнів практичні навички Обладнання:  виставка географічної літератури  карти світу  карти півкуль Гра – це супутник людського життя від колиски до старості.Це шлях дітей до пізнавання світу в якому вони живуть і який намагаються зрозуміти. І присвячена ця гра географії-найдавнішій і найцікавішій із наук. Участь беруть три команди.
Перегляд файлу

ТЕМА: «ЩО НЕ СТОРОНА, ТО НОВИНА»

 

Мета:

  • сформувати пізнавальний інтерес до вивчення географії
  • поглибити систему знань
  • розвивати у учнів практичні навички

Обладнання:

  • виставка географічної літератури
  • карти світу
  • карти півкуль

 

Гра – це супутник людського життя від колиски до старості.Це шлях дітей до пізнавання світу в якому вони живуть і який намагаються зрозуміти. І присвячена ця гра географії-найдавнішій і найцікавішій із наук.

Участь беруть три команди.

 

  1.  Конкурс. «Загальна географія».

(Учасники вибирають картки із запитанням.Правильна відповідь-1 бал)

Картка №1

Картка №2

Картка №3

  1. 1. Сонце – це …

А) планета

Б) зірка

В) комета

 

  1. 1. Місяць – супутник …

А) марса

Б) Землі

В) Венери

1. Комети – це …

А) частинки інших планет

Б) яскраві хвостаті зірки

В) скупчення замерзлих газів

  1. 2. Чому день змінює ніч?

2. Яку другу назву дав український народ Молочному шляху?

2. Чому змінюються пори року?

  1. 3. Що таке меридіани?

3. Що таке паралелі?

3. Що таке екватор?

  1. 4. Що таке азимут?

4. Що таке горизонталі?

4. Назвати проміжні сторони горизонту/

  1. 5. Найточніші модель землі?

5. Що вимірюють на карті за допомогою масштабу

5. Назва сітки утвореної меридіанами паралелями?

 

  1. Конкурс «Географічні координати»

 

п/п

Назва кординат

Назва географічного обєкту

Частина світу

Широта

довгота

1.

пд.ш

 

 

2.

пд.ш

зх.ш

 

 

3.

пд.ш

зх.ш

 

 

4.

пд.ш

зх.ш

 

 

5.

зх.ш

 

 

 

  1. Конкурс. «Капітани».

 

(Капітан команди отримує карточку. Хто швидше знайде столицю.)

№ п/п

Країна

Столиця

1

Франция

 

2

Італія

 

3

Канада

 

4

Японія

 

5

Алжир

 

6

Перу

 

7

Індія

 

8

Польща

 

9

Австралія

 

10

Україна

 

 

  1. Конкурс. «Ми на місяці».

 

        На місяці завжди повна тиша тому,що немає повітря яке своїм коливанням передає звук.

         Перемовлятися можна тут тільки за допомогою жестів.

Отже, уявіть собі ,що ви опинилися на Місяці і вам потрібно повідомити один одному предмети з різних тем шкільної програми, так як географія-тісно зв’язана з математикою, фізикою, історією, екологією і інші.

         (По двоє учасників з команди вибирають слова а команда повинна відгадати це слово.

          Наприклад:урок хімії, забруднена територія, історична знахідка.)

 

  1. Конкурс. «Бережіть природу».

 

Вивчаючи географію, ви розкриваєте і пізнаєте найдивовижнішу книгу, назва якої «Природа». Ми всі полюбляємо разом із сім’єю, або з класом відпочивати на природі, слухати гуркіт води, співи пташок, але ми не повинні забувати про  те, що природу треба оберігати. (По одному учаснику з команди. Хто більше назбирає сміття.)

(Бумажки поліетиленові мішки стаканчики).

  1. Конкурс. «Географічні загадки».

 

1. Коли сіно косять,

То його не просять.

(Дощ)

2. Після спеки літнім днем,

Небо хмарилось дощем.

Але що це? Замість зливи

Інше бачить щось могли ви.

(Град)

3. За селом у травах-діамантів спалах.

В полудень туди піду-діамантів не знайду.

(Роса)

4. Маю я меридіани, паралелі, океани,

І міста, й країни, й руки ,

Захід, північ, південь, схід,

Що ж таке я назвіть?

(Глобус)

5. Біжить, шумить, хвилюється,

А добігла і загубилася.

(Річка)

6. Край видно, але дійти

До нього неможливо.

(Горизонт)

7. Під склом знаходжусь,

На північ і на південь дивлюсь,

Якщо зі мною підеш-

Назад дорогу не знайдеш.

(Компас)

8. Таке велике, що займеш весь світ,

Таке мале, що в щілину зайде.

(Повітря)

  1. Підсумки гри.

 

  1. Нагородження переможців.

 

docx
Додано
30 січня 2019
Переглядів
290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку