Виховний захід у початкових класах

Про матеріал
"Спільними зусиллями до успіху: виховний захід для підтримки співпраці та командної роботи" Опис: Виховний захід створений для сприяння співпраці та розвитку командного духу серед учасників. Під час заходу учасники матимуть можливість спільно працювати над завданнями, розв'язувати складні ситуації та вирішувати проблеми шляхом комунікації та взаємодії. Цей захід сприятиме виробленню навичок співпраці, взаєморозуміння та підтримки одне одного в досягненні спільної мети.
Перегляд файлу

Мета. Узагальнити знання учнів про казку як художній твір, у якому вигадка і фантазія служать засобом вираження суджень народу про життя; створити атмосферу радості , насолоди від творчості.

Розвивати уміння відстоювати свою точку зору, аналізувати;

Формувати читацький інтерес до казок, алгоритмічне мислення, творчу активність умінь, кмітливість, волю до перемоги, повагу до суперника.

Виховувати прагнення до добра та справедливості та виховувати колективізм.

Попередня робота: поділ дітей на команди (Діти діляться на 4 команди, обираються капітани, назви команд, девізи. В кожної дитини – емблема своєї команди, вихователь виконує роль ведучої).

 

Обладнання: крупи, картинки

ХІД ЗАХОДУ

Ведуча: Ми раді вітати Вас в нашому клубі веселих та кмітливих, де збираються ті, хто багато знає, багато вміє. От сьогодні і ми позмагаємось, бо я знаю, що ви знаєте багато цікавих казок, а допомагати у цьому мені буде гномик, якого звати Сонько.

Гномик: Ого як вас багато, цеж треба зі всіма привітатися. (підходить до дітей та з кожним вітається)

Ведуча: Ви уже познайомилися із моїм помічником, а зараз я познайомлю вас із членами журі, які будуть оцінювати ваші знання та уміння. (ведучий знайомить з членами журі)

Настав час для великої гри,

Розум і швидкість будуть змагатись!

А для початку запрошую

Команди привітатись!

 

Ведуча: Давайте привітаємо гучними оплесками наші команди. А зараз для представлення запрошую команду «Живчики»

1 команда:

Наш девіз:

Живчики - це супер,

Живчики - це клас,

Живчики найкращі

Переможуть вас!

Ведуча: А зараз для представлення запрошую команду «Капітошки»

2 команда:

Наш девіз:

- Будь веселий!

- Завжди так!

- Будь бадьорий!

- Тільки так!

- Настрій – во!

- Погода – клас!

- Приєднайтеся до нас!»

Ведуча: Давайте познайомимося тепер з командою «Котигорошки»

3 команда:

Наш девіз:

- Раз, два, три, чотири в ногу!

- «Невгамовним» дай дорогу!

- Хто іде?

- Ми йдемо!

- Весело ми живемо!

- Сумувати ніколи,

Бо їдуть канікули!

Ведуча: І остання команда у нас «Дивосвіт», тож запрошуємо і її для представлення.

4 команда:

Наш девіз:

- Бум, Бум, Бум –

- Проженемо ми весь сум!

- Бам, Бам, Бам –

- Буде весело всім нам!

- Хай дивосвіт пізнає кожен,

Сміх і радість переможуть!

(Після представлення команди займають свої місця, грає фонова музика)

Розминка:

 Ведуча: Щоб бути повністю готовими грати, необхідно розім'ятися. І так, дітки, у нас сьогодні відбудуться важливі змагання і щоб їх розпочати давайте швиденько пройдемо бліц опитування по казках. Отож, зараз я читаю вам фрагмент з казки або загадку, а ви повинні здогадатися про яку казку йдеться.

 

  1. «Баба діда за сорочку, дочка бабу за торочку…» ( «Ріпка») 
  2. Я — бичок-беремлячок, 
    Солом'яний у мене бочок.
    Із соломи дід зробив,
    Бік смолою засмолив. (Солом'яний бичок)
  3. «Я не пила , я й не їла: тільки бігла через місточок та вхопила кленовий листочок, бігла через гребельку та вхопила водиці крапельку…» («Коза-дереза»)      
  4. На сметані замісили,

     На вікні охолодили,

     Круглий бік, скок-скок

     — Покотився… (Колобок)

  1. «А мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко покотилося, впало та й розбилося.» («Курочка Ряба») 

 

  1. Підробив він голосок, 
    Став малим співати. 
    Здогадалися вони:
    Вовк — не наша мати.  (Вовк і семеро козенят)

 

  1. У якій казці принцеса вкололась гострим предметом, що після цього трапилось? 
    ( У казці «Спляча красуня» принцеса вкололась веретенцем і заснула на сто років.) 
     
  2. Вона була подружкою гномів
    І вам, звичайно ж, знайома. (Білосніжка)
  3. У гості до бабусі пішла,
    Пироги їй понесла.
    Сірий Вовк за нею стежив,
    Обдурив і проковтнув. (Червона шапочка)

Ведуча: Молодці, ви вправно пригадали казки, добре розім'ялися та дали дуже багато правильних відповідей. Тож зараз я оголушую про початок справжніх змагань, щож, подивимось хто переможе.

1 Конкурс:

                                                  «Лист від казкового героя»
Ведуча: На наше свято ми запросили багато казкових героїв, але, нажаль, не всі змогли приїхати і надіслали тільки листи. Щоправда, на листах немає підписів. Я думаю, що наші команди знають все про казки, тому з легкістю впораються із цим завданням. Отож, слухайте уважно завдання.

Кожній команді гномик роздає по три конверти, командам потрібно розкрити ці листи, прочитати їх, та відгадати, які казкові персонажі їх відправили. Команда яка буде готова дати відповідь повинна підняти вгору прапорець. Хто найшидше справиться із цим завданням отримує додатковий бал (За кожну правильну відповіть по 1 балу)
Ведуча: Готові? Поїхали!

  • -  Приїхати не зможу, бо обіцяла піти до бабусі та занести їй пиріжки. (Червона шапочка)
  • - Дуже хотілося б потрапити до вас, але мама коза зачинила нас сімох у хаті. (Семеро козенят)
  • -Не прийду до Вас бо спішу на гостину до лисички (Лисичка та журавель)
  • – Не зможу приїхати бо мачуха заставила перебирати зерно (Попелюшка)
  • – Дуже засмучена, мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу. (Курочка Ряба )
  • – Прибути до вас не можу. Сім моїх маленьких друзів гномиків кажуть, що це може бути небезпечно. (Білосніжка і сім гномів)
  • – Не зможу прикотитися ,бо не знаю чи встигну від усіх втекти (Колобок)
  •  –Загубила туфельку, тому не зможу приїхати. (Попелюшка)
  • - Вигнав дід мене із хати, іншу я пішла шукати (Коза-дереза)
  • - Не зможу приїхати, бо вирушаю на пошуки мого брата Кая. (Снігова королева)
  • - Не встину прискакати бо спішу розбудити принцессу поцілунком. (Спляча красуня)
  • – Пробачте, та не встигну приїхати бо не можу розпутати своє довжелезне волосся. (Рапунцель)

Ведуча: Поки команди готуватимуться до наступного конкурсу, ми попросимо наших членів журі підрахувати та оголосити кількість балів набраних командами.

(в цей час гномик шикує команди в 4 шеренги, перед стартом наступного завдання)
 

2 Конкурс:

«Путанина»

(завчасно підготовлені 4 доріжки, в кінці кожної доріжки помічник ставить замок із завданням)

Ведуча: Дітки, а ви коли небудь мріяли про власний замок? (так)

 

Тож зараз у вас буде можливість здійснити свою мрію та завоювати замок для своєї команди.

 Для цього вам потрібно пройти по лінії такого ж кольору як прапор вашої команди, відтворюючи рухи, які демонструє гномик. Наприклад: команда «Живчики» маючи жовтий прапор йде по жовтій доріжці та не забуває повторювати рухи,які зображенні на доріжці..

 У цьому конкурсі ви не отримаєте балів, проте ви зможете завоювати замок, всередині якого ви знайдате конверт із наступним завданням.

Ведуча: Щож, готові? Поїхали!

Ведуча: Прошу команди взяти замки з конвертами та зайняти свої місця.

3 Конкурс:

«Пазл»

(діти повертаються із конвертами на свої місця)

Ведуча: Кожна команда завоювала замок і знайшла у ньому конверт. Усі команди знайшли конверт? (так) Лише після моєї команди ви відкриваєте конверти, виймаєте пазли та складаєте їх таким чином, щоб вийшло зображення всім відомої казок. Комада, яка завершить складати пазл повинна піднести вгору прапор.  Учасники, якої команди швидше впораються із завданням отримують додатковий бал. Також кожна команда, яка виконає це завдання отримує ще 5 балів до загального рахунку.

Ведуча: (оголошує, яка команда швидше впоралася із завданням, а також чи всі команди склали пазл)

А зараз прошу наших членів журі оголосити загальну кількість балів набраних кожною командою.

(в цей час гномик прибирає попереднє завдання)

 

4 Конкурс:

«Виправ помилки у казці»

Ведуча: Дітки, мені сьогодні гномик розказав декілька казок, але розповідаючи їх, він дещо перепутав. Допоможіть віднайти помилки, які допустив гномик розповідаючи казки. Зараз я почерзі зачитуватиму кожній команді іншу казку. Скільки помилок віднайде кожна команда у казці, стільки ж отримає балів.

(бере сувій із відповідною стрічкою та зачитує відповідній команді казку)

  1. Жила-була на світі дівчинка. Звали її Зелена Шапочка.

Покликала її мама  і попросила :

-Піди до бабусі і віднеси їй  футбольний м’яч і кеди.

-Добре!- сказала Червона Кепочка , узяла булочки і пішла. 

 

  1. Жила- була Коза. І було у неї семеро маленьких кошенят.

Одного разу зібралась вона до лісу і говорить своїм діточкам:

-Козенята мої, піду-но я на ставок, наловлю для вас рибки. А ви будьте пильні!

  1. Були собі дід і баба, була в них курочка жаба. Знесла курочка кіндер сюрприз. Дід бив, не розбив, баба била, не розбила.

Бігла мавпочка, хвостиком зачепила і яєчко розбила.

  1. Для Попелюшки чарівниця перетворила гарбуз, на лімузин. Шестеро мишенят чарівниця перетворила на слоненят, яких запрягла у карету. А саму Попелюшку фея нарядила у купальник.

Гномик: Ух ти, які ж ви молодці. А я все перепутав. Дякую, що допомогли мені розібратися із казками. І за це я покажу вам справжню казкову магію. Хочете? (так) (гномик демонструє фокус з вогнем)

5 Конкурс:

«Створи казкового супергероя»

(помічник вчителя роздає командам аркуші паперу олівці та фломастери)

Ведуча: У кожної команди є власний замок. Тож давайте для охорони замку кожна команда придумає свого казкового супергероя, який захищатиме ваш замок.

 Придуманого супергероя вам потрібно намалювати на аркуші паперу за допомогою олівців та фломастерів. На це у вас буде 5 хвилин.

 Після чого капітан команди повинен буде продемонструвати супергероя своєї команди та розповісти про його суперздібності. За хорошу роботу судді додають 5 балів до загального рахунку команди.

Ведуча: А зараз прошу суддів оголосити загальну кількість балів набраних командами.

 

6 Конкурс:

«Битва замків»

(підготувати мачалки та перегородку)

Ведуча: Оскільки кожна команда усилила свій замок супергероєм, то тепер перевіримо, замок якої команди найкраще захищений.

Для цього гномик роздасть двом командам ядра у вигляді мочалок. Я разом з моїм помічником-гномиком протягую перед вами огорожу.

Гравці однієї команди  стають по один бік  огорожі, а гравці іншої команди з протилежного боку. Гра починається після того як вмикається музика.

Ваше завдання перекидуватися мочалками поки грає музика, як тільки музика зупиняється  та звучить команда «Стоп!» гравці перестають перекидатися, після чого гномик підрахує у якої команди на їхній території менше мочалок та команда і перемагає у першому раунді.

 Далі змагання проходить між іншими двома командами, які ще не брали участі у цьому конкурсі. Тоді проходить змагання спочатку між переможцями попередніх раундів, а потім між тими хто програв. Команда що перемагає у двох раундах отримує 5 балів, команда, що отримує друге місце у битві замків отримує 4 бали і т.д.

Ведуча: А зараз прошу команди зайняти свої місця. А журі попросимо оголосити загальну кількість балів набраних кожною із команд.

7 Конкурс:

«Попелюшка поспішає на бал»

 

Ведуча: Дітки, як ми уже всі зрозуміли з попереднього змагання, у кожної комади є величний та могутній замок. У ваших замках тепер бракує лише справжньої принцеси, тож давайте допоможемо Попелюшці справитися із заданням від мачухи та дістатися у наш замок на бал.

 (Помічник ведучої розставляє стаканчики та коробочки з насінням)

Ведуча: То що допоможемо Попелюшці справитися із завданням мачухи? (Так)

Для цього нам потрібно розподілити кукурудзу, квасолю та горох по різних посудинах. Команда, яка найшвидше впорається із завданням отримує 5 балів, наступна команда отримує 4 бали і т.д.

Ведуча: Отож, готові? Поїхали!

 

Ведуча: А зараз попрошу журі написати назву команди та кількість набраних балів на листочку та покласти його в конверт.

Оголошення переможця:

 

Ведуча: Отож, найбільшу кількість балів та звання абсолютного чемпіона отримує команда…(назвати команду)

Звання найкмітливіших отримує команда…(назвати команду)

Званням найстаранніших тепер володітиме команда… (назвати команду)

Також за проявлену хоробрість нагороджуєму команду… (назвати команду)

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Фізична культура, Виховна робота
НУШ
Додано
17 листопада
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку