20 квітня о 19:00Вебінар: Мобінг (цькування) у педагогічному колективі: ознаки, юридичні аспекти, алгоритм подолання

Виховний захід, урок "Ми за здоровий спосіб життя"

Про матеріал
Актуалізація знань про значення здоров'я та формування навичок здорового способу життя
Перегляд файлу

Класна година

Тема:   Ми за здоровий спосіб життя

Мета: Актуалізувати знання учнів про значення здоровя для навчання, праці, про шляхи його збереження і укріплення; допомогти дітям замислитись про своє здоровя, про необхідність бережливого і відповідального ставлення до власного здоровя; сприяти формуванню навичок здорового способу життя; спонукати учнів займатися спортом; розвивати вміння учнів висловлювати свої думки, виховувати повагу до своїх товаришів

Обладнання: ілюстрації з теми «Здоровий спосіб життя» малюнки дітей, сигнальні картки, магнітофон, ноутбук, проектор, магнітно-маркерна дошка, картки для роботи в групах

Місце проведення: класна кімната

Парти поставлені для роботи 4-х груп: «Сонечко», «Струмок», «Посмішка», «Вітамінки»

 

                                      Хід заняття

  1. Організаційний момент

Учитель: Любе сонце ясно світить,

                Посилає всім привіти,

                Ніжно гріє и ласкає,

                До роботи закликає.

                Не барись, а поспішай,

                Виховну годину починай

 

Діти (привітання гостей)

  • Доброго ранку! - мовлю за звичаєм
  • Доброго ранку! – кожному зичу я
  • Доброго дня вам! – людям бажаю.

І посміхаються в відповідь люди:

Добрі слова ж бо для кожного любі

 

  1.  Повідомлення теми, мети класної години, актуалізація опорних знань учнів.

Учитель:

  • Доброго всім здоровя! Здрастуйте! Здоровенькі були! Дай Боже здоровя! З давніх-давен так говорили люди. Вітаючи і прощаючись вони бажали один одному здоров’я, бо найбільшою цінністю в житті вважали саме здоров’я. І сьогодні на класній годині ми будемо говорити про здоров’я.
  • Як ми до нього ставимось?
  • Яку роль вони відіграє в нашому житті?
  • Чи є перешкоди для його збереження?
  • Як можна подолати ці перешкоди?
  •  Щоб дати відповідь на ці запитання, треба з’ясувати, що таке «здоров’я»?

 

Завдання 1. Робота в групах.

Дітям необхідно дати відповіді на питання «Здоровя – це»? Відповіді записуються на карточках у вигляді цеглинок різного кольору. На роботу дається 3-4хв.

Підводиться підсумок.

Кожна група виставляє на дошці цеглинки у вигляді фундамента.

Можливі відповіді учнів:

добрий настрій                        правильна постава

гарний апетит                         загартованість

міцний сон                                добрі вчинки

здорові зуби                              чистота

гарний зір                                 гігієна

здорова шкіра                          красиве волосся

заняття спортом                      заняття танцями

рух людини                                  режим дня

відсутність хвороб, травм

 

Вчитель. Щоб будинок довго служив людям, треба робити міцний фундамент. Ваші відповіді на цеглинках показують, що ви знаєте, як зробити здоров’я міцним.

Давайте ще раз повторимо.

  • Яку людину можна назвати здоровою?

( виходять три учні, читають вірші)

1 учень  Хто здоровий, той сміється

               Все йому в житті вдається

               Він далає всі вершини –

                Це ж чудово для людини.

2 учень   Хто здоровий, той не плаче,

                Жде його в житті удача

                Він уміє працювати,

                Вчитись і відпочивати

3 учень    Бо здоровя – це прекрасно,

                Здорово, чудово, ясно

                 І доступні для людини

                 Всі дороги і стежини.

 

  1. Робота над темою класної години.

Вчитель. Ваші відповіді були правильними. Древні мудреці говорили «Гроші втратив – нічого не втратив, час загубив – половину втратив, а здоровя загубив – все втратив» отже, здоровя – головна цінність життя. Треба все робити, щоб його зберегти. Давайте пригадаємо, що допомагає здоровю людини. Для цього відгадаємо загадки.

Завдання 2. Загадки

    Воно світить, зігріває, дає життя на Землі (Сонце)

    Воно дає кисень, без нього ми не проживемо й пяти хвилин (Повітря)

    Вона чиста, потрібна кожному. Без неї можна прожити лише декілька днів (Вода)

    Воно правильне, забезпечує наш організм всім необхідним (Харчування)

    Він потрібен для поновлення сил організму (Сон)

    Вона поліпшує зовнішній вигляд (Гігієна)

    Він радує нас і всіх навкруги (Настрій)

    Він потрібен для розвитку мязів, додає енергії (Рух)

 

Відгадки зявляються у вигляді променів, посередині коло зі словом «здоровя»

        Вчитель: Давайте повторимо всі разом, що сприяє нашому здоровю.

(Діти хором повторюють слова відгадки.)

 

Фізична хвилина.

Вчитель:

Щоб бути здоровим, треба більше рухатись. Рух це життя. Давайте  подовжимо наше життя на кілька хвилин. Діти виконуютьрухи під музику фізичну хвилинку.

 

Вчитель. Здоровя  передається нам від батьків, залежить від навколишнього середовища від способу життя людини.

  • Давайте розглянемо діаграму «Здоровя залежить»

Рівень медицини – 10%

Екологія              – 20%

Спадковість        – 20%

Спосіб життя      – 50%

  • Так від чого найбільш залежить наше здоровя?

 

Завдання 3.

Вчитель: - Хто це до нас стукає?

Заходить Доктор Айболить (перевдягнутий учень – четверокласник )

Діти: – Це Доктор Айболить!

Доктор Айболить:

  • Я прийшов до вас сьогодні,

Маю вам розповісти,

Що потрібно всім робити,

Щоб здоровя зберегти.

  • Я лікую всіх на світі дуже довго, тому знаю, що хворобу краще попередити, ніж лікувати. Давайте разом складемо рецепт «Здорового способу життя»

 

Айболить роздає дітям завдання (конверти). В них рецепти здоровя. Діти складають рецепти (наклеюють на бланки, що сприяє здоровю). Рецепти зачитуються, поміщаються на дошку.

 Доктор Айболить роздає рецепти гостям, бажає їм здоровя, прощається і йде.

 

Завдання 4.

Вчитель: Щоб закріпити поради, подані в рецепті, давайте пограємо в гру «Так» (оплески) чи «Ні» (крутимо головою)

 

  • Ранкову зарядку треба робить?
  • Грати на свіжому повітрі?
  • Не лягати спати своєчасно?
  • Не їсти вітаміни?
  • Завжди треба умиватись?
  • Завжди треба соблюдати гігієну?
  • Сидіти довго перед телевізором?
  • Загартовуватись?
  • Лінуватись робити зарядку?
  • Сонце повітря, вода – наші найкращі друзі?
  • Займатися плаванням?

 

Молодці! Ви всі були уважні. Особливо нам підходить остання порада. Адже більшість учнів нашого класу відвідують басейн і вміють уже добре плавати.

                             Психогімнастика

Давайте думками поринемо в літо, на море. Сядьте вільно, розслабтеся, закрийте очі (Запис шумів моря, вітру, чайок). Ви лежите на теплому березі моря. Чуєте, як хлюпають хвилі, бються біля берегу. В небі кричать чайки, пливуть хмаринки. Ваше тіло відпочиває в теплих променях Сонця.

 

Відкрили очі, налаштувалися на серйозну  бесіду.

Вчитель. В рецепті здоровя говориться про подолання шкідливих звичок.

  • Які шкідливі звички ви знаєте?

  Можливі відповіді учнів:

 Неправильне харчування, неохайність, нечесність, неуважність, бешкетування, довге сидіння біля комп’ютера, телевізора, паління, алкоголізм, наркоманія, токсикоманія.

Вчитель. Ви говорите правильно. Найстрашніші руйнівники здоровя – це паління, алкоголізм, наркоманія, тому що вони можуть бути смертельними. І ви повинні завжди про це пам’ятати.

 

Завдання 5.

Вчитель. Діти, ви підготували малюнки на тему «Що зберігає здоров’я і що шкодить здоров’ю». Давайте проведемо гру «Світлофор», яка допоможе нам закріпити правила здорового способу життя.

«Здоровим звичкам – зелене світло»

«Шкідливим звичкам – червоне світло»

Вчитель показує малюнок, а учні піднімають зелену чи червону картку.

 

       Вчитель. Молодці, діти! Ви змогли розібратися у корисних і шкідливих звичках.

Що шкідливо, і що корисно знали люди з давніх – давен. Про це свідчать прислівя і приказки, складені народом про здоровя.

Завдання 6.

У вас на столах конверти зі словами. З них треба скласти прислівя.

Веселий сміх – це здоровя

Весела думка – половина здоровя

Сміх краще лікує, ніж усі ліки.

Здоровому все здорово.

Діти складають прислівя, потім хором їх читають

 

  1. Підведення підсумків.

Вчитель. Закінчити нашу класну годину я хочу грою. Уявіть собі: до вас прийшов кореспондент журналу «Ваше здоровя» Він хоче взяти у вас інтервю.

Гра «Мікрофон»

  • Якщо хочеш бути здоровим, то…
  • Якщо хочеш бути красивим, то…
  • Якщо хочеш бути розумним, то…

 

Вчитель:

  • Молодці діти! Наша класна година не пройшла дарма. Ви багато чого зрозуміли.

А на завершення я хочу звернутися до всіх присутніх зі словами:

 

Здоровя – це краса – милуйся нею

Здоров’я – це мрія – здійсни її

Здоров’я – це цінність – цінуй його

Здоровя – це скарб – бережи його

Здоровя – це пісня – доспівай її

Здоровя – це  життя, не загуби його.

 

Всім присутнім в дарунок вітаміни і оптимістична пісня.

 

 

 

Додаток.

 

 

     

http://allanick.rusedu.net/gallery/3609/vrach.png  Рецепт

    здорового способу життя            

 

  1. Дотримуватися режиму дня.
  2. Загартовуватися.
  3. Вживати здорову їжу і вітаміни.
  4. Займатися спортом.
  5. Дотримуватися гігієни і чистоти.
  6. Повноцінно відпочивати.    
  7. Бути добрим і милосердним,

ввічливим і вихованим.

  1. Уникати шкідливих звичок.

 

           Лікар  Айболить

 

 

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
371
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку