Виховний захід (тренінг) "ЗДОРОВ’Я - НАЙЦІННІШИЙ СКАРБ"

Про матеріал
Виховний захід (тренінг) "ЗДОРОВ’Я - НАЙЦІННІШИЙ СКАРБ" Мета тренінгу: закріпити знання студентів про складові здоров’я та фактори, які на нього впливають; вчити працювати у великих та малих творчих групах, робити свідомий вибір, вміти відстоювати власну думку; виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я та здоров’я оточуючих.
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КАМЯНСЬКИЙ КОЛЕДЖ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                               ВИХОВНИЙ ЗАХІД РОЗРОБЛЕНО

                                    куратором 35 групи

                                Майстренко О.Ю.

                                              Розглянуто та затверджено

                                         радою кураторів ККФВ

                                                      Протокол №      від «__» __________2017 р.

                                                       Заступник директора з ВР____О.Т.Хасамутдінова

 

 

 

2017 рік

Мета тренінгу: закріпити знання студентів про складові здоров’я та фактори, які на нього впливають; вчити працювати у великих та малих творчих групах, робити свідомий вибір, вміти відстоювати власну думку; виховувати почуття відповідальності за своє здоров’я та здоров’я оточуючих.

 

Обладнання: різнокольорові стікери, аркуші паперу формату А3, А4, маркери, фломастери, клей, ножиці, ватман, кольоровий папір, схема на дошці «Квітка здоровя», правила тренінгу.

 

Місце проведення: кабінет анатомії № 33

 

Залучені студенти: група 35

 

Хід тренінгу

І. Вступна частина

    1. «Знайомство» - на стікері написати своє імя. Або як хотіли, щоб називали під час тренінгу. По колу кожен учасник презентує себе, продовжуючи речення:           « Повноцінне життя для мене – це…»

    2. Правила тренінгу:

        - не запізнюватися;

        - вимкнені телефони;

        - активність;

        - толерантність;

        - доброзичливість;

        - слухати та чути;

        - не критикувати;

        - посмішка.

    3. Очікування ( на зворотньому боці стікера написати, чого чекають від тренінгу).

 

ІІ. Основна частина

Повідомлення теми та мети тренінгу.

1.Дати відповідь на запитання: «Що таке здоровя?»

2.Вправа «Квітка здоровя» ( на дошці намальована квітка, у в пелюстках якої вписано всі складові здоровя)

-фізичне;

-психічне;

-соціальне;

-духовне;

-інтелектуальне

 

3. «Колесо життя»

  - Як ви думаєте, що таке коло?

  - Що воно символізує? ( безкінечність)

  - Із якими оточуючими предметами його можна асоціювати?

  - Щоб колесо рухалось рівномірно, на ньому не повинно бути ніяких ушкоджень.

         ( на аркуші паперу намалювати графік, як на дошці та за 5-бальною системою оцінити кожну складову частину власного здоровя).

Чи рівномірно рухається колесо вашого життя? Що потрібно виправити, або покращити?

 

4. Вправа «Три карти» ( аркуш паперу поділений на 3 частини, у кожній потрібно відповісти на питання та за бажанням «відкрити карти»)

 

Що для вас здоровя?        Що шкодить?                Що робите для поліпшення?

C:\Documents and Settings\Лихой\Рабочий стол\Група\IMG_20171116_093042.jpg

5. Вправа «Модель здоровя» ( учасники об’єднуються у 4 групи за кольорами стікерів, створюють модель здоровя, презентують її).

   Потім запропонувати обмінятися у групах моделями та зіпсувати модель опонента. Поділитися враженнями.

  А це було ваше здоровя! (Зробити висновки).

Притча

   Колись давно у Китаї жив розумний, але дуже пихатий вельможа. Цілими днями він тільки й думав про своє багатство, багате вбрання та маєток, весь час вихвалявся ними. І раптом країну облетіла звістка, що неподалік від вельможі оселився чернець. Який розумніший за багатія. Це дуже розлютило вельможу та він вирішив оголосити поєдинок та вибороти звання та славу найрозумнішого, наймудрішого, але нечесним способом.

  «Візьму я метелика, сховаю за спиною і запитаю, що у мене за спиною у руках – живе чи мертве? Якщо чернець відповість, що живе – задавлю метелика, якщо – мертве – випущу його.»

   Настав час поєдинку. Чимало людей зібралося у пишній багатій залі, щоб побачити поєдинок.

  І ось відчинилися двері. І до залу увійшов худорлявий невисокий чоловік. Він підійшов, привітався і сказав, що готовий відповісти на запитання. Тоді вельможа мовив: «Скажи – но мені, що я тримаю в руках – живе чи мертве?»

  А мудрець посміхнувся та відповів: « Усе в твоїх руках!»

 

Тож і ви повинні пам’ятати, що ваше здоровя та життя лише у ваших руках!

Руханка «Австралійський дощ» ( учасники стають по колу, рухаючись виконують вправи за тренером:

- Сяяло яскраве сонце ( руки вгору, розвести в сторони)

- Раптом насунули густі хмари ( кругові рухи долонями по спині товариша, що йде попереду)

- Почав накрапати дрібний дощик ( пальцями легенько постукують по спині товариша, що йде попереду)

- Дощ все посилювався ( ще сильніше постукують по спині товариша, що йде попереду)

- Почалася гроза та злива ( долонями постукують  по спині товариша, що йде попереду)

- Але набіг вітерець, та розігнав хмари ( долонями роблять кругові рухи по спині товариша, що йде попереду)

- І знову визирнуло яскраве сонечко! ( руки вгору, розвести в сторони)

 

6. Вправа «Міф чи правда» ( довести міф чи правда запропонована теза)

 

Міф: Більшість підлітків і дорослих палять

         ( 2 із 3-х дорослих не палять, а у віці до 15 років палять лише 11% хлопців та   15% дівчат).

 

Міф: Палити не так вже шкідливо та небезпечно, як розповідають

( щороку в Україні від хвороб, пов’язаних із палінням, помирає 110 тис. осіб, а щодня в світі помирає з цієї причини – 10 тис. людей, щороку – приблизно 3,5 млн. осіб).

 

Міф: Із сигаретою людина здається дорослішою та розумнішою

       ( Бернард Шоу казав: « Сигарета – це паличка, з одного кінця якої – вогник, а з іншого – дурник»).

 

Міф: Палити – це модно та сучасно

       ( нині паління вважається пережитком. Характерним для старшого покоління. Тому у багатьох країнах світу та в Україні прийнято Закон про заборону тютюнопаління у громадських місцях. А у багатьох європейських країнах – штраф до 3 тис. євро).

 

Міф: Сигарета допомагає заспокоїтися

     ( Нікотин – це стимулятор, який збуджує, а не заспокоює. Це легко перевірити, вимірявши пульс курця до і після викуреної цигарки).

 

Міф: Алкоголь допомагає вирішувати проблеми

        ( він лише поглиблює існуючі проблеми та породжує нові).

 

Міф: Алкоголь із юнаків робить справжніх чоловіків, та не шкодить дівчатам

         ( навпаки – зменшує в організмі концентрацію чоловічого гормону – тестостерону, а дівчата швидше ніж юнаки звикають до алкоголю. Таким чином ставлять під загрозу своє здоровя та здоровя та життя своїх майбутніх дітей).

 

Міф: Я взагалі не пю, лише пиво

         ( вміст алкоголю у 0,33л пива, як у чарці горілки. На сьогодні в Україні кризовий стан – пивний алкоголізм молоді).

 

Міф: Слабоалкогольні напої не шкідливі, інакше б їх не продавали неповнолітнім

     ( це – наслідки недосконалого законодавства країни. А алкоголь газованих напоїв засвоюється швидше. Ніж із негазованих. Лікарі давно вже спостерігають випадки алкоголізму серед молоді саме із цієї причини).

 

7. Вправа «Антиреклама»

( учасники об’єднуються у 3 групи за принципом: «Віра, Надія, Любов» та виконують відповідні завдання)

Віра – антиреклама тютюнових виробів;

Надія – антиреклама алкоголю;

Любов – пропаганда здорового способу життя.

                             ( презентація робіт)

 

ІІІ. Заключна частина

  1.Озвучення очікувань ( розмістити стікер на «Квітці здоров’я», якщо очікування здійснилися)

  2.Ритуал прощання – «Віночок побажань» (учасники стають в коло та кладучи руки на плечі сусіда говорить свої побажання).

 

C:\Documents and Settings\Лихой\Рабочий стол\Група\IMG_20171128_124943.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, Виховна робота
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку